abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 9 juli 2008 @ 19:43:56 #76
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60003399
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'

[ afbeelding ]
Zelfde controller dus, nais.
.....Kennedy
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:44:56 #77
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60003416
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zelfde controller dus, nais.
zie mn edit
The line is a dot to you!
pi_60003688
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'

[ afbeelding ]
[..]

Lijkt me een prima oplossing
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:04:50 #79
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60003922
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
maar het is voor MS (en de game-ontwikkelaars) een veel betere oplossing. Het is veel goedkoper/makkelijker om zo'n battery-pack te bundelen met de game, dan zo'n losse controller. Daarnaast kunnen de mensen gewoon de normale controller gebruiken voor elke game en hoef je niet steeds te wisselen (alleen zo'n battery-pack toe voegen).

Aan de andere kant, als ze met die Wii-kloon komen dan kunnen ze prima concurren met de Wii. Mensen zien mooiere games (en ja dat maakt zeker uit, wat iedereen ook roept ) en een HD-console met waggle, voor zo goed als dezelfde prijs.

Ook goed voor de concurrentie uiteindelijk, want hopelijk gaat Nintendo dan ook zakken in prijs
pi_60004168
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.

Nee, dan heb ik nog liever een X-mote. Dan heb je veel meer mogelijkheden (tennisracket, zwaard, gun etc.).
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60004192
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:
Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
In Beijing 2008 zit (baan)wielrennen

woensdag 9 juli 2008 @ 20:28:05 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60004455
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb Top Spin 3 sinds gister en is zeker aan te raden.
Coole shit.

Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
Als het goed is komt Pro Cycling Manager 2008 naar Xbox Live Arcade
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_60004606
Quantum of Solace gameplay

Ziet er best goed uit, alleen jammer van die QTE's. Als er multiplayer inzit haal ik hem wel.

woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:35 #84
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60004644
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60004755
Top Spin 3 is echt verschrikkelijk. Waar deel 1 een Virtua Tennis kloon was met extra controls is deel 3 een soort film geworden waarin je de richting van de spelers een beetje kunt beinvloeden.

Toen ik de demo speelde dacht ik dat ik naar een demo filmpje zat te kijken, zo traag en slecht reageert de speler op je acties. Wat een koleregame, alleen de graphics zijn fantastisch.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:13:42 #86
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60005483
Chapter 8 van Ninja Gaiden
Wat een Dikke Design fouten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_60006629
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
Wil je savegames kopiëren van de ene naar een andere schijf? Heb je games uit de ene regio en wil je die spelen op een console/HDD combi uit een andere?

Heb zelf een US HDD op een EU console met EU games en het werkt 100%
pi_60006803
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:28 schreef Marble het volgende:
Fijn! En dus ook geen compatability problemen, bijv. niet kunnen saven of zo?
nee geen problemen ik kan het 100% zeker zeggen want ik heb een import console en een pal console
en ik switch altijd tussen schijven , en het werkt zonder enkele problemen , alle hardware eigenlijk
alleen de wireless controller moet je even handmatig laten zoeken omdat die een andere ferquency gebruikt
maar als ze eenmaal elkaar gevonden hebben werkt het ook gewoon en blijft die ook op die ferquenty

[ Bericht 1% gewijzigd door DJ_ op 09-07-2008 22:13:52 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_60006904
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
jep werkt ook prima
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:16:43 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_60007005
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.

En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel . Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_60008074
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
SPOILER
Wat een verrassing

Ik heb het spel hier nog in de seal liggen maar iedere dag besef ik steeds meer dat ik minder zin krijg in de game
quote:
Operation Flashpoint 2 haalt 2008 niet

Het was de laatste tijd behoorlijk stil rondom Operation Flashpoint 2, zo'n stilte wordt vaak doorbroken met slecht nieuws.

Ook dit keer is het raak, op de website van de game is te lezen dat het spel pas volgend jaar zal verschijnen. Afgelopen maart gaven de ontwikkelaars nog aan dat het spel aan het einde van dit jaar moest verschijnen. Fans hoeven gelukkig niet tot 2009 te wachten voor nieuw materiaal, al deze vrijdag verschijnt er een trailer op de de website, uiteraard zullen we deze ook op Gamed posten.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:06:31 #92
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60008381
http://www.lively.com/html/landing.html

Nu weet ik eigenlijk wel zeker dat MS (ooit) ook met zoiets komt op de 360
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:12:31 #93
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60008534
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.

Nee, dan heb ik nog liever een X-mote. Dan heb je veel meer mogelijkheden (tennisracket, zwaard, gun etc.).
Ja idd ik vind de Sixaxis echt kut en ik geen zin om die onzin ook op de 360 te krijgen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games woensdag 9 juli 2008 @ 23:22:33 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60008812
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Sackboy het volgende:

[..]

In Beijing 2008 zit (baan)wielrennen
Heb je hem al binnen?
.....Kennedy
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:23:54 #95
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60008845
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jep werkt ook prima
OK, uitstekend. Bedankt!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:25:12 #96
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60008879
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.

En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel . Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
Ah dus deze doorbijten en dan is het weer leuk?
Sowieso snap ik sommige keuzes mbt het level design niet..
Iedereen die NG1 heeft gespeeld vind hetzelfde kut... het zwemmen werkt niet, en de Spookvisjes waren irritant.
Dat eerste geef ik ze gelijk in.. en ze hebben er NIKS aan verandert bij deel 2.. gewoon weer een water level erin... en vervolgens gooien ze die spookvisjes er ook nog eens bij.. in hetzelfde level ook!
En het verhaal!, het gaat nergens over!
Het is NIET te volgen.. je gaat van de ene naar de andere slachtpartij zonder enige uitleg van wtf er nou gebeurt is...
En de voice acting van sommige bazen... PS1 kwalieit.. echt heel slecht.

Begrijp me niet verkeerd, Ninja gaiden 2 is een prima game... maar man o man wat laten ze een hoop steken vallen!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:29:57 #97
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60009004
ahhahahaha

Ik denk dat dit spel tijdens de E3 te downloaden zal zijn, net als Doom vorig jaar
pi_60009237
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Heb je hem al binnen?
Nee

Hier is ie al een tijdje uit, maar de Amerikaanse release was gisteren pas, dus ik krijg hem pas volgende week binnen.

pi_60009311
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Iedereen die NG1 heeft gespeeld vind hetzelfde kut...
Eindelijk iemand die me begrijpt

Serieus het leveldesign uit deel 1 is tien keer beter. In deel 2 hebben ze weinig inhoud en voelen heel doods aan. Wat te denken van de onzichtbare muren. Nee Team Ninja slaat de plank hiermee volledig mis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')