abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60153166
Wat ik me afvraag, ben je als je die pakketten gaat aanvragen niet de rest van je leven verzekerd van SPAM?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:21:55 #252
220694 Buiwkie
CountDown
pi_60153236
ach, je ontvangt wel wat maar niet echt heel veel... wat me wel verwonderde is dat ik naar aanleiding van 1 van die dozen gebeld werd door enegie direct, want nu met de komst van een kleintje ging je meer energie gebruiken dus het ideale moment om over te stappen. uhum...
pi_60153260
Hier wat folders gekregen en 2 tijdschriften.

Ik heb de etos doos nu al. Viel een beetje tegen, maar het is toch altijd leuk meegenomen.
Kruidvatdoos kan ik ergens in september ophalen. En de prenataldoos is ook aangevraagd. Die was bij Kim heel leuk.

Vanmiddag van mijn ouders een meegroeibh gekregen! En van het geld dat ik bespaarde heb ik een mooie linnen broek bij c&a gekocht in de opruiming voor maar 15,-.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:50:25 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60153887
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, bij welke vk loop je eigenlijk?
Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 juli 2008 @ 21:57:40 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60154070
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:19 schreef Estrys het volgende:
Wat ik me afvraag, ben je als je die pakketten gaat aanvragen niet de rest van je leven verzekerd van SPAM?
als je aanvinkt niet op de hoogte gehouden te willen worden, en ook geen info van derden wil ontvangen, is die kans vrij klein. en als ik berichten krijg die me niet aanstaan is de del-knop snel gevonden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 juli 2008 @ 21:59:42 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60154118
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier wat folders gekregen en 2 tijdschriften.

Ik heb de etos doos nu al. Viel een beetje tegen, maar het is toch altijd leuk meegenomen.
Kruidvatdoos kan ik ergens in september ophalen. En de prenataldoos is ook aangevraagd. Die was bij Kim heel leuk.

Vanmiddag van mijn ouders een meegroeibh gekregen! En van het geld dat ik bespaarde heb ik een mooie linnen broek bij c&a gekocht in de opruiming voor maar 15,-.
vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broek
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60155591
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broek
Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.
Prenatal is rond de 7 maanden.
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:08:39 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60155741
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?
Vivre
Was benieuwd of je dezelfde had.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60156282
De blije doos is echt geniaal, zit heel veel in. De etos doos is ook wel leuk. De kruidvat doos vond ik echt de minste van de drie.
Maar toch tof dat ze gratis dozen weggeven

Bij de C1000 en de PLUS krijg je ook een doos op vertoon van het geboortekaartje trouwens
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 juli 2008 @ 23:51:09 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60156683
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef freecell het volgende:
De blije doos is echt geniaal, zit heel veel in. De etos doos is ook wel leuk. De kruidvat doos vond ik echt de minste van de drie.
Maar toch tof dat ze gratis dozen weggeven

Bij de C1000 en de PLUS krijg je ook een doos op vertoon van het geboortekaartje trouwens
daar had ik wel wat over gelezen idd, maar die twee winkels zijn hier alleen met een vergrootglas op te sporen ... die drie dozen haal ik tegelijk op het winkelcentrum zuidplein, ze zitten vlak bij elkaar dus dat is makkelijk

donderdag 17 juli 2008 @ 07:01:04 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_60158768
Die van de PLUS werd hier thuisbezorgd, dat was echt service, maar die van de C1000 kreeg ik meteen mee toen ik daar een kaartje inleverde. Dat was even onhandig, maar allebei de dozen waren goed gevuld!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:01:52 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_60158769
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.
Prenatal is rond de 7 maanden.
Etos doos is altijd erg snel volgens mij. Was hier de eerste die binnenkwam. Die van de Kruidvat moet ik nog steeds ophalen Als ze er al zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:10:35 #263
114177 Diaan73
pi_60159563
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Vivre
Was benieuwd of je dezelfde had.
Bij Twan had ik Vivre... maar degene die ik toen zo leuk vond daar, werken er niet meer. En ik vind daar 1 verloskundige echt helemaal niets ... dus heb nu gekozen voor Liberis Libenter. Al zit Vivre dichterbij voor mij.
Make love, not war ☮
pi_60159610
C1000 doos vond ik goed, prenatal ook leuk gevuld.
Kruidvat vond ik 3 keer niks... bied dan geen doos aan... Die van de etos was ook nog wel aardig.
Bij babydump kan je ook een doosje afhalen geloof ik, staat wel op hun site. Zaten 3 tuitbekertjes in een romper, t-shirtje en geloof nog wat zooi .

Je krijgt er wat reclame voor terug, maar goed, soms wel weer handig als er kortingsbonnen bij zitten .
Fake it till you make it...
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:19:05 #265
114177 Diaan73
pi_60159680
Bij http://www.babypoint.nl/ kun je ook nog een pakket aanvragen, maar ik weet niet hoe die eruit ziet.
Make love, not war ☮
pi_60160627
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Bij http://www.babypoint.nl/ kun je ook nog een pakket aanvragen, maar ik weet niet hoe die eruit ziet.
Ik heb me net ff aangemeld, ben benieuwd.
Kruitvat daar zat gewoon niets in, maar een gegeven paard kijken we maar niet in de mond.
Prenatal ga ik deze week ophalen, was mijn brief kwijt maar heb nu een nieuwe, daar heb ik wel hoge verwachtingen van.
Bij de dump loop ik nog ff naar binnen want die doos heb ik niet gekregen en wel 800 euro uitgegeven voor mijn kinderwagen!!!!
Etos was leuk en die van de C1000 haal ik ook met het geboortekaartje straks, het is bij ons de buurt super en de meiden hadden me er al op gewezen
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:56:41 #267
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60161258
http://www.mybb.nl/
Hier vind je een overzicht van gratis dozen en pakketjes
zitten leuke dingen bij trouwens
over dat reclame achteraf wil ik nog wel iets kwijt, de doos van felicitas brengt wel n hoop spam met zich mee vind ik persoonlijk, niet alleen via de post maar ook via de mail en telefonisch en hier was de hostess die de laatste box kwam brengen erg opdringerig belt nu na bijna 4 maanden na haar bezoek nog steeds met de uiteenlopende aanbiedingen
en ja je telefoonnummer achterlaten moet omdat de hostess een telefonische afspraak met je maakt over wanneer ze komt. voor de rest inderdaad wel leuke pakketten gezien en ook nu weer aangevraagd, alleen de felicitas dus niet deze ronde, wel jammer zaten best leuke dingen in.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_60161598
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef maffemuts het volgende:
http://www.mybb.nl/
Hier vind je een overzicht van gratis dozen en pakketjes
zitten leuke dingen bij trouwens
over dat reclame achteraf wil ik nog wel iets kwijt, de doos van felicitas brengt wel n hoop spam met zich mee vind ik persoonlijk, niet alleen via de post maar ook via de mail en telefonisch en hier was de hostess die de laatste box kwam brengen erg opdringerig belt nu na bijna 4 maanden na haar bezoek nog steeds met de uiteenlopende aanbiedingen
en ja je telefoonnummer achterlaten moet omdat de hostess een telefonische afspraak met je maakt over wanneer ze komt. voor de rest inderdaad wel leuke pakketten gezien en ook nu weer aangevraagd, alleen de felicitas dus niet deze ronde, wel jammer zaten best leuke dingen in.
Hee, dat is een goede tip!
Ik dacht dat je die felicitas doos bij Prenatal kon ophalen, of is dat dan weer een andere?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 juli 2008 @ 11:22:50 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60161726
dat is de blije doos juttertje ik ga ook eens op die link kijken

pi_60161792
Oke, dus die van felicitas moet ik niet hebben

Of is het echt een aanrader, dat iemand weet? (de moeite van het gehijg in je nek waard, zeg maar)
pi_60162371
Kun je dan niet gewoon aangeven dat je wenst niet meer gebeld te worden door hun? En ongewenste mail vind ik nou nooit zo'n probleem:

1) bij bijv hotmail kun je je filter zelf instellen zo hoog als je wilt (ik krijg echt nóóit spam)
2) verwijderen, je ziet het gauw genoeg en zoveel moeite kost dat nou ook weer niet
pi_60162720
Ik vind het vooral niet zo prettig als iemand dat ding komt brengen met een verkooppraatje, ga hem liever halen.
pi_60162868
ja zo'n mevrouw-met-doos-op-de-stoep is echt heel erg. ik zou er nooit meer een aanvragen.
pi_60163418
felicitas doos met mevrouw is volgens mij dat ding die je via de Etos kan krijgen.
Ik heb de mevrouw haar verhaal laten doen en weer met haar hele hebben en houden laten gaan, niks gekocht . Ze hebben alleen nog een keer teruggebeld omdat ik had aangegeven na te willen denken over de centerparks aanbieding. Verder niet.
Krijg af en toe post met reclame van babyspul, maar dat vind ik niet zo heel hinderlijk.
Fake it till you make it...
pi_60163565
Op de één of andere manier heeft de babydump mijn adres. Daar krijg je dus minimaal wekelijks een folder van en nog veel meer zooi
En er zit hier geen babydump in de buurt, dus het is volledig zinloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')