Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, onbegrijpelijk hoe sommigen hier Rommedahl wel willen houden maar Luque willen dumpen.
Beetje op de negativiteit van het vorige topic inspelenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef BonJovi het volgende:
waarom niet met 5 doelpunten?
De wereldtop.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb altijd gezegd dat als we hem aan het voetballen krijgen het een wereldtopper is. Newcastle heeft hem alleen zijn plezier en motivatie ontnomen lijkt het wel.
Mijn punt is: Luque is(mits in vorm) een goede speler voor Ajax. Zijn salaris is danwel belachelijk. Als je kampioen wil worden, en de lijn naar boven wil inzetten, moet je af van spelers als Rommedahl
Zei je dat ook in 94-95?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:54 schreef HeatWave het volgende:. Mooie TT
.
Het zegt allemaal niets nee, maar toch moet het niet kunnen hoor. AZ wint ook met 3-0.
Maar hopelijk zien ze dus nu echt in dat het achterin anders moet.
Sja, natuurlijk zegt het eigenlijk niets, maar het hoeft gewoon ook niet toch? Als AZ het zonder tegengoals kan zou Ajax het ook moeten kunnen, ik bedoel het stond ook heel lang nog 2-2 ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zei je dat ook in 94-95?
Toen werd het 2-4 tegen Noordwijk.
Het zit bij hem allemaal tussen de oren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De wereldtop.Dat kunstje flikt hij niet meer met zijn dertig jaar. En de blessures zullen ongetwijfeld weer volgen.
Het zou hem sieren als hij een deel van zijn salaris in zou leveren, want hij brengt te vaak te weinig.
Ja absoluut mee eens, dat zou ook een goed signaal zijn naar de trainer lijkt mij!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De wereldtop.Dat kunstje flikt hij niet meer met zijn dertig jaar. En de blessures zullen ongetwijfeld weer volgen.
Het zou hem sieren als hij een deel van zijn salaris in zou leveren, want hij brengt te vaak te weinig.
Dit is echt knoop-in-je-zakdoek-redeneren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als AZ het zonder tegengoals kan zou Ajax het ook moeten kunnen,
Dus we winnen nu Uefa cup?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zei je dat ook in 94-95?
Toen werd het 2-4 tegen Noordwijk.
quote:hier voor jullie. hij scoort dan wel tegen de amateurs nu maar, hij maakt fucking mooi.
weet iemand waar ik dit kan zien op internet
Mee eens (teeeveeepeeee)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:02 schreef JOHAN410 het volgende:
Dit resultaat zegt gewoon helemaal niks. Je kunt wel gaan klagen over de verdediging, maar het is de eerste wedstrijd en dit was niet de verdediging waar we straks mee gaan spelen.
Urby stond links als aanvallende middenvelderquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik blijf het triest vinden dat Urby geen amateur kan tegenhouden
quote:Ajax verslaat VV Noordwijk met 2-5
Noordwijk, 19 jul 2008
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen met 2-5 gewonnen van VV Noordwijk. Jeffrey Sarpong, Leonardo, Albert Luque, Jan-Arie van der Heijden en Luis Suarez scoorden.
Jeffrey Sarpong kreeg het eerste Ajax-doelpunt van het seizoen op zijn naam. De middenvelder kreeg de bal na een mooie combinatie tussen Dennis Rommedahl en Kennedy en schoot van dichtbij raak. Meteen daarna werd kwam thuisploeg Noordwijk op gelijke hoogte. De bal werd ingekopt door Jeroen Ketting na een pass van links. Ajax raakte niet onder de indruk van de tegentreffer en bleef de betere ploeg op het veld. In de 20ste minuut stuurde Robbert Schilder zijn ploeggenoot Leonardo de ruimte in. De Braziliaan kwam links het zestienmetergebied in, passeerde de doelman en zette Ajax weer op voorsprong. Door een fout van Dennis Gentenaar kwam Noordwijk in de 38ste minuut op 2-2. De doelman speelde de bal per ongeluk in de voeten van Erwin Verkuylen. De aanvaller van Noordwijk legde simpel breed op Ketting, die zijn tweede treffer van de dag maakte.
Op Gentenaar na begon Ajax met een heel nieuw elftal aan de tweede helft. Dario Cvitanich maakte zijn officieuze Ajax-debuut en Laurent Delorge keerde (net als Van der Wiel in de eerste helft) na een lange periode van blessureleed terug in het elftal. Thomas Vermaelen, die afgelopen seizoen ook geblesseerd afsloot, nam de tweede helft de aanvoerdersband over van Kenneth Perez. Cvitanich stond aan het begin van de aanval waaruit in de 55ste minuut de 2-3 viel. De aanwinst uit Argentinië speelde op Luis Suarez, die Luque links van het goal vrij zag staan. Luque schoot beheerst binnen. Cvitanich kreeg zelf ook nog een goede mogelijkheid om te scoren, maar hij stuitte twintig minuten voor tijd van dichtbij op de keeper. Tien minuten daarna kopte hij net voorlangs. Met een mooi afstandschot maakte Jan-Arie van der Heijden er in de slotminuut 2-4 van. En in de slotseconden raakte hij ook nog de paal. Gelukkig stond Suarez klaar om de vijfde Ajax-treffer te maken.
Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Rasmus Lindgren, Gabri en Miralem Sulejmani waren niet fit genoeg om mee te doen tegen Noordwijk. Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg voegen zich maandag pas bij de selectie.
Opstelling Ajax eerste helft: Gentenaar; Colin, Van der Wiel, Vertonghen, Schilder; Kennedy, Perez, Sarpong, Emanuelson; Rommedahl, Leonardo.
Opstelling Ajax tweede helft: Gentenaar; Ogararu, Vermaelen, Anita, Slijngard; Delorge, De Jong, Van der Heijden; Suarez, Cvitanich, Luque.
Opstelling VV Noordwijk: Raymon Kuipers (32. Robert Spaan), Statia, Van Dam, Van der Niet, Krolis, Van Wordragen, Verkuylen, Dias, Leonard, Ketting, Grant.
Reserves: Martina, Donald, Ouwerkerk.
Hahaha wat een humor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik blijf het triest vinden dat Urby geen amateur kan tegenhouden
Waarom las ik overal als LB?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby stond links als aanvallende middenvelder
Lees het artikel hierboven. Een verloren kopduel in het strafschopgebied en een blunder van Gentenaar. Bovendien speelden Vertonghen en Slijngard, het lijkt mij dus logisch dat die als linksback fungeren.quote:
Schilder speelde de eerste helft linksback volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Lees het artikel hierboven. Een verloren kopduel in het strafschopgebied en een blunder van Gentenaar. Bovendien speelden Vertonghen en Slijngard, het lijkt mij dus logisch dat die als linksback fungeren.
Dat is nog steeds geen Urbyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Schilder speelde de eerste helft linksback volgens mij.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen Urby![]()
Mensen moeten gewoon eens stoppen met zeiken als ze het nog niet eens gezien hebben.
Bodul heeft z'n eerste ook gemaakt.quote:Wedstrijd Jong Ajax bij rust gestaakt
De vriendschappelijke wedstrijd van Jong Ajax tegen SV Lelystad '67 is na 45 minuten gestaakt wegens ernstige regenval. Zowel Ajax, SV Lelystad als de scheidsrechter achtte het niet verantwoordelijk om door te spelen op het doorweekte veld. Jong Ajax stond bij rust met 0-4 voor.
John Goossens tekende voor het openingsdoelpunt, na een actie aan de rechterkant van Nathaniel Will. Daarna was het de beurt aan Darko Bodul, die vanmiddag zijn eerste doelpunt in het shirt van Ajax scoorde. Even later scoorde John Goossens uit een rebound en uiteindelijk tekende Edgar Manucharyan met een gekrulde vrije trap in de lange hoek voor de 0-4 rust- en eindstand.
Opstelling Jong Ajax:
Padt; Will, Wormgoor (aanvoerder), Blind, Supusepa; Claassen, Sousa Campos, Goossens; Schell, Bodul, Manucharyan.
0-1 : John Goossens (assist: Will)
0-2 : Darko Bodul (assist: Schell)
0-3 : John Goossens (rebound)
0-4 : Edgar Manucharyan (vrije trap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |