dank je wel, en we hopen samen op een kloppend hartje... (ik voel me erg gesteund door heel veel mensen hier op het forum, dat is een heel warm gevoel!)quote:Op zondag 13 juli 2008 20:46 schreef Madelieve het volgende:
Mijsje, ik hoop echt dat je morgen snel terecht kan, gatver wat een onzekerheid joh... Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie morgen een kloppend hartje te zien krijgen.
Ik vond eigenlijk alles wat met zwanger zijn te maken had aanstelleritusquote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Madelieve het volgende:
...(heb dat vrij lang toch beetje onzin gevonden dat mensen 6 weken van tevoren stopten met werken maar ben erg blij dat ik hetzelfde heb gedaan).
Spuit elf... Bij mij was met 8 weken en 4 dagen ook een kloppend hartje (een puntje dat knippert eigenlijk ) te zien en iets in de vorm van een 'zeepaardje' en het was een uitwendige echo. Dus ik denk eigenlijk dat het wel 'normaal' is dat je dat kan zien bij een uitwendige echo met 8 weken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij een uitwendige echo?? Normaal is dat volgens mij nog niet te zien..... bij een inwendige wel, want die heb ik ook gehad.
Dat lijkt me nietquote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Mibos2 het volgende:
Hier nu 33 weken en een beetje en in week 33 wordt onze jongedame gehaald. Het is voor ons allebei beter dus een exacte datum is nog niet bekend maar wel alvast de week waarin het zeker gaat gebeuren mocht het voor die tijd al niet gebeuren.
Dat zou kunnen, dan is ze 37 weken zwangerquote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Week 33 van het kalenderjaar?
Hier was het 10 cm bij 13 weken. Dat belooft weer een grote baby te worden...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
De baby is nu 8,81 cm, van kruin tot stuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |