Zelfde controller dus, nais.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef kepler het volgende:
naast die verspreking van Rare, ook een 'filmpje'
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt me een prima oplossing
maar het is voor MS (en de game-ontwikkelaars) een veel betere oplossing. Het is veel goedkoper/makkelijker om zo'n battery-pack te bundelen met de game, dan zo'n losse controller. Daarnaast kunnen de mensen gewoon de normale controller gebruiken voor elke game en hoef je niet steeds te wisselen (alleen zo'n battery-pack toe voegen).quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slimme oplossing. Doet me denken aan die GBA cartridges waar zo'n gyro sensor in zat. Maar dan krijg je wel dat PS3 SIXAXIS idee, en daar wordt niet zoveel meegedaan merk ik.
In Beijing 2008 zit (baan)wielrennenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:
Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
Als het goed is komt Pro Cycling Manager 2008 naar Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb Top Spin 3 sinds gister en is zeker aan te raden.
Coole shit.
Bestaat er trouwens geen wielren spel ofzo? Die mis ik een beetje in mijn sport collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Wil je savegames kopiëren van de ene naar een andere schijf? Heb je games uit de ene regio en wil je die spelen op een console/HDD combi uit een andere?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
nee geen problemen ik kan het 100% zeker zeggen want ik heb een import console en een pal consolequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:28 schreef Marble het volgende:
Fijn! En dus ook geen compatability problemen, bijv. niet kunnen saven of zo?
jep werkt ook primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Marble het volgende:
Iemand die weet of je savefiles uit de ene regio (bijv. Japan) op een harddisk uit een andere regio (bijv. Europa of Amerika) zonder problemen kunt opslaan? Maakt dat iets uit? (Had het al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad dus sorry voor dubbelop.)
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
Chapter 8 van Ninja Gaiden![]()
Wat een Dikke Design fouten!Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel. Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
Chapter 8 van Ninja Gaiden![]()
Wat een Dikke Design fouten!Wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het spel hier nog in de seal liggen maar iedere dag besef ik steeds meer dat ik minder zin krijg in de game
quote:Operation Flashpoint 2 haalt 2008 niet
Het was de laatste tijd behoorlijk stil rondom Operation Flashpoint 2, zo'n stilte wordt vaak doorbroken met slecht nieuws.
Ook dit keer is het raak, op de website van de game is te lezen dat het spel pas volgend jaar zal verschijnen. Afgelopen maart gaven de ontwikkelaars nog aan dat het spel aan het einde van dit jaar moest verschijnen. Fans hoeven gelukkig niet tot 2009 te wachten voor nieuw materiaal, al deze vrijdag verschijnt er een trailer op de de website, uiteraard zullen we deze ook op Gamed posten.
Ja idd ik vind de Sixaxis echt kut en ik geen zin om die onzin ook op de 360 te krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt 3x niks. Dan wordt het net zo nutteloos als de Sixaxis.
Nee, dan heb ik nog liever een X-mote. Dan heb je veel meer mogelijkheden (tennisracket, zwaard, gun etc.).
OK, uitstekend. Bedankt!quote:
Ah dus deze doorbijten en dan is het weer leuk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet het, kutste chapter. Alhoewel ik er de 2e x met gemak doorheen ging, tis een kwestie van ontwijken.
En anyway OMG wat is UT3 een gruwelijke shooter zeg, echt een vet spel. Zoveel meer fun dan Battlefield : BC!!!!
Neequote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Iedereen die NG1 heeft gespeeld vind hetzelfde kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |