Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.quote:With the introduction of the 60GB Pro console in July, we have research that suggests it is very important to have a 60GB stand alone Hard Drive to go along with it to allow the consumer a full range of choices and values. In late October/early November (exact date TBD but most likely last week in October or 1st week in November), we will ship the Xbox 360 60GB Hard Drive, tentatively called the “Xbox 360 60GB LIVE Starter Pack”. This will be an excellent value price at and ERP of $99.99 with an 18% retail margin that contains:
· 60GB Hard Drive
· 3 Months of Xbox Live
· Xbox 360 Wired Headset
· Xbox 360 Ethernet Cable (same one that is included with Pro and Elite)
Positioning: For Xbox 360 Arcade and Core console owners, the Xbox 360 60GB Live Starter Pack offers all of the components to get onto Xbox LIVE and jump in to on line multiplayer gaming and Marketplace content downloads at an incredible value.
Vraag me af of ze dit door gaan drukken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Leaked Info on 60gb Starter Kit and 20gb's Death
[..]
Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.
Get in line.quote:
50 centquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
50 Cent: Blood on the Sand Xbox 360 Trailer - World Wide Gangster
GOTY confirmed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Cyb = Wigger ?quote:
ohh ben er 1 vergetenquote:
de core/arcade verdwijnt helemaalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef Sackboy het volgende:
Leaked Info on 60gb Starter Kit and 20gb's Death
[..]
Dus vanaf juli hebben alle Pro's standaard een 60GB schijf, en vanaf november kan je als Arcade/Core eigenaar dat 60GB Live Starter Pack halen.
Hey DJ hoe was je familie weekendje?quote:
Lijkt me niet. Hoezo denk je dat?quote:
NTSC console bezittersquote:
Je naamt eindigt op ''os''. Dus nein.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef Leonos het volgende:
Heb vandaag Top Spin gekocht.
Tof spel, zo moeilijk vind ik het trouwens heul niet. Of heb ik talent?
nou, omdat het verschil tussen de Pro en de Arcade volgens mij geen 100 dollar is (dat is maar 70 dollar).quote:
Maar als de Arcade zou verdwijnen, dan zou die Starter Kit toch ook nergens meer voor dienenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, omdat het verschil tussen de Pro en de Arcade volgens mij geen 100 dollar is (dat is maar 70 dollar).
En omdat ik overal over prijsverlagingen hoor van de Pro, maar niet de arcade. En de prijsverlaging hier was 50 euro voor de Pro en 30 voor de Arcade, waardoor het verschil nog kleiner is.
Niet toch?quote:
jawel, voor alle core-eigenarenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar als de Arcade zou verdwijnen, dan zou die Starter Kit toch ook nergens meer voor dienen
quote:10. Resistance 2
9. Mad World
8. Prince of Persia
7. Beyond Good and Evil 2
6. Mirror's Edge
5. Guitar Hero: World Tour
4. God of War 3
3. Gears of War 2
2. Fallout 3
1. Resident Evil 5
heb ntsc en palquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NTSC console bezitters
Bellen naar de Amerikaanse Xbox helpdesk
Om de haverklap slachtoffer van de zoveelste probleem![]()
Familie weekendjes![]()
Apeldoorn FTL![]()
DJ![]()
Hij is misschien kort, maar veel langer moest hij ook niet duren...quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:39 schreef Wessiej het volgende:
Bourne Conspiracy uit, echt schandalig kort, denk zelf dat ik er 5/6 uur over heb gedaan, wel een zeer tof spel maar had niet het idee dat ik hem klaar had, komt denk ik ook omdat je maar 1 van de 3 films speelt.
Jammer.
Tof! Al krijg ik te veel een bouwvakker gevoel en dat wil ik niet maar verder is het tof!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En twee gameplay videos:
Slowdown Town Walkthrough
Banjo Land Walkthrough
die N64 =Dquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een preview, en twee gameplay videos:
Banjo Land Walkthrough
Lol nu zie ik hem ookquote:
prima , ben zondag de hele dag thuis , en veder gewoon in de avonden vanaf een uur of half 10quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol nu zie ik hem ookWordt met touwtjes aan elkaar gehouden!
Dj weer een keertje Worms een dezer dagen?
Koop nou eens een fatsoenlijke game, dan kan ik ook eens tegen je multiplayenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol nu zie ik hem ookWordt met touwtjes aan elkaar gehouden!
Dj weer een keertje Worms een dezer dagen?
Zou wel bruut zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Duke Nukem 3D naar XBLA. Hoax of echt?
Tof. Trouwens, in het Showdown town filmpje, en dan op 4:00 M dan zegt die gozer: "Twist the controller" waarschijnlijk versprak hij zich, want dit verwijst naar een motion controllerquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
En een preview, en twee gameplay videos:
Banjo Land Walkthrough
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Rkatier het volgende:
Ik ga hem dan halen
Dat was me eerste spel voor de computer die ik met zelfverdient geld haalde
Pure nostalgie
Met vrienden wel ja.... het is nu zo dat iedere mongool die achter staat en niet meer kan winnen het potje niet af maaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
Gears of warKost nu nog maar 25 euro! Zeker de moeite waard, en dan vooral de multiplayer
quote:Brütal Legend niet op E3
Veel games dit jaar op de E3 maar een paar schitteren door afwezigheid. Brütal Legend bijvoorbeeld. Vandaag maakte producer Tim Schaefer bekend dat de ‘rock en beuk’ game niet in Los Angeles te zien zal zijn.
Rockfans niet getreurd. De game met Jack Black (Tenacious D), Lemmy Kilmister (Motörhead), Rob Halford (Judas Priest) en Ronnie James Dio (Black Sabbath, Dio) heeft geen problemen. Schaefer zegt dat het samengaan van Activision en Blizzard roet in het eten gooit. Zodra dat achter de rug is zullen we nog veel meer van Brütal Legend horen, zo belooft hij.
$100 voor een 60gb hardeschijfquote:Samen met de prijsverlaging leren we tevens dat de console een 60 GB harde schijf bijgeleverd zal krijgen, voluit heet het pakket hierna de 'Xbox 360 60GB LIVE Starter Pack'. De harde schijf zal vervolgend eind oktober / begin november ook los geleverd gaan worden voor een prijs van $99,99. Daarbij krijg je niet alleen de harde schijf, maar ook drie maanden Xbox Live Gold, een ethernet kabel en een headset.
quote:Gears of War 2 met datum?
In 2006 scoorde Epic Games met de Xbox 360 titel Gears of War. In 2008 verschijnt Gears of War 2 op de Xbox 360
De game verschijnt in november, een concrete datum is er echter nog niet. Epic Games heeft nu echter wel een plaatje uitgebracht met de nummers 033-116-117-126-071. Deze nummers kun je via het ASCII systeem omzetten naar ESC-N-O-V-9. Of simpelweg: ontsnapping op 9 november. Dit wijst waarschijnlijk op de Amerikaanse releasedatum.
Ik snap het ook niet, je hebt voor 100 euro een 500 GB externe HD waar je allemaal films kan opzetten en dan via USB kan afspelen. Heb ik toen ook een tijdje gedaan.quote:
quote:Banjo Kazooie werd een lange tijd geleden aangekondigd, maar pas dit jaar werd de gameplay van de game aan de gamer gepresenteerd. Voor veel gamers viel het tegen, aangezien veel van de gewenste platformgameplay niet terug te zien leek. Een goede uitleg van Rare bleek duidelijkheid te geven.
In Banjo is het de bedoeling dat je bepaalde mogelijkheden voor je voertuigen verzamelt zodat je bij bepaalde plaatsen en werelden kunt komen, net zoals je normaal gezien in een adventure/platform game als de eerdere Banjo's met je eigen skills deed. Veel verschillende voertuigen zijn te bouwen waarmee je weer veel verschillende locaties kunt bereiken of uitspelen.
Klinkt het alsnog vaag? Bekijk dan hier en hier eens een uitgebreide gameplayvideo.
[Upd.] Het is diverse gamers opgevallen dat Ken Lobb een mogelijke verspreking doet die naar een motion sensing controller verwijst, een controller waarvan de geruchten al een tijdje de ronde doen. De tekst die Lobb geeft is als volgt:
quote:"So you basically grab with the wrench, and then you twist the controller around."
Die krijg je toch pas te zien als je er op klikt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Waar zijn de hoeveelheid MS points die de game moet kosten?
Dude koop Worms dat is vet en na paar keer spelen kun je het echt welquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koop nou eens een fatsoenlijke game, dan kan ik ook eens tegen je multiplayen
Dat zou bruut zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Duke Nukem 3D naar XBLA. Hoax of echt?
Nee toch? Of ben ik nou mis...quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die krijg je toch pas te zien als je er op klikt?
Dat hoort idd al in dit schermpje te staanquote:
Hmm, misschien stond dat er gewoon nog niet omdat dit een testversie was ofzo.quote:
Mo = Mega Octet (Version Francaise)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Er staat ook dat de game 83 Mo is? Wat is een Mo? Megaoyte?
Haha jij bent Hans Klokquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag mijn eigen fout alWas even vergeten dat de screen in het fransosisch was
Ja dat kan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:22 schreef Marble het volgende:
Weet iemand of je hard drives uit de ene regio gewoon zonder moeite kunt aansluiten op je 360 uit een andere regio? Bijv. een Japanse hd op een Amerikaanse 360, of een Amerikaanse hd op een Europese 360? Ik neem aan van wel maar wou het toch even zeker weten.
Kan niet wachten tot volgende weekquote:- Sheva's last name is Alomar.
- BSAA stands for Bioterrorism Security Assessment Alliance
- She is from the same organization as Chris, and hails from the West African branch while Chris comes from the North American one. Their logos are very, with different coloring.
- Chris and Sheva are seen working together in the battlefield, fighting back to back in one image and even jumping into a hole one right after the other.
Heb Top Spin 3 sinds gister en is zeker aan te raden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Jorwol het volgende:
Woha vet!! Duke Nukem dan hè, Dangerous Dave kan ik nu wel dromen ondertussen...![]()
Die gaan we zekers halen...
Trouwens hè.. Nog games die jullie me aanraden?
Heb nu Forza Motorsport 2, Viva Piñata en GTA 4.
Top Spin 3 leek me wel leuk, demo ging ook wel lekker, maar hoorde dat Nadal daar niet in zat ofzo?
Het liefste wil ik dus een sportgame en/of iets van een echte pure shooter (Call of Duty 4 speel ik al op pc, dus dat lijkt me iets teveel van het goede en Rainbow Six: Vegas 2 heb ik ook al uitgespeeld op pc), dus roept u maar!![]()
Lijkt me een prima oplossingquote:One theory suggests that Microsoft could install motion control into preexisting gamepads with an add-on device; perhaps a modified battery pack that also plugs into the headset port.
Zelfde controller dus, nais.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt me een prima oplossing
maar het is voor MS (en de game-ontwikkelaars) een veel betere oplossing. Het is veel goedkoper/makkelijker om zo'n battery-pack te bundelen met de game, dan zo'n losse controller. Daarnaast kunnen de mensen gewoon de normale controller gebruiken voor elke game en hoef je niet steeds te wisselen (alleen zo'n battery-pack toe voegen).quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |