Zal denk ik te maken gaan hebben met of Vermaelen naar de OS gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerlijk die duidelijkheid
Overigens zegt hij: We zijn klaar als we minimaal 1, en misschien wel 2 verdedigers halen
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Manucharyan wil Ajax dus verhuren en niet verkopen
Mis ik iets?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Haha scherp hoor zeker voor dit tijdstip op zaterdagavondquote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu![]()
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Samenvatting staat al op Ajax TV
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Die heeft een half jaar geen ba geraakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef RikkieD. het volgende:
Is Luque 3 weken naar een mcdonalds aan de spaanse costa op vakantie geweest?
Hij is minstens 15 kg aangekomen!
quote:
Dat zeggen ze wel vaker over mensen met teveel geldquote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Messenga het volgende:
Luque ziet er overigens ook depressief uit.. pff zeg.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef Oente het volgende:
Pff, nu al 2 tegengoals, dit jaar wordt weer zo'n ramp jaar.![]()
http://www.transfermarkt.(...)/382139/anzeige.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef StarGazer het volgende:
De komst van Henrique is dus nog niet kansloos....
Mijn hemel, kan zo'n figuur al als journalist ingehuurd worden door de NOS? Misschien moet ik maar eens een open sollicitatie sturen zo zonder enige journalistieke achtergrond.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Radiofragment: Danny Blind over aankopen
Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).
Rob Fleur trouwens....
Daar krijgt hij ook genoeg voor betaaldquote:Op zondag 20 juli 2008 04:13 schreef Aanvoerder het volgende:
dus ik wil 'm dit jaar wel aan het werk zien.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik zie ze het wel betalen.
Alleen of het nou een goede optie is als vervanger van Heitinga...
True, maar ook de speelwijze lijkt me relevant, kan me voorstellen dat Barca daarom Ajax/Nederland ook een goede optie vindt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Blind heeft er anders een hard hoofd in. Maar ik kan het volstrekt begrijpen als Barcelona hem toch verhuurd aan Leverkussen. Ik bedoel de eredivisie of Bundesliga...
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
Ze schijnen bijna rond met Oleguer te zijn, en Blind wil het liefst nog een verdediger halen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag vanuit Duitsland!
Aissati dus naar Ajax. Verder nog nieuws? 5-2 gewonnen van Noordwijk las ik?
Vooral die bal voor open doel op de paal hehequote:Op zondag 20 juli 2008 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoor.
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoenquote:'Oleguer moet 3 tot 5 miljoen kosten'
Volgens El Mundo Deportivo moet Ajax drie miljoen euro betalen voor de centrale verdediger Oleguer. Indien bepaalde sportieve doelstellingen gehaald worden zou daar nog eens maximaal twee miljoen euro bijkomen.
Schijnbaar 3 milj + 2 milj bij eventueel presteren.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?
Als er 5 miljoen voor wordt betaald dan heeft Ajax toch best wel de knip deze transferperiode opengetrokken!
Maar goed als Ajax maar kampioen wordt
Bruto toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoen
Veel geld voor een middelmatige verdedigerquote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
De actie die er vooraf ging was erg mooi.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral die bal voor open doel op de paal hehe
Goede zaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:27 schreef versteegrob het volgende:
Update:''Ajax legt Oleguer definitief vast''
Ajax heeft een overeenstemming bereikt met FC Barcelona over de overgang van Oleguer Presas. Dit melden bronnen binnen Ajax aan Europesoccer.nl ook meerdere Ajax sites melden het nieuws. Op dit moment is een delegatie van Ajax onder leiding van Algemeen Directeur Henri van der Aat onderweg naar de Catalanen.
De laatste details worden nog besproken en de laatste plooien worden nog glad gestreken.
Na Aissati slaat Ajax met Oleguer opnieuw een grote slag in de strijd om de gewilde spelers.
http://ajax1.nl/?q=node/1675
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goede zaak.
Godver wat heb ik er zin in!
quote:Pagina niet gevonden
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |