Heb je helemaal gelijk in. Het staat of valt met de uitvoering. En die twee "verdedigende" middenvelders moeten verder van hun verdediging af slepen, wat met De Zeeuw en Bronckhorst niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook nog niet echt geweldig klinken. Ben er nu al bang voor dat of Ruud weer op een eiland komt te staan zo, óf dat Van Persie en Van der Vaart eigenlijk gewoon rechts- en linksbuiten worden en dat je dan nog steeds een 4-3-3 hebt met de punt (Sneijder) naar voren. Vraag me af of dit nu zo´n groot verschil is met de manier waarop ze eerst speelden? Maar goed, we zien het vanzelf.
Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!quote:Op zondag 23 december 2007 20:53 schreef DRD het volgende:
Vergeten we vanavond niet naar Studio Voetbal te kijken?
Nou wees blijquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
hoe ziet dat er dan uit?
zoiets?
--------------------Van Nistelrooy------------------
---Van der Vaart-----Sneijder----------Van Persie
----------------Gio---------de Zeeuw----------
--de Cler-------Boula-----Mathijsen------Melchiot
dan heb je nog Seedorf, Robben, Heitinga, Maduro, Emanuelson, Huntelaar etc op de bank
Wil drie dingen uit zijn verhaal van zondag aanhalen:quote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!
Positief is dat hij nog niet rond is met Ajax!
Nee, ik wil je nog even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je heb lopen dreigen met een klacht, dat was niet volgens de regels dus bij deze mijn excuses, en nu moet ik boodschappen gaan doen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:20 schreef sjimz het volgende:
...
Zullen we het weer over San marco hebben die lekker met pensioen mag gaan?
klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
dit schijnt het Marco van Basten topic te zijn en niet het Tennessee topic
Spam!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef Tennessee het volgende:
Heren, ik heb een vraag... Als ik het goed begrijp vinden jullie dat Marco van Basten als coach niet succesvol is en het niet goed doet, maar jullie vinden dat de "MvB moet ontslagen worden"-reeks wél succesvol is en het goed doet (of dan in ieder geval deed). Kunnen jullie me vertellen wat jullie definitie van succesvol zijn en het goed doen is?
Laat hem maar naar Milan gaan, al verwacht ik dat José Mourinho daar de nieuwe trainer/coach wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Bayern Munchen heeft deze zomer ook een plekje vrij
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.
Als je als bondscoach steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, doe je het niet goed.
Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
sjit, moet ik nou alweer een VI gaan kopen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond zijn interview in de VI interessant om te lezen, die man denkt er wel over na. Al overdreef hij het verdedigen van het collectief, maar dat was te verwachten en ook wel logisch.
cool, bedankt voor de tip, ik ga hem morgen wel even bij de bibliotheek lezen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
9 pagina's omvat het interview van Genee met Van Basten, zeker een must-have voor jou.
Ik ga naar de centrale bieb in Den Haag, daar ligt hij altijd wel... En nu weer genoeg reclame voor Johan Derksen's VI, die, zoals ik al een tijdje roep, er veel te veel mee verdient dat hij Van Basten aanvalt. Zoals wel meer mensen er persoonlijk beter van schijnen te worden door Van Basten aan te vallen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is altijd een mooie optie van de bieb, al liggen die bladen hier nooit. (enkel de educatieve waar) Ik krijg de VI en de Sportweek thuisgestuurd.
Maar het is zeker de moeite waard om te lezen, er staat wel een deel van hetgeen hij in Studio Voetbal heeft verteld in. Genee is in ieder geval erg kritisch, goed stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |