Oleguer van 't vliegtuig halenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:48 schreef Cheiron het volgende:
Zag vanmiddag trouwens Van 't Schip op Schiphol lopen.. had alleen geen koffers of tas bij voor een tripje naar Barcelona...
Whehe, ik zag ook geen kartonnen bordje:"Mr. Spanish Defender"quote:
Zijn wrs even oud. Van welke slechte site komt dit bericht nu weer trouwens?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Hadden we dan niet beter Kuffour kunnen behouden ?
Je kan hem niet beoordelen op dat kwartiertje dat ie gespeeld heeft, maar ik vond hem wel erg log en langzaam ogen. Wel beresterk natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hadden we dan niet beter Kuffour kunnen behouden ?
Ajaxshowtime.com en Ajax1.nl melden dit, met als bron Sportweek. Mag hopen dat het grote onzin is, als je niet goed genoeg bent voor Celtic, ben je ook niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn wrs even oud. Van welke slechte site komt dit bericht nu weer trouwens?
Op sportweek is het bij geruchten te vinden.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajaxshowtime.com en Ajax1.nl melden dit, met als bron Sportweek. Mag hopen dat het grote onzin is, als je niet goed genoeg bent voor Celtic, ben je ook niet goed genoeg voor Ajax.
om 18.00 is toch de eerste training?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Morgenochtend ga ik denk ik naar de training. Ruim 10 minuutjes met de trein, misschien kom ik Aissati nog wel tegen.
Van Ajax.nl:quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
om 18.00 is toch de eerste training?
quote:Maandag 21 juli 2008
10.00 uur: training
13.00 uur: vertrek naar trainingskamp in De Lutte
18.00 uur: training (bij SV De Lutte)
Tijdje geleden was Jack de Gier bij ons op de club. Hij zei dat Balde na Khalid Boularouhz de beste verdediger was tegen wie hij ooit gespeeld heeft. Zou denk ik wel een goeie aankoop zijn dus. Al is dat wel lang geledenquote:
Was ff in de war met die andere actie van Heitinga het tegendoelpunt die was wel uit een cornerquote:
quote:Amsterdammers op haar na akkoord met Barcelona over Oleguer
VERTONGHEN TOT 2013 BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, maandag
Ajax staat op het punt het tot 2011 lopende contract van Jan Vertonghen (21) open te breken, op te waarderen en te verlengen tot 2013. „Beide partijen hebben de intentie uitgesproken langer met elkaar door te gaan. Als het goed is, mondt dat nog voor de Olympische Spelen uit in een nieuwe verbintenis”, verwachten de begeleiders van de jonge Belg, Marjolein en Mustapha Nakhli.
„Het eerste gesprek dateert van april en voerden we nog met Martin van Geel. Door de wisseling van de wacht kwamen de onderhandelingen even stil te liggen, maar inmiddels zitten we weer om de tafel”, aldus de Nakhli’s. „Marco van Basten heeft aangegeven Jan graag te houden. En Jan wil graag bij Ajax blijven.”
Manager technische zaken Danny Blind bevestigt het naderende akkoord. ,,De gespreken verlopen in een uitstekende harmonie en ik verwacht geen problemen. Jan verdient het ook om een beter contract te krijgen. Hij speelde afgelopen seizoen meer dan dertig wedstrijden en is daarmee een volwaardige eerste elftalspeler.”
Tussen de vraagprijs van FC Barcelona voor en het bod van Ajax op verdediger Oleguer zit nog een klein gat.
Beide clubs hopen vandaag of anders uiterlijk morgen tot een akkoord te komen, waarna Ajax met de speler zelf in de slag moet. Het hoge salaris van de Catalaan kan daarbij een obstakel vormen.
quote:Ajax contracteert Ismaïl Aissati. De middenvelder tekent in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012.
Aissati, geboren op 16 augustus 1988, begon op 12-jarige leeftijd aan de jeugdopleiding van PSV. Op 28 augustus 2005 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Eindhoven in de competitiewedstrijd Roda JC- PSV (0-3). In het seizoen 2006-2007 verhuurde PSV de aanvallende middenvelder aan FC Twente. Vorig seizoen speelde Aissati weer voor PSV. In totaal speelde de Utrechtenaar 58 wedstrijden onder contract van PSV, waarvan 14 op huurbasis voor FC Twente
Als hij zijn voeten maar laat sprekenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef Suijk het volgende:
Nu die kop eens omhoog, schouders naar achteren en borst vooruit, Aissati.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |