Door deze post realiseer ik me dat ik wéér vergeten ben het CB te bellen om de afspraak te verzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:55 schreef marit1978 het volgende:
Sjeen, zullen we zo ergens half sept. afspreken !?!?
is er geen dag dat je uk een middag vrij heeft? herinnering in je telefoon zetten en alarm aanzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Door deze post realiseer ik me dat ik wéér vergeten ben het CB te bellen om de afspraak te verzetten![]()
(nou kan ik dat stomme CB hier ook alleen maar bereiken tussen 12 en 13 uur.. en laat dat nou net de tijd zijn dat ik een kleuter moet aansporen om door te eten en weer klaar te maken voor school.. om vervolgens dus finaal te vergeten dat ik het CB moet bellen).
Ik zal ze iig een mailtje sturen om de huidige afspraak af te zeggen
*alarm gaat tijdens eten*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
is er geen dag dat je uk een middag vrij heeft? herinnering in je telefoon zetten en alarm aanzettenwerkt perfect bij als ik afspraken heb die ik niet mag vergeten
Heb Emesafene tabletten gekregen van haar. Voor de rest moet ik veel rusten (das aardig gelukt, ben gisteren om 19:15 gaan slapen en heb geslapen tot vanochtend 9:30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |