Ik hoop toch niet dat het kind hier op 2de kerstdag komt, mijn man en vader zijn allebei jarig op 2de kerstdagquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonmoeder is 2e kerstdag jarig. Onze kerst staat dan ook bijna ieder jaar al vast, tenzij ze op vakantie gaat. Er is een kansje dat ik ook een kerstkindje of een oud- en nieuwkindje krijg, maar gezien het feit dat ik bij Ive flink over tijd liep denk ik het niet. Ik denk dat de kleine op 23 januari komt (10 dagen over tijd).
De verloskundige in het ziekenhuis heeft niets kunnen vinden wat hem tegenhoudt. Verder heeft ze alles weer opgemeten en in de groeicurve was alles gemiddeld. En we kregen ook weer een mooi fotootje!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:26 schreef Kaarr het volgende:
Ik ben gisteren weer voor controle geweest bij de VK. Zij heeft een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis voor een echo. Het kindje is nog niet ingedaald en de echo is om te kijken of ie door iets wordt tegengehouden.
Maar hij heeft nog zeker 4 weken de tijd om in te dalen! Maar goed..we kunnen wel weer gezellig kindje kijken.
Mocht je deze keer eerder willen bevallen, gewoon met mij afsprekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef marit1978 het volgende:
lunastar, die bananenbeignets smaken vast ook heééérlijk in je kraambed !
Kaarr, fijn dat er geen reden tot niet-indalen te vinden is
hier met ilse gewoon tot 42wkn gelopen zonder dat ze indaalde hoor! Dat komt tijdens de weeën vanzelf wel
Door deze post realiseer ik me dat ik wéér vergeten ben het CB te bellen om de afspraak te verzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef marit1978 het volgende:
Sjeen, zullen we zo ergens half sept. afspreken !?!?
is er geen dag dat je uk een middag vrij heeft? herinnering in je telefoon zetten en alarm aanzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Door deze post realiseer ik me dat ik wéér vergeten ben het CB te bellen om de afspraak te verzetten![]()
(nou kan ik dat stomme CB hier ook alleen maar bereiken tussen 12 en 13 uur.. en laat dat nou net de tijd zijn dat ik een kleuter moet aansporen om door te eten en weer klaar te maken voor school.. om vervolgens dus finaal te vergeten dat ik het CB moet bellen).
Ik zal ze iig een mailtje sturen om de huidige afspraak af te zeggen
*alarm gaat tijdens eten*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
is er geen dag dat je uk een middag vrij heeft? herinnering in je telefoon zetten en alarm aanzettenwerkt perfect bij als ik afspraken heb die ik niet mag vergeten
Heb Emesafene tabletten gekregen van haar. Voor de rest moet ik veel rusten (das aardig gelukt, ben gisteren om 19:15 gaan slapen en heb geslapen tot vanochtend 9:30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |