Ja, echt enormquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat was zeker afzien dan?
en zit je vanavond weer met haar op het terras?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, echt enorm![]()
Vooral 's avonds, toen ik in gezelschap was van een hele leuke dame
Nee, dat niet, maar ik zie haar binnenkort wel weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en zit je vanavond weer met haar op het terras?
Dat vond ik ookquote:
Zaterdag + vakantie, we spreken hier van een zwarte zaterdag in de AKQ SCquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
trouwens best druk hier voor een zaterdagmiddag
Ga vanavond naar de Tilburgse kermis.
De attracties op kermissen boeien me altijd het minstquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi man, beetje mensen kijken en een biertje drinken kan daar erg goed. Er schijnen ook nog een paar attracties te zijn
quote:
respect, da's pas bluffenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu Everest Poker te spelen (gratis) en heb net een pot van 170 gewonnen met een paar drieën
Hier is die net voorbijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Buiten is een vreselijke regen- en onweersbui losgebarstentevens hoi
screw mequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je voor de grap al op buienradar gekeken.
Rood is toch ....
Om 8 uur zou hier hel en verdoemenis los moeten barstenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow crap, het gaat dus later weer flink tekeer
Op dagen zoals deze gaat die euro die het aan stoom kost toch wel de laatste van je zorgen zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-een-airco-hebben post
![]()
Tof, ik zou ook wel een airco willen hebben, maar die krengen kosten een vermogen aan electriciteit...
we waren voorbereid op verschrikkelijk onweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goed.. in overijssel was het noodweer, echt verschrikkelijk.
Hoe staat het met jou ETC? Leef je nog of viel het mee met de regen daar?
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef Etcetera het volgende:
typisch
ik zit nu de aller eerste afleveringen van NCIS te kijken - of eigenlijk: de afleveringen waarin ze in JAG begonnen, wat een verschil met hoe de serie in seizoen 5 is
Nog gezopen vanavond?quote:
vorig jaar was véééél erger dan wat er tot nu toe is gevallenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nog niet de tent uitgespoeld?
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |