Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, bij welke vk loop je eigenlijk?
als je aanvinkt niet op de hoogte gehouden te willen worden, en ook geen info van derden wil ontvangen, is die kans vrij klein. en als ik berichten krijg die me niet aanstaan is de del-knop snel gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:19 schreef Estrys het volgende:
Wat ik me afvraag, ben je als je die pakketten gaat aanvragen niet de rest van je leven verzekerd van SPAM?
vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broekquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier wat folders gekregen en 2 tijdschriften.
Ik heb de etos doos nu al. Viel een beetje tegen, maar het is toch altijd leuk meegenomen.
Kruidvatdoos kan ik ergens in september ophalen. En de prenataldoos is ook aangevraagd. Die was bij Kim heel leuk.
Vanmiddag van mijn ouders een meegroeibh gekregen! En van het geld dat ik bespaarde heb ik een mooie linnen broek bij c&a gekocht in de opruiming voor maar 15,-.
Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
vanaf wanneer kan je die etos doos dan ophalen?? ik heb er nog geen bericht van gekregen oid. wel fijn dat je nu een goedzittende beha hebt én ook nog een fijne broek
Vivrequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Liberis Libenter. Welke had jij met Brent?
daar had ik wel wat over gelezen idd, maar die twee winkels zijn hier alleen met een vergrootglas op te sporen ... die drie dozen haal ik tegelijk op het winkelcentrum zuidplein, ze zitten vlak bij elkaar dus dat is makkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef freecell het volgende:
De blije doos is echt geniaal, zit heel veel in. De etos doos is ook wel leuk. De kruidvat doos vond ik echt de minste van de drie.
Maar toch tof dat ze gratis dozen weggeven
Bij de C1000 en de PLUS krijg je ook een doos op vertoon van het geboortekaartje trouwens
Etos doos is altijd erg snel volgens mij. Was hier de eerste die binnenkwam. Die van de Kruidvat moet ik nog steeds ophalenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik kreeg dus de brief vorige week. En daarmee kon ik hem ophalen. Misschien een foutje van hun zo snel al.
Prenatal is rond de 7 maanden.
Bij Twan had ik Vivre... maar degene die ik toen zo leuk vond daar, werken er niet meer. En ik vind daar 1 verloskundige echt helemaal niets ... dus heb nu gekozen voor Liberis Libenter. Al zit Vivre dichterbij voor mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Vivre
Was benieuwd of je dezelfde had.
Ik heb me net ff aangemeld, ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Bij http://www.babypoint.nl/ kun je ook nog een pakket aanvragen, maar ik weet niet hoe die eruit ziet.
Hee, dat is een goede tip!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:56 schreef maffemuts het volgende:
http://www.mybb.nl/
Hier vind je een overzicht van gratis dozen en pakketjes
zitten leuke dingen bij trouwens
over dat reclame achteraf wil ik nog wel iets kwijt, de doos van felicitas brengt wel n hoop spam met zich mee vind ik persoonlijk, niet alleen via de post maar ook via de mail en telefonisch en hier was de hostess die de laatste box kwam brengen erg opdringerig belt nu na bijna 4 maanden na haar bezoek nog steeds met de uiteenlopende aanbiedingen![]()
en ja je telefoonnummer achterlaten moet omdat de hostess een telefonische afspraak met je maakt over wanneer ze komt. voor de rest inderdaad wel leuke pakketten gezien en ook nu weer aangevraagd, alleen de felicitas dus niet deze ronde, wel jammer zaten best leuke dingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |