abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 13:41:47 #76
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60095400
Ik heb dus ook af en toe het gevoel dat ik iets voel dat ik normaal niet voel, maar ik vind het zo verschrikkelijk vroeg, ik ben 12 weken zwanger!
* Jelief realiseert zich ineens:
12 weken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60095647
geweldig Jelief! goed voor je!
  maandag 14 juli 2008 @ 13:57:48 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_60095827
Mooie mijlpaal Jelief! En of je de baby voelt... Ik ga er bij mij van uit van wel, want ook al is het niet echt zo, het voelt wel heel fijn. En als het goed is, wordt het de komende weken alleen maar meer!
Mijsje, ik ben morgen exact 14 weken.

Estrys, die buien heb ik ook wel eens. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.
pi_60096573
Jelief, 12 weken, super! Ik voelde deze beep ook al heel erg vroeg. Volgens mijn VK kan dat zeker wel!

Ik heb morgen de 20-weken echo, pfff, wel spannend hoor. Vandaag 20 weken, precies op de helft!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 juli 2008 @ 14:45:09 #80
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60096957
Ik vind het nu de tweede keer véél sneller gaan dan de eerste keer. Ik ben er ook veel minder bewust mee bezig. Het enige waar ik mij nu druk over maak is over wat we deze baby aan gaan trekken als eerste kleertjes. Mike opperde dat het misschien leuk is om de kleertjes van Emma nogmaals te gebruiken. Ik vind dat een nieuwe baby nieuwe kleertjes moet hebben, speciaal uitgezocht door paps en mams. Oftwel nu ben ik op zoek naar iets handigs (niet over het hoofd) en moois met een leuke tekst op de voorkant. pffff gelukkig ben ik pás 12 weken

En daarmee wilde ik dus ook reageren op Fuente Veel plezier morgen, ik hoop dat alles goed is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:47:00 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60096997
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Jelief het volgende:
Ik heb dus ook af en toe het gevoel dat ik iets voel dat ik normaal niet voel, maar ik vind het zo verschrikkelijk vroeg, ik ben 12 weken zwanger!
* Jelief realiseert zich ineens:
12 weken
Ik voel het ook al een paar weekjes... en ik heb het ook gevraagd en dat is heel goed mogelijk. Bijzonder eigenlijk hè? Ook een heerlijk gevoel

Fuente spannend morgen!!

Estrys ik voel een klein beetje hetzelfde als jij. Ik moet na vandaag ook nog 4 dagen werken en heb er helemaal geen zin en ik hoop dat deze week snel voorbij is. Gelukkig heb ik geen last van dat ik tegen mensen uitval, al irriteerde ik me vanmorgen wel sneller dan normaal.

Tussen de middag lekker bij Prenatal geweest 2 waskussenhoezen, ledikantlakentjes, spuugdoekjes, fles en knuffeltje gekocht. Allemaal in de kleuren wit, oranje en rood. Ow een zw.bh.. ik vind ze nergens naar zitten, maar ja.... mn eigen kunnen gewoon niet meer en voelen soms pijnlijk aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Diaan73 op 14-07-2008 14:53:48 ]
Make love, not war ☮
pi_60098222
Dank jullie wel! Op zo'n moment weet je ook niet wat je terug moet zeggen!

Jelief feli met de 12 weken!

Ik heb soms het idee dat ik de baby voel. Vooral 's morgens of 's avonds in bed. Maar weet het niet zeker. 30 juli weer naar de vk. Dan heeft Djeez vakantie. En dan 13 aug 20 weken echo. Zo duurt het wachten voor het idee minder lang.
Djeez moet dus nog 2 weekjes werken en dan 2 weekjes vakantie. Dan gaan we met de babykamer beginnen. We hebben 1 (lelijke) rode muur en die wordt waarschijnlijk groen. Zal dan eerst grondverf of latex overheen moeten. De andere weten we nog niet. Denk creme ofzo. Lekker rustig, want het is een klein kamertje. Heb er zo'n zin in!
En dan Kim over naar het grotere bed. (meegroeibed)
pi_60099156
Ik denk ook niet dat er een oplossing is voor dat hormonale probleem, hihi. Begrip van de omgeving is denk ik het enige. Ik denk dat ik woensdag thuis ga werken, tegen de kat kan ik boos doen wat ik wil die doet toch zijn eigen ding. Donderdag ben ik vrij en dan vrijdag ga ik maar een halve dag, dan is het zo zaterdag en dan gaan we op vakantie.
Vrijdagavond heb ik voor het eerst iets voor de baby gekocht, de draken slofjes van de prenatal. Echt zo schattig. En een zwangerschapsbroek, waar ik nu al in woon!
morgenavond op kraamvisite bij een collega, ben benieuwd, is al lang geleden dat ik een baby vast heb gehad. En de eerstvolgende hierna gaat waarschijnlijk die van mijzelf zijn. Dat is ook apart.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_60099827
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
hee hallo, ik heb er ff uitgelegen thuis, maar we zijn weer online
ff op alles reageren ...

mijn vriend is de eerste 2 dagen zeker thuis en dan gaat ie weer aan de slag om vervolgens als de kraamhulp weg is zeker een week misschien wel meer thuis te zijn.
pi_60099891
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echo
Voor mij het IVF traject en net wat je zegt.. je went eraan
pi_60100013
quote:
Zit nog even op de bank, ze heeft nu de hik, dat is tegenwoordig dagelijks raak, ik ga die rare plopjes straks nog missen na de bevalling denk ik ...
Ik mag echt helemaal niet klagen want ga echt fluitend door mijn zwangerschap heen maar begin nu toch wel te merken dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat. Brandend maagzuur, veel harde buiken, zeker als ik lang gezeten/gelegen heb kom ik echt als een oud wijf op gang .... Begin nu toch te snappen waarom er zoiets bestaat als zwangerschapsverlof (heb dat vrij lang toch beetje onzin gevonden dat mensen 6 weken van tevoren stopten met werken maar ben erg blij dat ik hetzelfde heb gedaan).
AMEN!!! ik herken t zooooooo

en inhakend op je vorige bericht, ik hoop voor je dat je man/vriend snel wat meer op krachten komt ik gun het je en hem trouwens ook zo dat jullie samen de bevalling kunnen beleven.
Best zwaar zo alleen thuis niet??
  maandag 14 juli 2008 @ 17:43:13 #87
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_60101518
Gisteren heb ik paar fotos van de kinderkamer gemaakt, ook heb ik een video gemaakt van de kinderkamer .
video babykamer..
Foto's zijn te vinden in deze link
  maandag 14 juli 2008 @ 18:04:50 #88
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60101917
Wat fijn Diaan, dat de echo helemaal goed is!

Mijsje, fijn dat je morgenochtend terecht kunt! Ik hoop echt op een mooi kloppend hartje

Madelieve, ik hoop dat je man snel opknapt!

Ingrid, bij mij in mijn omgeving ook mensen die het weten die zeggen dat mijn buik nu echt wel groter wordt, maar andere mensen die van niks weten, daar krijg ik ook geen opmerkingen van ofzo, die denken vast alleen maar bij zichzelf: wat wordt ze dik! (en zo voelde ik me vandaag eigenlijk ook alleen maar, niet eens zwanger, maar gewoon dik)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60102121
SpeedyGJ, lees ik nou de naam van jullie kindje al?

Of is het een nickname voor jullie kindje?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60102774
En toch is Luna al erg lang niet meer hier geweest!
pi_60102775
Onze naam is ook al bekend bij familie en vrienden
pi_60102798
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
En toch is Luna al erg lang niet meer hier geweest!
zou t dan misschien toch??
pi_60102859
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef Buiwkie het volgende:
Onze naam is ook al bekend bij familie en vrienden
Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?

Tis toch juist leuk om het een verassing te houden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 14 juli 2008 @ 19:06:29 #94
34663 SpeedyGJ
pi_60103127
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Vlindur het volgende:
SpeedyGJ, lees ik nou de naam van jullie kindje al?

Of is het een nickname voor jullie kindje?
Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..
De bovenkant van de lamp moet nog worden gedaan, naast dit moeten ook nog een paar plankjes komen te hangen dus bijna af!
pi_60103160
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?

Tis toch juist leuk om het een verassing te houden?
Ik zie het nut niet in van de verassing...
hoezo verassing..?? Bij ons weet iedereen ook al vanaf 20 weken dat we een dochter krijgen.
Wij genieten er zo juist meer van, ik vind t niet logisch om het geheim te houden en verder zijn wij misschien ook niet zo dol op verassingen, ik weet t niet
We vinden het zo gewoon leuk

Al ik me wel kan voorstellen dat anderen het niet zo zouden willen.
pi_60103208
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..
De bovenkant van de lamp moet nog worden gedaan, naast dit moeten ook nog een paar plankjes komen te hangen dus bijna af!
Jullie kamertje ziet er schattig uit!!!
Ik ben geen pooh fan maar lief is het wel.
  maandag 14 juli 2008 @ 19:12:31 #97
114177 Diaan73
pi_60103268
Niet helemaal geweldig een foto van een echo.. maar om een beeld te geven:

En hij heeft het rechterarmpje onder zn hoofd Net als Twan bij de bijna 12 weken echo. Twan ligt nog steeds heel vaak met zn arm onder zn hoofd.
Make love, not war ☮
  maandag 14 juli 2008 @ 19:13:48 #98
34663 SpeedyGJ
pi_60103301
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Ik zie het nut niet in van de verassing...
hoezo verassing..?? Bij ons weet iedereen ook al vanaf 20 weken dat we een dochter krijgen.
Wij genieten er zo juist meer van, ik vind t niet logisch om het geheim te houden en verder zijn wij misschien ook niet zo dol op verassingen, ik weet t niet
We vinden het zo gewoon leuk

Al ik me wel kan voorstellen dat anderen het niet zo zouden willen.
Zit wel wat in, maar goed iedereen denkt er weer anders over, de 1 houd het geheim en de ander maakt het gewoon bekent! Nahja ik vind het zelf een prachtige naam dus grote kans is dat deze naam het wordt
  maandag 14 juli 2008 @ 19:16:36 #99
114177 Diaan73
pi_60103372
Een collega van Peaceman zei dat we iets missen als we zouden weten wat het geslacht is... nou dat nemen we maar voor lief, we willen het wel weten en zullen het ook gewoon vertellen. Naam houden we wel geheim.

Ik zal het trouwens weten of ik iets gemist heb, omdat ik bij Twan niet wist wat het geslacht was. Heb dus vergelijkingsmateriaal
Make love, not war ☮
  maandag 14 juli 2008 @ 19:17:23 #100
34663 SpeedyGJ
pi_60103393
Buiwkie: Bedankt! Wij hebben gekozen voor winnie the pooh gewoon zo schattig, er komen nog een aantal dingen dus het wordt steeds vrolijker

Diaan: Prachtige echo zeg, zulke echo's heb ik hier niet eens liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')