Mw. MM wil dat soort films ook nog wel eens kijken, ik vlucht dan altijd...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat weet jij dan weer.
Of ze zitten allemaal buiten met dit mooie weerquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Is er soms weer zo'n zoetsappige RTL5-film die de tortelduifjes hier bezig houdt...?
Hmm.. zonder dat ik het wist ben ik de 5k voorbij gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Tevens schaamteloze post om snel te kijken op hoeveel posts ik zit
10.000 - 100
aaaaah, die heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Is er soms weer zo'n zoetsappige RTL5-film die de tortelduifjes hier bezig houdt...?
Geen ARKO dus...quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad, het is nu al behoorlijk warm
Gelukkig zit ik nu in de schaduwkant van het gebouw, dus de ramen zijn open en de lekker frisse lucht koelt nu de werkvloer af. Later gaan de ramen dicht, en dan begint het grote zweten
allemaal gewone tot leuke meisjes op een rij en dan die ene oma ertussenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Etc... is die giel beelen pet nou echt nodig ?
of zie ik het gewoon verkeerd
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je op te vrolijken:
ik heb het helemaal afgeluisterd![]()
Wil je me in een depressie krijgen ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je op te vrolijken:
ik heb het helemaal afgeluisterd![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan die video niet zien op werk, maar is het echt een verspilling van m'n leven?
Hoezo gebrek aan beter? Tinuviel is er toch wel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooi, dan weet ik wat ik vanavond kan doen bij gebrek aan beter
Ik heb net gekeken en werd er vrolijk van. Dquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan die video niet zien op werk, maar is het echt een verspilling van m'n leven?
Helaas, vanavond uit eten met collega's. Dus ik ben alleenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
Hoezo gebrek aan beter? Tinuviel is er toch wel?![]()
Dan zou ik toch maar dat youtubefilmpje gaan kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, vanavond uit eten met collega's. Dus ik ben alleen![]()
verkapt heb-medelijden-met-mij-post
Ga ik ook doen, maar eerst een hele rit zaken op orde krijgen:quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar dat youtubefilmpje gaan kijken.
Etc weet ok altijd wel een camera te vinden hequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Etc... is die giel beelen pet nou echt nodig ?
of zie ik het gewoon verkeerd
En nu zit oma met vieze ramenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
34.3 graden.![]()
![]()
Ik werd vanmorgen gebeld kwam ik later achter en heb niet teruggebeld, omdat ik vermoed dat het thuiszorg was om te vragen of ik 's middags in kon vallen. Mensen die met dit weer verwachten dat ik even lekker ga stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken en dergelijke zijn echt van de pot gerukt.![]()
![]()
Heerlijk in de tuin gezeten en hoop niet dat thuiszorg hier meeleest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |