Wat superlief van jullie om dat zo te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Is geen geheim hoorMijn oma was al een tijdje aan het kwakkelen toen vorige maand bleek dat ze uitgezaaide borstkanker heeft. Het zit eigenlijk overal nu, ook in haar longvlies en dat maakt de tijd die ze heeft veel korter. Mijn oma is 'nog maar' 72 en was altijd heel zelfstandig. Altijd in de weer met kleinkinderen en later met Sara. Ze heeft ons vroeger deels opgevoed toen wij het thuis moeilijk hadden. Dus ik vind het heel erg dat ze het waarschijnlijk niet mee meemaakt strakjes. Zoals het er nu uitziet gaat het erg snel.
Wij willen het zelf echt niet weten, ik vond de verassing bij Sara zo leuk! Dus vandaar dat zij zo de enige is die het weten mag, met de namen erbijZe vindt het zelf helemaal geweldig en zo hebben we toch het idee dat ze er helemaal bij is!
Geen idee eigenlijk, maar maakt ook niet uit. Je hebt het nu zeker gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Marie79 het volgende:
Diaan, ik had toch wel wat gezegd over jouw echo? Ja toch? Ik was er in ieder geval even stil van![]()
Over alle echo's: wij mogen morgen om 17.45 uur voor de 20 weken (21w2d) echo. Ik heb er zin in![]()
Wat klinkt dat toch weer raar, al 21 weken zwanger... zo maar 'ineens' 21 weken... zucht...
Miss_sly, ik hoop echt dat wij hier ook nog samen mogen posten meis!
ja, een beetje wel. toen ik frummeltje eenmaal goed voelde bewegen niet meer zo ergquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:31 schreef Estrys het volgende:
Wij moeten vanavond weer naar de VK, ze gaat dan naar het hartje luisteren. Ik hoop dat ze toch ook even een echo doet (als ik er toch lig) maar we zien wel. Ben wel weer erg gespannen, zou het allemaal goed zijn, die onzekerheid blijft zeker iedere keer?
ik weet dat hij regelmatig leest, maar het momenteel erg druk heeft (spreek hem wel regelmatig maar steeds heel kort op MSN)quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Crumpet is de volgende op de lijst
Is die hier eigenlijk wel eens?
Simmu: bij ons heeft iedereen het einde van de cursus gered
Ja ik meld me weer even.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Crumpet is de volgende op de lijst
Is die hier eigenlijk wel eens?
Simmu: bij ons heeft iedereen het einde van de cursus gered
Ah, kijk, daar was je!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:18 schreef crumpet het volgende:
[..]
Ja ik meld me weer even.Sorry heb het harstikke druk. Vandaag zijn we precies 1 jaar getrouwd en de baby is over 3 dagen uitgerekend. Spannende tijden.
Ellen hoopt nu toch wel dat ze snel komt. Haar heup en rug spelen erg op en daarbij heeft ze nog wat andere ongemakken wat het slapen niet bevordert. Al met al gaat het met de baby erg goed, schopt en beweegt veel en reageert erg op haar omgeving. Nu al. Nogmaals, 19 juli uitgerekende datum, maar mijn gevoel zegt dat ze later zal komen maar ik hou jullie op de hoogte.
wat fijn dat alles goed was diaan!! ik mag ook 8 augustus voor de 20 weken echo (maar ben dan ook rond de 21 weken als ik me niet verteld heb)quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow ik ben vanmorgen naar de VK geweest en alles was goeden ik heb nu eindelijk het hartje
gehoord. Tot vanmorgen toe alleen maar zien kloppen. Wat is het ook een geweldig geluid. Aangezien mn moeder bij beide zwangerschappen 14 dagen overtijd was en ik bij Twan ook, moest ik er toch echt rekening mee houden dat ik bij deze ook weer 14 dagen overtijd zal zijn. Zij had het idee dat het toch wat erfelijks was. Gelukkig had ik daar voor mezelf al rekening mee gehouden, dus dat viel niet tegen.
Zij vertelde nog dat zij liever de 20-weken echo rond de 21-weken heeft omdat je dan meer o.a. aanhechtingen bij het hart kunt zien. Voor deze echo hoef ik niet naar het ziekenhuis maar dat kan bij het echobureau dat in hetzelfde gebouw zit. Zij heeft zelf geen echo-apparatuur.
8 augustus mag ik weer!!
Had het dan terug gegeven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef DJMO het volgende:
en ik had helemaal niets verwacht, dus het was wel leuk dat ik iets kreeg, maar het was gewoon voor mijn gevoel: hier heb je een dingetje omdat je zwanger bent geraakt, en nu wegwezen ding, en ja ik weet dat het ondankbaar klinkt, maar geef dan liever niets ofzo
een gegeven paard mag je niet in de bek kijken enzo? ik zei toch dat ik het gebaar leuk vond, maar dat ik er in principe geen zak aan hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |