Beetje laat, maar alsnog: KD gefeliciteerd met langverwachte Nika (wat een dotje

), Mrien met Lotte Jolijn (klopt het dat je nog geen foto hebt geplaatst of heb ik die gemist?) en Lovely Lady met Koen (briljante foto

).
Mibos, sterkte meid, wat een medische toestanden ipv gewoon lekker genieten...
Freecell, jij bent verdorie ruim een maand na mij uitgerekend en je hebt de intake kraamzorg al gehad! Ik ben ze van de week zelf maar eens gaan bellen en ze nemen begin volgende week contact op voor een afspraak... En ja, ook zij kunnen maar 24 uur ipv 44 garanderen. Ik vind het wel heel slecht dat ik daar niet eerder over geïnformeerd ben, alle dames van mijn pufclubje hadden van hun kraamzorg wel netjes een brief gehad. Nou ja, we wachten af...
Vandaag nog precies een maand tot de uitgerekende datum! Ik zie dat ik in de OP nog op 5 augustus sta, maar dat ik lang geleden al bijgesteld naar 4 augustus.
Vrijdag was mijn laatste werkdag, heb nu lekker verlof! Moet er wel bijzeggen dat het meer voelt als zorgverlof dan als zwangerschapsverlof want mijn lief is helaas erg ziek

.. Ik schreef vorige week dat hij een nierziekte heeft en na bijna 6 jaar buikdialyse thuis, is hij overgestapt naar hemodialyse in een centrum. Hij moest ook nog onder het mes om zijn buikcatheter (die hij dus nu niet meer nodig heeft) te laten verwijderen. We hadden gevraagd of dat snel kon en hij werd vrijdag gebeld dat hij maandag al terecht kon! Operatie stelt op zich niet veel voor, gaat via dagopname, hij was maandagavond alweer thuis. Dinsdag voelde hij zich niet lekker en werd alleen maar zieker, hoge koorts, overgeven, slap, lage bloeddruk. Weer naar het AMC en antibiotica meegekregen omdat ze het vermoeden hadden van een onsteking. Woensdag werd hij alleen maar zieker en gisteren na zijn dialyse is hij opgenomen want het ging echt de verkeerde kant op. CT-scan van zijn buik gemaakt en punctie gedaan waarbij er troebel vocht uitkwam. Dat staat nu op kweek om te kijken met welke medicijnen ze gaan behandelen (hij krijgt nu al wel antibiotica via een infuus) en waarschijnlijk gaan ze ook een drain aanleggen zodat de troep eruit kan. Hij is de laatste jaren veel ziek geweest maar kan me niet herinneren hem zo ziek en beroerd te hebben gezien...
Kortom, een iets andere situatie dan ik me de laatste weken samen thuis had voorgesteld

.Gelukkig voel ik me goed en ben ik dus met verlof, dat geeft wel rust, als ik nu tussen werk en AMC had moeten racen was het wel zwaar geweest. Hopelijk is hij vanmiddag iets meer aanspreekbaar...