Okay, deze heb ik destijds ook gehad toen ik zwanger was van Twan.... die ga ik morgen maar eens kopen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef cattie het volgende:
Diaan, ik slik gravitamon en dat bevalt prima. Is 1 tablet per dag, dat vind ik prettig.
Gefeliciteerd met je mooie echo trouwens!
Wat een mooie echoquote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Niet helemaal geweldig een foto van een echo.. maar om een beeld te geven:
[ afbeelding ]
En hij heeft het rechterarmpje onder zn hoofdNet als Twan bij de bijna 12 weken echo. Twan ligt nog steeds heel vaak met zn arm onder zn hoofd.
Wat lief van jequote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een mooie echo
Ik blijf het zo geweldig vinden om jou, Jose en Marie hier te zien postenKrijg er telkens weer een beetje vochtige ogen van
Hahahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef Vicky het volgende:
mooie echo Diaan!
Raissa, ik duim voor je dat het bloeden neit doorzet!
Fuente, veel plezier met de echo je mag best wel smssen hoor wat het wordt
Koffie lustte ik pas in de 6e maand weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:08 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vanmorgen sinds 2 weken weer eens een kopje koffie gehad![]()
Niet dat het heel erg goed valt, maar toch. Op de een of andere manier had ik er behoefte aan.
Vanmorgen (of eigenlijk vannacht) was het alweer gestopt. Wat een schrik telkens zeg, heel irritantquote:
Google adquote:De BabyPlus lessen zijn ontwikkeld om twee ker per dag, telkens gedurende 1 uur af te spelen. Voor een optimaal resultaat raden wij aan op enig moment tussen week 18 en 32 van de zwangerschap te beginnen.
Het BabyPlus Prenatale Educatieve Systeem loopt voorop in de leerrevolutie van de 21ste eeuw.
Ouders in meer dan 60 landen hebben sinds 1989 hun kinderen het BabyPlus voordeel geboden.
Ik hoopte heel erg dat je gelijk had over de roze wolk, maar het liep allemaal even erg anders...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:11 schreef maffemuts het volgende:
Mijsje, Wat n ontzettende vervelende opmerking van die persoondie had t best iets tactischer mogen zeggen als hij/zij t zo nodig vind om het te zeggen ipv zo
Naturlijk weet je dat je er rekening mee moet houden in je achterhoofd. Maar net als n ieder hier in dit topic hoop ik dat het mee zal vallen en dat de echo die je inmiddels nu gehad hebt iets positiefs liet zien! En dat je lekker weer op je roze wolk mag gaan zitten.
In het ergste geval is het niet goed geweest, maar ook dan zullen we hier je steunen waar we kunnen ( in iedergeval ik ) Het is voor jou al zo'n lange weg geweest.
Heel veel succes en laat gauw iets van je horen.
Mijsje, wat een klote nieuws! Heel veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik hoopte heel erg dat je gelijk had over de roze wolk, maar het liep allemaal even erg anders...
Bij deze laat ik even weten hoe het was in het ziekenhuis...
De echo was duidelijk. In het begin van de zwangerschap was de groei/ontwikkeling van het kindje gestopt en het was dus inderdaad een miskraam.
Ik moet nu morgen terug naar het ziekenhuis, en dan word ik gecuretteerd om de overblijfselen van de zwangerschap weg te halen. (was heel verdrietig, zeker omdat in de wachtkamer ook een moeder met een dochter van rond de 13 zat. die moeder zat te vloeken dat het kind een abortus moest doen omdat ze zwanger was)
maar goed, dat was het dan, mijn sprookje.. een week nadat het begon is het al weer afgelopen...
Bedankt iedereen die zo heeft meegehoopt, meegeleefd en meegeduimd voor ons!
Dat hielp zeker om hier doorheen te gaan...
voor iedereen!
Raissa, was er met jouw kindje niks aan de hand? Ik hoop zo dat jij op 15 februari wel een mooi kindje op de wereld zet... een mooie datum om een kindje te krijgen!
Oh ja, nu weet ik weer wat ik hier wou vragenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:50 schreef Shaienne het volgende:
Vandaag heb ik de magische 12 weken bereikt. Morgenmiddag weer naar de gyn.
Hmmmm..... Dus toch vanwege datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:00 schreef maffemuts het volgende:
Hangt een beetje af van hoe alles loopt bij jou Raissa, jij hebt natuurlijk wel te maken met n "medisch issue" bij je zwangerschap. De kans dat het dan fout gaat in de eerste weken ligt dan iets hoger t.o.v een gezond iemand, om t maar ff bot te zeggen.
Vandaar dat ze een hogere grens aanhouden dan in andere situaties
Des al niete min mag je je best n beetje opgelucht voelen als je de 12 weken voorbij bent maar n feestje bouwen als je de 16 weken voorbij bent
je hebt helemaal gelijk. je druk maken is natuurlijk (stress) ook niet goed. en de ene zwangerschap is de andere niet... ik blijf met je meeduimen dat alles goed blijft gaan, zeker tot na je magische grens van 16 weken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef Raissa het volgende:
Ik heb toen ik 7 weken zwanger was ook al wat bloed verloren. Nu dus, met 9 weken weer. Het was na 1 avond alweer gestopt dus ik laat de echo voor vrijdag staan, ze hebben eerder waarschijnlijk toch geen tijd. Prettig is het niet, je schrikt je kapot als je bloed ziet liggen in de wc! Ik zie het vrijdag wel, ik wil me nu niet (onnodig) druk maken.
wat een dotje!! gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef lunastar het volgende:
gisteren om 12u05 is onze tweede meid Jade geboren, vliezen gebroken om 9u40
ze woog bij de goboorte 3kg220 en was 49cm groot
[ afbeelding ]
Jadequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef lunastar het volgende:
gisteren om 12u05 is onze tweede meid Jade geboren, vliezen gebroken om 9u40
ze woog bij de goboorte 3kg220 en was 49cm groot
[ afbeelding ]
Oh damn, dus mijn ik ben de 12 weken grens over jompel kan terug in de kast voor over 2 weken..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:00 schreef maffemuts het volgende:
Hangt een beetje af van hoe alles loopt bij jou Raissa, jij hebt natuurlijk wel te maken met n "medisch issue" bij je zwangerschap. De kans dat het dan fout gaat in de eerste weken ligt dan iets hoger t.o.v een gezond iemand, om t maar ff bot te zeggen.
Vandaar dat ze een hogere grens aanhouden dan in andere situaties
Des al niete min mag je je best n beetje opgelucht voelen als je de 12 weken voorbij bent maar n feestje bouwen als je de 16 weken voorbij bent
Is geen geheim hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef sjak het volgende:
Fuente, wat fijn zeg! Wat is het verhaal achter het briefje voor je oma alleen als je dat wel wilt vertellen hoor Willen jullie zelf niet weten wat het wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |