Zal denk ik te maken gaan hebben met of Vermaelen naar de OS gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heerlijk die duidelijkheid
Overigens zegt hij: We zijn klaar als we minimaal 1, en misschien wel 2 verdedigers halen
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manuquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Manucharyan wil Ajax dus verhuren en niet verkopen
Mis ik iets?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Haha scherp hoor zeker voor dit tijdstip op zaterdagavondquote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu![]()
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:51 schreef F1Bas het volgende:
Samenvatting staat al op Ajax TV
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou niet willen dat ajax verkocht werd door Manu
Die heeft een half jaar geen ba geraakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef RikkieD. het volgende:
Is Luque 3 weken naar een mcdonalds aan de spaanse costa op vakantie geweest?
Hij is minstens 15 kg aangekomen!
quote:
Dat zeggen ze wel vaker over mensen met teveel geldquote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Messenga het volgende:
Luque ziet er overigens ook depressief uit.. pff zeg.
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef Oente het volgende:
Pff, nu al 2 tegengoals, dit jaar wordt weer zo'n ramp jaar.![]()
http://www.transfermarkt.(...)/382139/anzeige.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:23 schreef StarGazer het volgende:
De komst van Henrique is dus nog niet kansloos....
Mijn hemel, kan zo'n figuur al als journalist ingehuurd worden door de NOS? Misschien moet ik maar eens een open sollicitatie sturen zo zonder enige journalistieke achtergrond.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Radiofragment: Danny Blind over aankopen
Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).
Rob Fleur trouwens....
Daar krijgt hij ook genoeg voor betaaldquote:Op zondag 20 juli 2008 04:13 schreef Aanvoerder het volgende:
dus ik wil 'm dit jaar wel aan het werk zien.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik zie ze het wel betalen.
Alleen of het nou een goede optie is als vervanger van Heitinga...
True, maar ook de speelwijze lijkt me relevant, kan me voorstellen dat Barca daarom Ajax/Nederland ook een goede optie vindt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Blind heeft er anders een hard hoofd in. Maar ik kan het volstrekt begrijpen als Barcelona hem toch verhuurd aan Leverkussen. Ik bedoel de eredivisie of Bundesliga...
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
Ze schijnen bijna rond met Oleguer te zijn, en Blind wil het liefst nog een verdediger halen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:15 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag vanuit Duitsland!
Aissati dus naar Ajax. Verder nog nieuws? 5-2 gewonnen van Noordwijk las ik?
Vooral die bal voor open doel op de paal hehequote:Op zondag 20 juli 2008 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Heijden heeft me toch wel een techniek hoor.
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoenquote:'Oleguer moet 3 tot 5 miljoen kosten'
Volgens El Mundo Deportivo moet Ajax drie miljoen euro betalen voor de centrale verdediger Oleguer. Indien bepaalde sportieve doelstellingen gehaald worden zou daar nog eens maximaal twee miljoen euro bijkomen.
Schijnbaar 3 milj + 2 milj bij eventueel presteren.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 miljoen vind ik nog best wel prijzig, of heeft hij nog een langlopend contract?
Als er 5 miljoen voor wordt betaald dan heeft Ajax toch best wel de knip deze transferperiode opengetrokken!
Maar goed als Ajax maar kampioen wordt
Bruto toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk kost hij dus uiteindelijk 5 miljoen
Veel geld voor een middelmatige verdedigerquote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
De actie die er vooraf ging was erg mooi.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral die bal voor open doel op de paal hehe
Goede zaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:27 schreef versteegrob het volgende:
Update:''Ajax legt Oleguer definitief vast''
Ajax heeft een overeenstemming bereikt met FC Barcelona over de overgang van Oleguer Presas. Dit melden bronnen binnen Ajax aan Europesoccer.nl ook meerdere Ajax sites melden het nieuws. Op dit moment is een delegatie van Ajax onder leiding van Algemeen Directeur Henri van der Aat onderweg naar de Catalanen.
De laatste details worden nog besproken en de laatste plooien worden nog glad gestreken.
Na Aissati slaat Ajax met Oleguer opnieuw een grote slag in de strijd om de gewilde spelers.
http://ajax1.nl/?q=node/1675
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goede zaak.
Godver wat heb ik er zin in!
quote:Pagina niet gevonden
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel vaker in transferovereenkomsten hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Precies mijn gedachte. Ik heb voor het eerst sinds Koeman/Krol (nadat Adriaanse werd ontslagen) weer een goed gevoel bij Ajax. Een gevoel dat Ajax eindelijk weer eens kan presteren en kampioen kan worden. Goede aankopen, prima technische staf, een mix van ervaren en jonge spelers. Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 20 juli 2008 12:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb echt zin en vertrouwen in aankomend seizoen.
We hebben eindelijk een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten en er is in elke linie fors geinvesteerd. Dit is het gevolg van het samenstellen van de kern van onze voetbalclub met echte voetbalmensen als Coronel, Blind en Van Basten / Van 't Schip.
Super!
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?.
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.quote:
Ajax had het ook met Groningen afgesproken bij de transfer van Suarez: als Ajax door de CL-voorronde kwam zou Groningen ook nog een leuk bedrag ontvangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.
Bayern heeft het ook met Podolski en Koln gedaan dacht ik, die krijgen x miljoen per jaar drie seizoenen lang wannneer Bayern zich plaatst voor de CL.
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1ste goal was trouwens dekkingsfout van Colin..
HOE VERRASSEND IS DAT!!
Wat is het toch een heldquote:Op zondag 20 juli 2008 12:39 schreef stefmans het volgende:
Heitinga met zijn 1ste goal voor Atletico
Je leert het wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
En dat is (helaas) ook weer typisch Heitinga.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt.
Maar de 1-2 was zijn fout.
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
Vrijdag.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Silaz het volgende:
wanneer word het uitshirt eigenlijk bekent gemaakt?
Dat zou ik niet gek vinden, want je praat toch over een slordige 5 miljoen euro.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef kevin6188 het volgende:
Las op het forum van Ajax Netwerk dat Van Basten en Blind misschien wel met Rijkaard hebben gesproken over Oleguer. Dat zou zo gek nog niet zijn natuurlijk. Was een persoonlijke mening van iemand. Maar niet verkeerd als het inderdaad is gebeurd.
Geneequote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
iddquote:
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.
Voor een prikkie mag 'ie best komen, maar echt niet voor de hoofdprijs.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..].
En dan straks zeker weer zeiken dat er geen verdediger bij is gekomen.
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..
Maargoed.. deze discussie zal dit seizoen nog vaak komen
Ik hoor Blind in de media ook steeds praten over verdedigers, dus ik heb er wel een goed gevoel over. In tegenstelling tot Van Geel lijkt Blind & Van Basten het allemaal wat beter te snappen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ajax heeft niet echt haast om een verdediger te halen, de start competitie is nog ver weg en er is geen voorronde CL. Ajax kan dus wachten tot ver in augustus om beslissingen te maken.
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?
Volgens mij blijven beide spelers ook bij de A-selectie de rest van het seizoen. Over Donald, Anita en Manu hebben we gehoord dat ze verhuurd mogen worden. Blijkbaar vindt Van Basten Sarpong en V.d. Heijden goed genoeg voor de A-selectie.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.
Waar heb je het overquote:Op zondag 20 juli 2008 14:52 schreef D.zire het volgende:
maar om altijd als koster te leeeveeen moet je stapel mesjogge voor zijn!!11
Kan ik inkomen.. Dat bruno maar snel fit mag worden..quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Wat lul je nou.. t was een vrije trap.. wijsneus..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt, mooie kopbal uit een corner.
Maar de 1-2 was zijn fout.
Regelmatig bij de redactie van VI te vinden natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Idd. Wat is die Genee opeens een insider geworden de laatste tijd
.
Moet Ajax niet alle transfers groter dan 10% van de begroting publiek maken? Volgens mij is dat zo'n 70 miljoen dus meer dan 7 miljoen kan hij niet gekost hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |