Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.quote:With the introduction of the 60GB Pro console in July, we have research that suggests it is very important to have a 60GB stand alone Hard Drive to go along with it to allow the consumer a full range of choices and values. In late October/early November (exact date TBD but most likely last week in October or 1st week in November), we will ship the Xbox 360 60GB Hard Drive, tentatively called the “Xbox 360 60GB LIVE Starter Pack”. This will be an excellent value price at and ERP of $99.99 with an 18% retail margin that contains:
· 60GB Hard Drive
· 3 Months of Xbox Live
· Xbox 360 Wired Headset
· Xbox 360 Ethernet Cable (same one that is included with Pro and Elite)
Positioning: For Xbox 360 Arcade and Core console owners, the Xbox 360 60GB Live Starter Pack offers all of the components to get onto Xbox LIVE and jump in to on line multiplayer gaming and Marketplace content downloads at an incredible value.
Vraag me af of ze dit door gaan drukken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Leaked Info on 60gb Starter Kit and 20gb's Death
[..]
Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.
Get in line.quote:
50 centquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
50 Cent: Blood on the Sand Xbox 360 Trailer - World Wide Gangster
GOTY confirmed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Cyb = Wigger ?quote:
ohh ben er 1 vergetenquote:
de core/arcade verdwijnt helemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Leaked Info on 60gb Starter Kit and 20gb's Death
[..]
Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.
Hey DJ hoe was je familie weekendje?quote:
Lijkt me niet. Hoezo denk je dat?quote:
NTSC console bezittersquote:
Je naamt eindigt op ''os''. Dus nein.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef Leonos het volgende:
Heb vandaag Top Spin gekocht.
Tof spel, zo moeilijk vind ik het trouwens heul niet. Of heb ik talent?
nou, omdat het verschil tussen de Pro en de Arcade volgens mij geen 100 dollar is (dat is maar 70 dollar).quote:
Maar als de Arcade zou verdwijnen, dan zou die Starter Kit toch ook nergens meer voor dienenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, omdat het verschil tussen de Pro en de Arcade volgens mij geen 100 dollar is (dat is maar 70 dollar).
En omdat ik overal over prijsverlagingen hoor van de Pro, maar niet de arcade. En de prijsverlaging hier was 50 euro voor de Pro en 30 voor de Arcade, waardoor het verschil nog kleiner is.
Niet toch?quote:
jawel, voor alle core-eigenarenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar als de Arcade zou verdwijnen, dan zou die Starter Kit toch ook nergens meer voor dienen
quote:10. Resistance 2
9. Mad World
8. Prince of Persia
7. Beyond Good and Evil 2
6. Mirror's Edge
5. Guitar Hero: World Tour
4. God of War 3
3. Gears of War 2
2. Fallout 3
1. Resident Evil 5
heb ntsc en palquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NTSC console bezitters
Bellen naar de Amerikaanse Xbox helpdesk
Om de haverklap slachtoffer van de zoveelste probleem![]()
Familie weekendjes![]()
Apeldoorn FTL![]()
DJ![]()
Hij is misschien kort, maar veel langer moest hij ook niet duren...quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:39 schreef Wessiej het volgende:
Bourne Conspiracy uit, echt schandalig kort, denk zelf dat ik er 5/6 uur over heb gedaan, wel een zeer tof spel maar had niet het idee dat ik hem klaar had, komt denk ik ook omdat je maar 1 van de 3 films speelt.
Jammer.
Tof! Al krijg ik te veel een bouwvakker gevoel en dat wil ik niet maar verder is het tof!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En twee gameplay videos:
Slowdown Town Walkthrough
Banjo Land Walkthrough
die N64 =Dquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een preview, en twee gameplay videos:
Banjo Land Walkthrough
Lol nu zie ik hem ookquote:
prima , ben zondag de hele dag thuis , en veder gewoon in de avonden vanaf een uur of half 10quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol nu zie ik hem ookWordt met touwtjes aan elkaar gehouden!
Dj weer een keertje Worms een dezer dagen?
Koop nou eens een fatsoenlijke game, dan kan ik ook eens tegen je multiplayenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol nu zie ik hem ookWordt met touwtjes aan elkaar gehouden!
Dj weer een keertje Worms een dezer dagen?
Zou wel bruut zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Duke Nukem 3D naar XBLA. Hoax of echt?
Tof. Trouwens, in het Showdown town filmpje, en dan op 4:00 M dan zegt die gozer: "Twist the controller" waarschijnlijk versprak hij zich, want dit verwijst naar een motion controllerquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
En een preview, en twee gameplay videos:
Banjo Land Walkthrough
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Rkatier het volgende:
Ik ga hem dan halen
Dat was me eerste spel voor de computer die ik met zelfverdient geld haalde
Pure nostalgie
Met vrienden wel ja.... het is nu zo dat iedere mongool die achter staat en niet meer kan winnen het potje niet af maaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
Gears of warKost nu nog maar 25 euro! Zeker de moeite waard, en dan vooral de multiplayer
quote:Brütal Legend niet op E3
Veel games dit jaar op de E3 maar een paar schitteren door afwezigheid. Brütal Legend bijvoorbeeld. Vandaag maakte producer Tim Schaefer bekend dat de ‘rock en beuk’ game niet in Los Angeles te zien zal zijn.
Rockfans niet getreurd. De game met Jack Black (Tenacious D), Lemmy Kilmister (Motörhead), Rob Halford (Judas Priest) en Ronnie James Dio (Black Sabbath, Dio) heeft geen problemen. Schaefer zegt dat het samengaan van Activision en Blizzard roet in het eten gooit. Zodra dat achter de rug is zullen we nog veel meer van Brütal Legend horen, zo belooft hij.
$100 voor een 60gb hardeschijfquote:Samen met de prijsverlaging leren we tevens dat de console een 60 GB harde schijf bijgeleverd zal krijgen, voluit heet het pakket hierna de 'Xbox 360 60GB LIVE Starter Pack'. De harde schijf zal vervolgend eind oktober / begin november ook los geleverd gaan worden voor een prijs van $99,99. Daarbij krijg je niet alleen de harde schijf, maar ook drie maanden Xbox Live Gold, een ethernet kabel en een headset.
quote:Gears of War 2 met datum?
In 2006 scoorde Epic Games met de Xbox 360 titel Gears of War. In 2008 verschijnt Gears of War 2 op de Xbox 360
De game verschijnt in november, een concrete datum is er echter nog niet. Epic Games heeft nu echter wel een plaatje uitgebracht met de nummers 033-116-117-126-071. Deze nummers kun je via het ASCII systeem omzetten naar ESC-N-O-V-9. Of simpelweg: ontsnapping op 9 november. Dit wijst waarschijnlijk op de Amerikaanse releasedatum.
Ik snap het ook niet, je hebt voor 100 euro een 500 GB externe HD waar je allemaal films kan opzetten en dan via USB kan afspelen. Heb ik toen ook een tijdje gedaan.quote:
quote:Banjo Kazooie werd een lange tijd geleden aangekondigd, maar pas dit jaar werd de gameplay van de game aan de gamer gepresenteerd. Voor veel gamers viel het tegen, aangezien veel van de gewenste platformgameplay niet terug te zien leek. Een goede uitleg van Rare bleek duidelijkheid te geven.
In Banjo is het de bedoeling dat je bepaalde mogelijkheden voor je voertuigen verzamelt zodat je bij bepaalde plaatsen en werelden kunt komen, net zoals je normaal gezien in een adventure/platform game als de eerdere Banjo's met je eigen skills deed. Veel verschillende voertuigen zijn te bouwen waarmee je weer veel verschillende locaties kunt bereiken of uitspelen.
Klinkt het alsnog vaag? Bekijk dan hier en hier eens een uitgebreide gameplayvideo.
[Upd.] Het is diverse gamers opgevallen dat Ken Lobb een mogelijke verspreking doet die naar een motion sensing controller verwijst, een controller waarvan de geruchten al een tijdje de ronde doen. De tekst die Lobb geeft is als volgt:
quote:"So you basically grab with the wrench, and then you twist the controller around."
Die krijg je toch pas te zien als je er op klikt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Waar zijn de hoeveelheid MS points die de game moet kosten?
Dude koop Worms dat is vet en na paar keer spelen kun je het echt welquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koop nou eens een fatsoenlijke game, dan kan ik ook eens tegen je multiplayen
Dat zou bruut zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Duke Nukem 3D naar XBLA. Hoax of echt?
Nee toch? Of ben ik nou mis...quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die krijg je toch pas te zien als je er op klikt?
Dat hoort idd al in dit schermpje te staanquote:
Hmm, misschien stond dat er gewoon nog niet omdat dit een testversie was ofzo.quote:
Mo = Mega Octet (Version Francaise)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Er staat ook dat de game 83 Mo is? Wat is een Mo? Megaoyte?
Haha jij bent Hans Klokquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag mijn eigen fout alWas even vergeten dat de screen in het fransosisch was
Ja dat kan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:22 schreef Marble het volgende:
Weet iemand of je hard drives uit de ene regio gewoon zonder moeite kunt aansluiten op je 360 uit een andere regio? Bijv. een Japanse hd op een Amerikaanse 360, of een Amerikaanse hd op een Europese 360? Ik neem aan van wel maar wou het toch even zeker weten.
Kan niet wachten tot volgende weekquote:- Sheva's last name is Alomar.
- BSAA stands for Bioterrorism Security Assessment Alliance
- She is from the same organization as Chris, and hails from the West African branch while Chris comes from the North American one. Their logos are very, with different coloring.
- Chris and Sheva are seen working together in the battlefield, fighting back to back in one image and even jumping into a hole one right after the other.
Heb Top Spin 3 sinds gister en is zeker aan te raden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Jorwol het volgende:
Woha vet!! Duke Nukem dan hè, Dangerous Dave kan ik nu wel dromen ondertussen...![]()
Die gaan we zekers halen...
Trouwens hè.. Nog games die jullie me aanraden?
Heb nu Forza Motorsport 2, Viva Piñata en GTA 4.
Top Spin 3 leek me wel leuk, demo ging ook wel lekker, maar hoorde dat Nadal daar niet in zat ofzo?
Het liefste wil ik dus een sportgame en/of iets van een echte pure shooter (Call of Duty 4 speel ik al op pc, dus dat lijkt me iets teveel van het goede en Rainbow Six: Vegas 2 heb ik ook al uitgespeeld op pc), dus roept u maar!![]()
Lijkt me een prima oplossingquote:One theory suggests that Microsoft could install motion control into preexisting gamepads with an add-on device; perhaps a modified battery pack that also plugs into the headset port.
Zelfde controller dus, nais.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt me een prima oplossing
maar het is voor MS (en de game-ontwikkelaars) een veel betere oplossing. Het is veel goedkoper/makkelijker om zo'n battery-pack te bundelen met de game, dan zo'n losse controller. Daarnaast kunnen de mensen gewoon de normale controller gebruiken voor elke game en hoef je niet steeds te wisselen (alleen zo'n battery-pack toe voegen).quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
In Beijing 2008 zit (baan)wielrennenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:
Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
Als het goed is komt Pro Cycling Manager 2008 naar Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb Top Spin 3 sinds gister en is zeker aan te raden.
Coole shit.
Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Wil je savegames kopiëren van de ene naar een andere schijf? Heb je games uit de ene regio en wil je die spelen op een console/HDD combi uit een andere?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
nee geen problemen ik kan het 100% zeker zeggen want ik heb een import console en een pal consolequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:28 schreef Marble het volgende:
Fijn! En dus ook geen compatability problemen, bijv. niet kunnen saven of zo?
jep werkt ook primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
Chapter 8 van Ninja Gaiden![]()
Wat een Dikke Design fouten!Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel. Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
Chapter 8 van Ninja Gaiden![]()
Wat een Dikke Design fouten!Wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het spel hier nog in de seal liggen maar iedere dag besef ik steeds meer dat ik minder zin krijg in de game
quote:Operation Flashpoint 2 haalt 2008 niet
Het was de laatste tijd behoorlijk stil rondom Operation Flashpoint 2, zo'n stilte wordt vaak doorbroken met slecht nieuws.
Ook dit keer is het raak, op de website van de game is te lezen dat het spel pas volgend jaar zal verschijnen. Afgelopen maart gaven de ontwikkelaars nog aan dat het spel aan het einde van dit jaar moest verschijnen. Fans hoeven gelukkig niet tot 2009 te wachten voor nieuw materiaal, al deze vrijdag verschijnt er een trailer op de de website, uiteraard zullen we deze ook op Gamed posten.
Ja idd ik vind de Sixaxis echt kut en ik geen zin om die onzin ook op de 360 te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.
Nee, dan heb ik nog liever een X-mote. Dan heb je veel meer mogelijkheden (tennisracket, zwaard, gun etc.).
OK, uitstekend. Bedankt!quote:
Ah dus deze doorbijten en dan is het weer leuk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.
En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel. Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
Neequote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedereen die NG1 heeft gespeeld vind hetzelfde kut...
was dat al niet gepost ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste beelden van Quantum of Solace (nieuwe James Bond game):
http://www.gametrailers.com/player/35952.html
quote:And finally, our friends at BioWare are revealing the teaser trailer for their next game exclusive on GTTV! We just received it and it looks phenomenal…you guys are going to be blown away! We’ll be able to share a bit more news about this reveal trailer very soon, which incidentally was completely created in-engine. Once again, this is the kind of high-quality exclusive you’ll only see on GTTV….thanks to Ray, Greg, and the guys at BioWare for giving us the opportunity to reveal the game to the world. And you thought I was done? No, we have ANOTHER trailer in the show which we can tell you more about on Friday.
Hebben ze het overquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Aankomende zaterdag in Gametrailers TV:
[..]
sweet , waneer ? , en zo ja post het ff a.u.bquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sweet , waneer ? , en zo ja post het ff a.u.b
quote:Aankomende zaterdag in Gametrailers TV
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletjequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zaterdag ben ik in de avond pas thuis dus dan zal het al vast en zeker door Sackboy zijn gepost![]()
KOTOR 3 of Mass Effect 2?
ahh lezen is moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zaterdag ben ik in de avond pas thuis dus dan zal het al vast en zeker door Sackboy zijn gepost![]()
KOTOR 3 of Mass Effect 2?
Dit zou dan wel een geweldige toevoeging zijnquote:Champions League-modus voor PES 2009
Goed nieuws voor de voetballiefhebbers onder ons en dan met name de liefhebbers van het Europese clubvoetbal. Pro Evolution Soccer 2009 zal namelijk naar alle waarschijnlijkheid een speciale Champions League-modus bevatten. Konami bemachtigte onlangs de Champions League-licentie en gaat deze gebruiken voor Pro Evolution Soccer 2009. Dit in tegenstelling tot Electronic Arts, dat er altijd een aparte game aan besteedde.
De berichtgeving over de Champions League-modus in PES 2009 'lekte' via het bekende Pro Evolution Soccer-weblog PESgaming. De webmaster mocht het goede nieuws eigenlijk nog niet verspreiden van Konami, maar uit protest tegen de 'slechte' omgang van Konami met fans heeft hij het toch gelekt.
Het zal wel gewoon Dragon Age zijn hoor. GT (quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletje
Je hebt hem ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefieldquote:
Heb de sp al uit op normal, moet nog op insane.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefield.
Vannacht met 4 gasten online coop gespeeld, wat een shit![]()
. Lekker die bots inmaken met z'n 4en ^_^. Echt geweldig spel dit, en die achievements ook niet makkelijk ofzo, gewoon lekker hardcore
Vond je KoTOR slecht dan of wat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletje
mja wel een geinig spel dat stranglehold, ik had hem gekocht bij de MM, in 1 avond uitgespeeld, volgende dag terug geld terug hupsakee weer een game uitgespeeldquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Tering wat heeft die inspecteur Tequila een glij kont! Hij glijd overal overheen!
Het is wel een tof spel! Paffen tot dat je er bij neer valt
[..]
Vond je KoTOR slecht dan of wat?
Als het 1 van die 2 is dan wordt ik gekquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:15 schreef Un4 het volgende:
Oeh, een nieuwe Bioware titel!
Als het medievil fantasy shit is mogen ze hem houden btw.
KoTOR 3 of ME 2 plz!
Dat zal wel Dragon Age zijn. En die wordt toch PC exclusive?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck. Kan voor de zoveelste keer al niet op de marketplace.............................quote:
dat waterquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[Multi] Mirror's Edgequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?
Omdat het water er goed uit ziet moet het spel gewoon goed worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat water, dit spel moet gewoon goed worden
Ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DO WANT!
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edgequote:Jade Raymond working on a new action game called I Am Alive!
We can today announce that Ubisoft will show for the first time a new action game during E3 2008 next week called I Am Alive for Xbox 360, PlayStation 3 and PC. Jade Raymond (Assassin's Creed) will be working on this new game developed by Darkworks (Cold Fear) in Paris since 3 years. Scheduled to be released during spring 2009, I Am Alive is a survival video game that takes place after an earthquake in Chicago, it will be a first person game without weapons (only flash ball), a little bit like Mirror's Edge. Ubisoft will show a very long video of I Am Alive (14 - 20 minutes) during E3 2008, no playable version will be shown this time, we will have to wait for Games Convention in Germany to see the first playable map of the game.
Maar het zal vast weer net zo eentonig worden als Assassin's Creedquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef BMH het volgende:
Jade weer als booth babe op het podium..
ach dan koop ik ze gewoon alle 2quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef lennartb.nl het volgende:
nou mijn box is ook kapot, red point of death ofzo, e73
En dan moet ik van ms ook nog es dat ding zelf inpakken en versturen, ik vind dat die bitches m moeten komen halen.
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Dat ze nog geen standaard vervoer dozen hebben voor het xbox massaverkeer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Damn.. Typo.. Ik bedoelde natuurlijk UPSquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.
quote:What follows highlights a sea change in DICE's approach to gunplay, whose previous console title Battlefield: Bad Company so gloriously fetishised its weaponry. While she is free to use the gun at will, the weight of the piece strips her of her acrobatics. Not only does it balance the weight of the play, it produces an interesting mechanic whereby players who will no doubt be enamoured with Faith's elaborate toolset of moves will no doubt throw away the gun at the first opportunity.
And by throwing the gun away, the team at DICE have put forth one of the most exciting prospects on the horizon for this generation of consoles. Bold, assured and refreshingly different, we can only hope that they are rewarded for their leap of Faith.
Het water is mooi... maar de rest valt me echt wel erg tegen moet ik zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:05 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
Yep, hoop ook dat het nog flink opgepoetst wordt. Btw, die laatste screen = coversystem?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het water is mooi... maar de rest valt me echt wel erg tegen moet ik zeggen
Gewoon een NPC denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep, hoop ook dat het nog flink opgepoetst wordt. Btw, die laatste screen = coversystem?
GOTY.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Sackboy het volgende:
10 vs 10 online confirmed for FIFA 09
Awesomesauce!
CoD 4quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:54 schreef Rossdale het volgende:
Mensen zin om weer eens een potje te CoD4'en? Heb zin in een pwnende dutch-night
Als we dan de game afzeiken kunnen we tenminste zeggen dat we de demo gedaan hebben!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:52 schreef Sackboy het volgende:
Lijkt wel of de E3 bijna begint, zoveel gamenieuws vandaag..![]()
Alle X360 games die vandaag zijn aangekondigd:
I Am Alive
A Warrior's Tale
Ride To Hell
Stormrise
En de eerste demo van Bringing It Home is ook bekend, namelijk die van Too Human.
quote:Too Human Demo Finally Coming
Microsoft announces its plans to bring E3 home.
July 10, 2008 - Microsoft has announced that its "Bringing it Home" E3 initiative will start up this year on July 14. Through Xbox Live, gamers will be able to download various content from E3, including game trailers, news from the show floor, interviews, gamerpics, themes and demos.
This will include the long awaited Too Human demo that Silicon Knights has promised would come out before the game's launch this August. Keep your Xbox 360 hooked up to a high-speed internet connection and be on the lookout for your first chance to try out Too Human.
http://xbox360.ign.com/articles/887/887773p1.html
Sorry, gaat niet lukken. Heb zaterdag een groot huisfeest hier in de stad. Zal niet achter de xbox zitten en al helemaal niet in een staat verkeren waarin ik nog weet op welke knopjes ik drukquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4![]()
![]()
![]()
Zaterdagavond. Be there [ afbeelding ]
Zo eerst maar weer eens verder met GTA IV
Twee nieuwe games maar (naast Lips)? Ik hoop toch wel op wat meer. Ze zullen in ieder geval Forza Motorsport 3 aankondigen en waarschijnlijk ook Ninja Blade. Zou het een beetje zuur vinden als dat echter het enige zou blijken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik van MS verwacht dat ze gaan aankondigen tijdens de E3 :
GTA IV DLC
Lips
Waggle controller
2 nieuwe games
Fail!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
En dan hebben we nog Superintendent van Bungie. Zou misschien wel eens Microsoft's tegenhanger kunnen worden van Nintendo's Mario en Sony's Little Big Planet![]()
[ afbeelding ]
Haterz verlateuhquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Het kan me allemaal niks schelen want mn xbox is toch kapot
Nu ik geen xbox heb ga ik denk ik maar op straat hangen, dus over een week kom ik terug en begrijp ik je taal en reageer ik hier op ok? :pquote:
samen met Alan Wake en ik ben tevredenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trouwens een Dead Rising 2 zou ook erg welkom zijn
Je overleefd het niet op de straat jongen want je mist street skills je weetz!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nu ik geen xbox heb ga ik denk ik maar op straat hangen, dus over een week kom ik terug en begrijp ik je taal en reageer ik hier op ok? :p
Aan mn worms skillz heb ik dan natuurlijk niets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overleefd het niet op de straat jongen want je mist street skills je weetz!
Ik weet het niet Kepler of we er wat van horen hij stond ooit wel in m;n top 5 maar ik ben Alan Wake al lang weer vergeten.. jammer!
Perfect Dark Zero was een launchgame. Als Rare nu een echte next-gen Perfect Dark zou maken zou ie 30x beter zijnquote:
Damn deze wordt vet!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
De beloofde trailer van Operation Flashpoint 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)OFP2_FMV_070908.html
En nog twee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:05 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
Er is niks ingame in die trailer lijkt mij. Ik las dat het een CGI trailer is met ingame assets.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Een van de medewerkers repte op het officiële forum over ingame fragmenten. Heb ik ze over het hoofd gezien?
Kijk, dat ziet er al beter uit! Vooral die jungle!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nog twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu pittenquote:Master Chief in Fable 2
Onlangs werd aangekondigd dat er een Collectors Edition van Fable 2 zal verschijnen. Niet veel later verscheen onderstaande screenshot op de fansite Lionhead.net.
Dit lijkt inderdaad Master Chief die een liedje speelt op de luit. De makers van de game willen geen commentaar geven op deze vreemde afbeelding, maar het is te verwachten dat het Master Chief personage als bonusmateriaal in de Collector's Edition zal verschijnen, in welke vorm dan ook.
Ander nieuws over Fable 2: Mocht je zelf nog geen personage hebben, maar toch snel een potje mee willen spelen met een vriend, dan kan je op dat moment snel een nieuwe henchman creëren. Je activeert gewoon de tweede controller en een menu springt in beeld waarin je snel je personage kan aanmaken. Binnen een minuutje kun je dan in coöp verder met de game.
Soundtrack vind ik wel wat minder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:17 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GEWELDIG LEKKERE MP GAME
vanavond weer coop campaign gespeeld, fucking geweldig. Heerlijke soundtrack van Jesper Kyd ook
Die eerste screens, dat struikje op het hoofd van je vijandenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nog twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soulflyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soundtrack vind ik wel wat minder.
Zet zelf wel ff een cdtje aan Soulfly ofzo.
MP goed uitgewerkt met 16 man online insta gib aan en chaos.
Het zal vast alleen de debuuttrailer zijn die zo gestyled is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef Ron.666 het volgende:
Sinds wanneer is Mirror's Edge een cell-shaded animatie geworden? Ik hoop toch dat dit net als bij SFIV bij een trailer blijft..
Wel een hele vette baardquote:
Dit is een story-trailer. Misschien dat de cutscenes in het spel straks ook cell shaded zijn, maar het spel zelf zeker niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef Ron.666 het volgende:
Sinds wanneer is Mirror's Edge een cell-shaded animatie geworden? Ik hoop toch dat dit net als bij SFIV bij een trailer blijft..
Misschien alleen de PS3 versie omdat die de graphics niet aan kan!!1!!1!LMAO!11!!!!!1!!ROFL!!EINZ!lollerpwnedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is een story-trailer. Misschien dat de cutscenes in het spel straks ook cell shaded zijn, maar het spel zelf zeker niet.
Nog niet, volgende week pasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:34 schreef Wessiej het volgende:
Sackboy heb je Beijing al, ik heb hem net binnen gehad, vanmiddag aan beginnen
Ik ook de ps3 versie ja, wij gaan online tegen elkaar, maar die 4 euro bespaart en krijg je hem later, jippetee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week pas![]()
Ik heb wel de PS3 versie besteld trouwens.
Hoe kan jij hem al binnenhebben trouwens, je had hem toch bij vgp.ca besteld? De Amerikaanse releasedate was toch 8 juli?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ook de ps3 versie ja, wij gaan online tegen elkaar, maar die 4 euro bespaart en krijg je hem later, jippetee.
Maandag avond verzonden en net binnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem al binnenhebben trouwens, je had hem toch bij vgp.ca besteld? De Amerikaanse releasedate was toch 8 juli?
Ah, lekker rapquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maandag avond verzonden en net binnen.
En over een week RSIquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maandag avond verzonden en net binnen.
quote:Ride to Hell aangekondigd voor Xbox 360, PC en PS3
Ontwikkelaar Deep Silver heeft vandaag haar nieuwste project aan het grote publiek laten zien. Ride to Hell is een free-roaming game die zich afspeelt in de jaren 60, de tijd van sex, drugs en rock-and-roll.
De game speelt zich af in Zuid-Amerika in de tijd dat motor-bendes nog erg populair waren. Grote woeste motoren zullen dan ook een belangrijke rol gaan spelen in Ride to Hell. Deep Silver beloof de nodige actie in de vorm van rivaliserende bendes die allemaal hun territorium willen uitbreiden.
Ride to Hell zou al ruim een jaar in ontwikkeling zijn en moet nog eind dit jaar in de winkels liggen voor de Xbox 360, PC en Playstation 3.
Free-roamingquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De cijfers waren zeker heel goed op review sites?
Eerste screens:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
Megaton! De echte aankondiging nu van de Simbin racegame! Exclusief voor Xbox 360!![]()
Atari Revs its Engines With the Ultra Realistic Racing Experience 'RACE Pro'
![]()
Maar.. geen splitscreen?
Wat een megatonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eerste screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wordt jij nou ook al zo'n zuurpruim?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een megatonHet is meer een rotje
true true... ik had em een dagje geleend, en heb me heerlijk vermaaktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:17 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GEWELDIG LEKKERE MP GAME
vanavond weer coop campaign gespeeld, fucking geweldig. Heerlijke soundtrack van Jesper Kyd ook
Nee wist ik niet maar dat komt omdat we Sackie hebben die houd me wel op de hoogte in dit topic dus ik kan gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Aquila360 weet je wel dat er vandaag/morgen ( weet het tijdstip niet ) nieuwe footage van Fallout 3 komt?
jaquote:
Inmiddels heeft Kaz van zich laten horen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef Sackboy het volgende:
Ow gawd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
facepalm.gif
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef Sackboy het volgende:
Ow gawd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
facepalm.gif
Misschien zit de vogeltjes dans er inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.
Tis van de makers van Elite Beat AgentsDat was tof.
Ik denk eigenlijk dat ze hier best een grote hit mee in handen hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.
Tis van de makers van Elite Beat AgentsDat was tof.
Niet in dit topic..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm de nieuwe game van Bioware is al bevestigd dat het om Dragon Age gaat hoor :p.
Is dat PC only?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm de nieuwe game van Bioware is al bevestigd dat het om Dragon Age gaat hoor :p.
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?Ben je zo enthousiast over die spellen, of krijg je hiervoor betaald?
Of misschien is je account gehackt
hehe zou zo kunnen, ik zie xbox live, dat betekend vaak niet verder kijken maar deletenquote:
de nacht is nog jong het bier is nog lang niet louwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Remember: morgenochtend rond een uur of 8 op Gametrailers: de aankondiging van Bioware's nieuwe titel, nieuwe beelden van Fallout 3 en Gears 2.
Dat was het. Goodnight.
Hey dat zijn geen spammerige berichtjes :p. Ik wil gewoon dat mensen toffe games kopen, en meer mensen met UT3 in de friendslist ziequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?Ben je zo enthousiast over die spellen, of krijg je hiervoor betaald?
Of misschien is je account gehackt
9 van de 10 games die je spammed heb je de week erop verkocht, geruild of terug gebracht naar de winkelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey dat zijn geen spammerige berichtjes :p. Ik wil gewoon dat mensen toffe games kopen, en meer mensen met UT3 in de friendslist zie. UT3 is gewoon supervet en hoe meer fokkers hem samen spelen hoe beter <3
Ook al een aantal potjes met Gijsje gespeeld, oooh dat was tof
OH FUCKING YES! ALL OVER MY FACE!!!!quote:Poor Spike TV. Their scoop's blown! The first details on the next Wolfenstein title are actually to be found in the latest issue of Game Informer, which gives us information on the game's setting and requisite gimmicky features. Aside from the obvious (you're still BJ Blaskowitz, you're still fighting Nazis who are mucking about with the occult), the game will introduce a quasi-sandbox city, with different parts of it opening up as you complete missions. It'll also feature an AI-controlled resistance force that will assist you, and there'll be some Link-to-the-Past-ish elements courtesy of an ability to enter "The Shroud", a dark, alternate version of the game's city. As expected, Raven are handling development, and it'll be appearing on the PS3, 360 and PC.
Fallout teaser zag er wel leuk uit,..... geloof echter nog steeds niet dat dat spel dit jaar nog uitkomt!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Remember: morgenochtend rond een uur of 8 op Gametrailers: de aankondiging van Bioware's nieuwe titel, nieuwe beelden van Fallout 3 en Gears 2.
Dat was het. Goodnight.
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OH FUCKING YES! ALL OVER MY FACE!!!!
Met de huidige FPS graphs en engines kunnen ze wel op een mooie manier de Wolfenstein wereld laten zien,.... heb moet inderdaad echter geen Resistance 1.5 gaan worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.
Ik vond Wolfenstein 3D leuk tot die klote monsters kwamen, toen ben ik gestopt met spelen.
Dus? Alsof je na een tijd niet uitgekeken raakt op gamesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
9 van de 10 games die je spammed heb je de week erop verkocht, geruild of terug gebracht naar de winkel
Hate to burst your bubble, maar Wolfenstein heeft zich altijd al bezig gehouden met het occulte dussquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.
Ik vond Wolfenstein 3D leuk tot die klote monsters kwamen, toen ben ik gestopt met spelen.
quote:* Pub: Activision, Dev: Raven Software/ID Software
* Takes place in WWII against Nazi's fully dabbling in the occult
* BJ (the hero) will also make use of supernatural powers.
* Game gives you a city in which the game takes place. Missions and quests take you through different parts. As you complete quests, more of the city opens up. Kind of a non-linear path.
* Set piece and randomly generated activity block your path.
* There is an AI resistance force that will assist you during the game at times. Think of the resistance forces in MGS4 I guess?
* You will also enter "The Shroud", an alternate reality version of the city. A dimension in which the Nazi's are drawing power from.
Echt super vetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fallout teaser zag er wel leuk uit,..... geloof echter nog steeds niet dat dat spel dit jaar nog uitkomt!
http://www.gametrailers.com/player/36040.html
Mwa, dat weet ik niet. Scene It sloeg ook niet zo aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze hier best een grote hit mee in handen hebben
Je combineert twee van de grootste 'casual' hits en tsjakka, nog een hit geboren. Althans dat denk ik dan
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? Alsof je na een tijd niet uitgekeken raakt op games. En dat ik games verkoop heeft niet vaak te maken met het feit dat ik ze niet echt leuk meer vind, meer dat ik zonder geld zit.
En breng nooit terug naar de winkel..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefield.
Die minigun wil ik!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Geen idee of al iemand het kent maar fuck it!
![]()
Bij dat teabag gedeelte moest ik hard lachu!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Geen idee of al iemand het kent maar fuck it!
![]()
Bij dat teabag gedeelte moest ik hard lachu!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:29 schreef Ash het volgende:
Alleen z'n Warthog op de achtergond is nog niet af zo te zien
maar die had ook geen waggle, wat nu de hype isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik niet. Scene It sloeg ook niet zo aan
Wat een geweldige aankondiging van Bioware zeg...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was het. Goodnight.
Forza 3 meer dan alleen racen?quote:"A large part of why I'm gunshy about hyping anything right now is because we're technically submerging PR-wise, and knee-deep in production on our next project. Yeah, I throw hints out there and get excited about our progress but at the end of the day, I can't say much. But if you like monster trucks and helicopters, you're going to love it."
Context?quote:
Tja de uitzondering op de regel, nooit een berichtje over BF verstuurd trouwensquote:
ow ja, uitspraak van de PR-gast van Turn10. Kan ook een nieuw project zijn idd, naast Forza 3quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Context?
Misschien nieuwe projecten van Turn10?
Ik hoop niet dat het zon heli racer wordt dat is altijd zo gaar als ietsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ja, uitspraak van de PR-gast van Turn10. Kan ook een nieuw project zijn idd, naast Forza 3
waren die er dan al? heli racers?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zon heli racer wordt dat is altijd zo gaar als iets
Wel met vliegtuigen o.i.d maar dat is altijd kut!quote:
Gta5? Watquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik gok ook op de aankondiging van GTA 5Kan niet anders.
Gelukkig blijft mijn 'wow' gevoel uit,...........!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:57 schreef Sackboy het volgende:
Wolfenstein
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Staat hier:quote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe laat is morgen die presentatie van MS ?
Wicked dit is gaaf manquote:
dankjequote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat hier:
[Centraal] E3 2008
19:30 Nederlandse tijd dus.
Raar bloedquote:Op zondag 13 juli 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Project Origin:
http://www.gametrailers.com/player/36136.html
Creapy shit
Saai...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar bloedEn zo saai als de zondagsmis
Die eerst was echt zo saaiquote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
morgen is de MS-presentatie dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Maar komt die Megaton van MS nog? of is die al geweest?
Mwa,... ik geef hem daar wel een punt. Een nieuwe F.E.A.R. game,........ Graphics ogen steriel en jeeeee nog meer bullet timequote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen is de MS-presentatie dusAls er al een aankondiging komt, dan zal die morgen zijn
Ik zeg een 360-slim aan het einde van dit jaar
http://www.gamevideos.com/video/id/19436quote:
Proestquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
lijkt me nietquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Microsoft moet de huidige Dinky toy vervangen met een stabiele betrouwbare versie of remake. Toch absurd dat je elke keer als je een musthave gamed maar moet hopen dat alles goed gaat komenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzitquote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Bij mij ook,... de drive maakt wel geluid maar dat is niks vergeleken met de kracht van de interne Mattel stofzuiger.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Er zijn zoveel modellen in de omloop,.....quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |