was dat al niet gepost ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste beelden van Quantum of Solace (nieuwe James Bond game):
http://www.gametrailers.com/player/35952.html
quote:And finally, our friends at BioWare are revealing the teaser trailer for their next game exclusive on GTTV! We just received it and it looks phenomenal…you guys are going to be blown away! We’ll be able to share a bit more news about this reveal trailer very soon, which incidentally was completely created in-engine. Once again, this is the kind of high-quality exclusive you’ll only see on GTTV….thanks to Ray, Greg, and the guys at BioWare for giving us the opportunity to reveal the game to the world. And you thought I was done? No, we have ANOTHER trailer in the show which we can tell you more about on Friday.
Hebben ze het overquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Aankomende zaterdag in Gametrailers TV:
[..]
sweet , waneer ? , en zo ja post het ff a.u.bquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sweet , waneer ? , en zo ja post het ff a.u.b
quote:Aankomende zaterdag in Gametrailers TV
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletjequote:Op donderdag 10 juli 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zaterdag ben ik in de avond pas thuis dus dan zal het al vast en zeker door Sackboy zijn gepost![]()
KOTOR 3 of Mass Effect 2?
ahh lezen is moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zaterdag ben ik in de avond pas thuis dus dan zal het al vast en zeker door Sackboy zijn gepost![]()
KOTOR 3 of Mass Effect 2?
Dit zou dan wel een geweldige toevoeging zijnquote:Champions League-modus voor PES 2009
Goed nieuws voor de voetballiefhebbers onder ons en dan met name de liefhebbers van het Europese clubvoetbal. Pro Evolution Soccer 2009 zal namelijk naar alle waarschijnlijkheid een speciale Champions League-modus bevatten. Konami bemachtigte onlangs de Champions League-licentie en gaat deze gebruiken voor Pro Evolution Soccer 2009. Dit in tegenstelling tot Electronic Arts, dat er altijd een aparte game aan besteedde.
De berichtgeving over de Champions League-modus in PES 2009 'lekte' via het bekende Pro Evolution Soccer-weblog PESgaming. De webmaster mocht het goede nieuws eigenlijk nog niet verspreiden van Konami, maar uit protest tegen de 'slechte' omgang van Konami met fans heeft hij het toch gelekt.
Het zal wel gewoon Dragon Age zijn hoor. GT (quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletje
Je hebt hem ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel. Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefieldquote:
Heb de sp al uit op normal, moet nog op insane.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jazeker. Battlefield gaat weer terug naar de Mediamarkt, UT3 is 100x meer fun dan Battlefield.
Vannacht met 4 gasten online coop gespeeld, wat een shit![]()
. Lekker die bots inmaken met z'n 4en ^_^. Echt geweldig spel dit, en die achievements ook niet makkelijk ofzo, gewoon lekker hardcore
Vond je KoTOR slecht dan of wat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als het KOTOR is post ik het zeker niet. Mass Effect is een twijfelgevalletje
mja wel een geinig spel dat stranglehold, ik had hem gekocht bij de MM, in 1 avond uitgespeeld, volgende dag terug geld terug hupsakee weer een game uitgespeeldquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Tering wat heeft die inspecteur Tequila een glij kont! Hij glijd overal overheen!
Het is wel een tof spel! Paffen tot dat je er bij neer valt
[..]
Vond je KoTOR slecht dan of wat?
Als het 1 van die 2 is dan wordt ik gekquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:15 schreef Un4 het volgende:
Oeh, een nieuwe Bioware titel!
Als het medievil fantasy shit is mogen ze hem houden btw.
KoTOR 3 of ME 2 plz!
Dat zal wel Dragon Age zijn. En die wordt toch PC exclusive?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck. Kan voor de zoveelste keer al niet op de marketplace.............................quote:
dat waterquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[Multi] Mirror's Edgequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?
Omdat het water er goed uit ziet moet het spel gewoon goed worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat water, dit spel moet gewoon goed worden
Ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DO WANT!
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edgequote:Jade Raymond working on a new action game called I Am Alive!
We can today announce that Ubisoft will show for the first time a new action game during E3 2008 next week called I Am Alive for Xbox 360, PlayStation 3 and PC. Jade Raymond (Assassin's Creed) will be working on this new game developed by Darkworks (Cold Fear) in Paris since 3 years. Scheduled to be released during spring 2009, I Am Alive is a survival video game that takes place after an earthquake in Chicago, it will be a first person game without weapons (only flash ball), a little bit like Mirror's Edge. Ubisoft will show a very long video of I Am Alive (14 - 20 minutes) during E3 2008, no playable version will be shown this time, we will have to wait for Games Convention in Germany to see the first playable map of the game.
Maar het zal vast weer net zo eentonig worden als Assassin's Creedquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef BMH het volgende:
Jade weer als booth babe op het podium..
ach dan koop ik ze gewoon alle 2quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef lennartb.nl het volgende:
nou mijn box is ook kapot, red point of death ofzo, e73
En dan moet ik van ms ook nog es dat ding zelf inpakken en versturen, ik vind dat die bitches m moeten komen halen.
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Dat ze nog geen standaard vervoer dozen hebben voor het xbox massaverkeer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Damn.. Typo.. Ik bedoelde natuurlijk UPSquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |