Geneequote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
iddquote:
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer zou 5 miljoen moeten kosten volgens de Telegraaf.
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten daar in Barcelona.
Voor een prikkie mag 'ie best komen, maar echt niet voor de hoofdprijs.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..].
En dan straks zeker weer zeiken dat er geen verdediger bij is gekomen.
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..
Maargoed.. deze discussie zal dit seizoen nog vaak komen
Ik hoor Blind in de media ook steeds praten over verdedigers, dus ik heb er wel een goed gevoel over. In tegenstelling tot Van Geel lijkt Blind & Van Basten het allemaal wat beter te snappen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ajax heeft niet echt haast om een verdediger te halen, de start competitie is nog ver weg en er is geen voorronde CL. Ajax kan dus wachten tot ver in augustus om beslissingen te maken.
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie vond je de beste aan Ajax' kant?
Volgens mij blijven beide spelers ook bij de A-selectie de rest van het seizoen. Over Donald, Anita en Manu hebben we gehoord dat ze verhuurd mogen worden. Blijkbaar vindt Van Basten Sarpong en V.d. Heijden goed genoeg voor de A-selectie.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor rust Sarpong, na rust Van der Heijden.
Waar heb je het overquote:Op zondag 20 juli 2008 14:52 schreef D.zire het volgende:
maar om altijd als koster te leeeveeen moet je stapel mesjogge voor zijn!!11
Kan ik inkomen.. Dat bruno maar snel fit mag worden..quote:Op zondag 20 juli 2008 14:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Colin daar gewoon de mogelijkheden van Grant onderschatte. Verdedigde laconiek met een houding van "dat wordt toch geen goede voorzet." Zoals ik wel meer spelers laconiek vond verdedigen.
Wat lul je nou.. t was een vrije trap.. wijsneus..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt, mooie kopbal uit een corner.
Maar de 1-2 was zijn fout.
Regelmatig bij de redactie van VI te vinden natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Idd. Wat is die Genee opeens een insider geworden de laatste tijd
.
Moet Ajax niet alle transfers groter dan 10% van de begroting publiek maken? Volgens mij is dat zo'n 70 miljoen dus meer dan 7 miljoen kan hij niet gekost hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
Iemand vanochtend Radio538 gehoord? Schijnt dat Genee het over een transfersom van 8 miljoen had mbt Aissati
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |