quote:
Wat heb je allemaal gekocht? Behalve "nieuwe kleren" dan?quote:Ik heb gewinkeld. Zo douchen en nieuwe kleren aan.
Probeer eens Mikado, iets minder inspannend en deodorant vretend...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net weer es Stepmania gespeeld (voor de tv hupsen op een plastic mat) en ik zweet normaal al vrij snel, dus nu al helemaal. Drup drup drup...
Ja, ik had er weer es zin inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
Met dit weer Stepmania doen.![]()
Stepmania hè, is dat apart of hoort het bij een console (ofzo?)
Mischien heeft ie zn tv op de pc aan geslotenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Maar jij doet het toch voor de tv?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mischien heeft ie zn tv op de pc aan gesloten
Mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, een maandag heb ik officieel weer internet (als ik de KPN mag geloven) maar de buren hebben onverwacht de verbinding open gezet. Dus voor zolang het duurt heb ik nu internet
Ah okequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]dat dus. TV is via een S-video kabel op de pc aangesloten, zodat alles wat ik op de pc doe ook op de tv te bekijken is. Zoals films afspelen
Primaquote:
Is je bier nu ook verkloot?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima
Maar ik verveel me echt helemaal compleet dood
Ik moet nog wat software hebben en dat kan ik ophalen bij een vriend van me zodat ik weer werk kan verrichten. Ik heb me de afgelopen dagen dus stierlijk verveeld want al mijn boeken waren ook op
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prima
Ik moet nog wat software hebben en dat kan ik ophalen bij een vriend van me zodat ik weer werk kan verrichten. Ik heb me de afgelopen dagen dus stierlijk verveeld want al mijn boeken waren ook op
Kijk, dat zijn nog eens de belangrijke vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Is je bier nu ook verkloot?
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens de belangrijke vragen
lol.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prima
Is dat zo'n verkleedfeest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben van plan om dit weekend naar Castlefest in Lisse te gaan. Als ik vanuit Leeuwarden daar direct heen ga ben ik ongeveer 3,5 uur onderweg! Maar ga ik via ouders (en met het OV) dan ben ik eerst 2,5-3 uur bezig om vandaag daar te komen en dan vanaf daar nog een keer 2,5 uur
Meer op de manier van Land van Ooit: er lopen mensen verkleed rond, maar als je er "slechts op bezoek" bent hoef je niet in kostuum te komenquote:
Nee, ik ben door de hele serie heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol.
Ik weet nog dat ik 2 of 3 weken geen internet had en dat was eerst een halve week keihard afkicken en daarna vond ik het wel fijn eigenlijk. Maargoed, ik had toen wel boeken om te lezen bedenk ik me net. Lezen.![]()
Ben je door die hele serie heen nu? Of heb je nog boeken in bestelling?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
goede deal gedaan gisteravondik moest m'n pc weer in elkaar zetten (waar ik niet zo goed in ben
) en daar had ik geen zin in. Een tentgenoot had nog wat afwas staan, en had dáár geen zin in. We hebben omgeruild
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus jouw tentgenoot heeft de computer afgewassen en jij hebt de afwas in elkaar gezet?
Probeer de Praxis of Gamma. Ik heb namelijk goede dingen gehoord over purschuimquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Wat nu. Waar kun je opvuldingen kopen?
probeer eerst eens een zooltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Hmm... heb ik nu een déjà vu? Dan is er iets veranderd in de matrix!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Dan laat je sven toch omruilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hakquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
![]()
Volgens mij zit er een schoenmaker in het winkelcentrum aan het eind van de straat, dus daar kan ik morgen wel even kijken dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hak![]()
Helemaal erg met dit weer.quote:Ik heb vandaag ook 2x gewerkt, bah.... ben nu helemaal gaar ja.
Ik ook nog, misschien wordt het rijst met groente en saté, met wat gember er in verwerkt. Misschien ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
over een half jaar kom ik weer klagen over dezelfde schoenen.![]()
Wat gaan jullie eten? Ik moet nog iets bedenken.
Pannekoeken met kaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Etcetera het volgende:
voor de 3de keer deze campzone pannekoeken gehaden niet die opwarmdingen maar ze worden gebakken
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft op z'n werk twee pluimen gekregen elk met een waarde van 100 euro. Toen hij thuiskwam kreeg ik 1 van de 2.Superleuk.
Zo zat ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Weekendje weg natuurlijk. Ardennen is ook leuk, tenzij je er moet kamperenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Mosterd na de maaltijd misschien...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
neemt niet weg dat meppel ook een dorp isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef Nesle het volgende:
Voor al die mensen die hier niet naar een dorp willen verhuizen later.... inderdaad doe het niet
Ik heb 17 jaar in een piepklein dorpje gewoond ( circa 7 km van de stad/ school / sport) en nu sinds 4 maanden in het centrum van de stad, wát een verschil en zo veel fijner
Helemaal niet, slimmerd...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neemt niet weg dat meppel ook een dorp is
Nee, ik was aan het werk. 'tan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Jij was vandaag niet in assen he
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
Met dat soort tools was ik al begonnen, maar de HD wordt door Windows (en dus ook de tools) niet eens herkend. Heb inmiddels toch nog wel wat teruggevonden op andere schijven, dus we gaan dit verhaal maar afschrijven, denk ik...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.
nope.. voetbal op rtl7quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Nope, ik was naar Castlefestquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Ik leef met je mee, weet precies wat er dan door je heen gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Zei ik vorige week nog dat ik nooit problemen had met m'n externe harde schijven, is er nu GVD!!! één gecrashed...
Jawelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
![]()
Jawel, is best te doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Hey Tim!alles goed? Lekker weekend gehad tot nu toe?
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)quote:
dat zou jij toch bijhoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel![]()
Soempie-acties +1![]()
Enig idee hoe ver de teller staat dit jaar?
Ik vond het ook wel wat voor jou eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |