abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60067673
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 09:59 schreef Raissa het volgende:

[..]

Heb Emesafene tabletten gekregen van haar. Voor de rest moet ik veel rusten (das aardig gelukt, ben gisteren om 19:15 gaan slapen en heb geslapen tot vanochtend 9:30 ). We hebben weer bloedgeprikt en daar krijg ik volgende week de uitslag van.
heb je je echo ook al gekregen? hoop zo dat die goed is...(kon het zo gauw niet terugvinden in de teksten of je die al gehad hebt...)
spannend, al die uitslagen...hoop dat het er bij jou beter uitziet dan bij mij op het moment...

maandag gaat de verloskundige voor mij in het ziekenhuis een afspraak maken voor een inwendige echo. ik had vrijdag een spoed-echo, maar daar was niks op te zien. echt, helemaal niks, niet dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was (ook geen kloppend hartje dus)... ik hoop dat de inwendige echo dan meer uitkomst biedt...
bah, en dan weet je nog geen week dat je zwanger bent, zit je al in ruim in week 8 en dan krijg je dit...
ben er wel even ziek van deze week, ook al probeer ik positief te blijven, de hoop wordt steeds minder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')