Succes Speedy!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.
Voor mij klinkt subform een beetje apart voor mij maar het komt er echt op aan. Mijn vriendin is al dik 8 maanden zwanger en ze heeft nog 21 dagen te gaan, toch heeft ze soms buikpijn, harde buik dus teken dat het buik aan het voorberijden isanyway, we verwachten het kindje tussen nu en 2 weken! Alle spulletjes hebben we dus laat maar komen, ik kan iig niet meer wachten
Sterkte Mijsje!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
Ik heb ook al een echo gehad, alleen een uitwendige dus er was niet bijzonder veel voor ons te zien. De VK zag wel een vruchtzak. De echo heeft al met al ongeveer 2 minuten geduurd, wel jammer. Ben vandaag 9 weken, neem aan dat ik a.s. vrijdag een inwendige echo krijg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger benquote:Op zondag 13 juli 2008 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha dank je wel maffemutsik weet wel zeker dat ik er snel aan gewend zal raken
maar toch het klinkt gewoon heel appart. Ook dit subform, normaal heb ik er niets mee te maken maar nu zie je het woordje "ouders" staan, oef das wel wennen zeg
![]()
Inmiddels heeft mijn vriendin weer is last van der buik, betekent dat der buik flink aan het oefenen ishoelang zou dit ongeveer kunnen duren voor het zover is? Of is dit niet te voorspellen
Wow dan gaat het wel snel zegquote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger ben
en luna? ik hoop dat jij je beeb nu ook heel snel mag vasthouden
raissa, ook jij succes bij de echo, hoop dat er iets moois te zien is
en dan was het mijn eerste pas hequote:Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow dan gaat het wel snel zegzoiets kan onverwachts komen, nah ik ben aantal weken vrij dus ik zou geen moment willen missen
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Speedy welkom!!!
Mijsje was er een reden waarom je een spoedecho hebt gehad?? of heb ik dat gemistOp een uitwendige echo bij 8 weken zie je toch eigenlijk nooit iets?? Hopelijk hebj je morgen de inwendige echo en is er een mooi kloppend hartje te zien.
Luna je meisje zit nog erg lekkermaar het duurt nu niet meer dan een week.
Ow jee.... daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..
Nou ze hebben zoiezo 2 dagen vrij om van alles te regelen. Peaceman heeft altijd 2 weken verplicht kerstvakantie. In januari is het dan altijd superdruk en dus eigenlijk geen tijd om nog een paar dagen - buiten die 2 dagen om - vrij te krijgen waarschijnlijk. We hebben het zekerheidshalve zo opgelost dat als de kraamhulp weg is, mijn moeder komt - zij neemt dan 2 weken vrij - om te helpen. Hopelijk kan Peaceman nog een paar dagen krijgen, maar dat ligt er natuurlijk helemaal maar aan wanneer ik beval. Als ik 2 weken overtijd beval, is de kans wat groter dat hij ook nog een paar dagen vrij kan krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
Mijn vriend heeft een dusdanig flexibele werkgever dat hij 2 weken vaderschaps verlof krijgt ipv 2 dagen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
wat fijn zo'n flexibele werkgever. En ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 13 juli 2008 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een dusdanig flexibele werkgever dat hij 2 weken vaderschaps verlof krijgt ipv 2 dagen.
Daarna maakt hij zijn vakantiedagen op door 3 dagen per week te gaan werken
Ik vind dat vaders meer tijd van hun bazen moeten krijgen om de mama's te verwennen en hun kindje te leren kennen. Niet iedereen is gezind met een flexibele werkgever.
Mijsje sterkte![]()
Bij een uitwendige echo?? Normaal is dat volgens mij nog niet te zien..... bij een inwendige wel, want die heb ik ook gehad.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:49 schreef DJMO het volgende:
Diaan, even aanhakend op jouw post, ik was net zeven weken zwanger toen ik eerste echo kreeg, en bij mij was er al heel duidelijk een kloppend hartje te zien. ik denk dat dat dan per persoon verschilt??
ik heb het hier overigens in mijn bol gekregen, ineens moest de keuken een hele andere indeling zodat ik meer ruimte heb om te lopenvoelde me ineens een beetje opgesloten in mijn keuken, heb nu gelukkig heel wat meer ruimte, voelt een stuk beter
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echoquote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef DJMO het volgende:
het was toch echt een uitwendigeik heb het er niet zo op dat ze daar lopen te wriemelen.. behalve als het echt echt echt echt nodig is, zoals de ontsluiting meten ofzo maar anders.. bweee
wat fijnquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echo![]()
dank je Raissa,quote:Op zondag 13 juli 2008 14:54 schreef Raissa het volgende:
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..
nja, sangdrax is aan het promoveren, dus die probeert nu vast zoveel mogelijk vooruit te werken. de 24ste is de sollicitatie voor het postdoccen, wat direct aansluit op het promoveren, dus die kan zich het niet veroorloven als er dingen blijven liggen. hij krijgt 2 dagen kado, en hoopt er nog 3 bij te kunnen doen, en daarna wellicht iets met veel thuiswerken ofzo. de kraamzorg is minimaal (24 uur) en ik kan niet aan op mantelzorg (en al helemaal niet zonder dat er een familieoorlog uitbreekt). we hebben gisteren wat laatste dingetjes gekocht, en vandaag heb ik mijn boekenbonnen uitgegeven. ik wilde wat afleiding, maar nu ben ik doodop. ah well. ik heb trouwens niks gekregen van sangdrax zn pa, die's geloof ik nog steeds kwaad op me. da's mooi, lekker rustig zo! de kaart naar mijn nichtje + gedichtje is onderweg. ik hoor vanzelf wel of er nieuws is, haar zussen en moeder zijn bij haar nu. deze kant van de familie is gelukkig wel hecht en liefdevol.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Haha, daar keek ik ook naar, dat ik niet meer hoefde scrollenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:26 schreef geppie het volgende:
Nog 'maar' 16 personen vóór ons, ik zie ons al staan in de OP zonder naar beneden te scrollen. De ene dag gaat het me allemaal te langzaam en nu weer erg snel![]()
![]()
dank je wel, en we hopen samen op een kloppend hartje... (ik voel me erg gesteund door heel veel mensen hier op het forum, dat is een heel warm gevoel!)quote:Op zondag 13 juli 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
Mijsje, ik hoop echt dat je morgen snel terecht kan, gatver wat een onzekerheid joh... Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie morgen een kloppend hartje te zien krijgen.
Ik vond eigenlijk alles wat met zwanger zijn te maken had aanstelleritusquote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Madelieve het volgende:
...(heb dat vrij lang toch beetje onzin gevonden dat mensen 6 weken van tevoren stopten met werken maar ben erg blij dat ik hetzelfde heb gedaan).
Spuit elf... Bij mij was met 8 weken en 4 dagen ook een kloppend hartje (een puntje dat knippert eigenlijk ) te zien en iets in de vorm van een 'zeepaardje' en het was een uitwendige echo. Dus ik denk eigenlijk dat het wel 'normaal' is dat je dat kan zien bij een uitwendige echo met 8 weken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij een uitwendige echo?? Normaal is dat volgens mij nog niet te zien..... bij een inwendige wel, want die heb ik ook gehad.
Dat lijkt me nietquote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Mibos2 het volgende:
Hier nu 33 weken en een beetje en in week 33 wordt onze jongedame gehaald. Het is voor ons allebei beter dus een exacte datum is nog niet bekend maar wel alvast de week waarin het zeker gaat gebeuren mocht het voor die tijd al niet gebeuren.
Dat zou kunnen, dan is ze 37 weken zwangerquote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Week 33 van het kalenderjaar?
Hier was het 10 cm bij 13 weken. Dat belooft weer een grote baby te worden...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
De baby is nu 8,81 cm, van kruin tot stuit
Ik voel het ook al een paar weekjes... en ik heb het ook gevraagd en dat is heel goed mogelijk. Bijzonder eigenlijk hè? Ook een heerlijk gevoelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Jelief het volgende:
Ik heb dus ook af en toe het gevoel dat ik iets voel dat ik normaal niet voel, maar ik vind het zo verschrikkelijk vroeg, ik ben 12 weken zwanger!
* Jelief realiseert zich ineens:12 weken
hee hallo, ik heb er ff uitgelegen thuis, maar we zijn weer onlinequote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Voor mij het IVF traject en net wat je zegt.. je went eraanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echo![]()
AMEN!!! ik herken t zoooooooquote:Zit nog even op de bank, ze heeft nu de hik, dat is tegenwoordig dagelijks raak, ik ga die rare plopjes straks nog missen na de bevalling denk ik...
Ik mag echt helemaal niet klagen want ga echt fluitend door mijn zwangerschap heen maar begin nu toch wel te merken dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat. Brandend maagzuur, veel harde buiken, zeker als ik lang gezeten/gelegen heb kom ik echt als een oud wijf op gang.... Begin nu toch te snappen waarom er zoiets bestaat als zwangerschapsverlof (heb dat vrij lang toch beetje onzin gevonden dat mensen 6 weken van tevoren stopten met werken maar ben erg blij dat ik hetzelfde heb gedaan).
zou t dan misschien toch??quote:Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
En toch is Luna al erg lang niet meer hier geweest!
Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef Buiwkie het volgende:
Onze naam is ook al bekend bij familie en vrienden
Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Vlindur het volgende:
SpeedyGJ, lees ik nou de naam van jullie kindje al?
Of is het een nickname voor jullie kindje?
Ik zie het nut niet in van de verassing...quote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?
Tis toch juist leuk om het een verassing te houden?
Jullie kamertje ziet er schattig uit!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..
De bovenkant van de lamp moet nog worden gedaan, naast dit moeten ook nog een paar plankjes komen te hangen dus bijna af!
Zit wel wat in, maar goed iedereen denkt er weer anders over, de 1 houd het geheim en de ander maakt het gewoon bekent!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet in van de verassing...
hoezo verassing..?? Bij ons weet iedereen ook al vanaf 20 weken dat we een dochter krijgen.
Wij genieten er zo juist meer van, ik vind t niet logisch om het geheim te houden en verder zijn wij misschien ook niet zo dol op verassingen, ik weet t niet
We vinden het zo gewoon leuk![]()
Al ik me wel kan voorstellen dat anderen het niet zo zouden willen.
Okay, deze heb ik destijds ook gehad toen ik zwanger was van Twan.... die ga ik morgen maar eens kopen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef cattie het volgende:
Diaan, ik slik gravitamon en dat bevalt prima. Is 1 tablet per dag, dat vind ik prettig.
Gefeliciteerd met je mooie echo trouwens!
Wat een mooie echoquote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Niet helemaal geweldig een foto van een echo.. maar om een beeld te geven:
[ afbeelding ]
En hij heeft het rechterarmpje onder zn hoofdNet als Twan bij de bijna 12 weken echo. Twan ligt nog steeds heel vaak met zn arm onder zn hoofd.
Wat lief van jequote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een mooie echo
Ik blijf het zo geweldig vinden om jou, Jose en Marie hier te zien postenKrijg er telkens weer een beetje vochtige ogen van
Hahahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef Vicky het volgende:
mooie echo Diaan!
Raissa, ik duim voor je dat het bloeden neit doorzet!
Fuente, veel plezier met de echo je mag best wel smssen hoor wat het wordt
Koffie lustte ik pas in de 6e maand weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vanmorgen sinds 2 weken weer eens een kopje koffie gehad![]()
Niet dat het heel erg goed valt, maar toch. Op de een of andere manier had ik er behoefte aan.
Vanmorgen (of eigenlijk vannacht) was het alweer gestopt. Wat een schrik telkens zeg, heel irritantquote:
Google adquote:De BabyPlus lessen zijn ontwikkeld om twee ker per dag, telkens gedurende 1 uur af te spelen. Voor een optimaal resultaat raden wij aan op enig moment tussen week 18 en 32 van de zwangerschap te beginnen.
Het BabyPlus Prenatale Educatieve Systeem loopt voorop in de leerrevolutie van de 21ste eeuw.
Ouders in meer dan 60 landen hebben sinds 1989 hun kinderen het BabyPlus voordeel geboden.
Ik hoopte heel erg dat je gelijk had over de roze wolk, maar het liep allemaal even erg anders...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:11 schreef maffemuts het volgende:
Mijsje, Wat n ontzettende vervelende opmerking van die persoondie had t best iets tactischer mogen zeggen als hij/zij t zo nodig vind om het te zeggen ipv zo
Naturlijk weet je dat je er rekening mee moet houden in je achterhoofd. Maar net als n ieder hier in dit topic hoop ik dat het mee zal vallen en dat de echo die je inmiddels nu gehad hebt iets positiefs liet zien! En dat je lekker weer op je roze wolk mag gaan zitten.
In het ergste geval is het niet goed geweest, maar ook dan zullen we hier je steunen waar we kunnen ( in iedergeval ik ) Het is voor jou al zo'n lange weg geweest.
Heel veel succes en laat gauw iets van je horen.
Mijsje, wat een klote nieuws! Heel veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik hoopte heel erg dat je gelijk had over de roze wolk, maar het liep allemaal even erg anders...
Bij deze laat ik even weten hoe het was in het ziekenhuis...
De echo was duidelijk. In het begin van de zwangerschap was de groei/ontwikkeling van het kindje gestopt en het was dus inderdaad een miskraam.
Ik moet nu morgen terug naar het ziekenhuis, en dan word ik gecuretteerd om de overblijfselen van de zwangerschap weg te halen. (was heel verdrietig, zeker omdat in de wachtkamer ook een moeder met een dochter van rond de 13 zat. die moeder zat te vloeken dat het kind een abortus moest doen omdat ze zwanger was)
maar goed, dat was het dan, mijn sprookje.. een week nadat het begon is het al weer afgelopen...
Bedankt iedereen die zo heeft meegehoopt, meegeleefd en meegeduimd voor ons!
Dat hielp zeker om hier doorheen te gaan...
voor iedereen!
Raissa, was er met jouw kindje niks aan de hand? Ik hoop zo dat jij op 15 februari wel een mooi kindje op de wereld zet... een mooie datum om een kindje te krijgen!
Oh ja, nu weet ik weer wat ik hier wou vragenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:50 schreef Shaienne het volgende:
Vandaag heb ik de magische 12 weken bereikt. Morgenmiddag weer naar de gyn.
Hmmmm..... Dus toch vanwege datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:00 schreef maffemuts het volgende:
Hangt een beetje af van hoe alles loopt bij jou Raissa, jij hebt natuurlijk wel te maken met n "medisch issue" bij je zwangerschap. De kans dat het dan fout gaat in de eerste weken ligt dan iets hoger t.o.v een gezond iemand, om t maar ff bot te zeggen.
Vandaar dat ze een hogere grens aanhouden dan in andere situaties
Des al niete min mag je je best n beetje opgelucht voelen als je de 12 weken voorbij bent maar n feestje bouwen als je de 16 weken voorbij bent
je hebt helemaal gelijk. je druk maken is natuurlijk (stress) ook niet goed. en de ene zwangerschap is de andere niet... ik blijf met je meeduimen dat alles goed blijft gaan, zeker tot na je magische grens van 16 weken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef Raissa het volgende:
Ik heb toen ik 7 weken zwanger was ook al wat bloed verloren. Nu dus, met 9 weken weer. Het was na 1 avond alweer gestopt dus ik laat de echo voor vrijdag staan, ze hebben eerder waarschijnlijk toch geen tijd. Prettig is het niet, je schrikt je kapot als je bloed ziet liggen in de wc! Ik zie het vrijdag wel, ik wil me nu niet (onnodig) druk maken.
wat een dotje!! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef lunastar het volgende:
gisteren om 12u05 is onze tweede meid Jade geboren, vliezen gebroken om 9u40
ze woog bij de goboorte 3kg220 en was 49cm groot
[ afbeelding ]
Jadequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef lunastar het volgende:
gisteren om 12u05 is onze tweede meid Jade geboren, vliezen gebroken om 9u40
ze woog bij de goboorte 3kg220 en was 49cm groot
[ afbeelding ]
Oh damn, dus mijn ik ben de 12 weken grens over jompel kan terug in de kast voor over 2 weken..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:00 schreef maffemuts het volgende:
Hangt een beetje af van hoe alles loopt bij jou Raissa, jij hebt natuurlijk wel te maken met n "medisch issue" bij je zwangerschap. De kans dat het dan fout gaat in de eerste weken ligt dan iets hoger t.o.v een gezond iemand, om t maar ff bot te zeggen.
Vandaar dat ze een hogere grens aanhouden dan in andere situaties
Des al niete min mag je je best n beetje opgelucht voelen als je de 12 weken voorbij bent maar n feestje bouwen als je de 16 weken voorbij bent
Is geen geheim hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef sjak het volgende:
Fuente, wat fijn zeg! Wat is het verhaal achter het briefje voor je oma alleen als je dat wel wilt vertellen hoor Willen jullie zelf niet weten wat het wordt?
Wat superlief van jullie om dat zo te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Is geen geheim hoorMijn oma was al een tijdje aan het kwakkelen toen vorige maand bleek dat ze uitgezaaide borstkanker heeft. Het zit eigenlijk overal nu, ook in haar longvlies en dat maakt de tijd die ze heeft veel korter. Mijn oma is 'nog maar' 72 en was altijd heel zelfstandig. Altijd in de weer met kleinkinderen en later met Sara. Ze heeft ons vroeger deels opgevoed toen wij het thuis moeilijk hadden. Dus ik vind het heel erg dat ze het waarschijnlijk niet mee meemaakt strakjes. Zoals het er nu uitziet gaat het erg snel.
Wij willen het zelf echt niet weten, ik vond de verassing bij Sara zo leuk! Dus vandaar dat zij zo de enige is die het weten mag, met de namen erbijZe vindt het zelf helemaal geweldig en zo hebben we toch het idee dat ze er helemaal bij is!
Geen idee eigenlijk, maar maakt ook niet uit. Je hebt het nu zeker gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik had toch wel wat gezegd over jouw echo? Ja toch? Ik was er in ieder geval even stil van![]()
Over alle echo's: wij mogen morgen om 17.45 uur voor de 20 weken (21w2d) echo. Ik heb er zin in![]()
Wat klinkt dat toch weer raar, al 21 weken zwanger... zo maar 'ineens' 21 weken... zucht...
Miss_sly, ik hoop echt dat wij hier ook nog samen mogen posten meis!
ja, een beetje wel. toen ik frummeltje eenmaal goed voelde bewegen niet meer zo ergquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:31 schreef Estrys het volgende:
Wij moeten vanavond weer naar de VK, ze gaat dan naar het hartje luisteren. Ik hoop dat ze toch ook even een echo doet (als ik er toch lig) maar we zien wel. Ben wel weer erg gespannen, zou het allemaal goed zijn, die onzekerheid blijft zeker iedere keer?
ik weet dat hij regelmatig leest, maar het momenteel erg druk heeft (spreek hem wel regelmatig maar steeds heel kort op MSN)quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Crumpet is de volgende op de lijst
Is die hier eigenlijk wel eens?
Simmu: bij ons heeft iedereen het einde van de cursus gered
Ja ik meld me weer even.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Crumpet is de volgende op de lijst
Is die hier eigenlijk wel eens?
Simmu: bij ons heeft iedereen het einde van de cursus gered
Ah, kijk, daar was je!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:18 schreef crumpet het volgende:
[..]
Ja ik meld me weer even.Sorry heb het harstikke druk. Vandaag zijn we precies 1 jaar getrouwd en de baby is over 3 dagen uitgerekend. Spannende tijden.
Ellen hoopt nu toch wel dat ze snel komt. Haar heup en rug spelen erg op en daarbij heeft ze nog wat andere ongemakken wat het slapen niet bevordert. Al met al gaat het met de baby erg goed, schopt en beweegt veel en reageert erg op haar omgeving. Nu al. Nogmaals, 19 juli uitgerekende datum, maar mijn gevoel zegt dat ze later zal komen maar ik hou jullie op de hoogte.
wat fijn dat alles goed was diaan!! ik mag ook 8 augustus voor de 20 weken echo (maar ben dan ook rond de 21 weken als ik me niet verteld heb)quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow ik ben vanmorgen naar de VK geweest en alles was goeden ik heb nu eindelijk het hartje
gehoord. Tot vanmorgen toe alleen maar zien kloppen. Wat is het ook een geweldig geluid. Aangezien mn moeder bij beide zwangerschappen 14 dagen overtijd was en ik bij Twan ook, moest ik er toch echt rekening mee houden dat ik bij deze ook weer 14 dagen overtijd zal zijn. Zij had het idee dat het toch wat erfelijks was. Gelukkig had ik daar voor mezelf al rekening mee gehouden, dus dat viel niet tegen.
Zij vertelde nog dat zij liever de 20-weken echo rond de 21-weken heeft omdat je dan meer o.a. aanhechtingen bij het hart kunt zien. Voor deze echo hoef ik niet naar het ziekenhuis maar dat kan bij het echobureau dat in hetzelfde gebouw zit. Zij heeft zelf geen echo-apparatuur.
8 augustus mag ik weer!!
Had het dan terug gegeven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef DJMO het volgende:
en ik had helemaal niets verwacht, dus het was wel leuk dat ik iets kreeg, maar het was gewoon voor mijn gevoel: hier heb je een dingetje omdat je zwanger bent geraakt, en nu wegwezen ding, en ja ik weet dat het ondankbaar klinkt, maar geef dan liever niets ofzo
een gegeven paard mag je niet in de bek kijken enzo? ik zei toch dat ik het gebaar leuk vond, maar dat ik er in principe geen zak aan hadquote:
Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, bij welke vk loop je eigenlijk?
als je aanvinkt niet op de hoogte gehouden te willen worden, en ook geen info van derden wil ontvangen, is die kans vrij klein. en als ik berichten krijg die me niet aanstaan is de del-knop snel gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:19 schreef Estrys het volgende:
Wat ik me afvraag, ben je als je die pakketten gaat aanvragen niet de rest van je leven verzekerd van SPAM?
vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier wat folders gekregen en 2 tijdschriften.
Ik heb de etos doos nu al. Viel een beetje tegen, maar het is toch altijd leuk meegenomen.
Kruidvatdoos kan ik ergens in september ophalen. En de prenataldoos is ook aangevraagd. Die was bij Kim heel leuk.
Vanmiddag van mijn ouders een meegroeibh gekregen! En van het geld dat ik bespaarde heb ik een mooie linnen broek bij c&a gekocht in de opruiming voor maar 15,-.
Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broek
Vivrequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?
daar had ik wel wat over gelezen idd, maar die twee winkels zijn hier alleen met een vergrootglas op te sporen ... die drie dozen haal ik tegelijk op het winkelcentrum zuidplein, ze zitten vlak bij elkaar dus dat is makkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef freecell het volgende:
De blije doos is echt geniaal, zit heel veel in. De etos doos is ook wel leuk. De kruidvat doos vond ik echt de minste van de drie.
Maar toch tof dat ze gratis dozen weggeven
Bij de C1000 en de PLUS krijg je ook een doos op vertoon van het geboortekaartje trouwens
Etos doos is altijd erg snel volgens mij. Was hier de eerste die binnenkwam. Die van de Kruidvat moet ik nog steeds ophalenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.
Prenatal is rond de 7 maanden.
Bij Twan had ik Vivre... maar degene die ik toen zo leuk vond daar, werken er niet meer. En ik vind daar 1 verloskundige echt helemaal niets ... dus heb nu gekozen voor Liberis Libenter. Al zit Vivre dichterbij voor mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vivre
Was benieuwd of je dezelfde had.
Ik heb me net ff aangemeld, ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Bij http://www.babypoint.nl/ kun je ook nog een pakket aanvragen, maar ik weet niet hoe die eruit ziet.
Hee, dat is een goede tip!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef maffemuts het volgende:
http://www.mybb.nl/
Hier vind je een overzicht van gratis dozen en pakketjes
zitten leuke dingen bij trouwens
over dat reclame achteraf wil ik nog wel iets kwijt, de doos van felicitas brengt wel n hoop spam met zich mee vind ik persoonlijk, niet alleen via de post maar ook via de mail en telefonisch en hier was de hostess die de laatste box kwam brengen erg opdringerig belt nu na bijna 4 maanden na haar bezoek nog steeds met de uiteenlopende aanbiedingen![]()
en ja je telefoonnummer achterlaten moet omdat de hostess een telefonische afspraak met je maakt over wanneer ze komt. voor de rest inderdaad wel leuke pakketten gezien en ook nu weer aangevraagd, alleen de felicitas dus niet deze ronde, wel jammer zaten best leuke dingen in.
Zal het eens gaan proberen, hoop dat dat helpt. Kan misschien ook door de moeheid/sufheid komen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het ook gebruikt en ik werd er in het begin een beetje suf van. Ik heb ze tot 22 weken geslikt. Vlekken en koppijn heb ik ook gehad, maar dat was vanaf een week of 16 geloof ik, en toen slikte ik ze allang. Ik heb het altijd aan te weinig vocht gekoppeld, niet aan de pillen. Je kan proberen of meer water drinken helpt?
Ik zat stiekem te denken om eens te proberen om eens een dagje over te slaan, maar das misschien niet zo handig dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:16 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij was het verschil zo goed te merken als ik ze een dag vergeten was dat ik ook gelijk drie keer boven de plee hing voordat ik erachter kwam dat ik wat vergeten was. Maar volgens mij heb ik ook ooit eens ergens gelezen dat je een bepaalde periode meer last van hoofpijn kan hebben. In ieder geval is het een veelvoorkomende klacht
.
sommige van die verkoopsters kunnen erg stug zijn llewela .. ook al zeg je drie keer nee, blijven ze volhouden.. dit soort argumenten werken dan wel gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef Llewella het volgende:
Ik zeg gewoon steevast nee als ik gebeld wordt voor dat soort aanbiedingenBen een erg lastige klant qua dat
Geen excuus voor nodig
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:44 schreef DJMO het volgende:had me vanmiddag aangemeld voor die felicitas doos.. de telefoon terreur is NU al begonnen
of ik een kortingsabbo wilde op een of ander maandblad.. het is dat Ingrid mij erop wees, ik zit zelf namelijk ook in een traject voor schuldhulpverlening, dus dankzij haar post hier, kon ik het gelijk afwimpelen
dank je wel ingrid
Heel veel succes en sterkte!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:02 schreef Bright het volgende:
Even snel 1 van de laatste berichtjes voordat deze sluit ...
Vanmiddag weer bij de gyn geweest en er is besloten dat i.v.m. hoge bloeddruk de bevalling in te leiden.
Dus, dat betekent dat als alles goed gaat onze kleine vrijdag geboren zal worden![]()
![]()
![]()
Vanmiddag voorzichtig wat gestript, misschien komende nacht al wat weeen-activiteit?
In ieder geval moeten we morgenvroeg on 7:15 uur in het ziekenhuis zijn.
* is in spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |