Ik kan je eventueel vanaf Utrecht oppikken, maar ik heb geen idee of dat handig is of dat je dan alsnog met veel heisa zitquote:Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef p_iglet het volgende:
Ja mijn ruiling is goedgekeurd!! Ik ben dus 26 juli de hele dag vrij
Maar is er iemand vanuit het westen des lands waar Pepijn en ik mee mee zouden kunnen rijden?
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Iksje het volgende:
Oh ja, ik wil ook nog steeds een mei tai (die mag ik binnenkort eens van een kennis proberen) en een geweven draagdoek), hoezo is dragen verslavend?
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef Webkim het volgende:
Iksje, wat cool zeg! Ze schijnen erg fijn te dragen met Ergo's; zelfs met grotere en dus zwaardere kindjes.
Baby bjorn is dus geen aanraden? Ik heb voor nu een lodger gehaald omdat ze ivm dr heupjes nog niet in een baby bjorn mag, maar wou daarna wel zo'n ding aanschaffen. Al vind ze de lodger ook heerlijk liggen...5 minuten lopen en ze slaapt alquote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de Baby Björn van mijn schoonzus getest. Maar wat een armoeïge bedoening zeg. Die armpjes hangen zo sneu naar beneden dat ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg. Dat was natuurlijk een goede aanleiding om nog maar eens over een doek te beginnen, want dat is veel knusser
. Lilah vond het wel tof trouwens, die heeft de helft van de wandeling liggen snurken
.
Welke maat?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
korte doek met vrolijke kleurtjes
Deze en dan de rood/geel/oranje versie
Nou, ik had gisteren alweer ruziequote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:29 schreef Kersjes het volgende:
Kim, dan moet je nu natuurlijk wel een nieuwe foto plaatsen waarop Lilah niet klem zit, in een mooie doek ofzoWat is d´r haar trouwens licht geworden, zelfde kleur als jij hebt.
Reken hem maar eens voor hoeveel je kwijt zou zijn als je op de markt (waar je dit soort stof al niet eens kan vinden) kwijt zou zijn aan stevige stof met de juiste weefmethode.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik had gisteren alweer ruzie. Mijn wederhelft vond het belachelijk dat ik zo'n ding wilde wat ik zelf ook wel kon maken als ik een lap stof op de markt zou kopen.
Het komt op mij ook altijd meer over als een manier om je kind te kunnen vervoeren terwijl je je handen vrij hebt. vertikaal tegen de ouder geplakt, helemaal niet lekker samen met de ouder in een doek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de BabyBjorns er in de winter ook altijd zo sneu uit zien. Die kindjes in van die ski-pakjes en dan die armpjes en beentjes er zo stijf uitstekend omdat ze zich niet eens meer kunnen bewegen.![]()
Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig hebquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het helpen als je er een merk-naampje aan zou hangen? Een stoeren GANT doek ofzo?![]()
Niet snappen: gewoon bestellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, nouja. Ik vind het een beetje raar dat hij erover zeurt. We kunnen wel kasten vol met kleren kopen maar niet een draagdoek erbij?. Ik snap het gewoon niet
.
Bij de meeste Duitse sites kun je vooruit betalen per internationale bankoverschrijving. http://www.zwerge.de bijvoorbeeld. Graag gedaan meneer k_i_mquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig heb.
Ja mooi hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef LadyS het volgende:
Ik zit nu dus ook even te kijken op knusjes.be, maar ik vind deze (Amazonas) wel mooi:
En ze hebben ook een Didymos Iris
[ afbeelding ]
En dit is een mooie Girasol, vind ik dan:
[ afbeelding ]
Ja, mooooi!quote:
Ik wilde proberen rond 11.00u bij Macka te zijn, dus om 9.00 in de trein te zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie dat de meet zaterdag van 10 tot 17 uur is, ligt er ergens een piek wat betreft bezoekersaantallen?
Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend, ivm de middagslaap, maar dat zal ik nog even overleggen met mijn reisgenoten.
Wat doet de rest?
Als dat nou niet lukt mag je best mijn mei tai lenen, wordt die ook eens intensief gebruikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef LadyS het volgende:
Iris weegt nu 13 kilo hier op de personenweegschaal![]()
Ik heb hier nog wel een half-affe mei-tai liggen (was ik alweer vergeten), ik zal mijn schoonmoeder eens lief aankijken of ze hem voor me af wil maken (Hij was eigenlijk wel praktisch af, alleen de banden moeten nog omgezoomd worden, maar ik vond ze wat smal, dus ik wil bredere banden eraan.....
Didymossen zijn duurder omdat ze van ecologisch verbouwde materialen zijn, en in Duitsland geweven worden. Andere doeken worden vaak gemaakt in lage lonen landen (Guatemala, de Baltische staten).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:Wat een geld is het toch allemaal.
Ik vind er zo heel veel mooi, maar ik vind het toch ook wel heel erg veel geld.
Daar gebruik ik de doek niet vaak genoeg voor dan... Ik hou het wel bij mijn LaRae.
25 euro op bieden... Ik had erop geboden, maar ik had tegelijkertijd op een ringsling geboden. De ringsling vond ik bij nader inzien toch leuker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef LadyS het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk, van Oilily
http://link.marktplaats.nl/173546906
Is dit nou ook een soort meitai? Volgens mij wel, he?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:52 schreef LadyS het volgende:
Hé, ene Swets heeft 31 euro geboden
edit: ET heeft al bekend via PM
het kwartje viel pas na het biedenquote:
Zeer zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Leuke smileys!
Poppejans, wil jij ook gaan dragen straks? Zou mooi zijn als je over 'n maand of 9 hier een foto van je kleintje in de doek kan posten
quote:
Beschrijving
Draagdoeken bevorderen de ontwikkeling van een kind zowel op emotioneel, cognitief als motoriek vlak. De Amazonas Carry Slings zijn geweven in de hoog aanbevolen Kreuzköper stijl, wat ze nog meer stretchy in de diagonale richting maakt. Hierdoor zijn ze prachtig rond het lichaam van je kindje te leggen en dragen ze zeer comfortabel.
Speciale eigenschappen
Heel dun, wellicht de dunste draagdoek die we hebben. Hierdoor heel aangenaam voor in de zomer, heel licht ook. De uiterste delen zijn V-vormig zodat je makkelijk knopen kan maken.
Maat
450 cm
510 cm
Bij voedingskleding.nl, waar ik mijn Kristen ook heb besteldquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Reinhilde het volgende:
DeLiedje, waar had jij jouw Kirsten besteld?
Ik heb dat linkje al een paar keer gefixed, maar hij gaat steeds stuk bij het kopieren naar een nieuw topic. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:52 schreef Iksje het volgende:
Er staat een fout linkje in de openingspost merk ik net, dit zou 'm moeten zijn (zelf mei tai maken) http://www.xs4all.nl/~hhayes/Beth's%20Mei%20Tai%20(BMT).html
Ah kijk, ik dacht dat de doeken van draagdoek.nl niet geknoopt hoeften te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Macka66 het volgende:
Kristen en draagdoek.nl moeten allebei geknoopt worden hoor, dus daar hoef je de keus niet van af te laten hangen. Is een ringsling niet iets voor Nixxx?
Voor een rekbare doek zou je ook de Binana kunnen overwegen. Mooie stof in mooie kleuren, lijkt me ook voor mannen prima te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop dat je dat leuk vindt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:59 schreef Webkim het volgende:
Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken
Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
He, leuk om te lezen Macka, dat soort reviews zijn nuttig. Kan je er niet wat meer schrijven?![]()
Ik wacht nog even om het zo te noemenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef Macka66 het volgende:
Nou zeg, er is blijkbaar een batch Kristens met een productiefout.
Toevallig heb ik ook de Didymos onder de wasmachines, maar nog nooit een overmatig krimpende doek gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:41 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik heb zeg maar de Dydimos onder de wasmachines (Miele) en hoop niet dat het daaraan ligt![]()
Hm, ik vrees dat ik vooral wat wil weten over BB-wrap dus dat schiet voor wat mij betreft niet opquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?
(Behalve met m'n doeken/dragers in de OP heb ik ook utgebreide ervaring met een Hoppediz en een Ellaroo)
Ik heb geen fourwheeldrive hèquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:34 schreef Webkim het volgende:Wat een mooie foto's!
Even over zaterdag: het is vast de bedoeling dat er doeken mee gaan? Zijn er dingen in het bijzonder die jullie willen zien? Ik neem aan dat niet alles mee hoeft...
Is die lap stof misschien te lang voor de knoopmethode die je hebt uitgezocht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:57 schreef Memmel het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik wanhopig word die lange lap stof (ik ben niet de smalste, zeg maar) als ik Anna ga knopen? Ik wil haar zo graag op mijn heup hebben, maar het lukt me nie-hiet.![]()
Zou bijna weer positief over mijn BabyBjorn worden...
Da's idd erg lang voor heupdragen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Memmel het volgende:
Nee nee, ik heb een Girasol. Vanwege mijn horizontally gifted positie (maar ik heb wel een heel mooi kind gebaard, zeg ik er altijd maar achteraan) en een test met de 4.6 van P_iglet, heb ik een 5.2 gekocht.
Ja, wandelwagen mag. Ik heb ook een Bugaboo staan die als tijdelijke slaapplek kan dienen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doekEn met mijn zoon
![]()
![]()
![]()
Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?![]()
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
K vond 'm wel iets voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:![]()
Een camouflage tai, cool!
Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doekEn met mijn zoon
![]()
![]()
![]()
Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?![]()
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
Precies, ik ben er bij Ronja al heel vroeg mee opgehouden om haar in een vreemde omgeving tot slapen te krijgen. Ze haalt het thuis wel weer inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef LadyS het volgende:
Thuis slaap Iris nog wel regelmatig hoor, maar als het druk en/of gezellig is dan kan ze het ook overslaan. En zeker in een vreemde omgeving wil ze slecht slapen, dus ik ga het morgen niet eens proberen
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:![]()
Een camouflage tai, cool!
Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?
Ik ben dus vorige week met Dochterlief en Ayden met de trein vanuit Tilburg naar Apeldoorn geweest (quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
Ik twijfel dus enorm he. Over met Thomas in het OV.
Welke doek had ik nou van jou geleend? Waar heb je die vandaan? Uiteindelijk vond ik die ook de allerleukste! Ik had namelijk ook even gespiekt in je tas met doeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:35 schreef Webkim het volgende:Ja! M'n rainbow! Ik miste -em gelijk met uitpakken.
Ik vond het leuk jullie en de doeken en dragers en kunsten even te zien. Thomas vond het ook leuk, maar in de auto was -ie het zat en het strand is er niet meer van gekomen. Meneer ligt slaap in te halen.Macka, ik ga die short frontcarry vanavond meteen even proberen. Bedankt voor je gastvrijheid en pas je goed op rainbow.
![]()
Kersjes: de Bumbo is door Thomas goed bevonden. Foto komt er vandaag of morgen aan. Zenkjoeverriemutsj.
Ticootje! Leuk he? Nou moet je toch een doek.
Nee hoor, hooguit twee weken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
pff.. das jammer. Dat duurt dan zeker ook wel even voordat je m in huis hebt?
Nou, dan wordt het na de vakantie. Jen gaat lekker in de sling in de zomervakantie.
quote:
Ja, die mokka is ook erg mooi!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Macka66 het volgende:
Ziet er mooi uit, Webkim!
Chacama is superdraagmama (en ik heb de fotoos om het te bewijzen). Ik zie het mjzelf nog niet doen, een kleuter en een dreumes tegelijk dragen. (Leve de draagpapa!)
En de Beco is prachtig (en LadyS heeft de fotoos om dat te bewijzen)
Tcootje, is de Girasol Mokka mischien iets voor jou? (M. wil vast niet echt jouw rug en Jen d'r heupen verpesten met een BabyBjorn!)
Ja, ik heb hier ondertussen een discussie. M. vindt het niets.. Hij weet het niet. Misschien moeten we gewoon nog een keer meeten, dan neem ik m mee. Dan kan hij het proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef p_iglet het volgende:
ticootje, met een 5,2 kun jij niets... daar ben je mummy in...
dus als jij met die doek ook wil gaan dragen zou ik maatje kleiner nemen, en voor M. een knooptechniek zoeken met minder stof.
En heel goed vragen of M. idd zeker wil gaan dragen, een hoop papa's zien dat toch niet zo zitten, en dan is een te lange doek heel zonde als jij er neit smee kunt.
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto'sAlleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
Ik denk dat ik even niets slechts meer over de babybjorn mag zeggen... Ik krijg alleen maar boze blikken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, wij hebben een BabyBjorn, en toen Eli nog een kilootje of 4 a 5 woog, vond ik het al superzwaar wegen op de schouders.
Nu heb ik met met 10+ kg naar de kinderboerderij gelopen en terug, geen centje pijn.
Zeg dat maar tegen M.
Hmm, 2 weken levertijd voor Girasol, ga morgen maar eens iets bestellen dan
Morgen over twee wekenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, heb ik eroverheen gelezen, heb jij nou ook een doek?
Ja hoor dat magquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.
Ik wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:35 schreef Macka66 het volgende:
T...
[sup...Ik heb alleen geen BabyBjorn.[/sup]
De Maruyama?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht?.
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etc
filpmje
Ik kreeg dit antwoord:quote:Op zondag 13 juli 2008 08:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wel...![]()
Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!
Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Webkim het volgende:
Of de Girasol Big Sur.
Die lijkt erg op Polkka.Zo erg dat ik hem besteld heb toen ik geen Polkka kon vinden. Die komt dus half augustus ofzo ook nog.
Het haken zelf maakt je doek ook nog zachter en soepeler. Niet het gehaakt wegleggen dus, maar de handelin zelf: het steeds door de lussen trekken van de stof. DE manier om stugge nieuwe doeken lekker te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef beefcake het volgende:
Anna![]()
[..]
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuzequote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Webkim het volgende:
[..]
De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.
Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.
En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze.
Als je niet een lange wandeling (van een paar uur) gaat maken met de peuter op je rug denk ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef owlet het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
Ik las op TBW over snijden zoals EllaRoo.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
Oei, ik ben héél benieuwd hoe die uit gaat pakken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto'sAlleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef p_iglet het volgende:
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Webkim het volgende:
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen.Anyone?
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeftquote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.
Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?
Waarom doe je m weg?
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.![]()
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb.![]()
Green Paprika shortie, praktisch te geef.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Macka66 het volgende:
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach![]()
dingdong pmquote:Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef chacama het volgende:
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan......ben erg nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |