Nu ik geen xbox heb ga ik denk ik maar op straat hangen, dus over een week kom ik terug en begrijp ik je taal en reageer ik hier op ok? :pquote:
samen met Alan Wake en ik ben tevredenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trouwens een Dead Rising 2 zou ook erg welkom zijn
Je overleefd het niet op de straat jongen want je mist street skills je weetz!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nu ik geen xbox heb ga ik denk ik maar op straat hangen, dus over een week kom ik terug en begrijp ik je taal en reageer ik hier op ok? :p
Aan mn worms skillz heb ik dan natuurlijk niets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overleefd het niet op de straat jongen want je mist street skills je weetz!
Ik weet het niet Kepler of we er wat van horen hij stond ooit wel in m;n top 5 maar ik ben Alan Wake al lang weer vergeten.. jammer!
Perfect Dark Zero was een launchgame. Als Rare nu een echte next-gen Perfect Dark zou maken zou ie 30x beter zijnquote:
Damn deze wordt vet!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
De beloofde trailer van Operation Flashpoint 2:
http://xbox360.ign.com/do(...)OFP2_FMV_070908.html
En nog twee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:05 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er is niks ingame in die trailer lijkt mij. Ik las dat het een CGI trailer is met ingame assets.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Een van de medewerkers repte op het officiële forum over ingame fragmenten. Heb ik ze over het hoofd gezien?
Kijk, dat ziet er al beter uit! Vooral die jungle!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nog twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu pittenquote:Master Chief in Fable 2
Onlangs werd aangekondigd dat er een Collectors Edition van Fable 2 zal verschijnen. Niet veel later verscheen onderstaande screenshot op de fansite Lionhead.net.
Dit lijkt inderdaad Master Chief die een liedje speelt op de luit. De makers van de game willen geen commentaar geven op deze vreemde afbeelding, maar het is te verwachten dat het Master Chief personage als bonusmateriaal in de Collector's Edition zal verschijnen, in welke vorm dan ook.
Ander nieuws over Fable 2: Mocht je zelf nog geen personage hebben, maar toch snel een potje mee willen spelen met een vriend, dan kan je op dat moment snel een nieuwe henchman creëren. Je activeert gewoon de tweede controller en een menu springt in beeld waarin je snel je personage kan aanmaken. Binnen een minuutje kun je dan in coöp verder met de game.
Soundtrack vind ik wel wat minder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:17 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN GEWELDIG LEKKERE MP GAME
vanavond weer coop campaign gespeeld, fucking geweldig. Heerlijke soundtrack van Jesper Kyd ook
Die eerste screens, dat struikje op het hoofd van je vijandenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nog twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soulflyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soundtrack vind ik wel wat minder.
Zet zelf wel ff een cdtje aan Soulfly ofzo.
MP goed uitgewerkt met 16 man online insta gib aan en chaos.
Het zal vast alleen de debuuttrailer zijn die zo gestyled is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef Ron.666 het volgende:
Sinds wanneer is Mirror's Edge een cell-shaded animatie geworden? Ik hoop toch dat dit net als bij SFIV bij een trailer blijft..
Wel een hele vette baardquote:
Dit is een story-trailer. Misschien dat de cutscenes in het spel straks ook cell shaded zijn, maar het spel zelf zeker niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:19 schreef Ron.666 het volgende:
Sinds wanneer is Mirror's Edge een cell-shaded animatie geworden? Ik hoop toch dat dit net als bij SFIV bij een trailer blijft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |