Heb je helemaal gelijk in. Het staat of valt met de uitvoering. En die twee "verdedigende" middenvelders moeten verder van hun verdediging af slepen, wat met De Zeeuw en Bronckhorst niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook nog niet echt geweldig klinken. Ben er nu al bang voor dat of Ruud weer op een eiland komt te staan zo, óf dat Van Persie en Van der Vaart eigenlijk gewoon rechts- en linksbuiten worden en dat je dan nog steeds een 4-3-3 hebt met de punt (Sneijder) naar voren. Vraag me af of dit nu zo´n groot verschil is met de manier waarop ze eerst speelden? Maar goed, we zien het vanzelf.
Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!quote:Op zondag 23 december 2007 20:53 schreef DRD het volgende:
Vergeten we vanavond niet naar Studio Voetbal te kijken?
Nou wees blijquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
hoe ziet dat er dan uit?
zoiets?
--------------------Van Nistelrooy------------------
---Van der Vaart-----Sneijder----------Van Persie
----------------Gio---------de Zeeuw----------
--de Cler-------Boula-----Mathijsen------Melchiot
dan heb je nog Seedorf, Robben, Heitinga, Maduro, Emanuelson, Huntelaar etc op de bank
Wil drie dingen uit zijn verhaal van zondag aanhalen:quote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toevallig een deel gezien, Marco van Basten wordt steeds minder geloofwaardig!
Positief is dat hij nog niet rond is met Ajax!
Nee, ik wil je nog even mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik je heb lopen dreigen met een klacht, dat was niet volgens de regels dus bij deze mijn excuses, en nu moet ik boodschappen gaan doen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:20 schreef sjimz het volgende:
...
Zullen we het weer over San marco hebben die lekker met pensioen mag gaan?
klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
dit schijnt het Marco van Basten topic te zijn en niet het Tennessee topic
Spam!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, Tennessee verdient een sportlintje is het Tennessee topic, dit even voor de duidelijkheid...
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:17 schreef Tennessee het volgende:
Heren, ik heb een vraag... Als ik het goed begrijp vinden jullie dat Marco van Basten als coach niet succesvol is en het niet goed doet, maar jullie vinden dat de "MvB moet ontslagen worden"-reeks wél succesvol is en het goed doet (of dan in ieder geval deed). Kunnen jullie me vertellen wat jullie definitie van succesvol zijn en het goed doen is?
Laat hem maar naar Milan gaan, al verwacht ik dat José Mourinho daar de nieuwe trainer/coach wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Bayern Munchen heeft deze zomer ook een plekje vrij
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.
Als je als bondscoach steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, doe je het niet goed.
Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
sjit, moet ik nou alweer een VI gaan kopen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond zijn interview in de VI interessant om te lezen, die man denkt er wel over na. Al overdreef hij het verdedigen van het collectief, maar dat was te verwachten en ook wel logisch.
cool, bedankt voor de tip, ik ga hem morgen wel even bij de bibliotheek lezen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
9 pagina's omvat het interview van Genee met Van Basten, zeker een must-have voor jou.
Ik ga naar de centrale bieb in Den Haag, daar ligt hij altijd wel... En nu weer genoeg reclame voor Johan Derksen's VI, die, zoals ik al een tijdje roep, er veel te veel mee verdient dat hij Van Basten aanvalt. Zoals wel meer mensen er persoonlijk beter van schijnen te worden door Van Basten aan te vallen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is altijd een mooie optie van de bieb, al liggen die bladen hier nooit. (enkel de educatieve waar) Ik krijg de VI en de Sportweek thuisgestuurd.
Maar het is zeker de moeite waard om te lezen, er staat wel een deel van hetgeen hij in Studio Voetbal heeft verteld in. Genee is in ieder geval erg kritisch, goed stuk.
Ja, ik krijg er ook altijd een stijve van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:
Zoals wel meer mensen er persoonlijk beter van schijnen te worden door Van Basten aan te vallen...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als naar verloop van tijd bijna iedereen - op één persoon na - het eens is met de stelling, dan doe je het goed.
Als je als bondscoach steeds meer kritiek en tegenstanders krijgt, doe je het niet goed.
Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef M0NTANA het volgende:
Tennessee, vergeet jij je medicijnen niet in te nemen? Wat een belachelijke stellingen!
Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 heeft 2 reacties in de laatste 24 uur...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef BonJovi het volgende:
ben je de broer van Van BAsten ofzo dat je er zo druk om maakt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
dit schijnt het Marco van Basten topic te zijn en niet het Tennessee topic
Ten eerste maken het aantal reacties niets uit, ook al geil je nogal op cijfers.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 heeft 2 reacties in de laatste 24 uur...
Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen heeft 18 reacties in de laatste 24 uur...
Is nu Stelling; Het publiek moet de opstelling van Oranje bepalen succesvoller dan Marco van Basten moet ontslagen worden! #35 of had ik er dan "De bondscoach moet de opstelling van Oranje bepalen" van moeten maken, dan was "iedereen" het ook met dié stelling "eens" geweest....
En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vindt dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
...
Ten derde moet de bondscoach inderdaad de opstelling bepalen, alleen moet de bondscoach wel capabel zijn.
Marco van Basten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vind dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?
Het beste resultaat is nog altijd Europees Kampioen in 1988.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En als die bondscoach nou de beste resultaten van alle bondscoaches ooit neerzet en het publiek vind dat hij dan ontslagen moet worden, wie is er dan precies incapabel?
Als je naar het behalen van bekers kijkt heb je gelijk, maar dan is er heel weinig referentie aangezien dat maar één keer is voorgekomen in ruim 100 jaar Nederlands Elftal...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het beste resultaat is nog altijd Europees Kampioen in 1988.
Liever kut in de kwalificatie (qua punten) dan kansloos op een eindtoernooi, wie heeft het in juli nog over het recordaantal punten (?) in de WK- en EK-kwalificatiereeks?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als je naar het behalen van bekers kijkt heb je gelijk, maar dan is er heel weinig referentie aangezien dat maar één keer is voorgekomen in ruim 100 jaar Nederlands Elftal...
Je kan dus beter naar het gemiddelde kijken en dan is Van Basten de absolute nummer 1....
Dus is Rinus de beste nederlandse bondscoach.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als je naar het behalen van bekers kijkt heb je gelijk, maar dan is er heel weinig referentie aangezien dat maar één keer is voorgekomen in ruim 100 jaar Nederlands Elftal...
Om vervolgens met lege handen te staanquote:Je kan dus beter naar het gemiddelde kijken en dan is Van Basten de absolute nummer 1....
En de manier waarop.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kijk ook eens in wat voor poule je dat 'record' hebt behaald.
Wie heeft het nu nog over de indrukwekkende kwalificatiecampagne van Denemarken in 1991quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever kut in de kwalificatie (qua punten) dan kansloos op een eindtoernooi, wie heeft het in juli nog over het recordaantal punten (?) in de WK- en EK-kwalificatiereeks?
Alsof het beste Oranje ooit meteen het beste team ter wereld zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
Ja, maar als je zo redeneert dan had Rinus Michels in '88 ook helemaal geen bondscoach moeten zijn, hij werd met het beste Oranje ooit ook maar tweede in '74... En dan had je dus elke andere bondscoach die we ooit gehad hebben ook wel kunnen ontslaan na zijn eerste toernooi waar hij geen kampioen werd... Hiddink na '96 om maar één voorbeeld erbij te pakken...
Nou, de algemene opinie in het buitenland was in de jaren '70 anders wel dat Nederland het beste voetbal van de hele wereld speelde, en nu nog volgens mij...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alsof het beste Oranje ooit meteen het beste team ter wereld zou moeten zijn.
Is/was niet zo, dat is gebleken.
Ik heb het al meerdere malen in deze reeks aangegeven, maar je kan niet zomaar die resultaten van al die bondscoaches naast elkaar leggen en dan zeggen wie de beste is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, de algemene opinie in het buitenland was in de jaren '70 anders wel dat Nederland het beste voetbal van de hele wereld speelde, en nu nog volgens mij...
Maar dat is het punt niet... Punt is dat Nederland in meer dan honderd jaar maar één keer een beker heeft gewonnen. Als je dus dát als argument gebruikt dan had dus iedere bondscoach behalve Michels in '88 ontslagen moeten worden...
Je kan ook kijken (en volgens mij minstens net zo goed of beter) naar de verhouding gewonnen/verloren wedstrijden. En dan is Van Basten de beste bondscoach ooit... En mijn vraag is dus; wie is er nou incapabel, de verhoudingsgewijs beste Bondscoach die we ooit hebben gehad of het publiek dat hem wil ontslaan...
Dat ben ik in principe ook wel een beetje met je eens maar niet helemaal... Het is net zo iets met de top 1000 aller tijden, is de plaat die op 1 staat echt de beste ooit? Met sport is het iets makkelijker, daar kan je toch tot een bepaalde hoogte behaalde resultaten vergelijken...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen in deze reeks aangegeven, maar je kan niet zomaar die resultaten van al die bondscoaches naast elkaar leggen en dan zeggen wie de beste is.
Het gaat erom hoeveel een bondscoach kan halen uit zijn mogelijke spelers. Wat daar dan de conclusie van is, daar zullen de meningen over verschillen. Maar je kan niet de ene kwalificatiereeks vergelijken met de andere, of het ene WK met het andere.
Dat laatste ben ik niet met je eens... Als dat zo was hadden we ons niet opnieuw gekwalificeert...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
...maar wel van de mindere landen verloor als het erom ging (kwalificatie bijvoorbeeld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |