Zou wel jammer zijn 2 uur eerlijk gezegd, er gebeurt best veel in, deze film moeten ze ook gewoon in 2 delen doen, dan zou alles veel beter uitgewerkt worden wat ook wel nodig is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Zal wel weer rond de 2 uur duren? Misschien iets langer.
Deathly Hallows.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
Welke film gingen ze in twee delen maken dan? HBP of DH?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die komt vandaag online te staan.
Wow!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:38 schreef Koningin het volgende:
Nieuwe foto's:
[ afbeelding ]
Dit is de jonge Voldemort in het weeshuis.
[ afbeelding ]
Schijnt pas vanavond rond 21.00 uur te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die komt vandaag online te staan.
Vandaag is nog lang.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Schijnt pas vanavond rond 21.00 uur te zijn.
Dreuzels.comquote:Er is heel veel verwarring over ontstaan, maar ik heb bij veel mensen dingen nagevraagd, en wat ik daaruit heb opgemaakt: de trailer komt bij ons pas 's nachts. Woensdag 30 juli in plaats van 29 juli dus. In Amerika komt de trailer dinsdag om negen uur 's avonds online (zowel via satelliet als op Internet), maar bij ons is het dan al woensdag. Uiteraard post Dreuzels de trailer morgenvroeg onmiddellijk. En nogmaals: een teaser duurt maximum één minuut, waarvan bijna de helft even goed zwart beeld kan zijn (met tekst zoals "Harry Potter and the Half-Blood Prince", de releasedatum enzovoort). Het zal dus meer afhangen van de kwaliteit dan van de kwantiteit!
Dat meisje is Ginny denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lekkere donkere trailer weer
Ik zie alleen een donkerharig meisje lopen... Wie is dat/moet dat voorstellen?
Ben trouwels ook benieuwd naar de Gaunt family!
Is duidelijk Bonnie Wright (Ginny) ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:33 schreef leonieke het volgende:
Dat zou ook kunnen, hoorHad ik nog niet direct aan gedacht. Ik ging er gewoon direct vanuit dat het Ginny was.
Gaan we nou allemaal een youtube linkje plaatsen o.i.d.?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:51 schreef babbode het volgende:
hier is em dan
Bekijk deze YouTube-video
enjoy
Nee, maar wel een link naar een trailer met betere kwaliteit: http://pdl.stream.aol.com(...)_trlr_01_720p_dl.movquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:55 schreef Hankster het volgende:
[..]
Gaan we nou allemaal een youtube linkje plaatsen o.i.d.?
Ik hoop wel dat die scène ook in de film komt. Ze gaan de herinneringen zover ik weet niet alle herrineringen laten zien, maar naar deze ben ik wel erg benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ah okay, zou goed kunnen inderdaad.
Ik was al bang dat de filmmakers de Gaunts ook als mooie mensen zouden gaan weergeven en het meisje in kwestie misschien Merope was
In het boek zit ook niet veel actie he, alleen op het eind eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Trailer valt me een beetje tegen, niet zoveel actie gezien.
Wat niet wil zeggen dat ik er geen zin in heb, integendeel.
Ik las dat ze de herinneringen tot één flashback zouden combineren omdat flashbacks over het algemeen de film nogal vertragen. Neem aan dat ze de gebeurtenissen in/bij de Gaunts toch wel zullen laten zien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die scène ook in de film komt. Ze gaan de herinneringen zover ik weet niet alle herrineringen laten zien, maar naar deze ben ik wel erg benieuwd.
[..]
In het boek zit ook niet veel actie he, alleen op het eind eigenlijk.
Jammer dat Slughorn helemaal niet in de trailer zit.
Waar staat Dumbledore hier op? Is dat in de grot? Lijkt wel een vuilnisbelt achtig iets.Of zijn het kristallen ofzo?
Inderdaad....quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:24 schreef IedeK. het volgende:
Ik mis de halfbloed prins zelf eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |