Misschien alleen de PS3 versie omdat die de graphics niet aan kan!!1!!1!LMAO!11!!!!!1!!ROFL!!EINZ!lollerpwnedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is een story-trailer. Misschien dat de cutscenes in het spel straks ook cell shaded zijn, maar het spel zelf zeker niet.
Nog niet, volgende week pasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:34 schreef Wessiej het volgende:
Sackboy heb je Beijing al, ik heb hem net binnen gehad, vanmiddag aan beginnen
Ik ook de ps3 versie ja, wij gaan online tegen elkaar, maar die 4 euro bespaart en krijg je hem later, jippetee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog niet, volgende week pas![]()
Ik heb wel de PS3 versie besteld trouwens.
Hoe kan jij hem al binnenhebben trouwens, je had hem toch bij vgp.ca besteld? De Amerikaanse releasedate was toch 8 juli?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ook de ps3 versie ja, wij gaan online tegen elkaar, maar die 4 euro bespaart en krijg je hem later, jippetee.
Maandag avond verzonden en net binnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem al binnenhebben trouwens, je had hem toch bij vgp.ca besteld? De Amerikaanse releasedate was toch 8 juli?
Ah, lekker rapquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maandag avond verzonden en net binnen.
En over een week RSIquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maandag avond verzonden en net binnen.
quote:Ride to Hell aangekondigd voor Xbox 360, PC en PS3
Ontwikkelaar Deep Silver heeft vandaag haar nieuwste project aan het grote publiek laten zien. Ride to Hell is een free-roaming game die zich afspeelt in de jaren 60, de tijd van sex, drugs en rock-and-roll.
De game speelt zich af in Zuid-Amerika in de tijd dat motor-bendes nog erg populair waren. Grote woeste motoren zullen dan ook een belangrijke rol gaan spelen in Ride to Hell. Deep Silver beloof de nodige actie in de vorm van rivaliserende bendes die allemaal hun territorium willen uitbreiden.
Ride to Hell zou al ruim een jaar in ontwikkeling zijn en moet nog eind dit jaar in de winkels liggen voor de Xbox 360, PC en Playstation 3.
Free-roamingquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De cijfers waren zeker heel goed op review sites?
Eerste screens:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:39 schreef Sackboy het volgende:
Megaton! De echte aankondiging nu van de Simbin racegame! Exclusief voor Xbox 360!![]()
Atari Revs its Engines With the Ultra Realistic Racing Experience 'RACE Pro'
![]()
Maar.. geen splitscreen?
Wat een megatonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eerste screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wordt jij nou ook al zo'n zuurpruim?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een megatonHet is meer een rotje
true true... ik had em een dagje geleend, en heb me heerlijk vermaaktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:17 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GEWELDIG LEKKERE MP GAME
vanavond weer coop campaign gespeeld, fucking geweldig. Heerlijke soundtrack van Jesper Kyd ook
Nee wist ik niet maar dat komt omdat we Sackie hebben die houd me wel op de hoogte in dit topic dus ik kan gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Aquila360 weet je wel dat er vandaag/morgen ( weet het tijdstip niet ) nieuwe footage van Fallout 3 komt?
jaquote:
Inmiddels heeft Kaz van zich laten horen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef Sackboy het volgende:
Ow gawd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
facepalm.gif
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef Sackboy het volgende:
Ow gawd!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
facepalm.gif
Misschien zit de vogeltjes dans er inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.
Tis van de makers van Elite Beat AgentsDat was tof.
Ik denk eigenlijk dat ze hier best een grote hit mee in handen hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mics zijn zooo tof. Ik las dat er een gyro ding inzit die je beweging in de gaten houd. Soort van Wii ding dus.
Tis van de makers van Elite Beat AgentsDat was tof.
Niet in dit topic..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm de nieuwe game van Bioware is al bevestigd dat het om Dragon Age gaat hoor :p.
Is dat PC only?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm de nieuwe game van Bioware is al bevestigd dat het om Dragon Age gaat hoor :p.
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?Ben je zo enthousiast over die spellen, of krijg je hiervoor betaald?
Of misschien is je account gehackt
hehe zou zo kunnen, ik zie xbox live, dat betekend vaak niet verder kijken maar deletenquote:
de nacht is nog jong het bier is nog lang niet louwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Remember: morgenochtend rond een uur of 8 op Gametrailers: de aankondiging van Bioware's nieuwe titel, nieuwe beelden van Fallout 3 en Gears 2.
Dat was het. Goodnight.
Hey dat zijn geen spammerige berichtjes :p. Ik wil gewoon dat mensen toffe games kopen, en meer mensen met UT3 in de friendslist ziequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom krijg ik van jou via Xbox Live altijd van de spammerige mailtjes?Ben je zo enthousiast over die spellen, of krijg je hiervoor betaald?
Of misschien is je account gehackt
9 van de 10 games die je spammed heb je de week erop verkocht, geruild of terug gebracht naar de winkelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey dat zijn geen spammerige berichtjes :p. Ik wil gewoon dat mensen toffe games kopen, en meer mensen met UT3 in de friendslist zie. UT3 is gewoon supervet en hoe meer fokkers hem samen spelen hoe beter <3
Ook al een aantal potjes met Gijsje gespeeld, oooh dat was tof
OH FUCKING YES! ALL OVER MY FACE!!!!quote:Poor Spike TV. Their scoop's blown! The first details on the next Wolfenstein title are actually to be found in the latest issue of Game Informer, which gives us information on the game's setting and requisite gimmicky features. Aside from the obvious (you're still BJ Blaskowitz, you're still fighting Nazis who are mucking about with the occult), the game will introduce a quasi-sandbox city, with different parts of it opening up as you complete missions. It'll also feature an AI-controlled resistance force that will assist you, and there'll be some Link-to-the-Past-ish elements courtesy of an ability to enter "The Shroud", a dark, alternate version of the game's city. As expected, Raven are handling development, and it'll be appearing on the PS3, 360 and PC.
Fallout teaser zag er wel leuk uit,..... geloof echter nog steeds niet dat dat spel dit jaar nog uitkomt!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Remember: morgenochtend rond een uur of 8 op Gametrailers: de aankondiging van Bioware's nieuwe titel, nieuwe beelden van Fallout 3 en Gears 2.
Dat was het. Goodnight.
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OH FUCKING YES! ALL OVER MY FACE!!!!
Met de huidige FPS graphs en engines kunnen ze wel op een mooie manier de Wolfenstein wereld laten zien,.... heb moet inderdaad echter geen Resistance 1.5 gaan worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.
Ik vond Wolfenstein 3D leuk tot die klote monsters kwamen, toen ben ik gestopt met spelen.
Dus? Alsof je na een tijd niet uitgekeken raakt op gamesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
9 van de 10 games die je spammed heb je de week erop verkocht, geruild of terug gebracht naar de winkel
Hate to burst your bubble, maar Wolfenstein heeft zich altijd al bezig gehouden met het occulte dussquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze stoppen met monsters in de game te stoppen.
Ik vond Wolfenstein 3D leuk tot die klote monsters kwamen, toen ben ik gestopt met spelen.
quote:* Pub: Activision, Dev: Raven Software/ID Software
* Takes place in WWII against Nazi's fully dabbling in the occult
* BJ (the hero) will also make use of supernatural powers.
* Game gives you a city in which the game takes place. Missions and quests take you through different parts. As you complete quests, more of the city opens up. Kind of a non-linear path.
* Set piece and randomly generated activity block your path.
* There is an AI resistance force that will assist you during the game at times. Think of the resistance forces in MGS4 I guess?
* You will also enter "The Shroud", an alternate reality version of the city. A dimension in which the Nazi's are drawing power from.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |