abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32261991
iedereen kent ze wel... die leuke gratis "dozen" Die je aan kunt vragen als je zwanger bent.

ik ken van 'vroeger' eigenlijk alleen die van Prenatal en Felicitas.
vraag me af wat er de laatste jaren allemaal is bijgekomen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32262147
Condooms zou een leuke zijn
OT: geen idee, ben niet zwanger, vriendin ook niet
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_32262220
http://www.watkostenluiers.nl/babydozen.html#gratis

Je hebt niet mega-veel gemist sinds 'vroeger' hoor

Kruidvat heeft nu een eigen doos, en een paar supermarkten en baby-speciaalzaken...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_32264667
Ik heb laatst m'n eerste baby-doos gehaald, bij de Baby Dump. Bij je bezoek aan de winkel kun je die gratis mee krijgen. Eigenlijk had ik verwacht dat er allemaal reclame in zou zitten, maar ik denk dat ik meteen de leukste doos te pakken had Er zaten een aantal knuffeltjes in, een t-shirt, sokjes en een paar slabbertjes.

Toen we getrouwd zijn hebben we een doos van Felicitas aangevraagd. Wat ik toen niet wist was dat er zo'n vrouwtje thuis heel die doos 'uit komt leggen' en je vanalles wil aansmeren. Daar heb ik nu geen zin in dus Felicitas sla ik over
pi_32265089
Ik heb een doos van de Prenatal en van de Etos opgehaald. Die van het kruidvat hebben ze hier steeds niet, dus heb ik dat blaadje maar weggeflikkerd. Van Felicitas stond er zo'n hostess aan de deur, maar heb ik gezegd dat ik daar geen zin in had. Na de geboorte stond ze weer voor de deur, weer naar huis laten gaan...Daar heb ik echt geen zin in dat zo'n vrouw even op de koffie komt....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 19:18:52 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32266191
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Icicle het volgende:
Ik heb laatst m'n eerste baby-doos gehaald, bij de Baby Dump. Bij je bezoek aan de winkel kun je die gratis mee krijgen. Eigenlijk had ik verwacht dat er allemaal reclame in zou zitten, maar ik denk dat ik meteen de leukste doos te pakken had Er zaten een aantal knuffeltjes in, een t-shirt, sokjes en een paar slabbertjes.

Toen we getrouwd zijn hebben we een doos van Felicitas aangevraagd. Wat ik toen niet wist was dat er zo'n vrouwtje thuis heel die doos 'uit komt leggen' en je vanalles wil aansmeren. Daar heb ik nu geen zin in dus Felicitas sla ik over
Icicle ik wist niet dat je zwanger bent Gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32267645
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Icicle ik wist niet dat je zwanger bent Gefeliciteerd
Ik ben niet zwanger, ik wil alleen die gratis dozen hebben
Grapje he

Dankjewel voor de felicitatie!
  maandag 14 november 2005 @ 20:29:21 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32268335
Igraine, die van de Etos is toch hetzelfde als Felicitas?
van Felicitas krijg je rond 4mnd een doos die je kan ophalen bij Etos en na de geboorte willen ze dan nog een keer langskomen. je kan gewoon heel netjes zeggen dat je dat niet wilt, en dan komen ze ook niet.
Die doos van 4mnd zat toen bij mij een heel pak luiers in, dus die was wel mooi meegenomen

Verder ken ik idd ook nog de kruidvat-doos en de prenatal doos.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32268449
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef E.T. het volgende:
Igraine, die van de Etos is toch hetzelfde als Felicitas?
van Felicitas krijg je rond 4mnd een doos die je kan ophalen bij Etos en na de geboorte willen ze dan nog een keer langskomen. je kan gewoon heel netjes zeggen dat je dat niet wilt, en dan komen ze ook niet.
Die doos van 4mnd zat toen bij mij een heel pak luiers in, dus die was wel mooi meegenomen

Verder ken ik idd ook nog de kruidvat-doos en de prenatal doos.
Oh, is dat zo?
Die bij de Etos kon ik gewoon ophalen, maar er kwam toen ik zwanger was ook zo'n hostess aan de deur... Ik dacht dat dat 2 verschillende dingen waren joh, ik heb mezelf nooit ergens voor aangemeld ofzo vandaar...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32270393
Etos is de felicitas doos ja, met dat konijntje erop (Floor). En die van prenatal is de Blije Doos
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:31:55 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32281308
weet wel dat ik deze keer geen 1 doos wil hoop reclametroep word je gewoon bang van.
en gisteren kreeg ik er wel 2 mee bij de verloskundige
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:07:32 #12
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32282251
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_32282342
aaaarghghghg Wat een horrorverhaal!!
De brutaliteit ook zeg.. of ze adressen mag opschrijven.. pfff
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_32283170
De Felicitasmuts kan ik me ook nog wel herinneren!
Al was ze bij mij best aardig.....
ik zie dat je niet zo heel veel interesse hebt om alles wat in de foldertjes staat van mij te horen! geniet van de leuke dingen en gooi lekker al het andere in de prullenbak zei ze!
pi_32285528
felicitas, uit pure meelij heb ik toch iets gekocht (een foto-album). maar ik vind 't ook vreselijk zo'n troela aan huis. en 't stomme is dat ik dat van de eerste keer nog heel goed wist, hoe erg het was. deze (tweede) hele zwangerschap heb ik dan ook braaf geen enkel blije-doos-formuliertje ingevuld, tot op 't allerlaatst ik het ineens op m'n heupen kreeg en in een vlaag van 'ojee misschien mis ik wel hele leuke dingen! ' me toch nog overal (jaja OVERAL) aangemeld. spijhijt!
want echt, de inhoud stelt helemaal niet veel voor en je zit voor jaaaren in allerlei klantenbestanden.
pi_32285757
Bix

Mij is het (de 2de keer) dus wel gelukt

(ik ergerde me ook aan die Felicitas dame en de bergen reclamefolders e.d.)
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:22:42 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32286013
Lishe wat een drama!
Ik heb het ook niet op die Felicitas-dames. Ik hou ze altijd vreselijk op afstand, vooral dat Centerparcs-gebeuren. Dan kom je er nooit vanaf! Ik ga proberen dapperder te zijn dan Bix -> ik hou me in!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32286255
En toch heb ik t "felicitasbonnetje" weer ingevuld....
pi_32351566
Ik vond al die reclame die je kreeg juist wel leuk. Lekker neuzen in babyspullenfolders en aanbiedingen eruit pikken. Na de geboorte van Dylan was het ook best snel over met de reclame moet ik zeggen!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_32351909
Phff over die dozen Kan er nog steeds boos over zijn!!
Toen ik net zwanger was heb ik die ook aangevraagd, toen ik de miskraam hab gehad ben ik erachter aan gegaan dat ik de dozen niet meer wilde. Kreeg toch een brief thuis dat ik de doos op kon halen. Heb ik niet gedaan. Paar dagen later kwamen ze die doos thuis bezorgen. Dus maar weer achteraan gebeld. Kreeg ik vorige weer bericht dat ik de andere doos op kon halen Stelletje dozen daar
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_32357766
Ik heb ook een miskraam gehad en heb echt spijt dat ik boekjes van babywinkels en gratis dozen heb aangevraagd. Word er nu steeds aan herinnerd
pi_32358597
Nee... Als je net een miskraam hebt gehad, zit je niet op blij babietjesnieuws te wachten!
pi_32388524
en al wat meer dozen gehaald vampie?
pi_32462197
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef draculettetje het volgende:
en al wat meer dozen gehaald vampie?
pi_33256790
hoe zat t ook alweer met de "dozen"?

kreeg je er niet ook 1 ongeveer met 3 maanden zwangerschap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')