Wat ben jij toch ook een romanticus...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:27 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Lekker geslapen, alleen midden in de nacht wakker geworden omdat m'n lieve vrouw naar de wc was gegaan, en daarna tegen me aankroop voor een grote knuffel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef Etcetera het volgende:
gister een fles Bacardi Breezer () weggetikt
![]()
was gezellig
een liter geloof ikquote:
Als het echt erg is, een tijdje aanhoudt of vaker voorkomt, dan zou ik de politie bellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Gadverdamme, ik zit nu op mn balkon en aan de andere kant van de tuintjes hoor ik een vrouw enorm krijsen, net leek het huilen, en volgens mij hoorde ik er nu ook een mannenstem tussendoor.....Ik zit me al van alles in te beelden, maar je kunt het niet zien natuurlijk... Heb ook wel eens gehoord dat er bij de achterburen een dochtertje van de trap was 'gevallen', terwijl ik voor die tijd ook een boel gegil had gehoord en een woeste mannenstem
Wat moet je nou in zo'n geval? Denken 'het zal wel meevallen' of meteen de politie bellen?
Doomsday is inderdaad best te pruimenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister Meet Dave gezien, ik heb toch wel weer moeten lachen om Eddie Murphy.
Daarna Doomsday gezien, ook wel een aardige film
Ohhh, dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Onweer
Echt goed onweer, met heftige flitsen en flink wat gerommel daarna
volgens mij hebben wij die bui gisteravond gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Had je nog in Groningen gewoond dan had je je lol op gekund
Donkere lucht, gevolgd door harde wind, onweer, en toen KEIHARDE regen
Feliquote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Owen heet ie.![]()
We waren gister nog in Zeeland en toen hebben we met de hele familie daar nog bbq gedaan. Af en toe een wee tussendoor. Stoere zus.![]()
Wa's dat er voor één?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, ik zie het op buienradarZiet er mooi uit, alleen gaat het de verkeerde kant op
wat mij betreft vanaf half acht vanavond lekker stortregen en onweer in Amsterdam/Amstelveen...
Huh? Heb je IBM racks met blades of zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
en ik ga donderdag eindelijk m'n pc kast verbouwenkomen vlammen in de zijkant, met plexiglas, en een extra fan aan de voorkant want ik moet nu 24u per dag met een tafelventilator m'n harde schijven verkoelen
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh? Heb je IBM racks met blades of zo?
Waarom moet je die zo enorm koelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |