Icicle ik wist niet dat je zwanger bentquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Icicle het volgende:
Ik heb laatst m'n eerste baby-doos gehaald, bij de Baby Dump. Bij je bezoek aan de winkel kun je die gratis mee krijgen. Eigenlijk had ik verwacht dat er allemaal reclame in zou zitten, maar ik denk dat ik meteen de leukste doos te pakken hadEr zaten een aantal knuffeltjes in, een t-shirt, sokjes en een paar slabbertjes.
Toen we getrouwd zijn hebben we een doos van Felicitas aangevraagd. Wat ik toen niet wist was dat er zo'n vrouwtje thuis heel die doos 'uit komt leggen' en je vanalles wil aansmeren. Daar heb ik nu geen zin in dus Felicitas sla ik over
Ik ben niet zwanger, ik wil alleen die gratis dozen hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 19:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Icicle ik wist niet dat je zwanger bentGefeliciteerd
![]()
Oh, is dat zo?quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef E.T. het volgende:
Igraine, die van de Etos is toch hetzelfde als Felicitas?
van Felicitas krijg je rond 4mnd een doos die je kan ophalen bij Etos en na de geboorte willen ze dan nog een keer langskomen. je kan gewoon heel netjes zeggen dat je dat niet wilt, en dan komen ze ook niet.
Die doos van 4mnd zat toen bij mij een heel pak luiers in, dus die was wel mooi meegenomen![]()
Verder ken ik idd ook nog de kruidvat-doos en de prenatal doos.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef draculettetje het volgende:
en al wat meer dozen gehaald vampie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |