abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60212592
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
Dat kan toch helemaal niet!!

wel 5 doelpunten voor
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60212621
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prob vanaf maandag op Ajax TV, Heineken.
Tnx. Maar gezien de reacties van Mike, OudFruit en SG dacht ik dat het misschien al ergens online stond.
pi_60212645
Mensen die nu nog steeds durven te beweren dat we in de verdediging geen flinke versterkingen nodig hebben
pi_60212727
Aan deze wedstrijden ( uitslag) hoef je in feite niet al te veel waarde te hechten . Ze zijn bedoeld om de jongens weer het gevoel tegeven dat ze weer begonnen zijn en geblesseerde jongens weer wedstrijd ritme op te laten doen. En groepsprocess en dat soort dingen.

Van Basten heeft een bepaalde kijk en die probeert hij hiermee in de groep ten uitvoer te brengen en dan mag er in het begin een hoop mis gaan. En het is ook de vraag waarop het is mis gegaan.

Dat we verdedigers nodig hebben daar heb je zulke wedstrijden niet voor nodig. Dat is gewoon een keiharde feit. Alleen gaat Marco dat natuurlijk niet keihard roepen omdat hij de verdedigers die er nu staan natuurlijk wel het vertrouwen moet geven.
pi_60212737
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:52 schreef Devz het volgende:
Mensen die nu nog steeds durven te beweren dat we in de verdediging geen flinke versterkingen nodig hebben
Mensen die niet kunnen lezen noch realiteitsgevoel hebben en puur alleen op een score afgaan .
pi_60212802
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:05 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
Wat zeg je nou..? Sethje..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60212811
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:52 schreef Devz het volgende:
De blunder van Gentenaar, ligt dat ook aan onze verdediging?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60212853
Die snor ook bij de VI.
pi_60212869
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Chadi het volgende:
Die snor ook bij de VI.
Wat zegt die?
pi_60212917
quote:
Van Basten ziet Ajax laat afstand nemen van Noordwijk

19/07/2008 16:55

Ajax is het nieuwe seizoen niet al te overtuigend begonnen. Marco van Basten debuteerde als hoofdtrainer van de Amsterdammers met een 5-2 oefenzege tegen Noordwijk.

Ajax trad nog aan zonder de EK-gangers Maarten Stekelenburg en Klaas-Jan Huntelaar. Bovendien waren Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Rasmus Lindgren, Gabri en aankoop Miralem Sulejmani niet beschikbaar vanwege blessures.

In Noordwijk kwam Ajax in de eerste helft twee keer op voorsprong. Jeffrey Sarpong tekende voor 0-1, terwijl Leonardo de 1-2 voor zijn rekening nam. De defensie van Ajax oogde echter niet solide. Jeroen Ketting, vorig seizoen nog in het betaald voetbal actief bij Haarlem, zorgde met twee goals voor een 2-2 ruststand.

Op doelman Dennis Gentenaar na verscheen er na de pauze een geheel nieuw Ajax binnen de lijnen, inclusief de Argentijnse nieuweling Dario Cvitanich. Albert Luque (foto) zette de Amsterdammers voor de derde keer op voorsprong. Pas vlak voor tijd liep Ajax verder uit door goals van Jan-Arie van der Heijden en Luis Suárez: 2-5.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60213067
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mensen die niet kunnen lezen noch realiteitsgevoel hebben en puur alleen op een score afgaan .
Oh ja je hebt gelijk, de verdediging was fantastisch en we worden kampioen!

Over realiteitszin gesproken
pi_60213091
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:24 schreef Devz het volgende:

[..]

Oh ja je hebt gelijk, de verdediging was fantastisch en we worden kampioen!

Over realiteitszin gesproken
Heb je de wedstrijd gezien dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60213125
quote:
Geen grote overwinning, maar na afloop waren er in Noordwijk veel vrolijke gezichten te zien. Vooral bij de spelers die na een lange periode van blessureleed weer eens deel uitmaakten van het elftal. Gregory van der Wiel bijvoorbeeld. Hij kampte maanden lang met een knieblessure, maar is nu weer helemaal terug. ,,Het voelde fantastisch om weer op het veld te staan”, zei de verdediger, die de hele eerste helft speelde. ,,Ik was bijna vergeten hoe het was om een wedstrijd te spelen. Maar het ging goed: ik kon voluit gaan en had nergens last van."

Ook Laurent Delorge was duidelijk opgetogen. ,,Ik ben heel erg blij dat ik deze week meteen met de groep aan de voorbereiding ben begonnen”, zei de Belg, die bijna het hele afgelope seizoen miste vanwege een achillespeesblessure. ,,Nu is het belangrijk dat ik geen terugslag krijg en aan mijn wedstrijdritme kan werken. Maar ik ben zeer tevreden over hoe het vandaag ging."

Marco van Basten vond dat de nieuwe aanwinst het goed deed. ,,Hij oogt heel beweeglijk en fit”, aldus de hoofdcoach, die de prestatie van zijn team redelijk vond. ,,Het combinatiespel was goed, maar in de tweede helft werd het allemaal iets minder. Ook de verdediging was een paar keer kwetsbaar.”
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60213211
Ik ben benieuwd hoeveel wij (Excelsior'31) er donderdag scoren, ik ga het zien.
That's all folks!
pi_60213399
Niet echt boeiend zo'n 1e oefenduel.
pi_60213412
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel wij (Excelsior'31) er donderdag scoren, ik ga het zien.
`

Serieus? Ik denk 3 stuks. Jullie hebben die begenadigde linksbuiten lopen die george het roemeense bos in kan sturen. Ben even zijn naam kwijt, maar dat is me dr een! Verder is jullie nummer 10 een pareltje op de nederlandsche amateurvelden. Heeft een sierlijk en splijtende pass in zijn poten.

Het wordt een zware dobber!

ontopic:
We worden kampioen!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60213434
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]
Fijn voor hun beiden Greg is een goede verdediger en Delorge een bruikbare invaller
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60213436
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:45 schreef Jasza het volgende:
Niet echt boeiend zo'n 1e oefenduel.
Daar dachten sommigen hier vanmiddag heel anders over.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60213607
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:02:43 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60213675
Zijn er echt mensen die serieus conclusies trekken uit dit soort oefenpotjes? Geloof dat je door de jaren heen beter kunt concluderen dat een dramatische oefenserie juist goed nieuws is met het oog op de resultaten in het seizoen zelf.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60213845
Godver, was helemaal vergeten mijn geld voor me SCC over te maken
Net maar even met een maatje over gehad, maar moet als het goed is maandag goedkomen. Godzijdank .
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:29:06 #72
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60214063
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, was helemaal vergeten mijn geld voor me SCC over te maken
Net maar even met een maatje over gehad, maar moet als het goed is maandag goedkomen. Godzijdank .
hm, ik vergeet steeds supp. zaken te bellen want m'n pa heeft het geld overgemaakt, maar ja, ik kan hier in het buitenland niet ruiken of alles snor zit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60214130
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:29 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

hm, ik vergeet steeds supp. zaken te bellen want m'n pa heeft het geld overgemaakt, maar ja, ik kan hier in het buitenland niet ruiken of alles snor zit.
Ik heb net in me telefoon even een herinnering gezet dat ik maandagochtend even naar Ajax moet bellen of het voor elkaar is. Godver, moet er toch niet aan denken me SCC van 410 kwijt te zijn.
pi_60214140
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:33:42 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60214144
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Enlighten me, o great allknowing TWI!!
Het stukje zegt:

Goal 1 na een voorzet van LINKS, de kant waar de rechtsback dus moet spelen. Lijkt me niet dat Urby rechtsback is.

Goal 2 na een blunder van Gentenaar. Lijkt me niet dat Urby zijn achternaam heeft veranderd afgelopen zomer.

Je moet dus gewoon eens nokken met dat gezanik op Urby. En dat geldt wel voor meer mensen hier.
pi_60214169
Zo is dat!
Urby staat ook niet in mijn favoriete opstelling, maar hij is een prima back-up voor Vertonghen en als hij zijn goede vorm weer kan terugkrijgen, wordt het een hele mooie concurrentiestrijd tussen Urby en Jantje.
pi_60214195
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo is dat!
Urby staat ook niet in mijn favoriete opstelling, maar hij is een prima back-up voor Vertonghen en als hij zijn goede vorm weer kan terugkrijgen, wordt het een hele mooie concurrentiestrijd tussen Urby en Jantje.
Als Urby een goeie wedstrijd heeft is hij ook meteen heel goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 20:46:35 #78
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60214341
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:33 schreef twi het volgende:

[..]

Het stukje zegt:

Goal 1 na een voorzet van LINKS, de kant waar de rechtsback dus moet spelen. Lijkt me niet dat Urby rechtsback is.

Goal 2 na een blunder van Gentenaar. Lijkt me niet dat Urby zijn achternaam heeft veranderd afgelopen zomer.

Je moet dus gewoon eens nokken met dat gezanik op Urby. En dat geldt wel voor meer mensen hier.
Als jij goed had gekeken had je gezien dat die opmerking eerder was geplaatst dan dat stukkie tekst.
pi_60214344
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:

[..]

Als Urby een goeie wedstrijd heeft is hij ook meteen heel goed
Klopt, als het loopt bij Urby, dan loopt het ook meteen heel erg lekker. Hij kan voetballen, maar zijn grootste probleem is zijn concentratie en zijn laksheid. Als dat er uit is, is het een prima speler. Hopelijk maakt hij dit seizoen de stap omhoog.
pi_60214370
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als jij goed had gekeken had je gezien dat die opmerking eerder was geplaatst dan dat stukkie tekst.
Het gaat Twi erom dat jij, zonder dat je de wedstrijd hebt gezien of er iets over gehoord hebt, meteen Urby de schuld geeft van de tegengoals.
pi_60214429
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb net in me telefoon even een herinnering gezet dat ik maandagochtend even naar Ajax moet bellen of het voor elkaar is. Godver, moet er toch niet aan denken me SCC van 410 kwijt te zijn.
Zou geen probleem moeten zijn. Een vriend van me belde ook pas afgelopen week over of ie nou wel of niet verlengd had en of ie nog moest betalen .
pi_60214438
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 20:58:02 #83
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60214499
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het gaat Twi erom dat jij, zonder dat je de wedstrijd hebt gezien of er iets over gehoord hebt, meteen Urby de schuld geeft van de tegengoals.
Ok, bij deze dan een rectivicatie: "Ik vind het dieptriest dat een prof team kan worden afgetroefd door amateurs, ongeacht de omstandigheden."
pi_60214516
foto's Ajaxinside
pi_60214567

Luque's gel was weer op
pi_60214576

Shirt is echt mooi eigenlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 21:06:08 #87
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60214608
Wow wat lijkt Suarez oud
pi_60214624
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zou geen probleem moeten zijn. Een vriend van me belde ook pas afgelopen week over of ie nou wel of niet verlengd had en of ie nog moest betalen .
Dat zij onze kale capo net ook al tegen me en anders zou hij er even wat druk achter zetten bij Ajax. Komt dus wel goed .
pi_60214700
Van der Heijden begint wel veelbelovend Zou vet zijn als hij dit jaar weet door te breken.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:22:40 #90
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60214851
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Luque's gel was weer op
Dat shirt
Freed from desire, Mind and senses purified.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:25:16 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60214898
shirt is prachtig, de broekjes echter....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:46:28 #92
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60215164

Die zaten vandaag toch in Barcelona?
Jawel, je keek.
pi_60215194
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]

Die zaten vandaag toch in Barcelona?
ff snel heen en weer vliegen in de prive jet
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:05:40 #94
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60215401
Aissati is nu zelf ook rond met Ajax
Jawel, je keek.
pi_60215481
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:05 schreef jna het volgende:
Aissati is nu zelf ook rond met Ajax
Mooi, die is binnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60215622
quote:
Aissati akkoord met Ajax

AMSTERDAM - Ismaïl Aissati heeft met Ajax overeenstemming bereikt over een contract. De 19-jarige middenvelder werd zaterdag medisch gekeurd en zet maandag zijn handtekening onder een verbintenis met de Amsterdammers.

Ajax bereikte vrijdag al een akkoord met PSV over een overgang van Aissati. De geboren Utrechter had nog een contract tot 2009 in Eindhoven, maar wilde PSV hoe dan ook verlaten. Aissati zag voor zichzelf geen toekomst meer bij de landskampioen.

Aissati is de derde aankoop van Ajax-trainer Marco van Basten. Eerder haalde hij Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani naar Amsterdam.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 22:22:16 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60215691
En nu een bikkelaar voor de verdediging aankopen!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60216304
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Radiofragment: Danny Blind over aankopen

Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).

Rob Fleur trouwens....
pi_60216395
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Radiofragment: Danny Blind over aankopen

Hij gaat in op zijn bezoek aan Barcelona voor Oleguer (die wil vertrekken) en Henrigue (waar nu een streep door mag), de komst van Aissati en spelers die uit mogen kijken naar een andere club (Krohn Dehli, Luque etc.).

Rob Fleur trouwens....
Heerlijk die duidelijkheid

Overigens zegt hij: We zijn klaar als we minimaal 1, en misschien wel 2 verdedigers halen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60216466
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Voor hoeveel nou? 4 miljoen?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')