quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:30 schreef Llewella het volgende:
Eindelijk na lang wachten dan een berichtje van mij!
Zondag 6/7/8 is na 33 minuten persen om 3 over 3 smiddags onze mooie dochter Amber Mae geboren!
Geen klein dametje, 4580 gram en 53 cm groot met een flinke bos haar en meteen en mooie gezonde blos!
Een heel mooi 'af' kindje dus die het erg goed heeft gehad in mijn buik!
De bevalling was heavy, maar ik heb hem niet als zwaar of traumatisch ervaren, maar wel een heftige ervaring.
Nadat ik na dinsdag al een beetje liep te sputteren met veel vocht en slijmverlies, de ontsluiting niet op gang kwam nadat de eerste lichte weeen kwamen donderdagochtend, vrijdag op zaterdag weer naar het ziekenhuis om bij te slapen, werd het de nacht van zaterdag op zondag me het allemaal teveel en heb ik m'n vriend gesmeekt de vk te bellen, de weeen waren op 23:00 begonnen, en die heb ik nog kunnen wegsudderen tot een uur of 3 snachts.
VK heeft me naar het ziekenhuis gestuurd om me daar eerst weer een cocktail shot te geven om me te laten slapen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd, ik had nog steeds maar 1 cm ontsluiting thuis, met een beetje enthousiasme kon je er 2 van maken, maar tijdens het ritje naar het ziekenhuis is dat naar 4 gegaan.
Ik wilde heel graag geholpen worden qua pijn of slapen, was gewoon op na al dat gesudder, en uiteindelijk voor een ruggeprik gekozen ook al waren ze daar geen voorstander van. Ik ben absoluut blij dat ik dat heb gedaan ook al heb ik daar altijd grotere angst voor gehad dan voor bevallen zelf!
Mijn ouders en mijn vriend hebben geassisteerd bij de bevalling zelf, en ik was even bang dat er een vacuumpomp aan te pas moest komen omdat ik het zo lang vond duren voor het hoofdje eruit kwam, maar daar was ze dan eindelijk, en ik voelde meteen dat ze een heel mooi solide stevig kindje was!
En ze is zo lekker zoet! Doet het fantastisch aan de borst meteen al direct na de geboorte!
Ze ligt nu lekker bij papa.
foto's ga ik allemaal nog rustig uitzoeken, eerst zo rondbvellen, ben net uit het ziekenhuis, want mijn lichaam heeft een behoorlijke optater gehad. Ik kon nog niet zelf plassen, daar was het wachten op, en heel fijn, maar ik moet zo dus bellen voor een rollatorM'n bekken is behoorlijk week, spieren erg pijnlijk, maar de zusters waren al blij vanochtend te zien dat ik al meer kon dan gisteren, vanochtend zelf naar de wc, douchen en aangekleed.
Dus al met al, behoorlijk heavy, maar ik heb er zo'n prachtige dochter voor terug dat ik het er graag voor over heb!!!!![]()
![]()
ik heb het voor de zekerheid nog even op het gemeentehuis nagevraagd hier, omdat ik met het zelfde probleem kamp, maar zolang de erkenning vóór de geboorte plaatsvindt, maakt het niet uit wanneer je het aangeeft. erkenning is gratis en moet worden gedaan in het bijzijn van beide partners. (althans hier dan)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Raissa het volgende:
Oh, en hoorde dat we (milanese en ik zijn niet getrouwd) het kindje al vóór 14 weken moeten aangeven!
Zo, en vanaf nu ga je voor comfort en geen broeken meer aan die eigenlijk niet lekker meer zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan, men dat zit veel lekkerder zeg!
Het is ook nog een mooie opvallende rode.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo, en vanaf nu ga je voor comfort en geen broeken meer aan die eigenlijk niet lekker meer zitten(tip: rokjes zitten nog wel vrij lang goed)
Ik heb een positiebroek aan van het begin van de zwangerschap, maar die zit niet echt lekker meer.En mijn zwangerschapsonderbroeken worden langzamerhand ook te klein. Ik weet niet zo goed meer wat voor onderbroeken ik nu nog aan moet
probeer eens boxershorts (van je man ofzo) ik draag ook de boxers van min vriend, en ze zitten perfectquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo, en vanaf nu ga je voor comfort en geen broeken meer aan die eigenlijk niet lekker meer zitten(tip: rokjes zitten nog wel vrij lang goed)
Ik heb een positiebroek aan van het begin van de zwangerschap, maar die zit niet echt lekker meer.En mijn zwangerschapsonderbroeken worden langzamerhand ook te klein. Ik weet niet zo goed meer wat voor onderbroeken ik nu nog aan moet
Nou dan weet je het nu tenminste zeker, voelt toch prettiger denk ik en jij kan gewoon wat innemen zonder zorgen als je zo benauwd bent!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb toch even gebeld met de apotheek... en je mag Ventolin gewoon tijdens een zwangerschap gebruiken. Alleen aan het einde van de zwangerschap en bij hoge doses kan het een versnelde hartslag voor de foetus opleveren. Ben blij dat ik het gewoon kan nemen als ik het weer nodig heb. Ik hoop echter niet dat ik het nog nodig heb.....
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan, men dat zit veel lekkerder zeg!
Ja, goed planquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
probeer eens boxershorts (van je man ofzo) ik draag ook de boxers van min vriend, en ze zitten perfect
ojaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef Belana het volgende:
Llewella, van harte gefeliciteerd
KIM, Llewella kan uit de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |