De camera vindt haar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Etc weet ok altijd wel een camera te vinden he
ik wilde vanmiddag nog even winkelen, heb nog t-shirts nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag maar weer thuis gewerkt weinig gedaan...
Alleen onze vrienden op Schiphol even uitgezwaaid, omdat ze weer terug zijn gegaan naar Aruba.
Eén keer zwaaien en het vocht stroomt meteen over je rug. Ik haat dit warme weer hier. Als je er nou een zwembad of zee voor deur had, dan prima...
Op mijn kamer is het nu 34,3 graden...![]()
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nadeel van een plat, houten dak...quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En nu zit oma met vieze ramen
Is Etc die ene met dat legergroene petje en oranje topje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.
Ze zal nog wel vaker op de foto gezet gaan worden vrees ik voor haar
Die in het zwart lijkt me dan ook in aanmerking komen voor de thuiszorg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik zie er maar 1. En iemand in volledig zwart.
O, mijn god, had ik de verleiding maar kunnen weerstaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
Om je op te vrolijken:
ik heb het helemaal afgeluisterd![]()
Dat is jouw inrichting?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even pronken trouwens: dit is de nieuwe eettafel, van mn vriendin geweest en nu bij ons gestald
[ afbeelding ]
Gezellige eetkamer zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even pronken trouwens: dit is de nieuwe eettafel, van mn vriendin geweest en nu bij ons gestald
[ afbeelding ]
Ja dat is echt bij mij thuisquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is jouw inrichting?
If so, very nice...![]()
Het weekend zal zaterdag waarschijnlijk bestaan uit homo's kijken (Canal Parade is hier dan in Amsterdam) vanaf de boot en zondag de a.s. bruiloft van m'n zus bespreken en bunkeren op het Kwakoe voetbal-toernooi...
Die stoelen zijn helaas van mn huisgenootjequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellige eetkamer zo.Die stoelen erbij zijn tof.
Heeft je vriend dan niet de andere helft van die jij nu hebt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die stoelen zijn helaas van mn huisgenootjedus de komende tijd staan ze nog wel, maar als ze een nieuwe kamer heeft neemt ze ze denk ik wel mee.... En ook dat schilderij boven de tafel. En de halve keukeninboedel
Ik heb mindere studenten optrekjes gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is echt bij mij thuisMijn vriendin heeft die tafels trouwens zelf gemaakt, net als de salontafel en twee wandmeubels die ik hier van haar heb staan. Ohja en nog een stel kasten en kastjes
Wel echt cool als je dat allemaal kan, en ook doet
Inderdaad. Voor mij geen Always meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
OMG die slogan van Allways: "have a happy period"![]()
![]()
Gelukkig had ik de weerkracht om hem naar 30 seconden al te stoppen met kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef iamredleader het volgende:
meer dan 3 minuten van m'n leven verpest
Dra-ma-tisch slecht
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de weerkracht om hem naar 30 seconden al te stoppen met kijken
Ik heb het idee dat ik nog aan het barbecue'en ben, de temperatuur op mijn kamer is dan ook al gezakt naar 33,5 graden Celsius...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer terug van een barbecue in Amsterdam
lol waar heb je die weggetoverdquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Etc... is die giel beelen pet nou echt nodig ?
of zie ik het gewoon verkeerd
geen fout woord over stampertje (weet niet hoe ze echt heetquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
allemaal gewone tot leuke meisjes op een rij en dan die ene oma ertussen
ik heb camera's gezien vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan zijn dat ik gefilmd ben vandaagquote:
ik ben er nog ontzettend goed vanaf gekomen nu ik er over na denkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.
Ze zal nog wel vaker op de foto gezet gaan worden vrees ik voor haar
nopequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Etc die ene met dat legergroene petje en oranje topje?
Er staan trouwens 2 oma's op die foto...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Is het echt Etc?Ik weet dat ze lang blond haar heeft, maar da's nou niet te zien...
Wat gaan jullie dit weekend doen?
nee echt echt echt nietquote:
Hier vandaan getoverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lol waar heb je die weggetoverd
en ik sta er niet op hoor
[..]
Dat gebeurd hier ook als er een jubileum is of verjaardag gaat email rond 10 uur gebak en koffie staat het hele gebouw zo +30 minuten te eten/praten/drinken. en natuurlijk is er altijd nog wat gebak overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef iamredleader het volgende:
Same here, Yuri. Er is bijna niemand, dus het 30-jarig jubileum van een van de bankers wordt uitgebreid aangepakt als excuus om een uur lang koffie te drinken en gebak te eten.
Ik ga even wat opruimwerk doen, beetje archiveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |