Ja, echt enormquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat was zeker afzien dan?
en zit je vanavond weer met haar op het terras?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, echt enorm![]()
Vooral 's avonds, toen ik in gezelschap was van een hele leuke dame
Nee, dat niet, maar ik zie haar binnenkort wel weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en zit je vanavond weer met haar op het terras?
Dat vond ik ookquote:
Zaterdag + vakantie, we spreken hier van een zwarte zaterdag in de AKQ SCquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
trouwens best druk hier voor een zaterdagmiddag
Ga vanavond naar de Tilburgse kermis.
De attracties op kermissen boeien me altijd het minstquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi man, beetje mensen kijken en een biertje drinken kan daar erg goed. Er schijnen ook nog een paar attracties te zijn
quote:
respect, da's pas bluffenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu Everest Poker te spelen (gratis) en heb net een pot van 170 gewonnen met een paar drieėn
Hier is die net voorbijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Buiten is een vreselijke regen- en onweersbui losgebarstentevens hoi
screw mequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je voor de grap al op buienradar gekeken.
Rood is toch ....
Om 8 uur zou hier hel en verdoemenis los moeten barstenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow crap, het gaat dus later weer flink tekeer
Op dagen zoals deze gaat die euro die het aan stoom kost toch wel de laatste van je zorgen zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-een-airco-hebben post
![]()
Tof, ik zou ook wel een airco willen hebben, maar die krengen kosten een vermogen aan electriciteit...
we waren voorbereid op verschrikkelijk onweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goed.. in overijssel was het noodweer, echt verschrikkelijk.
Hoe staat het met jou ETC? Leef je nog of viel het mee met de regen daar?
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef Etcetera het volgende:
typisch
ik zit nu de aller eerste afleveringen van NCIS te kijken - of eigenlijk: de afleveringen waarin ze in JAG begonnen, wat een verschil met hoe de serie in seizoen 5 is
Nog gezopen vanavond?quote:
vorig jaar was véééél erger dan wat er tot nu toe is gevallenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nog niet de tent uitgespoeld?
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Owen heet ie.![]()
We waren gister nog in Zeeland en toen hebben we met de hele familie daar nog bbq gedaan. Af en toe een wee tussendoor. Stoere zus.![]()
Ja, ik ga de afwas doen, en dan wat studerenquote:Op zondag 27 juli 2008 10:15 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, nu hier het computerbureau een laklaag geven.
* MadMaster wil trouwboekje zien van Wiebel en Soempie...quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand bekend in R'dam met parkeren voor het Nieuwe Luxor?
Mag daar vanavond naar toe, maar ken heg noch steg daar en via het www kom ik er niet helemaal uit...
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Ach.. de komende 10 jaar hoef je waarschijnlijk dan ook geen kampioenschapsfeestje te verwachten op de Coolsingelquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.
Heb half R'dam weer eens gezien (via de Coolsingel gereden) en heb voor 10 jaar weer genoeg gezien daar...
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lig jij hier altijd op de loer ofzo?
quote:
lolquote:Op maandag 28 juli 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lig jij hier altijd op de loer ofzo?
quote:
Iederekeer als ik zwaai komt binnen een paar minuten markie langsquote:[..]
lol
hoi TM
dat moment dat de stad overstroomt wordt met V's, het gevecht at the end, de manier hoe het plot in elkaar zitquote:Op maandag 28 juli 2008 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Iederekeer als ik zwaai komt binnen een paar minuten markie langs![]()
Maarja ik ben naar bed slaapse
Valt mee, hier in Amstelveen. Het is lekker frisquote:
Lekker, ben vandaag ook vrij, maar wel volle dag qua afsprakenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb besloten om vandaag maar een snipperdag op te nemen.
Ben niet vooruit te branden...![]()
Vanavond weer een concert van Billy Idol, dus wordt ook weer een latertje...
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden je buren van zo'n investering?
Kleiner, goedkoper, lichterquote:Op maandag 28 juli 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me in mn hoofd gehaald dat ik wel graag een piano wil hebben, en nu heb ik een heel mooie oude zwarte piano gezien op Marktplaats......![]()
http://link.marktplaats.nl/183090639
Magniethebgeengeldmagniethebgeengeldmagniet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |