Echt super vetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fallout teaser zag er wel leuk uit,..... geloof echter nog steeds niet dat dat spel dit jaar nog uitkomt!
http://www.gametrailers.com/player/36040.html
Mwa, dat weet ik niet. Scene It sloeg ook niet zo aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze hier best een grote hit mee in handen hebben
Je combineert twee van de grootste 'casual' hits en tsjakka, nog een hit geboren. Althans dat denk ik dan
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus? Alsof je na een tijd niet uitgekeken raakt op games. En dat ik games verkoop heeft niet vaak te maken met het feit dat ik ze niet echt leuk meer vind, meer dat ik zonder geld zit.
En breng nooit terug naar de winkel..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefield.
Die minigun wil ik!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Geen idee of al iemand het kent maar fuck it!
![]()
Bij dat teabag gedeelte moest ik hard lachu!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Geen idee of al iemand het kent maar fuck it!
![]()
Bij dat teabag gedeelte moest ik hard lachu!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:29 schreef Ash het volgende:
Alleen z'n Warthog op de achtergond is nog niet af zo te zien
maar die had ook geen waggle, wat nu de hype isquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik niet. Scene It sloeg ook niet zo aan
Wat een geweldige aankondiging van Bioware zeg...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Remember: morgenochtend rond een uur of 8 op Gametrailers: de aankondiging van Bioware's nieuwe titel, nieuwe beelden van Fallout 3 en Gears 2.
Dat was het. Goodnight.
Forza 3 meer dan alleen racen?quote:"A large part of why I'm gunshy about hyping anything right now is because we're technically submerging PR-wise, and knee-deep in production on our next project. Yeah, I throw hints out there and get excited about our progress but at the end of the day, I can't say much. But if you like monster trucks and helicopters, you're going to love it."
Context?quote:
Tja de uitzondering op de regel, nooit een berichtje over BF verstuurd trouwensquote:
ow ja, uitspraak van de PR-gast van Turn10. Kan ook een nieuw project zijn idd, naast Forza 3quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Context?
Misschien nieuwe projecten van Turn10?
Ik hoop niet dat het zon heli racer wordt dat is altijd zo gaar als ietsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ja, uitspraak van de PR-gast van Turn10. Kan ook een nieuw project zijn idd, naast Forza 3
waren die er dan al? heli racers?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het zon heli racer wordt dat is altijd zo gaar als iets
Wel met vliegtuigen o.i.d maar dat is altijd kut!quote:
Gta5? Watquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik gok ook op de aankondiging van GTA 5Kan niet anders.
Gelukkig blijft mijn 'wow' gevoel uit,...........!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:57 schreef Sackboy het volgende:
Wolfenstein
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Staat hier:quote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe laat is morgen die presentatie van MS ?
Wicked dit is gaaf manquote:
dankjequote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat hier:
[Centraal] E3 2008
19:30 Nederlandse tijd dus.
Raar bloedquote:Op zondag 13 juli 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Project Origin:
http://www.gametrailers.com/player/36136.html
Creapy shit
Saai...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar bloedEn zo saai als de zondagsmis
Die eerst was echt zo saaiquote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
morgen is de MS-presentatie dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Maar komt die Megaton van MS nog? of is die al geweest?
Mwa,... ik geef hem daar wel een punt. Een nieuwe F.E.A.R. game,........ Graphics ogen steriel en jeeeee nog meer bullet timequote:Op zondag 13 juli 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Saai...![]()
Dit gaat de meest angstaanjagende FPS worden met ook nog de beste A.I
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef kepler het volgende:
[..]
morgen is de MS-presentatie dusAls er al een aankondiging komt, dan zal die morgen zijn
Ik zeg een 360-slim aan het einde van dit jaar
http://www.gamevideos.com/video/id/19436quote:
Proestquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
lijkt me nietquote:Op zondag 13 juli 2008 14:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een passief gekoelde 360, dat zou een beter plan zijn.
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Microsoft moet de huidige Dinky toy vervangen met een stabiele betrouwbare versie of remake. Toch absurd dat je elke keer als je een musthave gamed maar moet hopen dat alles goed gaat komenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me nietDe koeling maakt niet zoveel herrie, maar de DVD-speler
Ik kan me niet voorstellen dat er geen stillere DVD-spelers bestaanPassieve koeling zou juist zorgen voor meer problemen denk ik, want dan worden die dingen nog heter.
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzitquote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Bij mij ook,... de drive maakt wel geluid maar dat is niks vergeleken met de kracht van de interne Mattel stofzuiger.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, als ik d'r geen spel in heb en een film aan 't streamen ben, maakt ie net zoveel geluid als wanneer ik een spel speel. dus da's echt niet de dvd.
Er zijn zoveel modellen in de omloop,.....quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die van mij is muisstil als er geen dvd inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |