Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, onbegrijpelijk hoe sommigen hier Rommedahl wel willen houden maar Luque willen dumpen.
Beetje op de negativiteit van het vorige topic inspelenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef BonJovi het volgende:
waarom niet met 5 doelpunten?
De wereldtop.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb altijd gezegd dat als we hem aan het voetballen krijgen het een wereldtopper is. Newcastle heeft hem alleen zijn plezier en motivatie ontnomen lijkt het wel.
Mijn punt is: Luque is(mits in vorm) een goede speler voor Ajax. Zijn salaris is danwel belachelijk. Als je kampioen wil worden, en de lijn naar boven wil inzetten, moet je af van spelers als Rommedahl
Zei je dat ook in 94-95?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef HeatWave het volgende:. Mooie TT
.
Het zegt allemaal niets nee, maar toch moet het niet kunnen hoor. AZ wint ook met 3-0.
Maar hopelijk zien ze dus nu echt in dat het achterin anders moet.
Sja, natuurlijk zegt het eigenlijk niets, maar het hoeft gewoon ook niet toch? Als AZ het zonder tegengoals kan zou Ajax het ook moeten kunnen, ik bedoel het stond ook heel lang nog 2-2 ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zei je dat ook in 94-95?
Toen werd het 2-4 tegen Noordwijk.
Het zit bij hem allemaal tussen de oren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De wereldtop.Dat kunstje flikt hij niet meer met zijn dertig jaar. En de blessures zullen ongetwijfeld weer volgen.
Het zou hem sieren als hij een deel van zijn salaris in zou leveren, want hij brengt te vaak te weinig.
Ja absoluut mee eens, dat zou ook een goed signaal zijn naar de trainer lijkt mij!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De wereldtop.Dat kunstje flikt hij niet meer met zijn dertig jaar. En de blessures zullen ongetwijfeld weer volgen.
Het zou hem sieren als hij een deel van zijn salaris in zou leveren, want hij brengt te vaak te weinig.
Dit is echt knoop-in-je-zakdoek-redeneren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als AZ het zonder tegengoals kan zou Ajax het ook moeten kunnen,
Dus we winnen nu Uefa cup?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zei je dat ook in 94-95?
Toen werd het 2-4 tegen Noordwijk.
quote:hier voor jullie. hij scoort dan wel tegen de amateurs nu maar, hij maakt fucking mooi.
weet iemand waar ik dit kan zien op internet
Mee eens (teeeveeepeeee)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:02 schreef JOHAN410 het volgende:
Dit resultaat zegt gewoon helemaal niks. Je kunt wel gaan klagen over de verdediging, maar het is de eerste wedstrijd en dit was niet de verdediging waar we straks mee gaan spelen.
Urby stond links als aanvallende middenvelderquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik blijf het triest vinden dat Urby geen amateur kan tegenhouden
quote:Ajax verslaat VV Noordwijk met 2-5
Noordwijk, 19 jul 2008
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen met 2-5 gewonnen van VV Noordwijk. Jeffrey Sarpong, Leonardo, Albert Luque, Jan-Arie van der Heijden en Luis Suarez scoorden.
Jeffrey Sarpong kreeg het eerste Ajax-doelpunt van het seizoen op zijn naam. De middenvelder kreeg de bal na een mooie combinatie tussen Dennis Rommedahl en Kennedy en schoot van dichtbij raak. Meteen daarna werd kwam thuisploeg Noordwijk op gelijke hoogte. De bal werd ingekopt door Jeroen Ketting na een pass van links. Ajax raakte niet onder de indruk van de tegentreffer en bleef de betere ploeg op het veld. In de 20ste minuut stuurde Robbert Schilder zijn ploeggenoot Leonardo de ruimte in. De Braziliaan kwam links het zestienmetergebied in, passeerde de doelman en zette Ajax weer op voorsprong. Door een fout van Dennis Gentenaar kwam Noordwijk in de 38ste minuut op 2-2. De doelman speelde de bal per ongeluk in de voeten van Erwin Verkuylen. De aanvaller van Noordwijk legde simpel breed op Ketting, die zijn tweede treffer van de dag maakte.
Op Gentenaar na begon Ajax met een heel nieuw elftal aan de tweede helft. Dario Cvitanich maakte zijn officieuze Ajax-debuut en Laurent Delorge keerde (net als Van der Wiel in de eerste helft) na een lange periode van blessureleed terug in het elftal. Thomas Vermaelen, die afgelopen seizoen ook geblesseerd afsloot, nam de tweede helft de aanvoerdersband over van Kenneth Perez. Cvitanich stond aan het begin van de aanval waaruit in de 55ste minuut de 2-3 viel. De aanwinst uit Argentinië speelde op Luis Suarez, die Luque links van het goal vrij zag staan. Luque schoot beheerst binnen. Cvitanich kreeg zelf ook nog een goede mogelijkheid om te scoren, maar hij stuitte twintig minuten voor tijd van dichtbij op de keeper. Tien minuten daarna kopte hij net voorlangs. Met een mooi afstandschot maakte Jan-Arie van der Heijden er in de slotminuut 2-4 van. En in de slotseconden raakte hij ook nog de paal. Gelukkig stond Suarez klaar om de vijfde Ajax-treffer te maken.
Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Rasmus Lindgren, Gabri en Miralem Sulejmani waren niet fit genoeg om mee te doen tegen Noordwijk. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg voegen zich maandag pas bij de selectie.
Opstelling Ajax eerste helft: Gentenaar; Colin, Van der Wiel, Vertonghen, Schilder; Kennedy, Perez, Sarpong, Emanuelson; Rommedahl, Leonardo.
Opstelling Ajax tweede helft: Gentenaar; Ogararu, Vermaelen, Anita, Slijngard; Delorge, De Jong, Van der Heijden; Suarez, Cvitanich, Luque.
Opstelling VV Noordwijk: Raymon Kuipers (32. Robert Spaan), Statia, Van Dam, Van der Niet, Krolis, Van Wordragen, Verkuylen, Dias, Leonard, Ketting, Grant.
Reserves: Martina, Donald, Ouwerkerk.
Hahaha wat een humor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik blijf het triest vinden dat Urby geen amateur kan tegenhouden
Waarom las ik overal als LB?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby stond links als aanvallende middenvelder
Lees het artikel hierboven. Een verloren kopduel in het strafschopgebied en een blunder van Gentenaar. Bovendien speelden Vertonghen en Slijngard, het lijkt mij dus logisch dat die als linksback fungeren.quote:
Schilder speelde de eerste helft linksback volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Lees het artikel hierboven. Een verloren kopduel in het strafschopgebied en een blunder van Gentenaar. Bovendien speelden Vertonghen en Slijngard, het lijkt mij dus logisch dat die als linksback fungeren.
Dat is nog steeds geen Urbyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Schilder speelde de eerste helft linksback volgens mij.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen Urby![]()
Mensen moeten gewoon eens stoppen met zeiken als ze het nog niet eens gezien hebben.
Bodul heeft z'n eerste ook gemaakt.quote:Wedstrijd Jong Ajax bij rust gestaakt
De vriendschappelijke wedstrijd van Jong Ajax tegen SV Lelystad '67 is na 45 minuten gestaakt wegens ernstige regenval. Zowel Ajax, SV Lelystad als de scheidsrechter achtte het niet verantwoordelijk om door te spelen op het doorweekte veld. Jong Ajax stond bij rust met 0-4 voor.
John Goossens tekende voor het openingsdoelpunt, na een actie aan de rechterkant van Nathaniel Will. Daarna was het de beurt aan Darko Bodul, die vanmiddag zijn eerste doelpunt in het shirt van Ajax scoorde. Even later scoorde John Goossens uit een rebound en uiteindelijk tekende Edgar Manucharyan met een gekrulde vrije trap in de lange hoek voor de 0-4 rust- en eindstand.
Opstelling Jong Ajax:
Padt; Will, Wormgoor (aanvoerder), Blind, Supusepa; Claassen, Sousa Campos, Goossens; Schell, Bodul, Manucharyan.
0-1 : John Goossens (assist: Will)
0-2 : Darko Bodul (assist: Schell)
0-3 : John Goossens (rebound)
0-4 : Edgar Manucharyan (vrije trap)
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
Het geeft wat meer motivatie in de zoektocht naar verdedigersquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Weer 2 tegendoelpunten. Weinig veranderd t.o.v. vorig seizoen.
het spijt me zo enorm dat ik bliksemschigt geloofdequote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen Urby![]()
Mensen moeten gewoon eens stoppen met zeiken als ze het nog niet eens gezien hebben.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schijnbaar de formatie van Ajax vandaag:
Opstelling Ajax eerste helft:
Gentenaar; Colin, Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson; Kennedy, Perez, Sarpong, Schilder; Rommedahl, Leonardo.
Opstelling Ajax tweede helft:
Gentenaar; Ogararu, Vermaelen, Van der Heijden, Slijngard; Delorge, De Jong, Anita; Suarez, Cvitanich, Luque.
Nou, laat de eerste tegentreffer maak komen, dan kunnen we ze allemaal weer lekker afzeiken en aan de poten van Marco gaan zagen!
Dat kan toch helemaal niet!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
Tnx. Maar gezien de reacties van Mike, OudFruit en SG dacht ik dat het misschien al ergens online stond.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prob vanaf maandag op Ajax TV, Heineken.
Mensen die niet kunnen lezen noch realiteitsgevoel hebben en puur alleen op een score afgaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:52 schreef Devz het volgende:
Mensen die nu nog steeds durven te beweren dat we in de verdediging geen flinke versterkingen nodig hebben
Wat zeg je nou..? Sethje..quote:
De blunder van Gentenaar, ligt dat ook aan onze verdediging?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:52 schreef Devz het volgende:
Mensen die nu nog steeds durven te beweren dat we in de verdediging geen flinke versterkingen nodig hebben
quote:Van Basten ziet Ajax laat afstand nemen van Noordwijk
19/07/2008 16:55
Ajax is het nieuwe seizoen niet al te overtuigend begonnen. Marco van Basten debuteerde als hoofdtrainer van de Amsterdammers met een 5-2 oefenzege tegen Noordwijk.
Ajax trad nog aan zonder de EK-gangers Maarten Stekelenburg en Klaas-Jan Huntelaar. Bovendien waren Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Rasmus Lindgren, Gabri en aankoop Miralem Sulejmani niet beschikbaar vanwege blessures.
In Noordwijk kwam Ajax in de eerste helft twee keer op voorsprong. Jeffrey Sarpong tekende voor 0-1, terwijl Leonardo de 1-2 voor zijn rekening nam. De defensie van Ajax oogde echter niet solide. Jeroen Ketting, vorig seizoen nog in het betaald voetbal actief bij Haarlem, zorgde met twee goals voor een 2-2 ruststand.
Op doelman Dennis Gentenaar na verscheen er na de pauze een geheel nieuw Ajax binnen de lijnen, inclusief de Argentijnse nieuweling Dario Cvitanich. Albert Luque (foto) zette de Amsterdammers voor de derde keer op voorsprong. Pas vlak voor tijd liep Ajax verder uit door goals van Jan-Arie van der Heijden en Luis Suárez: 2-5.
Oh ja je hebt gelijk, de verdediging was fantastisch en we worden kampioen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen lezen noch realiteitsgevoel hebben en puur alleen op een score afgaan.
Heb je de wedstrijd gezien dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk, de verdediging was fantastisch en we worden kampioen!
Over realiteitszin gesproken
quote:Geen grote overwinning, maar na afloop waren er in Noordwijk veel vrolijke gezichten te zien. Vooral bij de spelers die na een lange periode van blessureleed weer eens deel uitmaakten van het elftal. Gregory van der Wiel bijvoorbeeld. Hij kampte maanden lang met een knieblessure, maar is nu weer helemaal terug. ,,Het voelde fantastisch om weer op het veld te staan”, zei de verdediger, die de hele eerste helft speelde. ,,Ik was bijna vergeten hoe het was om een wedstrijd te spelen. Maar het ging goed: ik kon voluit gaan en had nergens last van."
Ook Laurent Delorge was duidelijk opgetogen. ,,Ik ben heel erg blij dat ik deze week meteen met de groep aan de voorbereiding ben begonnen”, zei de Belg, die bijna het hele afgelope seizoen miste vanwege een achillespeesblessure. ,,Nu is het belangrijk dat ik geen terugslag krijg en aan mijn wedstrijdritme kan werken. Maar ik ben zeer tevreden over hoe het vandaag ging."
Marco van Basten vond dat de nieuwe aanwinst het goed deed. ,,Hij oogt heel beweeglijk en fit”, aldus de hoofdcoach, die de prestatie van zijn team redelijk vond. ,,Het combinatiespel was goed, maar in de tweede helft werd het allemaal iets minder. Ook de verdediging was een paar keer kwetsbaar.”
`quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel wij (Excelsior'31) er donderdag scoren, ik ga het zien.
Fijn voor hun beidenquote:
Daar dachten sommigen hier vanmiddag heel anders over.quote:
hm, ik vergeet steeds supp. zaken te bellen want m'n pa heeft het geld overgemaakt, maar ja, ik kan hier in het buitenland niet ruiken of alles snor zit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, was helemaal vergeten mijn geld voor me SCC over te maken
Net maar even met een maatje over gehad, maar moet als het goed is maandag goedkomen. Godzijdank.
Ik heb net in me telefoon even een herinnering gezet dat ik maandagochtend even naar Ajax moet bellen of het voor elkaar is. Godver, moet er toch niet aan denken me SCC van 410 kwijt te zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hm, ik vergeet steeds supp. zaken te bellen want m'n pa heeft het geld overgemaakt, maar ja, ik kan hier in het buitenland niet ruiken of alles snor zit.
Het stukje zegt:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enlighten me, o great allknowing TWI!!
Als Urby een goeie wedstrijd heeft is hij ook meteen heel goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo is dat!
Urby staat ook niet in mijn favoriete opstelling, maar hij is een prima back-up voor Vertonghen en als hij zijn goede vorm weer kan terugkrijgen, wordt het een hele mooie concurrentiestrijd tussen Urby en Jantje.
Als jij goed had gekeken had je gezien dat die opmerking eerder was geplaatst dan dat stukkie tekst.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het stukje zegt:
Goal 1 na een voorzet van LINKS, de kant waar de rechtsback dus moet spelen. Lijkt me niet dat Urby rechtsback is.
Goal 2 na een blunder van Gentenaar. Lijkt me niet dat Urby zijn achternaam heeft veranderd afgelopen zomer.
Je moet dus gewoon eens nokken met dat gezanik op Urby. En dat geldt wel voor meer mensen hier.
Klopt, als het loopt bij Urby, dan loopt het ook meteen heel erg lekker. Hij kan voetballen, maar zijn grootste probleem is zijn concentratie en zijn laksheid. Als dat er uit is, is het een prima speler. Hopelijk maakt hij dit seizoen de stap omhoog.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Urby een goeie wedstrijd heeft is hij ook meteen heel goed
Het gaat Twi erom dat jij, zonder dat je de wedstrijd hebt gezien of er iets over gehoord hebt, meteen Urby de schuld geeft van de tegengoals.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als jij goed had gekeken had je gezien dat die opmerking eerder was geplaatst dan dat stukkie tekst.
Zou geen probleem moeten zijn. Een vriend van me belde ook pas afgelopen week over of ie nou wel of niet verlengd had en of ie nog moest betalenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb net in me telefoon even een herinnering gezet dat ik maandagochtend even naar Ajax moet bellen of het voor elkaar is. Godver, moet er toch niet aan denken me SCC van 410 kwijt te zijn.
Ok, bij deze dan een rectivicatie: "Ik vind het dieptriest dat een prof team kan worden afgetroefd door amateurs, ongeacht de omstandigheden."quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat Twi erom dat jij, zonder dat je de wedstrijd hebt gezien of er iets over gehoord hebt, meteen Urby de schuld geeft van de tegengoals.
Dat zij onze kale capo net ook al tegen me en anders zou hij er even wat druk achter zetten bij Ajax. Komt dus wel goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn. Een vriend van me belde ook pas afgelopen week over of ie nou wel of niet verlengd had en of ie nog moest betalen.
Dat shirtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luque's gel was weer op
ff snel heen en weer vliegen in de prive jetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die zaten vandaag toch in Barcelona?
quote:Aissati akkoord met Ajax
AMSTERDAM - Ismaïl Aissati heeft met Ajax overeenstemming bereikt over een contract. De 19-jarige middenvelder werd zaterdag medisch gekeurd en zet maandag zijn handtekening onder een verbintenis met de Amsterdammers.
Ajax bereikte vrijdag al een akkoord met PSV over een overgang van Aissati. De geboren Utrechter had nog een contract tot 2009 in Eindhoven, maar wilde PSV hoe dan ook verlaten. Aissati zag voor zichzelf geen toekomst meer bij de landskampioen.
Aissati is de derde aankoop van Ajax-trainer Marco van Basten. Eerder haalde hij Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani naar Amsterdam.
Radiofragment: Danny Blind over aankopenquote:
Heerlijk die duidelijkheidquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Radiofragment: Danny Blind over aankopen
Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).
Rob Fleur trouwens....
Voor hoeveel nou? 4 miljoen?quote:
Zal denk ik te maken gaan hebben met of Vermaelen naar de OS gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerlijk die duidelijkheid
Overigens zegt hij: We zijn klaar als we minimaal 1, en misschien wel 2 verdedigers halen
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Manucharyan wil Ajax dus verhuren en niet verkopen
Mis ik iets?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Haha scherp hoor zeker voor dit tijdstip op zaterdagavondquote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu![]()
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Samenvatting staat al op Ajax TV
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Die heeft een half jaar geen ba geraakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef RikkieD. het volgende:
Is Luque 3 weken naar een mcdonalds aan de spaanse costa op vakantie geweest?
Hij is minstens 15 kg aangekomen!
quote:
Dat zeggen ze wel vaker over mensen met teveel geldquote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Messenga het volgende:
Luque ziet er overigens ook depressief uit.. pff zeg.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef Oente het volgende:
Pff, nu al 2 tegengoals, dit jaar wordt weer zo'n ramp jaar.![]()
http://www.transfermarkt.(...)/382139/anzeige.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef StarGazer het volgende:
De komst van Henrique is dus nog niet kansloos....
Mijn hemel, kan zo'n figuur al als journalist ingehuurd worden door de NOS? Misschien moet ik maar eens een open sollicitatie sturen zo zonder enige journalistieke achtergrond.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Radiofragment: Danny Blind over aankopen
Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).
Rob Fleur trouwens....
Daar krijgt hij ook genoeg voor betaaldquote:Op zondag 20 juli 2008 04:13 schreef Aanvoerder het volgende:
dus ik wil 'm dit jaar wel aan het werk zien.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik zie ze het wel betalen.
Alleen of het nou een goede optie is als vervanger van Heitinga...
True, maar ook de speelwijze lijkt me relevant, kan me voorstellen dat Barca daarom Ajax/Nederland ook een goede optie vindt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Blind heeft er anders een hard hoofd in. Maar ik kan het volstrekt begrijpen als Barcelona hem toch verhuurd aan Leverkussen. Ik bedoel de eredivisie of Bundesliga...
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
Ze schijnen bijna rond met Oleguer te zijn, en Blind wil het liefst nog een verdediger halen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag vanuit Duitsland!
Aissati dus naar Ajax. Verder nog nieuws? 5-2 gewonnen van Noordwijk las ik?
Vooral die bal voor open doel op de paal hehequote:Op zondag 20 juli 2008 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoor.
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoenquote:'Oleguer moet 3 tot 5 miljoen kosten'
Volgens El Mundo Deportivo moet Ajax drie miljoen euro betalen voor de centrale verdediger Oleguer. Indien bepaalde sportieve doelstellingen gehaald worden zou daar nog eens maximaal twee miljoen euro bijkomen.
Schijnbaar 3 milj + 2 milj bij eventueel presteren.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?
Als er 5 miljoen voor wordt betaald dan heeft Ajax toch best wel de knip deze transferperiode opengetrokken!
Maar goed als Ajax maar kampioen wordt
Bruto toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoen
Veel geld voor een middelmatige verdedigerquote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
De actie die er vooraf ging was erg mooi.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral die bal voor open doel op de paal hehe
Goede zaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:27 schreef versteegrob het volgende:
Update:''Ajax legt Oleguer definitief vast''
Ajax heeft een overeenstemming bereikt met FC Barcelona over de overgang van Oleguer Presas. Dit melden bronnen binnen Ajax aan Europesoccer.nl ook meerdere Ajax sites melden het nieuws. Op dit moment is een delegatie van Ajax onder leiding van Algemeen Directeur Henri van der Aat onderweg naar de Catalanen.
De laatste details worden nog besproken en de laatste plooien worden nog glad gestreken.
Na Aissati slaat Ajax met Oleguer opnieuw een grote slag in de strijd om de gewilde spelers.
http://ajax1.nl/?q=node/1675
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goede zaak.
Godver wat heb ik er zin in!
quote:Pagina niet gevonden
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel vaker in transferovereenkomsten hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Precies mijn gedachte. Ik heb voor het eerst sinds Koeman/Krol (nadat Adriaanse werd ontslagen) weer een goed gevoel bij Ajax. Een gevoel dat Ajax eindelijk weer eens kan presteren en kampioen kan worden. Goede aankopen, prima technische staf, een mix van ervaren en jonge spelers. Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 20 juli 2008 12:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb echt zin en vertrouwen in aankomend seizoen.
We hebben eindelijk een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten en er is in elke linie fors geinvesteerd. Dit is het gevolg van het samenstellen van de kern van onze voetbalclub met echte voetbalmensen als Coronel, Blind en Van Basten / Van 't Schip.
Super!
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?.
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.quote:
Ajax had het ook met Groningen afgesproken bij de transfer van Suarez: als Ajax door de CL-voorronde kwam zou Groningen ook nog een leuk bedrag ontvangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.
Bayern heeft het ook met Podolski en Koln gedaan dacht ik, die krijgen x miljoen per jaar drie seizoenen lang wannneer Bayern zich plaatst voor de CL.
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1ste goal was trouwens dekkingsfout van Colin..
HOE VERRASSEND IS DAT!!
Wat is het toch een heldquote:Op zondag 20 juli 2008 12:39 schreef stefmans het volgende:
Heitinga met zijn 1ste goal voor Atletico
Je leert het wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
En dat is (helaas) ook weer typisch Heitinga.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt.
Maar de 1-2 was zijn fout.
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
Vrijdag.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Silaz het volgende:
wanneer word het uitshirt eigenlijk bekent gemaakt?
Dat zou ik niet gek vinden, want je praat toch over een slordige 5 miljoen euro.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef kevin6188 het volgende:
Las op het forum van Ajax Netwerk dat Van Basten en Blind misschien wel met Rijkaard hebben gesproken over Oleguer. Dat zou zo gek nog niet zijn natuurlijk. Was een persoonlijke mening van iemand. Maar niet verkeerd als het inderdaad is gebeurd.
Geneequote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
iddquote:
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.
Voor een prikkie mag 'ie best komen, maar echt niet voor de hoofdprijs.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..].
En dan straks zeker weer zeiken dat er geen verdediger bij is gekomen.
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..
Maargoed.. deze discussie zal dit seizoen nog vaak komen
Ik hoor Blind in de media ook steeds praten over verdedigers, dus ik heb er wel een goed gevoel over. In tegenstelling tot Van Geel lijkt Blind & Van Basten het allemaal wat beter te snappen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ajax heeft niet echt haast om een verdediger te halen, de start competitie is nog ver weg en er is geen voorronde CL. Ajax kan dus wachten tot ver in augustus om beslissingen te maken.
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?
Volgens mij blijven beide spelers ook bij de A-selectie de rest van het seizoen. Over Donald, Anita en Manu hebben we gehoord dat ze verhuurd mogen worden. Blijkbaar vindt Van Basten Sarpong en V.d. Heijden goed genoeg voor de A-selectie.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.
Waar heb je het overquote:Op zondag 20 juli 2008 14:52 schreef D.zire het volgende:
maar om altijd als koster te leeeveeen moet je stapel mesjogge voor zijn!!11
Kan ik inkomen.. Dat bruno maar snel fit mag worden..quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Wat lul je nou.. t was een vrije trap.. wijsneus..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt, mooie kopbal uit een corner.
Regelmatig bij de redactie van VI te vinden natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Idd. Wat is die Genee opeens een insider geworden de laatste tijd
.
Moet Ajax niet alle transfers groter dan 10% van de begroting publiek maken? Volgens mij is dat zo'n 70 miljoen dus meer dan 7 miljoen kan hij niet gekost hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
Corner jaquote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Typisch Heitinga doelpunt, mooie kopbal uit een corner.
Als ik vrije trap vanaf de zijkant bedoel typ ik niet vaak corner nee...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef twi het volgende:
Verdomme mensen, gebeurt het jullie niet eens dat je wat anders typt dan je eigenlijk bedoelt?
We weten morgen of Genee de waarheid sprak.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom worden trouwens berichten van redelijk ingevoerde / professionele journalisten als Genee, Sportweek etc. afgedaan als "" en ongeloofwaardig wanneer ze iets negatiefs of iets wat jullie liever niet willen horen, maar worden schemerige amateursites als ajax1.nl klakkeloos geloofd als ze positief nieuws als het aankopen van speler x brengen?
Ja, want berichten van Ajax1, AjaxShowtime en Voetbalprimeur worden hier ook zo serieus genomen!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom worden trouwens berichten van redelijk ingevoerde / professionele journalisten als Genee, Sportweek etc. afgedaan als "" en ongeloofwaardig wanneer ze iets negatiefs of iets wat jullie liever niet willen horen, maar worden schemerige amateursites als ajax1.nl klakkeloos geloofd als ze positief nieuws als het aankopen van speler x brengen?
Dat zijn de regels van een beursgenoteerd bedrijf.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat dat ergens van die 10 % of is dat via via de wereld in geholpen?
Is al ik weet niet hoevaak langsgekomen dat al die sites nergens op slaan en de moeite niet waard zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
wat zijn dan de journalistieke activiteiten die Genee ontplooid ? Hij is gewoon een presentator. Daarbij moet een beursgenoteerde onderneming melding maken van hun investeringen als deze een bepaald bedrag overstijgen, dus het zal allemaal bekend worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Die staan toch ergens?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
Dat zijn de regels van een beursgenoteerd bedrijf.
Doe niet zo gefrustreerd joh.. t is freaking zondag..quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef twi het volgende:
Verdomme mensen, gebeurt het jullie niet eens dat je wat anders typt dan je eigenlijk bedoelt? Al dat gezeur altijd wanneer iemand iets niet goed neerzet of foutief spelt. Ga lekker naar het literatuurforum ofzo.
Hij schrijft ook uitgebreide stukken en interviews voor VI en Nummer 14 e.d. (bestaat dat nog) en hij is ook regelmatig op locatie bij clubs voor zowel zijn schrijf als TV werk. Heeft dus wel een redelijk netwerk.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef N.i.c.k het volgende:
wat zijn dan de journalistieke activiteiten die Genee ontplooid ? Hij is gewoon een presentator. Daarbij moet een beursgenoteerde onderneming melding maken van hun investeringen als deze een bepaald bedrag overstijgen, dus het zal allemaal bekend worden.
Principles of Accounting, Needles Powers en Crosson, 2005 9e druk. Houghton Mifflin Company, Boston.quote:
Kneusje, luxe proberen te doenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:30 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Principles of Accounting, Needles Powers en Crosson, 2005 9e druk. Houghton Mifflin Company, Boston.
Hoofdstuk 3.
Misschien zit een stage bij de ondernemingskamer er nog in, moet je wel naar 020
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van een beursgenoteerd bedrijf.
Daarom vroeg ik hetquote:Op zondag 20 juli 2008 22:16 schreef Fiskus het volgende:
Nee, het is blijkbaar een keuze van Ajax. Of die 10%-regel ook echt bestaat vraag ik me eigenlijk af, maar wel grappig dat iedereen elkaar gewoon nalult
quote:Ajax heeft belangstelling voor Celtic-verdediger Bobo Balde, zo meldt althans Sportweek. De 1,91 meter lange verdediger die uit komt voor Guinea speelt al vanaf 2001 bij Celtic. Danny Blind liet gisteren weten dat Ajax naast Oleguer Presas nog een ervaren verdediger wil aantrekken. Wellicht Balde
Ondanks dat het contract van Baldé nog een jaar doorloopt, mag de centrale verdediger weg bij Celtic. Hij komt niet meer voor in de plannen van manager Gordon Strachan.
De afgelopen twee seizoenen kwam de lange Fransman slechts veertien keer in actie. In de winterstop klopte Bolton Wanderers nog aan bij Celtic maar toen kwam hij geblesseerd terug uit de Afrika Cup waardoor een transfer geen doorgang maakte.
Ook Sunderland had vorig jaar nog interesse, maar toen wilde Baldé niet weg.
De 32 jarige Fransman begon zijn loopbaan bij Olympique Marseille, na twee seizoenen vertrok hij naar FC Mulhouse waar hij één seizoen speelde om vervolgens voor één seizoen naar AS Cannes te verkassen. Na vervolgens twee jaar Toulouse speelde hij tot nu toe al zeven seizoenen voor het Schotse Celtic.
Oleguer van 't vliegtuig halenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:48 schreef Cheiron het volgende:
Zag vanmiddag trouwens Van 't Schip op Schiphol lopen.. had alleen geen koffers of tas bij voor een tripje naar Barcelona...
Whehe, ik zag ook geen kartonnen bordje:"Mr. Spanish Defender"quote:
Zijn wrs even oud. Van welke slechte site komt dit bericht nu weer trouwens?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Hadden we dan niet beter Kuffour kunnen behouden ?
Je kan hem niet beoordelen op dat kwartiertje dat ie gespeeld heeft, maar ik vond hem wel erg log en langzaam ogen. Wel beresterk natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hadden we dan niet beter Kuffour kunnen behouden ?
Ajaxshowtime.com en Ajax1.nl melden dit, met als bron Sportweek. Mag hopen dat het grote onzin is, als je niet goed genoeg bent voor Celtic, ben je ook niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn wrs even oud. Van welke slechte site komt dit bericht nu weer trouwens?
Op sportweek is het bij geruchten te vinden.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajaxshowtime.com en Ajax1.nl melden dit, met als bron Sportweek. Mag hopen dat het grote onzin is, als je niet goed genoeg bent voor Celtic, ben je ook niet goed genoeg voor Ajax.
om 18.00 is toch de eerste training?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Morgenochtend ga ik denk ik naar de training. Ruim 10 minuutjes met de trein, misschien kom ik Aissati nog wel tegen.
Van Ajax.nl:quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
om 18.00 is toch de eerste training?
quote:Maandag 21 juli 2008
10.00 uur: training
13.00 uur: vertrek naar trainingskamp in De Lutte
18.00 uur: training (bij SV De Lutte)
Tijdje geleden was Jack de Gier bij ons op de club. Hij zei dat Balde na Khalid Boularouhz de beste verdediger was tegen wie hij ooit gespeeld heeft. Zou denk ik wel een goeie aankoop zijn dus. Al is dat wel lang geledenquote:
Was ff in de war met die andere actie van Heitinga het tegendoelpunt die was wel uit een cornerquote:
quote:Amsterdammers op haar na akkoord met Barcelona over Oleguer
VERTONGHEN TOT 2013 BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, maandag
Ajax staat op het punt het tot 2011 lopende contract van Jan Vertonghen (21) open te breken, op te waarderen en te verlengen tot 2013. „Beide partijen hebben de intentie uitgesproken langer met elkaar door te gaan. Als het goed is, mondt dat nog voor de Olympische Spelen uit in een nieuwe verbintenis”, verwachten de begeleiders van de jonge Belg, Marjolein en Mustapha Nakhli.
„Het eerste gesprek dateert van april en voerden we nog met Martin van Geel. Door de wisseling van de wacht kwamen de onderhandelingen even stil te liggen, maar inmiddels zitten we weer om de tafel”, aldus de Nakhli’s. „Marco van Basten heeft aangegeven Jan graag te houden. En Jan wil graag bij Ajax blijven.”
Manager technische zaken Danny Blind bevestigt het naderende akkoord. ,,De gespreken verlopen in een uitstekende harmonie en ik verwacht geen problemen. Jan verdient het ook om een beter contract te krijgen. Hij speelde afgelopen seizoen meer dan dertig wedstrijden en is daarmee een volwaardige eerste elftalspeler.”
Tussen de vraagprijs van FC Barcelona voor en het bod van Ajax op verdediger Oleguer zit nog een klein gat.
Beide clubs hopen vandaag of anders uiterlijk morgen tot een akkoord te komen, waarna Ajax met de speler zelf in de slag moet. Het hoge salaris van de Catalaan kan daarbij een obstakel vormen.
quote:Ajax contracteert Ismaïl Aissati. De middenvelder tekent in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012.
Aissati, geboren op 16 augustus 1988, begon op 12-jarige leeftijd aan de jeugdopleiding van PSV. Op 28 augustus 2005 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Eindhoven in de competitiewedstrijd Roda JC- PSV (0-3). In het seizoen 2006-2007 verhuurde PSV de aanvallende middenvelder aan FC Twente. Vorig seizoen speelde Aissati weer voor PSV. In totaal speelde de Utrechtenaar 58 wedstrijden onder contract van PSV, waarvan 14 op huurbasis voor FC Twente
Als hij zijn voeten maar laat sprekenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef Suijk het volgende:
Nu die kop eens omhoog, schouders naar achteren en borst vooruit, Aissati.
Idd, dit is weer zo'n typisch Van Geel geval.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:02 schreef sjimz het volgende:
En het is nog maar de vraag of Bobo echt pas 32 is.
Ik zie het ook niet in hem zitten en dan heb je echt niets van de huur van Kuffour geleerd.
http://www.hyves.nl/quote:
Ik hecht ook niet echt waarde aan het bericht over die Bobo, waarschijnlijk gewoon uit de duim van iemand gekomen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:02 schreef sjimz het volgende:
En het is nog maar de vraag of Bobo echt pas 32 is.
Ik zie het ook niet in hem zitten en dan heb je echt niets van de huur van Kuffour geleerd.
Het stond wel gewoon op de Sportweek site.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik hecht ook niet echt waarde aan het bericht over die Bobo, waarschijnlijk gewoon uit de duim van iemand gekomen.
Sportweek heeft zich de laatste tijd ontwikkeld tot de Story van de voetbal/sport-tijdschriften. Als je al die geruchten moet geloven, hadden we nu 40 man gehad.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het stond wel gewoon op de Sportweek site.
Daarom staat het ook onder het kopje geruchtenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sportweek heeft zich de laatste tijd ontwikkeld tot de Story van de voetbal/sport-tijdschriften. Als je al die geruchten moet geloven, hadden we nu 40 man gehad.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ze zoeken nog een nieuwe trainer/coach bij sc Heerenveen, lijkt me wel wat voor Marco van Basten.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef M0NTANA het volgende:
... Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!
Positief is dat hij nog niet rond is met Ajax!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Liefst verdwijnt hij weer volledig uit de voetballerij, zodat we hem na twee jaar anonimiteit weer enkel zullen herinneren vanwege zijn geweldige prestaties als spits en niet vanwege zijn beperkte trainerscapaciteiten.
Kan dat hoofdstuk ook afgesloten worden.quote:Khalid Boulahrouz wordt maandag gepresenteerd bij de Duitse topclub VfB Stuttgart. De Oranje-international komt voor vijf miljoen euro over van het Engelse Chelsea, meldt Bild.
De rechtsback wordt maandag officieel gepresenteerd in het trainingskamp van Stuttgart in het Oostenrijkse Going. Met de komst van Boulahrouz gaat een grote wens van Stuttgart-trainer Armin Veh in vervulling.
De trainer is al lange tijd gecharmeerd van de verdediger. "Boulahrouz is mentaal ijzersterk, hij is precies de speler die we nodig hebben", zegt Veh tegen Bild.
Dat snap ik dus ECHT niet. Van Ajax niet dat je het niet hebt geprobeerd voor 5 miljoen en van Boulahrouz niet dat hij liever in Duitsland zit dan in Nederland.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan dat hoofdstuk ook afgesloten worden.
Hij heeft zijn grootste successen in Duitsland gekend en Stuttgart en de Bundesliga hebben nou eenmaal meer aanzien dan Ajax en de Eredivisie.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ECHT niet. Van Ajax niet dat je het niet hebt geprobeerd voor 5 miljoen en van Boulahrouz niet dat hij liever in Duitsland zit dan in Nederland.
Volgens mij heeft hij wel al getekend hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Aissati heeft nog niet eens getekend. Logisch dat hij er niet bij was.
Zou vandaag gebeuren. Hij gaat als het goed is wel mee naar de Lutte.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:16 schreef sjimz het volgende:
Volgens mij heeft hij wel al getekend hoor.
Een contract voor 4 jaar.
Hij heeft vanochtend getekend en zou daarna meetrainen. Volgens Ajax.nl trainen ze binnen. Dus ik vermoed dat ze alleen even buiten de loopoefeningen hebben gedaan om de fans een plezier te doen en binnen verder zijn gegaan met de echte training. Het lijkt me logisch dat Van Basten en Aissati dan binnen aansloten bij de groep.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Aissati heeft nog niet eens getekend. Logisch dat hij er niet bij was.
Aissati heeft vanochtend getekend.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou vandaag gebeuren. Hij gaat als het goed is wel mee naar de Lutte.
quote:Aissati kijkt uit naar aanvallend Ajax
Amsterdam, 21 jul 2008
Ismail Aissati is sinds maandagochtend echt Ajacied. De aanvallende middenvelder, die met rugnummer 11 gaat spelen, heeft zin om aan de slag te gaan. ,,Ik wil er een mooi seizoen van gaan maken.”
De komende vier jaar is Aissati te bewonderen in het Ajax-tenue. ,,Dat voelt heel goed”, zegt de voetballer uit Utrecht. ,,Ik wilde weg bij PSV en als dan een grote club als Ajax zich meldt, is dat een groot compliment. Ik wil er echt een mooi seizoen van maken.” Aissati gaat er vanuit dat hij bij Ajax zijn offensieve ei kwijt kan. ,,Ik verwacht aanvallend voetbal”, zegt hij over zijn nieuwe club. ,,Eigenlijk zoals Ajax altijd speelt.”
Aissati hoopt veel te leren bij zijn nieuwe club. Van zijn nieuwe trainer Marco van Basten, maar ook van bijvoorbeeld stagiair Dennis Bergkamp. ,,Bergkamp is net als ik aanvallende middenvelder. Ik weet zeker dat ik veel van hem kan opsteken.”
Volgens Blind is het logisch dat Ajax Aissati voor vier jaar heeft vastgelegd. ,,Ismail is jong en getalenteerd”, aldus de manager technische zaken. ,,Zo iemand wil je lang aan je binden.” Blind ziet de nieuwe nummer elf als een echte aanwinst. ,,Het is een type speler dat extra creativiteit kan toevoegen aan het middenveld.”
Aissati reist maandagmiddag met de selectie mee naar De Lutte. Om 18.00 uur begint hij aan zijn eerste groepstraining.
www.ajax.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou vandaag gebeuren. Hij gaat als het goed is wel mee naar de Lutte.
Toevallig ik kwam gisteravond terug van mijn vakantie in Barcelona en weet voor 80% zeker dat ik Gabri tegen kwam in het vliegtuig.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:48 schreef Cheiron het volgende:
Zag vanmiddag trouwens Van 't Schip op Schiphol lopen.. had alleen geen koffers of tas bij voor een tripje naar Barcelona...
Oleguer schijnt bijna rond te zijn, en ze willen nog een verdediger erbij.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toevallig ik kwam gisteravond terug van mijn vakantie in Barcelona en weet voor 80% zeker dat ik Gabri tegen kwam in het vliegtuig.
Zijn er voor de rest de laatste week nog spannende dingen gebeurd? Ik ben alleen op de hoogte dat Aissati is gecontracteerd
Zat hij niet toevallig naast Oleguer?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toevallig ik kwam gisteravond terug van mijn vakantie in Barcelona en weet voor 80% zeker dat ik Gabri tegen kwam in het vliegtuig.
Zijn er voor de rest de laatste week nog spannende dingen gebeurd? Ik ben alleen op de hoogte dat Aissati is gecontracteerd
Hoor hem gillen dan.quote:
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.quote:
Zou kunnen, maar wat heeft het voor zin om daarover te speculeren als we er verder toch niks vanaf weten.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens zou het niet zo kunnen dat ze in het geval van Aissati een soort constructie ,als eerder genoemd bij Oleguer, gebruiken. Dat ze bijv. 4 miljoen als basisbedrag betalen + een x bedrag wanneer een Aissati een bepaald aantal wedstrijden speelt of Ajax bijv. de CL haalt.
Dan hoeven ze het niet te verantwoorden?
Denk niet dat Ajax nog veel bonussen geeft voor een contract dat nog maar een paar dagen geldig is.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens zou het niet zo kunnen dat ze in het geval van Aissati een soort constructie ,als eerder genoemd bij Oleguer, gebruiken. Dat ze bijv. 4 miljoen als basisbedrag betalen + een x bedrag wanneer een Aissati een bepaald aantal wedstrijden speelt of Ajax bijv. de CL haalt.
Ik denk het wel alleen weet het niet zeker.quote:Dan hoeven ze het niet te verantwoorden?
Bij mij deed ie het ook niet met firefox, maar met IE wel gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:14 schreef Devz het volgende:
[..]
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
Vraag het even aan Dr.Daggla.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan hoeven ze het niet te verantwoorden?
Nou omdat er al druk gespeculeerd wordt over het transferbedrag en het bedrag waarboven Ajax haar uitgaven zou moeten verantwoorden. En als er niet meer gespeculeerd mag worden over dingen waar we toch niks vanaf weten zou het hier aardig rustig worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:15 schreef Devz het volgende:
Zou kunnen, maar wat heeft het voor zin om daarover te speculeren als we er verder toch niks vanaf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |