Dat is wel vaker in transferovereenkomsten hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare constructie. Wat heeft Barcelona met een eventueel succes van Ajax te maken?
Precies mijn gedachte. Ik heb voor het eerst sinds Koeman/Krol (nadat Adriaanse werd ontslagen) weer een goed gevoel bij Ajax. Een gevoel dat Ajax eindelijk weer eens kan presteren en kampioen kan worden. Goede aankopen, prima technische staf, een mix van ervaren en jonge spelers. Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 20 juli 2008 12:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb echt zin en vertrouwen in aankomend seizoen.
We hebben eindelijk een keer niet voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten en er is in elke linie fors geinvesteerd. Dit is het gevolg van het samenstellen van de kern van onze voetbalclub met echte voetbalmensen als Coronel, Blind en Van Basten / Van 't Schip.
Super!
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, of begrijp je dit echt niet?.
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.quote:
Ajax had het ook met Groningen afgesproken bij de transfer van Suarez: als Ajax door de CL-voorronde kwam zou Groningen ook nog een leuk bedrag ontvangen.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak. Liverpool had het vorig seizoen ook met Torres. Bij x aantal goals zoveel miljoen nog. Volgens mij zelfs nog per goal dat ie zou scoren.
Bayern heeft het ook met Podolski en Koln gedaan dacht ik, die krijgen x miljoen per jaar drie seizoenen lang wannneer Bayern zich plaatst voor de CL.
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
1ste goal was trouwens dekkingsfout van Colin..
HOE VERRASSEND IS DAT!!
Wat is het toch een heldquote:Op zondag 20 juli 2008 12:39 schreef stefmans het volgende:
Heitinga met zijn 1ste goal voor Atletico
Je leert het wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
En dat is (helaas) ook weer typisch Heitinga.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Typisch Heitinga doelpunt.
Maar de 1-2 was zijn fout.
Onzin, als de bal rechtachter goed afgeschermd was, was die voorzet nooit gekomen..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef Devz het volgende:
[..]
Het lag aan de keeper, met de verdediging is helemaal niks mis.
Vrijdag.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef Silaz het volgende:
wanneer word het uitshirt eigenlijk bekent gemaakt?
Dat zou ik niet gek vinden, want je praat toch over een slordige 5 miljoen euro.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:44 schreef kevin6188 het volgende:
Las op het forum van Ajax Netwerk dat Van Basten en Blind misschien wel met Rijkaard hebben gesproken over Oleguer. Dat zou zo gek nog niet zijn natuurlijk. Was een persoonlijke mening van iemand. Maar niet verkeerd als het inderdaad is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |