Vier harde schijven, twee 5,25" drives (ook wel bekend als dvd- en cd-brander), andere meuk en in totaal 2 ventilators (een in de voeding en een op de processor). De temperatuursensor die het meest aangeeft houdt het op 50 graden met een ventilator die 1775 rondjes per minuut maakt 8). Goed geregeld lijkt mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet worden
ik heb echt een airflow van 0 komma 0 en toen ik nog maar 2 HD's had, was dat niet zo erg, daar zat genoeg ruimte tussen. Nu heb ik er 3 en dat gaat nogal mis
Ik heb al een paar jaar 4 externe HD's op elkaar gestapeld staan en de temperatuur hier is nu 29,9 graden binnen. Niks geen extra koeling...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet worden
ik heb echt een airflow van 0 komma 0 en toen ik nog maar 2 HD's had, was dat niet zo erg, daar zat genoeg ruimte tussen. Nu heb ik er 3 en dat gaat nogal mis
ik denk dat de hitte van afgelopen dagen niet heeft meegeholpen hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Moet Tinuvioel eerst op Fok! aanloggen om te weten hoe TS over haar denkt?![]()
[..]
Ik heb al een paar jaar 4 externe HD's op elkaar gestapeld staan en de temperatuur hier is nu 29,9 graden binnen. Niks geen extra koeling...
Dankquote:
Ik ben behoorlijk enthousiast over Gogol Bordello en Nem ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een cd van Gogol Bordello gekocht! Iemand hier was er heel enthousiast over en hij lag in de uitverkoopbak bij de MediaMarkt voor 2 euro
Super Tarantaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk enthousiast over Gogol Bordello en Nem ook.
Welke CD heb je voor die prijs gekregen?
Meebrullen zal de eerste keer waarschijnlijk niet gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldige CD, flink hard aanzetten en meebrullen/-stuiteren...
Na iets meer dan een minuut uitgezet, de toon "Haha we gaan nerds kijken!" beviel me nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2008/07/rutger_op_campzone_2008.html
Etc had geen zin om voor de camera te springen ?
Dat is een Richwood, chinees kopieermerk, maar ik begin pas met bas spelen, dus dit is wel een leuk beginnersdingetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wa's dat er voor één?
En waarvoor ga je hem gebruiken?
(Nee, niet om de wortelen op te raspen of zo...)![]()
Zoals Amy MacDonald zingt:quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is een Richwood, chinees kopieermerk, maar ik begin pas met bas spelen, dus dit is wel een leuk beginnersdingetje.
Ik wil er vooral rock mee gaan spelen
Ik heb al 2 gitaarspelende vrienden, waarvan 1 er redelijk kan zingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Amy MacDonald zingt:
En ik weet dat die clip niet van Amy zelf is...
Zie http://www.synthzone.com/drums.htm voor een scala aan computer drums...quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb al 2 gitaarspelende vrienden, waarvan 1 er redelijk kan zingen
Nu nog een drummer...
oh ja, ik moet ook nog leren bassen![]()
ik had gelezen op intranet dattie op het veld wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2008/07/rutger_op_campzone_2008.html
Etc had geen zin om voor de camera te springen ?
Beschrijf hier dan nog maar eens je liefde voor Tinuviel of zo...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:04 schreef iamredleader het volgende:lekkere middag hier
Alle bankers zijn op vakantie of buiten de deur, er ligt bijna geen werk en ik heb m'n taken voor de dag af
Nou, het gaat zo:quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beschrijf hier dan nog maar eens je liefde voor Tinuviel of zo...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het gaat zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan een beetje CENSORED![]()
![]()
En even later![]()
![]()
![]()
En dan weer
Tevreden?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lang leve de smileys...![]()
![]()
![]()
Woensdagen worden hier ook meer en meer een soort van 2e vrijdag, waarop er bijna niemand aanwezig is.
Zeker nu niet in de vakantieperiode...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nog pagina 1.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad. Hee, we zijn al binnen 24 uur op pagina 2!
Dus we zijn nu bij het CENSORED deel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het gaat zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan een beetje CENSORED![]()
![]()
En even later![]()
![]()
![]()
En dan weer
Tevreden?
Ik ga vanavond kijken, heb je alvast een link?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
O, wen er maar vast aan dan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Lekker nutteloos berichtje![]()
Ik ga boodschappen doen. Vanavond naar Zeeland om het zoontje van de zus van Sven te bewonderen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inmiddels nog maar 7 uur en 52 minuten
Was je niet zwak,ziek en misselijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Vanavond wordt het: zus van Sven bezoeken, de moeder en vader van Sven en daarna nog langs z'n oma.
Help.
omgquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
En nadat je alles hebt overleefd: het huwelijksaanzoek
Hiero!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even kijken of ze nog bloemen hebben voor de oma van Sven.
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer nietquote:
Kijk, dat is nog eens efficient.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer niet
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Yuri, jij hier?
Ik ben aan de late kant geloof ik,
maar ja, weer met m'n luie reet op het strandje gelegen vanmiddag. Vanavond dat luie zweet er maar weer uitlopen op de training
4 augustus is het de laatste dag, dan wordt er afgebroken en alles, en waarschijnlijk rijden we 7 augustus weer naar huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang duurt campzone nog?Ik zou het al lang zat zijn.
nopequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
Als jequote:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heen
Dan blijf je tenminste nog een beetje in je ritme en in conditiequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Het ijsselmeer hier heeft geen openingstijdenquote:Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, over de 7000 posts al....
Heb ongeveer net zoveel woorden in mn scriptie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |