Succes Speedy!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.
Voor mij klinkt subform een beetje apart voor mij maar het komt er echt op aan. Mijn vriendin is al dik 8 maanden zwanger en ze heeft nog 21 dagen te gaan, toch heeft ze soms buikpijn, harde buik dus teken dat het buik aan het voorberijden isanyway, we verwachten het kindje tussen nu en 2 weken! Alle spulletjes hebben we dus laat maar komen, ik kan iig niet meer wachten
Sterkte Mijsje!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
Ik heb ook al een echo gehad, alleen een uitwendige dus er was niet bijzonder veel voor ons te zien. De VK zag wel een vruchtzak. De echo heeft al met al ongeveer 2 minuten geduurd, wel jammer. Ben vandaag 9 weken, neem aan dat ik a.s. vrijdag een inwendige echo krijg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...
maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger benquote:Op zondag 13 juli 2008 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Haha dank je wel maffemutsik weet wel zeker dat ik er snel aan gewend zal raken
maar toch het klinkt gewoon heel appart. Ook dit subform, normaal heb ik er niets mee te maken maar nu zie je het woordje "ouders" staan, oef das wel wennen zeg
![]()
Inmiddels heeft mijn vriendin weer is last van der buik, betekent dat der buik flink aan het oefenen ishoelang zou dit ongeveer kunnen duren voor het zover is? Of is dit niet te voorspellen
Wow dan gaat het wel snel zegquote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij is het niet te voorspellen .. de ene dag stond ik nog ramen te lappen zonder iets te merken, 20 uur later had ik beeb in mijn armen, over die gewenning: mijn vriend kan soms nog niet geloven dat ik al bijna 17 weken zwanger ben
en luna? ik hoop dat jij je beeb nu ook heel snel mag vasthouden
raissa, ook jij succes bij de echo, hoop dat er iets moois te zien is
en dan was het mijn eerste pas hequote:Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wow dan gaat het wel snel zegzoiets kan onverwachts komen, nah ik ben aantal weken vrij dus ik zou geen moment willen missen
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Speedy welkom!!!
Mijsje was er een reden waarom je een spoedecho hebt gehad?? of heb ik dat gemistOp een uitwendige echo bij 8 weken zie je toch eigenlijk nooit iets?? Hopelijk hebj je morgen de inwendige echo en is er een mooi kloppend hartje te zien.
Luna je meisje zit nog erg lekkermaar het duurt nu niet meer dan een week.
Ow jee.... daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..
Nou ze hebben zoiezo 2 dagen vrij om van alles te regelen. Peaceman heeft altijd 2 weken verplicht kerstvakantie. In januari is het dan altijd superdruk en dus eigenlijk geen tijd om nog een paar dagen - buiten die 2 dagen om - vrij te krijgen waarschijnlijk. We hebben het zekerheidshalve zo opgelost dat als de kraamhulp weg is, mijn moeder komt - zij neemt dan 2 weken vrij - om te helpen. Hopelijk kan Peaceman nog een paar dagen krijgen, maar dat ligt er natuurlijk helemaal maar aan wanneer ik beval. Als ik 2 weken overtijd beval, is de kans wat groter dat hij ook nog een paar dagen vrij kan krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
Mijn vriend heeft een dusdanig flexibele werkgever dat hij 2 weken vaderschaps verlof krijgt ipv 2 dagen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
wat fijn zo'n flexibele werkgever. En ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 13 juli 2008 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een dusdanig flexibele werkgever dat hij 2 weken vaderschaps verlof krijgt ipv 2 dagen.
Daarna maakt hij zijn vakantiedagen op door 3 dagen per week te gaan werken
Ik vind dat vaders meer tijd van hun bazen moeten krijgen om de mama's te verwennen en hun kindje te leren kennen. Niet iedereen is gezind met een flexibele werkgever.
Mijsje sterkte![]()
Bij een uitwendige echo?? Normaal is dat volgens mij nog niet te zien..... bij een inwendige wel, want die heb ik ook gehad.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:49 schreef DJMO het volgende:
Diaan, even aanhakend op jouw post, ik was net zeven weken zwanger toen ik eerste echo kreeg, en bij mij was er al heel duidelijk een kloppend hartje te zien. ik denk dat dat dan per persoon verschilt??
ik heb het hier overigens in mijn bol gekregen, ineens moest de keuken een hele andere indeling zodat ik meer ruimte heb om te lopenvoelde me ineens een beetje opgesloten in mijn keuken, heb nu gelukkig heel wat meer ruimte, voelt een stuk beter
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echoquote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef DJMO het volgende:
het was toch echt een uitwendigeik heb het er niet zo op dat ze daar lopen te wriemelen.. behalve als het echt echt echt echt nodig is, zoals de ontsluiting meten ofzo maar anders.. bweee
wat fijnquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echo![]()
dank je Raissa,quote:Op zondag 13 juli 2008 14:54 schreef Raissa het volgende:
In het vorige topic stond ergens dat Mijsje redelijk wat bloed verloren was. Maar idd, ik geloof dat je uitwendig met 8 weken vaak weinig tot niets ziet.. Vind het ook raar dat ze niet gelijke een inwendige echo hebben gedaan maar dat zal vast zn redenen hebben..
nja, sangdrax is aan het promoveren, dus die probeert nu vast zoveel mogelijk vooruit te werken. de 24ste is de sollicitatie voor het postdoccen, wat direct aansluit op het promoveren, dus die kan zich het niet veroorloven als er dingen blijven liggen. hij krijgt 2 dagen kado, en hoopt er nog 3 bij te kunnen doen, en daarna wellicht iets met veel thuiswerken ofzo. de kraamzorg is minimaal (24 uur) en ik kan niet aan op mantelzorg (en al helemaal niet zonder dat er een familieoorlog uitbreekt). we hebben gisteren wat laatste dingetjes gekocht, en vandaag heb ik mijn boekenbonnen uitgegeven. ik wilde wat afleiding, maar nu ben ik doodop. ah well. ik heb trouwens niks gekregen van sangdrax zn pa, die's geloof ik nog steeds kwaad op me. da's mooi, lekker rustig zo! de kaart naar mijn nichtje + gedichtje is onderweg. ik hoor vanzelf wel of er nieuws is, haar zussen en moeder zijn bij haar nu. deze kant van de familie is gelukkig wel hecht en liefdevol.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Haha, daar keek ik ook naar, dat ik niet meer hoefde scrollenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:26 schreef geppie het volgende:
Nog 'maar' 16 personen vóór ons, ik zie ons al staan in de OP zonder naar beneden te scrollen. De ene dag gaat het me allemaal te langzaam en nu weer erg snel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |