Lunaaaa waar ben je toch ?? of zal t dan toch eindelijk ?
Raissa wat vervelend ook voor jou hoop ik dat je echo goed zal zijn !
Mijsje, Wat n ontzettende vervelende opmerking van die persoon

die had t best iets tactischer mogen zeggen als hij/zij t zo nodig vind om het te zeggen ipv zo

Naturlijk weet je dat je er rekening mee moet houden in je achterhoofd. Maar net als n ieder hier in dit topic hoop ik dat het mee zal vallen en dat de echo die je inmiddels nu gehad hebt iets positiefs liet zien! En dat je lekker weer op je roze wolk mag gaan zitten.
In het ergste geval is het niet goed geweest, maar ook dan zullen we hier je steunen waar we kunnen ( in iedergeval ik ) Het is voor jou al zo'n lange weg geweest.
Heel veel succes en laat gauw iets van je horen.
Diaan wat n mooie echo !! ook al is t n foto van een foto, de boodschap is desalniettemin erg goed

Succes op je echo straks Fuente

geniet er van en neem een foto mee als je de kans hebt zodat je die desnoods naar je lief kan mailen ( inscannen enzo ) Het is zo'n grote waarde om die foto'tjes te bewaren en lekker mee te plakken in het babyboek

Hier alles rustig en wat onredelijk gedrag tegen mn schoonmoeder die me vanmorgen kwam wekken

zij doet nu tijdelijk de zorg van mn meisje ( badje ) omdat ik dit zelf niet kan door lichamelijk ongemak

k kan niet wachten tot ik t zelf weer kan.