abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55473804
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook nog niet echt geweldig klinken. Ben er nu al bang voor dat of Ruud weer op een eiland komt te staan zo, óf dat Van Persie en Van der Vaart eigenlijk gewoon rechts- en linksbuiten worden en dat je dan nog steeds een 4-3-3 hebt met de punt (Sneijder) naar voren. Vraag me af of dit nu zo´n groot verschil is met de manier waarop ze eerst speelden? Maar goed, we zien het vanzelf.
Heb je helemaal gelijk in. Het staat of valt met de uitvoering. En die twee "verdedigende" middenvelders moeten verder van hun verdediging af slepen, wat met De Zeeuw en Bronckhorst niet gaat gebeuren.
pi_55482955
ben benieuwd
AFC AJAX
pi_55499657
Vergeten we vanavond niet naar Studio Voetbal te kijken?

Hopelijk weet Hugo Borst hem aardig aan te pakken, Van Gelder zal hem wel beschermen en Youri komt niet uit z'n woorden.
pi_55499840
al die tactische plannen elke keer worden we weer enthousiast gemaakt en elke keer valt et weer tegen. Desalniettemin blijven we positief.
  maandag 24 december 2007 @ 19:08:16 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55517189
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:53 schreef DRD het volgende:
Vergeten we vanavond niet naar Studio Voetbal te kijken?
Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!

Positief is dat hij nog niet rond is met Ajax!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55518159
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

hoe ziet dat er dan uit?
zoiets?

--------------------Van Nistelrooy------------------
---Van der Vaart-----Sneijder----------Van Persie
----------------Gio---------de Zeeuw----------
--de Cler-------Boula-----Mathijsen------Melchiot

dan heb je nog Seedorf, Robben, Heitinga, Maduro, Emanuelson, Huntelaar etc op de bank
Nou wees blij
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_55541071
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!

Positief is dat hij nog niet rond is met Ajax!
Wil drie dingen uit zijn verhaal van zondag aanhalen:

1) Hij beweert dat Seedorf thuis tegen Slovenie een vrije rol had. Deze wedstrijd heb ik in het bijzonder op Clarence gelet. De gehele tweede helft is hij een rechtsbuiten in een 4-3-3 systeem geweest. Hij kwam in het hele spel niet voor. Nu kan het Seedorfs keuze geweest zijn om daar te staan en amper ballen te krijgen. Maar mijn gevoel zegt dat de waarheid toch anders ligt en Marco het volk voorliegt.

2) Hij sprak meerdere malen over 14 kansen die gecreerd zijn tegen Luxemburg. Ik was die dag nuchter in het stadion aanwezig, maar ik heb absoluut geen 14 kansen kunnen tellen. Misschien in totaal 14 schoten op doel, maar geen 14 kansen. Dit is symbolisch voor hoe Marco "de media schetsen het slechter voor dan het is"van Basten structureel TOCH wedstrijden goed praat. Er volgde ook een opsomming met "redelijke" en "goede"wedstrijden. En zelfs Albanie-uit werd nog behoorlijk recht gelult. En dan zegt ie nog dat ie niet recht wil praten wat krom is. DOE DAT DAN OOK NIET.

3) Hij had het over "taken uitvoeren". Dat dat eerst moet gebeuren en dat er daarna spelers iets extra's moeten brengen, om leuk voetbal te zien. Als de taken niet worden uitgevoerd, ontstaat er choas, en kom je nooit tot goed voetbal, volgens Marco. Hier zit de cruciale denkstap die hij maakt, die mij tegenstaat.

Hij begrijpt niet wat het publiek wil zien. Hij is volledig beig met z'n resultaat. En ja, dat is goed, maar er is geen reet aan. Hij wil waardering voor z'n prestaties, voor z'n dubbele kwalificatie, maar dat krijgt ie niet, zolang het spel slecht blijft.

Hopelijk neemt hij na het EK tijd om deze 4 jaar te overzien, wedstrijden en zijn reacties terug te kijken en eens zichzelf te evalueren. Hij kan een goede coach worden, maar dan moet ie gaan begrijpen wat mensen willen. En in Nederland is dat nou eenmaal meer dan een 1-0 overwinning.
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:16:52 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55595131
Liefst verdwijnt hij weer volledig uit de voetballerij, zodat we hem na twee jaar anonimiteit weer enkel zullen herinneren vanwege zijn geweldige prestaties als spits en niet vanwege zijn beperkte trainerscapaciteiten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 december 2007 @ 09:17:31 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55595136
Waaarom las ik Marco Borsato
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55717250
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:20 schreef sjimz het volgende:
...
Zullen we het weer over San marco hebben die lekker met pensioen mag gaan?
Nee, ik wil je nog even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je heb lopen dreigen met een klacht, dat was niet volgens de regels dus bij deze mijn excuses, en nu moet ik boodschappen gaan doen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 11:36:29 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55718796
dit schijnt het Marco van Basten topic te zijn en niet het Tennessee topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55720290
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:38:47 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55720337
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...
Spam!
pi_55720371
Het ging zo goed hier
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55738373
Heren, ik heb een vraag... Als ik het goed begrijp vinden jullie dat Marco van Basten als coach niet succesvol is en het niet goed doet, maar jullie vinden dat de "MvB moet ontslagen worden"-reeks wél succesvol is en het goed doet (of dan in ieder geval deed). Kunnen jullie me vertellen wat jullie definitie van succesvol zijn en het goed doen is?
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:13:43 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55739161
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef Tennessee het volgende:
Heren, ik heb een vraag... Als ik het goed begrijp vinden jullie dat Marco van Basten als coach niet succesvol is en het niet goed doet, maar jullie vinden dat de "MvB moet ontslagen worden"-reeks wél succesvol is en het goed doet (of dan in ieder geval deed). Kunnen jullie me vertellen wat jullie definitie van succesvol zijn en het goed doen is?
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.

Als je als bondscoach steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, doe je het niet goed.

Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
pi_55742670
Bayern Munchen heeft deze zomer ook een plekje vrij
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:19:45 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55742734
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Bayern Munchen heeft deze zomer ook een plekje vrij
Laat hem maar naar Milan gaan, al verwacht ik dat José Mourinho daar de nieuwe trainer/coach wordt.
pi_55743855
Ik vond zijn interview in de VI interessant om te lezen, die man denkt er wel over na. Al overdreef hij het verdedigen van het collectief, maar dat was te verwachten en ook wel logisch.
That's all folks!
pi_55751207
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 08:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.

Als je als bondscoach steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, doe je het niet goed.

• Na verloop van tijd, niet naar verloop van tijd...

• Niet op één persoon na, bijvoorbeeld Henk Kesler en Marco van Basten zijn het ook niet met je eens, om er maar even twee te noemen, maar ook in deze topicreeks zijn er nog meer het niet met je eens...

• Als jouw redenatie zou kloppen (bijna iedereen is het met me eens dus heb ik gelijk) zouden we nu allemaal op een platte planeet Duits praten...

• Als JIJ als TS steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, hoe ga JIJ daar dan mee om?

• Paul de Leeuw misschien een goede suggestie als opvolger dan? De ballen verstand van voetbal maar heeeel erg populair...
  • pi_55751229
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik vond zijn interview in de VI interessant om te lezen, die man denkt er wel over na. Al overdreef hij het verdedigen van het collectief, maar dat was te verwachten en ook wel logisch.
    sjit, moet ik nou alweer een VI gaan kopen dan?
    pi_55751578
    9 pagina's omvat het interview van Genee met Van Basten, zeker een must-have voor jou.
    That's all folks!
    pi_55751613
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
    9 pagina's omvat het interview van Genee met Van Basten, zeker een must-have voor jou.
    cool, bedankt voor de tip, ik ga hem morgen wel even bij de bibliotheek lezen...
    pi_55751780
    Is altijd een mooie optie van de bieb, al liggen die bladen hier nooit. (enkel de educatieve waar) Ik krijg de VI en de Sportweek thuisgestuurd.

Maar het is zeker de moeite waard om te lezen, er staat wel een deel van hetgeen hij in Studio Voetbal heeft verteld in. Genee is in ieder geval erg kritisch, goed stuk.
    That's all folks!
    pi_55751900
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
    Is altijd een mooie optie van de bieb, al liggen die bladen hier nooit. (enkel de educatieve waar) Ik krijg de VI en de Sportweek thuisgestuurd.

Maar het is zeker de moeite waard om te lezen, er staat wel een deel van hetgeen hij in Studio Voetbal heeft verteld in. Genee is in ieder geval erg kritisch, goed stuk.
    Ik ga naar de centrale bieb in Den Haag, daar ligt hij altijd wel... En nu weer genoeg reclame voor Johan Derksen's VI, die, zoals ik al een tijdje roep, er veel te veel mee verdient dat hij Van Basten aanvalt. Zoals wel meer mensen er persoonlijk beter van schijnen te worden door Van Basten aan te vallen...
      donderdag 3 januari 2008 @ 19:01:48 #76
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_55751990
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:
    Zoals wel meer mensen er persoonlijk beter van schijnen te worden door Van Basten aan te vallen...
    Ja, ik krijg er ook altijd een stijve van.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      Moderator / Redactie Sport donderdag 3 januari 2008 @ 19:28:22 #77
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_55752697
    Het interview dat aardig, maar ik had niet het gevoel alsof ik iets nieuws aan het lezen was. Het was een herhaling van wat ik al gehoord had.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_55776508
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 08:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef M0NTANA het volgende:
    Tennessee, vergeet jij je medicijnen niet in te nemen? Wat een belachelijke stellingen!
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
    Wat een topic zeg
    Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 heeft 2 reacties in de laatste 24 uur...

Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen heeft 18 reacties in de laatste 24 uur...

Is nu Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen succesvoller dan Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 of had ik er dan "De bondscoach moet de opstelling van Oranje bepalen" van moeten maken, dan was "iedereen" het ook met dié stelling "eens" geweest....

-edit-

oh nee, dat kan niet natuurlijk, want "iedereen" vindt al dat de bondscoach ontslagen moet worden, toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 04-01-2008 18:21:28 ]
    pi_55776785
    ben je de broer van Van BAsten ofzo dat je er zo druk om maakt.
    AFC AJAX
    pi_55776802
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef BonJovi het volgende:
    ben je de broer van Van BAsten ofzo dat je er zo druk om maakt.
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
      vrijdag 4 januari 2008 @ 18:19:36 #81
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55776814
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:07 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

[..]

Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 heeft 2 reacties in de laatste 24 uur...

Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen heeft 18 reacties in de laatste 24 uur...

Is nu Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen succesvoller dan Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 of had ik er dan "De bondscoach moet de opstelling van Oranje bepalen" van moeten maken, dan was "iedereen" het ook met dié stelling "eens" geweest....
    Ten eerste maken het aantal reacties niets uit, ook al geil je nogal op cijfers.

Ten tweede is jouw stelling (Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen) belachelijk.

Ten derde moet de bondscoach inderdaad de opstelling bepalen, alleen moet de bondscoach wel capabel zijn.
    pi_55776931
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:

...

Ten derde moet de bondscoach inderdaad de opstelling bepalen, alleen moet de bondscoach wel capabel zijn.
    En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vindt dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?
      vrijdag 4 januari 2008 @ 18:25:58 #83
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55776948
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vind dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?
    Marco van Basten.
    pi_55776996
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vind dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?
    Het beste resultaat is nog altijd Europees Kampioen in 1988.
    pi_55777057
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het beste resultaat is nog altijd Europees Kampioen in 1988.
    Als je naar het behalen van bekers kijkt heb je gelijk, maar dan is er heel weinig referentie aangezien dat maar één keer is voorgekomen in ruim 100 jaar Nederlands Elftal...

Je kan dus beter naar het gemiddelde kijken en dan is Van Basten de absolute nummer 1....
      vrijdag 4 januari 2008 @ 18:32:26 #86
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55777110
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Als je naar het behalen van bekers kijkt heb je gelijk, maar dan is er heel weinig referentie aangezien dat maar één keer is voorgekomen in ruim 100 jaar Nederlands Elftal...

Je kan dus beter naar het gemiddelde kijken en dan is Van Basten de absolute nummer 1....
    Liever kut in de kwalificatie (qua punten) dan kansloos op een eindtoernooi, wie heeft het in juli nog over het recordaantal punten (?) in de WK- en EK-kwalificatiereeks?
    pi_55777123
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dus is Rinus de beste nederlandse bondscoach.
    quote:
    Om vervolgens met lege handen te staan
    Gemiddelde heb je dus niets aan, het gaat om de prijzen.
    pi_55777185
    Kijk ook eens in wat voor poule je dat 'record' hebt behaald.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 4 januari 2008 @ 18:35:56 #89
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55777208
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Kijk ook eens in wat voor poule je dat 'record' hebt behaald.
    En de manier waarop.
    pi_55777327
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Liever kut in de kwalificatie (qua punten) dan kansloos op een eindtoernooi, wie heeft het in juli nog over het recordaantal punten (?) in de WK- en EK-kwalificatiereeks?
    Wie heeft het nu nog over de indrukwekkende kwalificatiecampagne van Denemarken in 1991

(Ergo, kwalificatieduels, leuk, maar je moet er op het toernooi staan e enige wat je in die kwalificatieduels wilt zien is minimala redelijk voetbal maar vooral de potentie dat het elftal echt iets te zoeken heef top zo'n toernooi, een kans maakt. Nederland is aanwezig, maar verder......)
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_55777383
    Rehhagel zal misschien ook niet het beste gemiddelde hebben van alle Griekse bondscoaches
    pi_55778184
    Ja, maar als je zo redeneert dan had Rinus Michels in '88 ook helemaal geen bondscoach moeten zijn, hij werd met het beste Oranje ooit ook maar tweede in '74... En dan had je dus elke andere bondscoach die we ooit gehad hebben ook wel kunnen ontslaan na zijn eerste toernooi waar hij geen kampioen werd... Hiddink na '96 om maar één voorbeeld erbij te pakken...
    pi_55778292
    En als we nu ineens Nederland gaan vergelijken met Griekenland en Denemarken dan heb ik ook nog wel een leuke... Engeland bijvoorbeeld...
    pi_55778463
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
    Ja, maar als je zo redeneert dan had Rinus Michels in '88 ook helemaal geen bondscoach moeten zijn, hij werd met het beste Oranje ooit ook maar tweede in '74... En dan had je dus elke andere bondscoach die we ooit gehad hebben ook wel kunnen ontslaan na zijn eerste toernooi waar hij geen kampioen werd... Hiddink na '96 om maar één voorbeeld erbij te pakken...
    Alsof het beste Oranje ooit meteen het beste team ter wereld zou moeten zijn.
    Is/was niet zo, dat is gebleken.
    pi_55778998
    Er is geen coach beschikbaar die in de komende maanden Oranje beter zou laten voetballen. Laat Van Basten nou maar het EK doen, daarna zien we wel verder.
    pi_55779256
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Alsof het beste Oranje ooit meteen het beste team ter wereld zou moeten zijn.
    Is/was niet zo, dat is gebleken.
    Nou, de algemene opinie in het buitenland was in de jaren '70 anders wel dat Nederland het beste voetbal van de hele wereld speelde, en nu nog volgens mij...

Maar dat is het punt niet... Punt is dat Nederland in meer dan honderd jaar maar één keer een beker heeft gewonnen. Als je dus dát als argument gebruikt dan had dus iedere bondscoach behalve Michels in '88 ontslagen moeten worden...

Je kan ook kijken (en volgens mij minstens net zo goed of beter) naar de verhouding gewonnen/verloren wedstrijden. En dan is Van Basten de beste bondscoach ooit... En mijn vraag is dus; wie is er nou incapabel, de verhoudingsgewijs beste Bondscoach die we ooit hebben gehad of het publiek dat hem wil ontslaan...
    pi_55779501
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nou, de algemene opinie in het buitenland was in de jaren '70 anders wel dat Nederland het beste voetbal van de hele wereld speelde, en nu nog volgens mij...

Maar dat is het punt niet... Punt is dat Nederland in meer dan honderd jaar maar één keer een beker heeft gewonnen. Als je dus dát als argument gebruikt dan had dus iedere bondscoach behalve Michels in '88 ontslagen moeten worden...

Je kan ook kijken (en volgens mij minstens net zo goed of beter) naar de verhouding gewonnen/verloren wedstrijden. En dan is Van Basten de beste bondscoach ooit... En mijn vraag is dus; wie is er nou incapabel, de verhoudingsgewijs beste Bondscoach die we ooit hebben gehad of het publiek dat hem wil ontslaan...
    Ik heb het al meerdere malen in deze reeks aangegeven, maar je kan niet zomaar die resultaten van al die bondscoaches naast elkaar leggen en dan zeggen wie de beste is.

Het gaat erom hoeveel een bondscoach kan halen uit zijn mogelijke spelers. Wat daar dan de conclusie van is, daar zullen de meningen over verschillen. Maar je kan niet de ene kwalificatiereeks vergelijken met de andere, of het ene WK met het andere.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_55779578
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik heb het al meerdere malen in deze reeks aangegeven, maar je kan niet zomaar die resultaten van al die bondscoaches naast elkaar leggen en dan zeggen wie de beste is.

Het gaat erom hoeveel een bondscoach kan halen uit zijn mogelijke spelers. Wat daar dan de conclusie van is, daar zullen de meningen over verschillen. Maar je kan niet de ene kwalificatiereeks vergelijken met de andere, of het ene WK met het andere.
    Dat ben ik in principe ook wel een beetje met je eens maar niet helemaal... Het is net zo iets met de top 1000 aller tijden, is de plaat die op 1 staat echt de beste ooit? Met sport is het iets makkelijker, daar kan je toch tot een bepaalde hoogte behaalde resultaten vergelijken...

Ben je het er wél mee eens dat Van Basten tenminste één van de beste bondscoaches ooit is?
    pi_55779644
    En ze hebben ook tegen andere teams moeten spelen. Nederland heeft nog niet veel toppers gespeeld. Op een WK de eerste 2 wedstrijden gewonnen, maar Ivoorkust en Servie/Montenegro is in mijn ogen nog geen topland. Tegen een B team van Argentinie werd het slechts gelijk.
    Wordt er tegen Portugal (een topland, toch wel) gespeeld, wordt er verloren, al is dat niet de meest representatieve wedstrijd.
    Punt is dat Nederland nog geen toppers heeft gewonnen als het erom ging, maar wel van de mindere landen verloor als het erom ging (kwalificatie bijvoorbeeld).
    pi_55779768
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    ...maar wel van de mindere landen verloor als het erom ging (kwalificatie bijvoorbeeld).
    Dat laatste ben ik niet met je eens... Als dat zo was hadden we ons niet opnieuw gekwalificeert...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')