SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nog pagina 1.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad. Hee, we zijn al binnen 24 uur op pagina 2!
Dus we zijn nu bij het CENSORED deel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het gaat zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan een beetje CENSORED![]()
![]()
En even later![]()
![]()
![]()
En dan weer
Tevreden?
Ik ga vanavond kijken, heb je alvast een link?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
O, wen er maar vast aan dan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Lekker nutteloos berichtje![]()
Ik ga boodschappen doen. Vanavond naar Zeeland om het zoontje van de zus van Sven te bewonderen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inmiddels nog maar 7 uur en 52 minuten
Was je niet zwak,ziek en misselijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Vanavond wordt het: zus van Sven bezoeken, de moeder en vader van Sven en daarna nog langs z'n oma.
Help.
omgquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
En nadat je alles hebt overleefd: het huwelijksaanzoek
Hiero!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even kijken of ze nog bloemen hebben voor de oma van Sven.
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer nietquote:
Kijk, dat is nog eens efficient.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer niet
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Yuri, jij hier?
Ik ben aan de late kant geloof ik,
maar ja, weer met m'n luie reet op het strandje gelegen vanmiddag. Vanavond dat luie zweet er maar weer uitlopen op de training
4 augustus is het de laatste dag, dan wordt er afgebroken en alles, en waarschijnlijk rijden we 7 augustus weer naar huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang duurt campzone nog?Ik zou het al lang zat zijn.
nopequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
Als jequote:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heen
Dan blijf je tenminste nog een beetje in je ritme en in conditiequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Het ijsselmeer hier heeft geen openingstijdenquote:Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, over de 7000 posts al....
Heb ongeveer net zoveel woorden in mn scriptie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |