Dat zal wel Dragon Age zijn. En die wordt toch PC exclusive?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Aankomende zaterdag in Gametrailers TV:
[..]
Fuckerdefuckerdefuck. Kan voor de zoveelste keer al niet op de marketplace.............................quote:
dat waterquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef Sackboy het volgende:
Mirror's Edge
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[Multi] Mirror's Edgequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, heb er ook nog nooit van gehoord. Is het een FPS? En wat is de bedoeling van de game?
Omdat het water er goed uit ziet moet het spel gewoon goed worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat water, dit spel moet gewoon goed worden
Ik ook!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Sackboy het volgende:
Operation Flashpoint 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DO WANT!
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edgequote:Jade Raymond working on a new action game called I Am Alive!
We can today announce that Ubisoft will show for the first time a new action game during E3 2008 next week called I Am Alive for Xbox 360, PlayStation 3 and PC. Jade Raymond (Assassin's Creed) will be working on this new game developed by Darkworks (Cold Fear) in Paris since 3 years. Scheduled to be released during spring 2009, I Am Alive is a survival video game that takes place after an earthquake in Chicago, it will be a first person game without weapons (only flash ball), a little bit like Mirror's Edge. Ubisoft will show a very long video of I Am Alive (14 - 20 minutes) during E3 2008, no playable version will be shown this time, we will have to wait for Games Convention in Germany to see the first playable map of the game.
Maar het zal vast weer net zo eentonig worden als Assassin's Creedquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:35 schreef BMH het volgende:
Jade weer als booth babe op het podium..
ach dan koop ik ze gewoon alle 2quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt als een concurrent voor Mirror's Edge
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef lennartb.nl het volgende:
nou mijn box is ook kapot, red point of death ofzo, e73
En dan moet ik van ms ook nog es dat ding zelf inpakken en versturen, ik vind dat die bitches m moeten komen halen.
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Dat ze nog geen standaard vervoer dozen hebben voor het xbox massaverkeer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je moet hem in een doos doen en dan bel je UPC die hem op komen halen..
Je hoeft hem echt niet daar Duitsland te brengen
Damn.. Typo.. Ik bedoelde natuurlijk UPSquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat UPC hem op komt halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |