quote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Owen heet ie.![]()
We waren gister nog in Zeeland en toen hebben we met de hele familie daar nog bbq gedaan. Af en toe een wee tussendoor. Stoere zus.![]()
Ja, ik ga de afwas doen, en dan wat studerenquote:Op zondag 27 juli 2008 10:15 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, nu hier het computerbureau een laklaag geven.
* MadMaster wil trouwboekje zien van Wiebel en Soempie...quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand bekend in R'dam met parkeren voor het Nieuwe Luxor?
Mag daar vanavond naar toe, maar ken heg noch steg daar en via het www kom ik er niet helemaal uit...
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Ach.. de komende 10 jaar hoef je waarschijnlijk dan ook geen kampioenschapsfeestje te verwachten op de Coolsingelquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.
Heb half R'dam weer eens gezien (via de Coolsingel gereden) en heb voor 10 jaar weer genoeg gezien daar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |