Gelukkig blijft mijn 'wow' gevoel uit,...........!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:57 schreef Sackboy het volgende:
Wolfenstein
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Staat hier:quote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe laat is morgen die presentatie van MS ?
Wicked dit is gaaf manquote:
dankjequote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat hier:
[Centraal] E3 2008
19:30 Nederlandse tijd dus.
Raar bloedquote:Op zondag 13 juli 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Project Origin:
http://www.gametrailers.com/player/36136.html
Creapy shit
Saai...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar bloedEn zo saai als de zondagsmis
Die eerst was echt zo saaiquote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
morgen is de MS-presentatie dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Maar komt die Megaton van MS nog? of is die al geweest?
Mwa,... ik geef hem daar wel een punt. Een nieuwe F.E.A.R. game,........ Graphics ogen steriel en jeeeee nog meer bullet timequote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen is de MS-presentatie dusAls er al een aankondiging komt, dan zal die morgen zijn
Ik zeg een 360-slim aan het einde van dit jaar
http://www.gamevideos.com/video/id/19436quote:
Proestquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
lijkt me nietquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Microsoft moet de huidige Dinky toy vervangen met een stabiele betrouwbare versie of remake. Toch absurd dat je elke keer als je een musthave gamed maar moet hopen dat alles goed gaat komenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzitquote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Bij mij ook,... de drive maakt wel geluid maar dat is niks vergeleken met de kracht van de interne Mattel stofzuiger.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Er zijn zoveel modellen in de omloop,.....quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |