abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59990390


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2008 tot nu toe:

2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2008 Petronas Malaysian Grand Prix
2008 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
[F1] FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2008
[F1] Turkije topic
F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 1
[F1] Grand Prix de Magny Cours ; Stoppen voor rood!
[F1] British Grand Prix @ Silverstone

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Force India
- Super Aguri F1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema




Wie staan er aankomend seizoen aan de start

Ferrari
1. Kimi Räikkönen
2. Felipe Massa

BMW Sauber
3. Nick Heidfeld
4. Robert Kubica

Renault
5. Fernando Alonso
6. Nelson Piquet

Williams
7. Nico Rosberg
8. Kazuki Nakajima

Red Bull Racing
9. David Coulthard
10. Mark Webber

Toyota
11. Jarno Trulli
12. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
14. Sebastien Bourdais
15. Sebastian Vettel

Honda
16. Jenson Button
17. Rubens Barrichello

Super Aguri*
18. Takuma Sato
19. Anthony Davidson

Force India
20. Adrian Sutil
21. Giancarlo Fisichella

McLaren Mercedes
22. Lewis Hamilton
23. Heikki Kovalainen

* Super Aguri is voor de GP van Turkije uit de F1 gestapt.

De voorlopige kalender met 18 races.
quote:
16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil

** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef NED het volgende:

Davidson beschrijft Massa als waardeloos

Anthony Davidson, die noodgedwongen op pensioen moest gaan omwille het vertrek van Super Aguri in de Formule 1, heeft geen genade getoond voor Felipe Massa, wat hoogstwaarschijnlijk zijn slechtste prestaties op een F1-circuit waren.

De Brit haalde uit naar zijn voormalige Braziliaanse tegenstander omdat Massa maar liefst vijf keer spinde, op twee ronden gezet werd door Lewis Hamilton en uiteindelijk allerlaatste eindigde in de Britse GP ten gevolge van een regenrace.

Davidson zei ook dat Massa de blauwe vlaggen negeerde, terwijl hij door de baancommessarisen gevraagd werd snellere deelnemers te laten passeren. "Hij is altijd de eerste die in een rijdersbijeenkomst rechtstaat om te klagen over mensen zoals mij over onze reactie op de blauwe vlaggen," vertelde de Brit aan the Daily Record.

"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."

bron: www.f1-club.be
Whgehehe
Stomme Massa
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..

[ Bericht 34% gewijzigd door Giem op 09-07-2008 11:24:12 ]
pi_59990436
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt

Plak anders ff die OP erin
pi_59990446
quote:
Plak anders ff die OP erin
Lekker op tijd vosss
pi_59990460
quote:
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..
Zou dat nou komen door het bekende Braziliaanse temperament?
pi_59990466
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt

Plak anders ff die OP erin
Ja ik wou op je reageren, maar het mocht niet meer
pi_59990537
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:

[..]

Lekker op tijd vosss
Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
pi_59990942
Hoezo, Waar Massa het verdient??

Ech nie!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59990982
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59991261
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef Sally het volgende:
Hoezo, Waar Massa het verdient??

Ech nie!
quote:
"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
pi_59991270
Wat verdient Massa Een enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control? ).
Where facts are few, experts are many.
pi_59991317
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."

Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
pi_59991368
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef Giem het volgende:

[..]

Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
quote:
Scheeld me weer zoeken
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:24:13 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59991405
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat verdient Massa Een enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control? ).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:25:07 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59991430
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef Ared het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."

Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
Ieder punt telt gewoon nu. Dus als hij had uitgestapt had hij op zeker geen punten gescoord. Met 1 spin minder had hij wellicht al 1 punt kunnen pakken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_59992944
Anthony Davidson
pi_59993004
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:37 schreef Trystar het volgende:
Anthony Davidson
Hij had denk ik zelf graag in die auto gezeten.. maarja zijn team ging falliet.. dat zal wel zijn frustratie zijn
pi_59993324
Ik schat Davidson hoger in als Massa, dus voor mij ook frustrerend te zien dat zo'n amateur in die wagen rond rijdt
Where facts are few, experts are many.
pi_59993718


Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
pi_59993804
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Giem het volgende:
[ afbeelding ]

Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
Is dit wel een antenne?

Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59994181
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Sally het volgende:

[..]

Is dit wel een antenne?

Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Denk ik, bij Ferrari hadden ze er ook al zo'n grote op staan. Misschien is het ook wel een liniaal voor de rij hoogte
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:37:07 #21
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59994568
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
pi_59995214
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Libris het volgende:
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
Jij bent er vroeg bij!

Mag ik je tekst (deels) gebruiken om als verhaaltje bij het circuit van Singapore te zetten voor de F1-manager? (zie bijvoorbeeld http://sport.fok.nl/f1/info/circuits/1)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59998461
quote:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/07/09/hamilton-het-zal-opnieuw-tot-het-gaatje-gaan/

Hamilton: "Het zal opnieuw tot het gaatje gaan"
09 juli 2008

Volgens Lewis Hamilton kunnen de Formule 1-fans zich opnieuw gaan opmaken voor een zeer spannende titelstrijd. Halverwege het seizoen hebben hij, Kimi Raikkonen en Felipe Massa alledrie 48 punten en volgt Robert Kubica met 46. De McLaren-coureur verwacht dan ook een zenuwslopend verloop van de tweede helft van het jaar.

"Je weet het nooit zeker, maar ik denk dat het net zo close zal worden als vorig jaar", zei Hamilton tegenover de verzamelde pers in Hockenheim. "Vorig jaar zat het net zo dicht bij elkaar en uiteindelijk scheelde het één punt, dus ik kan alleen maar aannemen dat het dit seizoen niet anders zal zijn."

"Volgens mij zijn we het hele jaar al snel, behalve in Maleisië en Bahrein, daar liep het niet zo lekker. Echter, als we in Maleisië geen problemen hadden gehad, waren we gewoon derde en vierde geworden. Ik denk echt dat we dit jaar heel constant zijn. Ik heb geen excuus waarom het zo op en neer gaat, maar dat hoort bij het racen. Perfecte seizoenen bestaan niet."

"Er kunnen altijd nieuwe problemen de kop op steken", besloot de Brit. "Ferrari had ze in Silverstone en wij hebben ook meer dan genoeg ellende gekend. Maar dat is racen en dat maakt het ook zo spannend."
Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzo
pi_59999421
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef Atreidez het volgende:
Je ziet die vinnen met onboard beelden echt helemaal heen en weer zwabberen. Volgens mij is het enige voordeel het verstoren van lucht achter je
Gezien de vorm van de vin (vergelijk het met een waterdruppel of racefietshelm) denk ik eerder dat die vin ervoor moet zorgen achter de auto geen (gedeeltelijke) vacuum ontstaat, die de weerstand verhoogt.

De lucht met opzet verstoren kan wel, maar dan blijft de lucht erachter altijd minder dicht, waardoor de lucht aan de voorkant nog steeds meer tegen de auto duwt, dan de lucht erachter. In het schaatsen gebruiken ze hiervoor de strips op de pakken.

Het is beter om de lucht als een waterdruppel dicht langs de wagen te leiden, zodat deze direct achter de vin samenkomt en de lucht aan de achterkant even hard tegen de wagen duwt dan aan de voorkant, zodat er geen (of in ieder geval minder) drag ontstaat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60000254
Nieuwe geruchten:
quote:
'Alonso neemt Santander mee naar Ferrari'
09 juli 2008

Het Duitse Sport Bild is er uit. Fernando Alonso gaat volgend jaar naar Ferrari en neemt miljoenensponsor Santander mee. Santander is nu nog sponsor van McLaren, maar kwam daar omdat Alonso naar het Britse team overstapte.

Nu Alonso met slaande deuren bij McLaren is vertrokken, zit Santander nog vast aan een contract. Volgens de Duitse krant zijn zowel Alonso als Santander volgend jaar vrij om te gaan waar ze willen en dus komt Ferrari in beeld. Daarbij heeft Alonso gezegd dat hij niet voor Monza zal bekendmaken waar hij volgend jaar rijdt. En laat de race in Monza nou nét de plaats zijn waar Ferrari traditioneel hun coureurs voor het volgende seizoen aankondigt...

Het moge duidelijk zijn: het geruchtencircuit draait op volle toeren en Alonso zal ongetwijfeld nog wel vaker in verband worden gebracht met het team uit Maranello. En met Honda, Red Bull en ieder ander team dat zijn coureurs nog niet heeft bekendgemaakt. Pas in september zullen we echt weten hoe de vork in de steel zit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:16:09 #26
19840 Libris
Live from Singapore
pi_60000388
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:01 schreef Sally het volgende:

[..]

Jij bent er vroeg bij!

Mag ik je tekst (deels) gebruiken om als verhaaltje bij het circuit van Singapore te zetten voor de F1-manager? (zie bijvoorbeeld http://sport.fok.nl/f1/info/circuits/1)
Tuurlijk, laat even weten als je meer wil hebben, woon er in de buurt
pi_60001335
tvp
pi_60002939
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:10 schreef Trystar het volgende:
Nieuwe geruchten:
[..]


Dat Alonso naar Ferrari gaat acht ik wel aardig waarschijnlijk. Helemaal met de geruchten dar Raikkonen er na 2009 wel eens mee kan stoppen en misschien zelfs wel na dit seizoen als hij zijn titel prolongeert. Overigens zou Ferrari ook veel interesse hebben in Kubica en Vettel.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:54:09 #29
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60003665
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Giem het volgende:

[..]

Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzo
dat heeft tie toch allang toegegeven?
The line is a dot to you!
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:02:49 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60003880
Alonso heeft zijn tijd echt gehad, ik vind hem te berekenend en hij is veel te arrogant. Goed presteren doet hij ook al een tijd niet echt meer. Je ziet het nog bij vlagen, maar hij is over zijn race-top heen. Laat hem maar lekker gaan aanmodderen bij een minder team

Kubica gaat echt niet naar Ferrari, hij zit veel te goed bij BMW. Hij heeft geen zitje in een gegarandeerd topteam nodig om te kunnen knallen. Laat Ferrari maar investeren in een jonkie zoals McLaren dat deed met Hamilton. Vettel eerst een jaartje laten rijden bij RBR om hem daarna naar hun team te halen. Dat lijkt me veel slimmer.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:06:35 #31
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60003958
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef Rossdale het volgende:
Alonso heeft zijn tijd echt gehad, ik vind hem te berekenend en hij is veel te arrogant. Goed presteren doet hij ook al een tijd niet echt meer. Je ziet het nog bij vlagen, maar hij is over zijn race-top heen. Laat hem maar lekker gaan aanmodderen bij een minder team

hey Rossdale jij hier

Maar ik benhet er daar dus niet mee eens. Ik begin juist steeds meer onder de indruk te raken van Alonso. Hij laat echt mooie dingen zien in de Renault (of Piquet is juist hee slecht )
The line is a dot to you!
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:16:07 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60004147
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:

[..]

hey Rossdale jij hier

Maar ik benhet er daar dus niet mee eens. Ik begin juist steeds meer onder de indruk te raken van Alonso. Hij laat echt mooie dingen zien in de Renault (of Piquet is juist hee slecht )
Hey, ex-baas

Jaja groot F1-fan, maar ik post nooit mee in F1 topics op FOK! Ik dacht laat ik daar maar eens verandering in brengen.

Piquet is ook niet bijster goed, hij maakt het gewoon niet waar. Alonso kan het natuurlijk wel, hij is niet voor niets ex-wereldkampioen. Ik zie hem echter niet meer de vorm hebben die hij eerst had. Ook toen hij 'domineerde' vond ik hem niet bijzonder. Hij hoefde nooit écht te vechten. Hij presteerde goed in het begin van het seizoen door constant te zijn, terwijl zijn concurrentie nog worstelde met de nieuwe auto en de betrouwbaarheid er van. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als de McLaren de jaren hiervoor net zo betrouwbaar was als dit en vorig jaar, dat Raikkonen Alonso compleet voor zijn sokken had gereden. Je zag ook dat Alonso zijn voorsprong aan het eind van het seizoen echt moest gaan verdedigen en dat hij toen fouten ging maken. Hij rijd fantastisch als alles voor de wind gaat, maar wanneer hij moet vechten vind ik dat hij door de mand valt.
Nu met Piquet als teammaat heeft hij niet echt veel tegenstand. Dus om hem met Alonso te vergelijken in dezelfde auto vind ik niet geheel eerlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60005789
En weer een nieuw deel!
TVP dus
pi_60006205
Voor de statistiekgeilers onder ons.

Volgende race kan er een record van Ascari worden geëvenaard. Namelijk het record van meest op één volgende snelste rondes.

1
2
3
1     ASCARI Alberto     Belgium 1952     - Argentina 1953     7
2    RAIKKONEN Kimi    Spain 2008    - Britain 2008    6
3    SCHUMACHER Michael    Bahrain 2004    - Europe 2004    5    


Bron
pi_60007827
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef ElmarO het volgende:
Voor de statistiekgeilers onder ons.

Volgende race kan er een record van Ascari worden geëvenaard. Namelijk het record van meest op één volgende snelste rondes.
[ code verwijderd ]

Bron
Dat was mij ook al opgevallen dat die jongen de een naar de andere wedstrijd de snelste ronde rijd.. alleen er nog niet veel van heeft gewonnen.. hopelijk in duitsland
pi_60010002
Hoe moet ik eht zien? Kimi heeft nu 6 races op rij de snelste ronde of wat?
En waarom staan er dan bij allemaal 2 banen bij?
pi_60010016
Ow wacht, ik zie het al, dat is van tot zegmaar of niet?
pi_60013271
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:21 schreef NED het volgende:
Ow wacht, ik zie het al, dat is van tot zegmaar of niet?
Helemaal correct

Zou wel leuk zijn als hij dat record kan vestigen!
pi_60016409
Voorlopig zie ik in ieder geval niet een ander record van Ascari gebroken worden. Negen achtereenvolgende overwinningen (in F1 races waaraan hij heeft deelgenomen, Indianapolis deed wel mee voor het kampioenschap, alleen ging er zelden een F1 coureur naar toe).

Schumacher komt slechts tot 7. (En als je echt achtereenvolgende meeteld, komt Ascari ook tot 7, wat voorlopig ook niet gebroken gaat worden).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60017540
Dus alleen BMW en Ferrari hebben nu niet die rare motorkap?
pi_60017559
quote:
Kimi: In 2009 rijd ik ook voor Ferrari

Al lange tijd gaan er geruchten over de toekomst van Kimi Räikkönen bij het team van Ferrari. De Fin staat tot en met 2009 onder contract bij de Itafotoliaanse renstal, maar steeds vaker doen er verhalen op dat de regerend wereldkampioen zijn helm al aan de wilgen zal hangen. Räikkönen ontkracht dit echter.

De geruchten gaan zelfs zover dat Fernando Alonso komend seizoen het stoeltje van Räikkönen zal opvullen. Tegenover het dagblad La Gazzetta dello Sport zegt de Fin: “Ik heb een contract tot en met 2009. In mijn hele leven heb ik nog nooit een contract verbroken, en ik was dat nu ook niet van plan. In 2009 rijd ik ook voor Ferrari.”

Räikkönen kwam in 2007 bij het Italiaanse team. In dat jaar werd hij gelijk wereldkampioen. Daarvoor reed hij vijf jaar lang voor het team van McLaren, en één seizoen voor het privéteam van Peter Sauber.
Bron: RaceFreaks.nl
pi_60017925
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:10 schreef Trystar het volgende:

[..]

Bron: RaceFreaks.nl
Ik vermoed ook eerder dat een Massa daar de laan uit wordt getrapt
pi_60018808
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:09 schreef Giem het volgende:
Dus alleen BMW en Ferrari hebben nu niet die rare motorkap?
Honda en Williams ook niet, maar Williams heeft er geloof ik wel een race mee gereden.
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:06:29 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60019019
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Giem het volgende:

[..]

Ik vermoed ook eerder dat een Massa daar de laan uit wordt getrapt
Zou mooi zijn Alonso is toch te arrogant om naast Kimi als tweede viool te willen rijden en bij McLaren is hij ook niet meer welkom, dus die blijft maar mooi bij Renault aanklooien
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60019205
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zou mooi zijn Alonso is toch te arrogant om naast Kimi als tweede viool te willen rijden en bij McLaren is hij ook niet meer welkom, dus die blijft maar mooi bij Renault aanklooien
Of hij komt er wel en wordt een 2e Massa.
pi_60019240
Ik zie in de combinatie Raikkonen-Alonso juist minder problemen dan Massa-Alonso. En de Spanjaard is imo gewoon beter dan Massa.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:55:30 #48
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_60024425
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef vw_caddy het volgende:
Ik zie in de combinatie Raikkonen-Alonso juist minder problemen dan Massa-Alonso. En de Spanjaard is imo gewoon beter dan Massa.
* Sinister-D- herinnerd zich Nürburgring '07

edit: youtube filmpje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Sinister-D- op 10-07-2008 18:29:03 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:10:37 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60025698
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_60027091
Testtijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Pos  Driver        Team                     Time      Laps
 1.  Massa         Ferrari             (B)  1:14.989  109
 2.  Button        Honda               (B)  1:15.081  121
 3.  Kovalainen    McLaren-Mercedes    (B)  1:15.289  123
 4.  Webber        Red Bull-Renault    (B)  1:15.378  118
 5.  Vettel        Toro Rosso-Ferrari  (B)  1:15.556  115
 6.  Alonso        Renault             (B)  1:15.593  119
 7.  Nakajima      Williams-Toyota     (B)  1:15.759  118
 8.  Kubica        BMW-Sauber          (B)  1:15.869  107
 9.  Trulli        Toyota              (B)  1:16.065  129
10.  Fisichella    Force India-Ferrari (B)  1:16.113   74
pi_60027367
Button dicht achter Massa, met andere woorden Ferrari kan dus veel harder.
Massa z'n snelste tijd is een tiende langzamer dan de snelste tijd van de test week door Hamilton.
Dus, Ferrari is sneller op Hockenheim dan McLaren
pi_60029632
Punten ronde 9 - Budgetten goed

Let op dat de wissels na maandagavond ca. 20:00 uur zijn vervallen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60030099
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Trystar het volgende:

[..]

Honda en Williams ook niet, maar Williams heeft er geloof ik wel een race mee gereden.
En Williams was er deze week weer mee aan het testen (althans volgens f1today)

Em wat de tijden van Ferrari vs. McLaren betreft. Ik had juist het idee dat McLaren voor Ferrari zat. Dat bleek bij de vorige testen al en de kwalificatie op Silverstone. En nu McLaren ook hier weer voor ligt op Ferrari, denk ik dat McLaren ook tijdens de GP iets voor zal liggen. Gezien alle tijden wat sneller zijn, zal de baan in zijn geheel wat sneller zijn, dus zou Hamilton ook sneller kunnen zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60032791
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

* Sinister-D- herinnerd zich Nürburgring '07

edit: youtube filmpje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekend Va Cagare? Ik gok dat het Spaans is, maar chocolade kan ik er niet van maken....
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:19:02 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60034880
Iets als 'Rot op' geloof ik
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60035429
Volgens Free translation betekent het zoiets als (Ik?) Ga schijten
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60038363
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Free translation betekent het zoiets als (Ik?) Ga schijten
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:19 schreef Rossdale het volgende:
Iets als 'Rot op' geloof ik
Punt is duidelijk Ik dacht dat ze in Brazil Portugees spraken, of dit is de internationale taal van vriendschap

Om ook nog wat nieuws te spuien:
quote:
Scuderia Toro Rosso voert druk op Bourdais op

Het team van Scuderia Toro Rosso is niet geheel tevreden met wat coureur Sebastien Bourdais de afgelopen paar races heeft laten zien. De Fransman moet sinds de introductie van de nieuwe STR3 teamgenoot Sebastian Vettel voor zich dulden en lijkt geen manier te vinden om de snelheid van de jonge Duitser te evenaren.

Teambaas Franz Tost legt in Auto Motor und Sport uit waar Bourdais moeite mee heeft: “Hij heeft een probleem met de nerveuze achterkant van de auto bij het insturen van bochten.” Vettel vult aan: “Bourdais geeft de voorkeur aan een auto met meer onderstuur. Voor mij maakt het niets uit of de bolide onderstuurt of overstuurt.”

Tost maant Bourdais om snel vooruitgang te tonen. “Hij moet gewoon zijn gaspedaal vinden en dat induwen.” De viervoudig Champ Car-kampioen moet zich dus bewijzen om voor volgend jaar zijn plek te behouden.
pi_60039643
quote:
McLaren vergoedt kosten Ferrari in spionagezaak

De spionagezaak van 2007 kwam afgelopen december al tot een formeel einde, toen de FIA besloot McLaren verder met rust te laten nadat dit team openlijk haar excuses aanbood voor de spionage bij Ferrari. Hierbij liet het team ook weten enkele geplande onderdelen voor 2008 niet door te ontwikkelen om vermoedens van spionage helemaal weg te poetsen. Het team heeft nu ook laten weten de door Ferrari gemaakte kosten te zullen terugbetalen.

In een verklaring liet McLaren weten: "Na de formele sluiting van de zaak op 20 december 2007 en de publieke excuses van McLaren aan Ferrari hebben beide teams besloten om de geschillen nu geheel op te lossen. McLaren is ook akkoord gegaan met het vergoeden van alle door Ferrari gemaakte kosten, die te maken hadden met de zaak. Ook zal er nog een extra bedrag worden betaald om de zaak definitief af te ronden."
quote:
Massa: "Spins waren niet mijn schuld"

De kritiek op Felipe Massa na de Britse Grand Prix op het circuit van Silverstone was niet mals. De Braziliaan was minstens vijf keer gespind tijdens de regenrace, maar dit was volgens hem niet zijn schuld. Massa meent dat zijn spins kwamen door de omstandigheden en de verkeerde banden.
"De eerste spin was een fout, zonder twijfel, maar elke spin die daarna kwam, was te wijten aan de banden", vertelde de Ferrari-coureur in een interview met het Britse Autosport. "Ik had telkens de verkeerde banden voor de condities die er op dat moment waren.
Ik kan dus niet zeggen dat de fouten door mijzelf kwamen, het kwam ook voor een deel door de strategie. We proberen er in ieder geval voor te zorgen de fouten niet te herhalen."Massa trekt zich niets aan van de kritiek, dat hij niet om zou kunnen gaan met het verlies van traction control. "Eerlijk gezegd interesseert het me niet wat andere mensen zeggen. Ik weet wat ik moet doen en ik heb dit jaar al veel races gewonnen. Het interesseert me dus niet."
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:19:39 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60039765
Ferrari en Bridgestone zullen vast blij zijn met de uitspraak van Massa
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60039945
Zoals ik al eerder zei Raikkonen en Massa hadden dezelfde banden en zouden dus gelijkwaardig moeten rijden. Dat Raikkonen veel minder problemen had dan Massa ligt mijn inziens toch echt aan Massa.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60040359
Beetje makkelijk afschuiven van Massa
pi_60040437
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals ik al eerder zei Raikkonen en Massa hadden dezelfde banden en zouden dus gelijkwaardig moeten rijden. Dat Raikkonen veel minder problemen had dan Massa ligt mijn inziens toch echt aan Massa.
Ze hadden dezelfde auto.. Het hele veld had dezelfde banden
Where facts are few, experts are many.
pi_60042315
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals ik al eerder zei Raikkonen en Massa hadden dezelfde banden en zouden dus gelijkwaardig moeten rijden. Dat Raikkonen veel minder problemen had dan Massa ligt mijn inziens toch echt aan Massa.
Nouja, dezelfde banden...... daar kan per setje wel degelijk verschil inzitten.
Bovendien heb ik Ferrari nog nergens zien roepen dat zowel Massa als Kimi exact dezelfde setup van de wagen hadden.

Zeker in regenweer kan de setup nogal een verschil maken, afgezien van de banden dus.

Maar om eerlijk te zijn dicht ik die fouten ook gewoon aan Massa persoonlijk toe.
Hij kan niet zonder tractioncontrol rijden en in de regen al helemaal niet.

Loser dat het is.
pi_60045111
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:42:27 #65
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_60046607
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:05 schreef NED het volgende:

[..]

Nouja, dezelfde banden...... daar kan per setje wel degelijk verschil inzitten.
Bovendien heb ik Ferrari nog nergens zien roepen dat zowel Massa als Kimi exact dezelfde setup van de wagen hadden.

Zeker in regenweer kan de setup nogal een verschil maken, afgezien van de banden dus.

Maar om eerlijk te zijn dicht ik die fouten ook gewoon aan Massa persoonlijk toe.
Hij kan niet zonder tractioncontrol rijden en in de regen al helemaal niet.

Loser dat het is.
Dathoor ik wel vaker. Feit is echter wel dat in het seizoen zonder TC hij er het beste voorstaat in het WK van zijn hele carriere.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_60048895
dat is wel waar, maar waar Hamilton en Raikkonen bijvoorbeeld remfouten maken (Raikkonen in Monaco en Hamilton in Canada ) verliest Massa eigenlijk alleen maar punten aan "a mechanical problem in the driver's right foot" zoals Alain Prost's teambaas dat in 1991 zo mooi zei, nadat Prost in de opwarmronde van San Marino van de baan was gespind.

Melbourne, Maleisie en nu Silverstone... als Massa meer controle over z'n gaspedaal zou hebben, zou hij nu het kampioenschap al half in de brandvrije broekzak hebben, om er nog maar een klassieker tegenaan te gooien.
pi_60050645
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef sanger het volgende:
Dathoor ik wel vaker. Feit is echter wel dat in het seizoen zonder TC hij er het beste voorstaat in het WK van zijn hele carriere.
Feit is dat ze nog veel verder voor hadden kunnen staan
Where facts are few, experts are many.
pi_60056169
En nog een feit is dat ik het helemaal niet zo erg vind dat Massa zo vaak spint
pi_60057810
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:46 schreef NED het volgende:
En nog een feit is dat ik het helemaal niet zo erg vind dat Massa zo vaak spint

En toch staat Massa samen met Raikkonen en Hamilton aan de leiding in het kampioenschap
pi_60058123
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:10 schreef Trystar het volgende:
Nieuwe geruchten:
[..]


Als we El Pais mogen geloven gaat Banco Santander pas in 2010 naar Ferrari. Al is het dan nog altijd afwachten of Alonso dan ook mee komt, maar de kans wordt er op deze manier wel groter op.

Een line-up van Raikkonen en Alonso lijkt mij ook best reëel. Ze schijnen elkaar wel te mogen ( in ieder geval beter dan dat Massa Alonso mag. ). Maar we zullen het allemaal wel zien. Het duurt nog wel even eer het 2010 is.
pi_60059367
Massa's contract loopt pas af na het seizoen 2010, Raiikonen's contract loopt af na het seizoen 2009. Er zijn wel besprekingen met Raiikonen, maar nog niets concreet.. Dus ik denk dat Ferrari twijfelt tussen Kimi of Fernando
http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080710091246.shtml
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:58:30 #72
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_60060078
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:51 schreef Atreidez het volgende:
Massa's contract loopt pas af na het seizoen 2010, Raiikonen's contract loopt af na het seizoen 2009. Er zijn wel besprekingen met Raiikonen, maar nog niets concreet.. Dus ik denk dat Ferrari twijfelt tussen Kimi of Fernando
http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080710091246.shtml
Ik denk dat Kimi twijfelt of hij wel door wilt met F1.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 16:00:53 #73
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_60060114
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Feit is dat ze nog veel verder voor hadden kunnen staan
dat geldt voor alle titelkandidaten volgens mij
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:52:50 #74
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_60061794
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:30 schreef LeXX het volgende:
Wat betekend Va Cagare? Ik gok dat het Spaans is, maar chocolade kan ik er niet van maken....
Piss off (literally "go to shit") = va cagare, vai/va a cagare
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:05 schreef LeXX het volgende:
Punt is duidelijk Ik dacht dat ze in Brazil Portugees spraken, of dit is de internationale taal van vriendschap
Italiaans Dat Massa dat spreekt kan ik nog wel inkomen, maar dat Alonso ook 'n woordje Italiaans spreekt wist ik niet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_60062964
Spanjaarden en portugezen kunnen zich volgens mij altijd verstaanbaar maken met elkaar, net zoals een halve waal en een nederlander Dat t italiaans is snap ik dus niet, of het is een uitspraak die in het spaans hetzelfde is.
Where facts are few, experts are many.
pi_60065432
[F1] Ferrari Marlboro / streepjescode sponsoring

Even mijn topic onder de aandacht brengen
Iemand hier die dat weet?
pi_60065688
quote:
Spanjaarden en portugezen kunnen zich volgens mij altijd verstaanbaar maken met elkaar,
Jahoor.

Een vriend van mij komt uit Brazilie en kan prima communiceren met Portugezen.
Hij vergelijkt het met limburgs standaard limburgs dialect (Spaans) en Maastrichts dialect (Portugees).

Kennelijk trekken ze daar ook alles lang zegmaar. Maar verstaan doen ze elkaar zeker

Ik zal hem eens bellen, want het lijkt me ook stug dat die 2 in het italiaans praten met elkaar.

brb, ff bellen
pi_60065929
Volgens mijn Braziliaanse maat is het zo:

va cagare = spaans
vá se cagar = portugees

En het betekent letterlijk "ga schijten / krijg de schijt" en figuurlijk "val op een hoop".

Hij zegt zeker te weten dat "va cagare" 100% Spaans is.

pi_60068099
Waar je vrienden al niet goed voor zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_60069962
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:15 schreef Atreidez het volgende:
Waar je vrienden al niet goed voor zijn
vá se cagar!!
pi_60073565
Schakelde net ff naar de start van DTM op Zandvoort, en tijdens de herhalingen van de start in ronde 2 schiet Albers alweer de muur in
Where facts are few, experts are many.
pi_60073663
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Atreidez het volgende:
Schakelde net ff naar de start van DTM op Zandvoort, en tijdens de herhalingen van de start in ronde 2 schiet Albers alweer de muur in
Kwalbers..

Wat die nog steeds in een auto doet.. het ligt ook altijd overal en nergens aan.. maar nooit aan hem zelf..
pi_60075000
Het lijkt Jos wel
pi_60094015
quote:
McLaren moet nog beslissen over 'haaienvin'

Het team van McLaren weet nog niet of zij komend weekend met een 'haaienvin' op de wagen zal rijden, tijdens de Grand Prix van Duitsland. Zo heeft Heikki Kovalainen laten weten. Lewis Hamilton testte vorige week met een speciale motorkap, die eerder dit jaar door Red Bull is geïntroduceerd, op het circuit van Hockenheim. Kovalainen is positief over de resultaten van de test met dit nieuwe onderdeel, maar weet niet zeker of Hockenheim wel het juiste circuit is om met de haaienvin te rijden: "De nieuwe motorkap moet vooral in de snelle bochten voor betere aërodynamische prestaties zorgen.
Tijdens de test hadden we er voor ons gevoel wel voordeel van, maar het is nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen. En misschien is Hockenheim niet de juiste plek om deze nieuwe ontwikkeling te introduceren. We moeten ook nog bekijken hoeveel last we zullen hebben van de zijwind. Maar de eerste testresultaten zijn verder wel veelbelovend voor de toekomst."

Ook Force India, Scuderia Toro Rosso en Renault rijden met een haaienvin.
pi_60094180
Ik las het net, lig er als kijker niet wakker van Zo lelijk is het nou ook weer niet..
Where facts are few, experts are many.
pi_60094270
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:50 schreef Atreidez het volgende:
Ik las het net, lig er als kijker niet wakker van Zo lelijk is het nou ook weer niet..
Het is even wennen zo'n haaien vin.
Maar ik geloof pas dat dat ding echt nut heeft als ie op een Ferrari zit
pi_60094289
fia-doet-formule-2-plannen-uit-de-doeken/

Voor wie mee wil doen, je moet ¤200.000,- euro hebben en wel snel beslissen.
pi_60096812
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60110159
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:55 schreef Giem het volgende:
fia-doet-formule-2-plannen-uit-de-doeken/

Voor wie mee wil doen, je moet ¤200.000,- euro hebben en wel snel beslissen.
Misschien wat voor Giancarlo Minardi, Good Old Paul Stoddart, of misschien wil David Richards hierin wel meedoen, de kosten zijn nu niet zo hoog
Eddie Irvine al gebeld? Texeira al gemaild? Ik denk dat er best wel geïnteresseerden hierin zullen zijn.....
pi_60122288
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60123048
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:33 schreef Sally het volgende:
Geloven jullie het?

Schumi: \"Ik stopte vanwege Massa\"
Sure
pi_60123563
Des te meer reden dat het "most likely" is dat Massa er als eerste uitvliegt..

Mooie foto uit Rusland -
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:15:35 #93
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_60125904
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:33 schreef Sally het volgende:
Geloven jullie het?

Schumi: \"Ik stopte vanwege Massa\"
Denk eerder dat Corina 'm heeft opgedragen thuis te blijven:
quote:
Nein Michaël! Du bleibts hier bei mich und die kinder, und läss den Brazillianer fahren
Of hij wilde niet tegen Kimi rijden, kan natuurlijk ook nog
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_60126950
quote:
Tijdens de test hadden we er voor ons gevoel wel voordeel van, maar het is nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen.
Godsklere, helder licht. Met hoeveel man zitten ze naar die schermen te kijken met al die data erop?

Voor je gevoel kan je 10 seconden sneller rijden per ronde, maar er hoeft er maar 1(!!!!!!) op de klok te kijken om te vertellen dat je niet sneller rijd dan zonder dat ding.

Voor ons gevoel....... val toch op een hoop man, wat een loze uitspraak
pi_60127033
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef NED het volgende:

[..]

Godsklere, helder licht. Met hoeveel man zitten ze naar die schermen te kijken met al die data erop?

Voor je gevoel kan je 10 seconden sneller rijden per ronde, maar er hoeft er maar 1(!!!!!!) op de klok te kijken om te vertellen dat je niet sneller rijd dan zonder dat ding.

Voor ons gevoel....... val toch op een hoop man, wat een loze uitspraak
Er was veel wind, daarom zouden ze ook geen goed oordeel kunnen maken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60127595
Ja, bestaat er nog geen windtunnel in bochtvorm dan
Where facts are few, experts are many.
pi_60130906
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Atreidez het volgende:
Ja, bestaat er nog geen windtunnel in bochtvorm dan
Zet je hem er toch gewoon dwars of schuin in? Zijwind.. of denk ik nu wel weer heel makkelijk..
  woensdag 16 juli 2008 @ 08:33:16 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_60137297
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef Giem het volgende:

[..]

Zet je hem er toch gewoon dwars of schuin in? Zijwind.. of denk ik nu wel weer heel makkelijk..
Ja
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_60149185
Even Massa de aandacht geven omdat hij het verdient;
quote:
Massa optimistisch voor Duitse Grand Prix

Felipe Massa hoopt komend weekend in de Grand Prix van Duitsland de dramatische race op Silverstone achter zich te kunnen laten. De Braziliaan had een slechte race in Engeland en spinde aan de lopende band. Massa hoopt deze race snel te kunnen vergeten en wil de rest van het seizoen geen fouten meer te maken.

"Ik ben Silverstone nog niet te vergeten, al was het wel een weekend om niet meer aan terug te denken", zei Massa. "Dat soort weekenden horen ook bij het racen. Ik moet me nu op het tweede deel van het seizoen richten. Het kampioenschap ligt nog helemaal open. Ook al hebben we waardevolle punten laten liggen, we staan er nog steeds goed voor. Ik leid het kampioenschap samen met Raikkonen en Hamilton, en het team staat riant voor in het constructeurskampioenschap."

"Na het weekend in Silverstone hebben we aan veel verschillende dingen gewerkt, waaronder de procedures in de race", vervolgde hij. "Ik zal hier geen details over geen geven, maar bepaalde fouten zullen in de toekomst niet meer worden gemaakt. Mijn doel is om tot aan de laatste race in Brazilië geen fouten meer te maken. Ik maak me verder niet druk om alle kritiek ik na de Britse Grand Prix heb gekregen. Ik heb vaker kritiek gehad en ik trek me daar eigenlijk niet zoveel van aan."
pi_60149876
Rosberg naar McLaren in 2009........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')