Ik voel het ook al een paar weekjes... en ik heb het ook gevraagd en dat is heel goed mogelijk. Bijzonder eigenlijk hè? Ook een heerlijk gevoelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Jelief het volgende:
Ik heb dus ook af en toe het gevoel dat ik iets voel dat ik normaal niet voel, maar ik vind het zo verschrikkelijk vroeg, ik ben 12 weken zwanger!
* Jelief realiseert zich ineens:12 weken
hee hallo, ik heb er ff uitgelegen thuis, maar we zijn weer onlinequote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe doen jullie partners het eigenlijk? Na de geboorte een paar dagen vrij? Een paar weken vrij? Of een paar dagen voor en een paar dagen na?
Voor mij het IVF traject en net wat je zegt.. je went eraanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel meevallen, en als je in een IUI-traject hebt gezeten, raak je er al bijna een beetje aan gewend... maar morgen krijg ik wel een uitwendige echo![]()
AMEN!!! ik herken t zoooooooquote:Zit nog even op de bank, ze heeft nu de hik, dat is tegenwoordig dagelijks raak, ik ga die rare plopjes straks nog missen na de bevalling denk ik...
Ik mag echt helemaal niet klagen want ga echt fluitend door mijn zwangerschap heen maar begin nu toch wel te merken dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat. Brandend maagzuur, veel harde buiken, zeker als ik lang gezeten/gelegen heb kom ik echt als een oud wijf op gang.... Begin nu toch te snappen waarom er zoiets bestaat als zwangerschapsverlof (heb dat vrij lang toch beetje onzin gevonden dat mensen 6 weken van tevoren stopten met werken maar ben erg blij dat ik hetzelfde heb gedaan).
zou t dan misschien toch??quote:Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
En toch is Luna al erg lang niet meer hier geweest!
Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:48 schreef Buiwkie het volgende:
Onze naam is ook al bekend bij familie en vrienden
Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Vlindur het volgende:
SpeedyGJ, lees ik nou de naam van jullie kindje al?
Of is het een nickname voor jullie kindje?
Ik zie het nut niet in van de verassing...quote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken ook een stel dat de naam al bekend had gemaakt terwijl de baby nog in de buik zat, Waarom kies je daarvoor?
Tis toch juist leuk om het een verassing te houden?
Jullie kamertje ziet er schattig uit!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz we lopen wel aan die naam te denken, maar goed we zijn nog niet helemaal uit..
De bovenkant van de lamp moet nog worden gedaan, naast dit moeten ook nog een paar plankjes komen te hangen dus bijna af!
Zit wel wat in, maar goed iedereen denkt er weer anders over, de 1 houd het geheim en de ander maakt het gewoon bekent!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:07 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet in van de verassing...
hoezo verassing..?? Bij ons weet iedereen ook al vanaf 20 weken dat we een dochter krijgen.
Wij genieten er zo juist meer van, ik vind t niet logisch om het geheim te houden en verder zijn wij misschien ook niet zo dol op verassingen, ik weet t niet
We vinden het zo gewoon leuk![]()
Al ik me wel kan voorstellen dat anderen het niet zo zouden willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |