quote:16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil
** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef NED het volgende:
Davidson beschrijft Massa als waardeloos
Anthony Davidson, die noodgedwongen op pensioen moest gaan omwille het vertrek van Super Aguri in de Formule 1, heeft geen genade getoond voor Felipe Massa, wat hoogstwaarschijnlijk zijn slechtste prestaties op een F1-circuit waren.
De Brit haalde uit naar zijn voormalige Braziliaanse tegenstander omdat Massa maar liefst vijf keer spinde, op twee ronden gezet werd door Lewis Hamilton en uiteindelijk allerlaatste eindigde in de Britse GP ten gevolge van een regenrace.
Davidson zei ook dat Massa de blauwe vlaggen negeerde, terwijl hij door de baancommessarisen gevraagd werd snellere deelnemers te laten passeren. "Hij is altijd de eerste die in een rijdersbijeenkomst rechtstaat om te klagen over mensen zoals mij over onze reactie op de blauwe vlaggen," vertelde de Brit aan the Daily Record.
"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
bron: www.f1-club.beWhgehehe
Stomme Massa
Zou dat nou komen door het bekende Braziliaanse temperament?quote:Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..![]()
Ja ik wou op je reageren, maar het mocht niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt
Plak anders ff die OP erin
quote:
quote:"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Sally het volgende:
Ik mis nog in de OP::
F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 1
[F1] Grand Prix de Magny Cours ; Stoppen voor rood!
[F1] British Grand Prix @ Silverstone
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat verdient MassaEen enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control?
).
Ieder punt telt gewoon nu. Dus als hij had uitgestapt had hij op zeker geen punten gescoord. Met 1 spin minder had hij wellicht al 1 punt kunnen pakken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef Ared het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."
Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
Hij had denk ik zelf graag in die auto gezeten.. maarja zijn team ging falliet.. dat zal wel zijn frustratie zijnquote:
Is dit wel een antenne?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Giem het volgende:
[ afbeelding ]
Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
Denk ik, bij Ferrari hadden ze er ook al zo'n grote op staan. Misschien is het ook wel een liniaal voor de rij hoogtequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit wel een antenne?
Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Jij bent er vroeg bij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Libris het volgende:
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzoquote:http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/07/09/hamilton-het-zal-opnieuw-tot-het-gaatje-gaan/
Hamilton: "Het zal opnieuw tot het gaatje gaan"
09 juli 2008
Volgens Lewis Hamilton kunnen de Formule 1-fans zich opnieuw gaan opmaken voor een zeer spannende titelstrijd. Halverwege het seizoen hebben hij, Kimi Raikkonen en Felipe Massa alledrie 48 punten en volgt Robert Kubica met 46. De McLaren-coureur verwacht dan ook een zenuwslopend verloop van de tweede helft van het jaar.
"Je weet het nooit zeker, maar ik denk dat het net zo close zal worden als vorig jaar", zei Hamilton tegenover de verzamelde pers in Hockenheim. "Vorig jaar zat het net zo dicht bij elkaar en uiteindelijk scheelde het één punt, dus ik kan alleen maar aannemen dat het dit seizoen niet anders zal zijn."
"Volgens mij zijn we het hele jaar al snel, behalve in Maleisië en Bahrein, daar liep het niet zo lekker. Echter, als we in Maleisië geen problemen hadden gehad, waren we gewoon derde en vierde geworden. Ik denk echt dat we dit jaar heel constant zijn. Ik heb geen excuus waarom het zo op en neer gaat, maar dat hoort bij het racen. Perfecte seizoenen bestaan niet."
"Er kunnen altijd nieuwe problemen de kop op steken", besloot de Brit. "Ferrari had ze in Silverstone en wij hebben ook meer dan genoeg ellende gekend. Maar dat is racen en dat maakt het ook zo spannend."
Gezien de vorm van de vin (vergelijk het met een waterdruppel of racefietshelm) denk ik eerder dat die vin ervoor moet zorgen achter de auto geen (gedeeltelijke) vacuum ontstaat, die de weerstand verhoogt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef Atreidez het volgende:
Je ziet die vinnen met onboard beelden echt helemaal heen en weer zwabberen. Volgens mij is het enige voordeel het verstoren van lucht achter je
quote:'Alonso neemt Santander mee naar Ferrari'
09 juli 2008
Het Duitse Sport Bild is er uit. Fernando Alonso gaat volgend jaar naar Ferrari en neemt miljoenensponsor Santander mee. Santander is nu nog sponsor van McLaren, maar kwam daar omdat Alonso naar het Britse team overstapte.
Nu Alonso met slaande deuren bij McLaren is vertrokken, zit Santander nog vast aan een contract. Volgens de Duitse krant zijn zowel Alonso als Santander volgend jaar vrij om te gaan waar ze willen en dus komt Ferrari in beeld. Daarbij heeft Alonso gezegd dat hij niet voor Monza zal bekendmaken waar hij volgend jaar rijdt. En laat de race in Monza nou nét de plaats zijn waar Ferrari traditioneel hun coureurs voor het volgende seizoen aankondigt...
Het moge duidelijk zijn: het geruchtencircuit draait op volle toeren en Alonso zal ongetwijfeld nog wel vaker in verband worden gebracht met het team uit Maranello. En met Honda, Red Bull en ieder ander team dat zijn coureurs nog niet heeft bekendgemaakt. Pas in september zullen we echt weten hoe de vork in de steel zit.
Tuurlijk, laat even weten als je meer wil hebben, woon er in de buurtquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij!
Mag ik je tekst (deels) gebruiken om als verhaaltje bij het circuit van Singapore te zetten voor de F1-manager? (zie bijvoorbeeld http://sport.fok.nl/f1/info/circuits/1)
Dat Alonso naar Ferrari gaat acht ik wel aardig waarschijnlijk. Helemaal met de geruchten dar Raikkonen er na 2009 wel eens mee kan stoppen en misschien zelfs wel na dit seizoen als hij zijn titel prolongeert. Overigens zou Ferrari ook veel interesse hebben in Kubica en Vettel.quote:
dat heeft tie toch allang toegegeven?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzo
hey Rossdale jij hierquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef Rossdale het volgende:
Alonso heeft zijn tijd echt gehad, ik vind hem te berekenend en hij is veel te arrogant. Goed presteren doet hij ook al een tijd niet echt meer. Je ziet het nog bij vlagen, maar hij is over zijn race-top heen. Laat hem maar lekker gaan aanmodderen bij een minder team
Hey, ex-baasquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
[..]
hey Rossdale jij hier
Maar ik benhet er daar dus niet mee eens. Ik begin juist steeds meer onder de indruk te raken van Alonso. Hij laat echt mooie dingen zien in de Renault (of Piquet is juist hee slecht)
1 2 3 | 2 RAIKKONEN Kimi Spain 2008 - Britain 2008 6 3 SCHUMACHER Michael Bahrain 2004 - Europe 2004 5 |
Dat was mij ook al opgevallen dat die jongen de een naar de andere wedstrijd de snelste ronde rijd.. alleen er nog niet veel van heeft gewonnen.. hopelijk in duitslandquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef ElmarO het volgende:
Voor de statistiekgeilers onder ons.![]()
Volgende race kan er een record van Ascari worden geëvenaard. Namelijk het record van meest op één volgende snelste rondes.
[ code verwijderd ]
Bron
Helemaal correctquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:21 schreef NED het volgende:
Ow wacht, ik zie het al, dat is van tot zegmaar of niet?
Bron: RaceFreaks.nlquote:Kimi: In 2009 rijd ik ook voor Ferrari
Al lange tijd gaan er geruchten over de toekomst van Kimi Räikkönen bij het team van Ferrari. De Fin staat tot en met 2009 onder contract bij de Itafotoliaanse renstal, maar steeds vaker doen er verhalen op dat de regerend wereldkampioen zijn helm al aan de wilgen zal hangen. Räikkönen ontkracht dit echter.
De geruchten gaan zelfs zover dat Fernando Alonso komend seizoen het stoeltje van Räikkönen zal opvullen. Tegenover het dagblad La Gazzetta dello Sport zegt de Fin: “Ik heb een contract tot en met 2009. In mijn hele leven heb ik nog nooit een contract verbroken, en ik was dat nu ook niet van plan. In 2009 rijd ik ook voor Ferrari.”
Räikkönen kwam in 2007 bij het Italiaanse team. In dat jaar werd hij gelijk wereldkampioen. Daarvoor reed hij vijf jaar lang voor het team van McLaren, en één seizoen voor het privéteam van Peter Sauber.
Honda en Williams ook niet, maar Williams heeft er geloof ik wel een race mee gereden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:09 schreef Giem het volgende:
Dus alleen BMW en Ferrari hebben nu niet die rare motorkap?
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik vermoed ook eerder dat een Massa daar de laan uit wordt getrapt
Of hij komt er wel en wordt een 2e Massa.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou mooi zijnAlonso is toch te arrogant om naast Kimi als tweede viool te willen rijden en bij McLaren is hij ook niet meer welkom, dus die blijft maar mooi bij Renault aanklooien
* Sinister-D- herinnerd zich Nürburgring '07quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef vw_caddy het volgende:
Ik zie in de combinatie Raikkonen-Alonso juist minder problemen dan Massa-Alonso. En de Spanjaard is imo gewoon beter dan Massa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Sinister-D- op 10-07-2008 18:29:03 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Massa Ferrari (B) 1:14.989 109 2. Button Honda (B) 1:15.081 121 3. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:15.289 123 4. Webber Red Bull-Renault (B) 1:15.378 118 5. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:15.556 115 6. Alonso Renault (B) 1:15.593 119 7. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:15.759 118 8. Kubica BMW-Sauber (B) 1:15.869 107 9. Trulli Toyota (B) 1:16.065 129 10. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:16.113 74 |
En Williams was er deze week weer mee aan het testen (althans volgens f1today)quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Trystar het volgende:
[..]
Honda en Williams ook niet, maar Williams heeft er geloof ik wel een race mee gereden.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
* Sinister-D- herinnerd zich Nürburgring '07![]()
edit: youtube filmpjeWat betekend Va Cagare?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat het Spaans is, maar chocolade kan ik er niet van maken....
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Free translation betekent het zoiets als (Ik?) Ga schijten
Punt is duidelijkquote:
quote:Scuderia Toro Rosso voert druk op Bourdais op
Het team van Scuderia Toro Rosso is niet geheel tevreden met wat coureur Sebastien Bourdais de afgelopen paar races heeft laten zien. De Fransman moet sinds de introductie van de nieuwe STR3 teamgenoot Sebastian Vettel voor zich dulden en lijkt geen manier te vinden om de snelheid van de jonge Duitser te evenaren.
Teambaas Franz Tost legt in Auto Motor und Sport uit waar Bourdais moeite mee heeft: “Hij heeft een probleem met de nerveuze achterkant van de auto bij het insturen van bochten.” Vettel vult aan: “Bourdais geeft de voorkeur aan een auto met meer onderstuur. Voor mij maakt het niets uit of de bolide onderstuurt of overstuurt.”
Tost maant Bourdais om snel vooruitgang te tonen. “Hij moet gewoon zijn gaspedaal vinden en dat induwen.” De viervoudig Champ Car-kampioen moet zich dus bewijzen om voor volgend jaar zijn plek te behouden.
quote:McLaren vergoedt kosten Ferrari in spionagezaak
De spionagezaak van 2007 kwam afgelopen december al tot een formeel einde, toen de FIA besloot McLaren verder met rust te laten nadat dit team openlijk haar excuses aanbood voor de spionage bij Ferrari. Hierbij liet het team ook weten enkele geplande onderdelen voor 2008 niet door te ontwikkelen om vermoedens van spionage helemaal weg te poetsen. Het team heeft nu ook laten weten de door Ferrari gemaakte kosten te zullen terugbetalen.
In een verklaring liet McLaren weten: "Na de formele sluiting van de zaak op 20 december 2007 en de publieke excuses van McLaren aan Ferrari hebben beide teams besloten om de geschillen nu geheel op te lossen. McLaren is ook akkoord gegaan met het vergoeden van alle door Ferrari gemaakte kosten, die te maken hadden met de zaak. Ook zal er nog een extra bedrag worden betaald om de zaak definitief af te ronden."
quote:Massa: "Spins waren niet mijn schuld"
De kritiek op Felipe Massa na de Britse Grand Prix op het circuit van Silverstone was niet mals. De Braziliaan was minstens vijf keer gespind tijdens de regenrace, maar dit was volgens hem niet zijn schuld. Massa meent dat zijn spins kwamen door de omstandigheden en de verkeerde banden.
"De eerste spin was een fout, zonder twijfel, maar elke spin die daarna kwam, was te wijten aan de banden", vertelde de Ferrari-coureur in een interview met het Britse Autosport. "Ik had telkens de verkeerde banden voor de condities die er op dat moment waren.
Ik kan dus niet zeggen dat de fouten door mijzelf kwamen, het kwam ook voor een deel door de strategie. We proberen er in ieder geval voor te zorgen de fouten niet te herhalen."Massa trekt zich niets aan van de kritiek, dat hij niet om zou kunnen gaan met het verlies van traction control. "Eerlijk gezegd interesseert het me niet wat andere mensen zeggen. Ik weet wat ik moet doen en ik heb dit jaar al veel races gewonnen. Het interesseert me dus niet."
Ze hadden dezelfde auto.. Het hele veld had dezelfde bandenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals ik al eerder zei Raikkonen en Massa hadden dezelfde banden en zouden dus gelijkwaardig moeten rijden. Dat Raikkonen veel minder problemen had dan Massa ligt mijn inziens toch echt aan Massa.
Nouja, dezelfde banden...... daar kan per setje wel degelijk verschil inzitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals ik al eerder zei Raikkonen en Massa hadden dezelfde banden en zouden dus gelijkwaardig moeten rijden. Dat Raikkonen veel minder problemen had dan Massa ligt mijn inziens toch echt aan Massa.
Dathoor ik wel vaker. Feit is echter wel dat in het seizoen zonder TC hij er het beste voorstaat in het WK van zijn hele carriere.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:05 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, dezelfde banden...... daar kan per setje wel degelijk verschil inzitten.
Bovendien heb ik Ferrari nog nergens zien roepen dat zowel Massa als Kimi exact dezelfde setup van de wagen hadden.
Zeker in regenweer kan de setup nogal een verschil maken, afgezien van de banden dus.
Maar om eerlijk te zijn dicht ik die fouten ook gewoon aan Massa persoonlijk toe.
Hij kan niet zonder tractioncontrol rijden en in de regen al helemaal niet.
Loser dat het is.
Feit is dat ze nog veel verder voor hadden kunnen staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef sanger het volgende:
Dathoor ik wel vaker. Feit is echter wel dat in het seizoen zonder TC hij er het beste voorstaat in het WK van zijn hele carriere.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:46 schreef NED het volgende:
En nog een feit is dat ik het helemaal niet zo erg vind dat Massa zo vaak spint
Als we El Pais mogen geloven gaat Banco Santander pas in 2010 naar Ferrari. Al is het dan nog altijd afwachten of Alonso dan ook mee komt, maar de kans wordt er op deze manier wel groter op.quote:
Ik denk dat Kimi twijfelt of hij wel door wilt met F1.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:51 schreef Atreidez het volgende:
Massa's contract loopt pas af na het seizoen 2010, Raiikonen's contract loopt af na het seizoen 2009. Er zijn wel besprekingen met Raiikonen, maar nog niets concreet.. Dus ik denk dat Ferrari twijfelt tussen Kimi of Fernando
http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080710091246.shtml
dat geldt voor alle titelkandidaten volgens mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Feit is dat ze nog veel verder voor hadden kunnen staan
Piss off (literally "go to shit") = va cagare, vai/va a cagarequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:30 schreef LeXX het volgende:
Wat betekend Va Cagare?Ik gok dat het Spaans is, maar chocolade kan ik er niet van maken....
Italiaansquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:05 schreef LeXX het volgende:
Punt is duidelijkIk dacht dat ze in Brazil Portugees spraken, of dit is de internationale taal van vriendschap
Jahoor.quote:Spanjaarden en portugezen kunnen zich volgens mij altijd verstaanbaar maken met elkaar,
Kwalbers..quote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Atreidez het volgende:
Schakelde net ff naar de start van DTM op Zandvoort, en tijdens de herhalingen van de start in ronde 2 schiet Albers alweer de muur in
quote:McLaren moet nog beslissen over 'haaienvin'
Het team van McLaren weet nog niet of zij komend weekend met een 'haaienvin' op de wagen zal rijden, tijdens de Grand Prix van Duitsland. Zo heeft Heikki Kovalainen laten weten. Lewis Hamilton testte vorige week met een speciale motorkap, die eerder dit jaar door Red Bull is geïntroduceerd, op het circuit van Hockenheim. Kovalainen is positief over de resultaten van de test met dit nieuwe onderdeel, maar weet niet zeker of Hockenheim wel het juiste circuit is om met de haaienvin te rijden: "De nieuwe motorkap moet vooral in de snelle bochten voor betere aërodynamische prestaties zorgen.
Tijdens de test hadden we er voor ons gevoel wel voordeel van, maar het is nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen. En misschien is Hockenheim niet de juiste plek om deze nieuwe ontwikkeling te introduceren. We moeten ook nog bekijken hoeveel last we zullen hebben van de zijwind. Maar de eerste testresultaten zijn verder wel veelbelovend voor de toekomst."
Ook Force India, Scuderia Toro Rosso en Renault rijden met een haaienvin.
Het is even wennen zo'n haaien vin.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik las het net, lig er als kijker niet wakker vanZo lelijk is het nou ook weer niet..
Misschien wat voor Giancarlo Minardi, Good Old Paul Stoddart, of misschien wil David Richards hierin wel meedoen, de kosten zijn nu niet zo hoogquote:Op maandag 14 juli 2008 12:55 schreef Giem het volgende:
fia-doet-formule-2-plannen-uit-de-doeken/
Voor wie mee wil doen, je moet ¤200.000,- euro hebben en wel snel beslissen.
Surequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:33 schreef Sally het volgende:
Geloven jullie het?
Schumi: \"Ik stopte vanwege Massa\"
Denk eerder dat Corina 'm heeft opgedragen thuis te blijven:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:33 schreef Sally het volgende:
Geloven jullie het?
Schumi: \"Ik stopte vanwege Massa\"
Of hij wilde niet tegen Kimi rijden, kan natuurlijk ook nogquote:Nein Michaël! Du bleibts hier bei mich und die kinder, und läss den Brazillianer fahren![]()
Godsklere, helder licht. Met hoeveel man zitten ze naar die schermen te kijken met al die data erop?quote:Tijdens de test hadden we er voor ons gevoel wel voordeel van, maar het is nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen.
Er was veel wind, daarom zouden ze ook geen goed oordeel kunnen makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef NED het volgende:
[..]
Godsklere, helder licht. Met hoeveel man zitten ze naar die schermen te kijken met al die data erop?
Voor je gevoel kan je 10 seconden sneller rijden per ronde, maar er hoeft er maar 1(!!!!!!) op de klok te kijken om te vertellen dat je niet sneller rijd dan zonder dat ding.
Voor ons gevoel....... val toch op een hoop man, wat een loze uitspraak![]()
Zet je hem er toch gewoon dwars of schuin in? Zijwind.. of denk ik nu wel weer heel makkelijk..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Atreidez het volgende:
Ja, bestaat er nog geen windtunnel in bochtvorm dan
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef Giem het volgende:
[..]
Zet je hem er toch gewoon dwars of schuin in? Zijwind.. of denk ik nu wel weer heel makkelijk..
quote:Massa optimistisch voor Duitse Grand Prix
Felipe Massa hoopt komend weekend in de Grand Prix van Duitsland de dramatische race op Silverstone achter zich te kunnen laten. De Braziliaan had een slechte race in Engeland en spinde aan de lopende band. Massa hoopt deze race snel te kunnen vergeten en wil de rest van het seizoen geen fouten meer te maken.
"Ik ben Silverstone nog niet te vergeten, al was het wel een weekend om niet meer aan terug te denken", zei Massa. "Dat soort weekenden horen ook bij het racen. Ik moet me nu op het tweede deel van het seizoen richten. Het kampioenschap ligt nog helemaal open. Ook al hebben we waardevolle punten laten liggen, we staan er nog steeds goed voor. Ik leid het kampioenschap samen met Raikkonen en Hamilton, en het team staat riant voor in het constructeurskampioenschap."
"Na het weekend in Silverstone hebben we aan veel verschillende dingen gewerkt, waaronder de procedures in de race", vervolgde hij. "Ik zal hier geen details over geen geven, maar bepaalde fouten zullen in de toekomst niet meer worden gemaakt. Mijn doel is om tot aan de laatste race in Brazilië geen fouten meer te maken. Ik maak me verder niet druk om alle kritiek ik na de Britse Grand Prix heb gekregen. Ik heb vaker kritiek gehad en ik trek me daar eigenlijk niet zoveel van aan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |