abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59938799
Ringslings, Tricot Slens en Tricotti's met rek, Storchenwieges zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Vervolg op Vervolg op Draagdoeken 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 9 en 10

handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij Mamatoto
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen

Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes.

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)

Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?

Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6

BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0

Cattie:
korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6

Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio

E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6

lcicle: draagdoek.nl

Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier

Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.

Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25

LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop

Macka: Barabarn Chili 2.6 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Ergo NG black-cranberry / Storm Op Zolder Aziatische doek / Mackagemaakte ringsling / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Yamo Moccha Streaks / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6

Maneki.Neko:
TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja

Memmel: Girasol nr. 31 5.2

Owlet: tricot draagdoek.nl / storchenwiege Anna 5,20 / zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta, slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo LaRae 3,60 / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry.

Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika

p_iglet: Ellaroo Christiane 4.6 / Ellaroo Jan 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6

PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai

Reinhilde Ellaroo Mei Tai

Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl / didymos eva 4.7 / didymos indio sonne 4.7 / didymos natural hemp 4.7 / Mr. Mirko MT wraparound sleepy

Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Hoppediz Oslo 4.1 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne

Webkim: Tricot Slen / Ellaroo La Rae 4.6 / Mister Mirko Mei Tai / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea 4.6 / Girasol Lampo 4.6 / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 / Girasol Rainbow 4.6 / Didymos Red Tom 4.6

YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend)

[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 11-07-2008 19:05:06 ]
pi_59938882
En in het vorige topic hadden we het over Tom, en of die wel of niet aantrekkelijk was...
Tearsong had het idee om van Tom een Tim te maken... ik vind Tom al aantrekkelijk zo als hij nu is
  zondag 6 juli 2008 @ 23:56:41 #3
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59938894
Jaaaaa, in dit topic kan ik straks gaan patseren met mijn nieuwe doek
Hopelijk wordt hij gauw geleverd. Op mijn mailtje van afgelopen woensdag met de vraag wanneer ik hem kan verwachten heb ik nog geen antwoord gehad
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 00:18:32 #4
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59939271
Mag ik nog even wijzen op de drie evenementen nav dit fantastische topic?
- Lampo on tour, Webkims Girasol Lampo gaat het land door
- 12 juli allen welkom op de draagdoek-in bij mij in Den Haag, tussen 10.00 en 17.00, PM mij voor adres etc.
- 26 juli workshop van Eva (doekentheek.be) bij Webkim in Den Bosch, is vol maar er is een reservelijst
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59939415
Ja mijn ruiling is goedgekeurd!! Ik ben dus 26 juli de hele dag vrij
Maar is er iemand vanuit het westen des lands waar Pepijn en ik mee mee zouden kunnen rijden?
pi_59939464
Hmm nou in ieder geval niet met mij (want ik ga met de trein )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 7 juli 2008 @ 07:45:08 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59940984
Helaas P_iglet, dat is ons verhuisweekend en ik had me ook niet opgegeven, trouwens.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:24:00 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_59941173
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef p_iglet het volgende:
Ja mijn ruiling is goedgekeurd!! Ik ben dus 26 juli de hele dag vrij
Maar is er iemand vanuit het westen des lands waar Pepijn en ik mee mee zouden kunnen rijden?
Ik kan je eventueel vanaf Utrecht oppikken, maar ik heb geen idee of dat handig is of dat je dan alsnog met veel heisa zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59941223
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri)/ ergo carrier

ik heb een ergo carrier! Dit is 'em:

Ik heb er lang over getwijfeld, hij kost tenslotte 90 euro. Maar Liande is bijna jarig (dus centjes van de grootouders om zelf een cadeau te kunnen kiezen), hij gaat heel lang mee en de doorverkoopwaarde ligt bijna even hoog heb ik op e-bay gemerkt... dusseh dan mocht ik hem toch kopen hè

Nog even oefenen maar zo durf ik Liande wel op m'n rug dragen.

Oh ja, ik wil ook nog steeds een mei tai (die mag ik binnenkort eens van een kennis proberen) en een geweven draagdoek), hoezo is dragen verslavend?
  maandag 7 juli 2008 @ 08:37:55 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_59941297
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Iksje het volgende:
Oh ja, ik wil ook nog steeds een mei tai (die mag ik binnenkort eens van een kennis proberen) en een geweven draagdoek), hoezo is dragen verslavend?

Een mei tai staat bij mij ook nog op het lijstje, maar ik ben er nog niet uit of ik hem eventueel zelf kan maken. Ik zou mijn moeder natuurlijk kunnen vragen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59942353
gefeliciteerd Iksje
pi_59943311
Iksje, wat cool zeg! Ze schijnen erg fijn te dragen met Ergo's; zelfs met grotere en dus zwaardere kindjes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59943368
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef Webkim het volgende:
Iksje, wat cool zeg! Ze schijnen erg fijn te dragen met Ergo's; zelfs met grotere en dus zwaardere kindjes.
en zelfs met een zwangere buik, tot nu toe dan
  maandag 7 juli 2008 @ 11:30:46 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59944013
Ik heb afgelopen weekend de Baby Björn van mijn schoonzus getest. Maar wat een armoeïge bedoening zeg . Die armpjes hangen zo sneu naar beneden dat ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg. Dat was natuurlijk een goede aanleiding om nog maar eens over een doek te beginnen, want dat is veel knusser . Lilah vond het wel tof trouwens, die heeft de helft van de wandeling liggen snurken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 12:28:17 #15
141844 Macka66
pi_59945323
Iksje, gefeliciteerd! En mooie groene voering. 't Is echt een cadeau waar je nog lang plezier van kunt hebben.

k_i_m, een doek is ook altijd mooier dan een BabyBjorn. En in de doek had Lilah vast de hele wandeling liggen slapen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59946346
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de Baby Björn van mijn schoonzus getest. Maar wat een armoeïge bedoening zeg . Die armpjes hangen zo sneu naar beneden dat ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg. Dat was natuurlijk een goede aanleiding om nog maar eens over een doek te beginnen, want dat is veel knusser . Lilah vond het wel tof trouwens, die heeft de helft van de wandeling liggen snurken .
Baby bjorn is dus geen aanraden? Ik heb voor nu een lodger gehaald omdat ze ivm dr heupjes nog niet in een baby bjorn mag, maar wou daarna wel zo'n ding aanschaffen. Al vind ze de lodger ook heerlijk liggen...5 minuten lopen en ze slaapt al
pi_59946646
Baby bjorns zijn o.a. minder goed voor de ontwikkeling van de heupjes geloof ik. Dat, en ik heb de baby bjorn zelf nooit echt comfortabel gevonden maar dat puur mijn ervaring.
It's all up to you
pi_59946680
Nee, een bjorn is eigenlijk voor de baby niet zo heel prettig zitten. En voor zo rond de prijs van de Bjorn zijn er hele mooie SSC's (soft structured carriers) te vinden die het gebruiksgemak van een bjorn combineren met de het comfort van een doek.
Ik heb even geen puf om wat namen en links voor je op te zoeken. De ergo zoals in een paar posts hier boven is er in ieder geval een van maar er zijn er meerdere
pi_59946729
ah oke, dan zal ik eens zoeken naar ssc's

die draagdoeken zoals door anderen hier gebruik worden lijken me allemaal nogal lastig qua hoe je ze moet knopen Of is dat redelijk makkelijk te leren?

De lodger is nl wel nogal warm, dus niet altijd even handig
pi_59947068
De basisknoop (kruisen en middenstuk over de baby trekken) voor de rekbare doek vond ik best snel te leren. Zittend met de beentjes erin lukte hier ook niet zo goed, maar da's een andere knoop dan de basisknoop.
Vanaf het moment dat ze rechtop mocht met de beentjes eruit (rond 3 maand), ging alles heel vlot.

Met niet-rekkende doeken heb ik geen ervaring, maar ook daar schijn je de basisknoop te kunnen gebruiken (naast vele andere natuurlijk)

Het tussenstuk van de baby bjorn schijnt niet erg breed te zijn, waardoor baby's hangen ipv zitten, wat dus niet goed is voor de heupjes. Bij een doek of een ergo carrier zijn de heupjes mooi gespreid, wat beter is voor de baby.
Zag net dat een Baby Bjorn hier in België 103 euro kost (of toch een bepaald model), da's dus meer dan mijn ergo carrier. En ze hebben beide een sportieve look, dus 't is niet zo 'alternatief' als een doek bvb.
pi_59947142
Het is allemaal wel redelijk makkelijk te leren hoor En anders is er hier vast wel iemand die je het allemaal een keertje 'in het echt' kan laten zien.

De ergo is iig. een goede mogelijkheid. Kijk ook eens naar de beco (butterfly): http://www.blozekriekske.nl/becobutterfly_extra.php
Die hebben wel wat weg van baby bjorns maar zijn stukken comfortabeler voor jezelf en je kindje (en leuk met al die verschillende stofjes die je kunt kiezen)
Of deze, de patapum:
http://www.blozekriekske.nl/patapum_extra.php
It's all up to you
pi_59947440
thnx tearsong, die zien er idd ook wel handig uit
En idd wat vrolijker met de verschillende stofjes!

en de basis knoop is dus redelijk makkelijk te leren, oke nou dan moet ik maar eens een voorbeeld bekijken...ff checken of ik daar een beetje wijs uitkom...altijd leuk om een beetje van doek en draagzak te kunnen wisselen

thnx voor de antwoorden in elk geval
pi_59947961
Ik ben erg blij met mijn Sleepy Nico, ook een ssc. Zijn er ook in erg leuke stofjes.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 7 juli 2008 @ 14:34:58 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_59948216
Bla, een doek knopen is net zoiets als je veters strikken. In het begin lijkt het ingewikkeld, maar als je het een paar keer hebt gedaan wordt het al snel vanzelfsprekend.
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:07:27 #25
141844 Macka66
pi_59948866
Yamo! Yamo! Yamo! Handig kopen gaat via Ebay, Bla.
(maar de Ergo is ook prima, en de Nico ziet er leuk uit)
15 ssc's vergeleken op The Babywearer
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 15:16:09 #26
141844 Macka66
pi_59949051
Let op bij de Patapum, die hebben verschillende groottes voor baby's en peuters!
Ergo heeft een baby-inzet die je er los bij kan kopen, veel andere ssc's moet je pas vanaf drie maanden gebruiken. De eerste drie maanden kun je dan een tricot knoopdoek of (korte) geweven knoopdoek gebruiken om je baby in wieghouding of kikkerhouding te kunnen dragen.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:22:04 #27
14746 k_i_m
pi_59955859
Let niet op mijn altijd gezellige gelaatsuitdrukking .

Het arme kind zit gewoon klem met haar hoofd .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 juli 2008 @ 20:38:41 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59956302
het grootste nadeel van de babybjorn vs de draagdoek en hopelijk ook de beco (buuterfly) straks is het draagcomfort. Met de bb kon ik nauwelijk 10 minuten lopen en deden mijn schouders en rug al pijn. Met de draagdoek, loop ik zelfs met Fleur (17 kilo) op mijn rug nog een half uur/driekwartier zonder moeite.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:09:41 #29
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59957133
Da`s wel een heel sneu gezicht ja Van Lilah dan he, dat van jou valt best mee
Ik heb m`n perraja binnen. Hij zit nu in de was..morgen heb ik weer een knoopproject
Saartje
  maandag 7 juli 2008 @ 21:12:24 #30
14746 k_i_m
pi_59957219
Was ist das? Een perraja?
In my life
Why do I smile
  maandag 7 juli 2008 @ 21:13:24 #31
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59957255
korte doek met vrolijke kleurtjes
Deze en dan de rood/geel/oranje versie
Saartje
pi_59957331
leuk maneki!
pi_59959263
Die zien er vrolijk uit Maneki! Erg leuk
It's all up to you
pi_59960994
Yeey vandaag de combi cotti gehaald.
pi_59961869
Leuk Ixa! Ben benieuwd hoe hij je bevalt
It's all up to you
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:29:59 #36
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964796
Maneki, is zo´n Perraja wel geschikt om lang mee te dragen?
Lijkt me trouwens wel handig voor de korte stukjes als ik Devin bijvoorbeeld van en naar de auto moet tillen (we wonen in een flat) of als we met de fiets weggaan. Hem `zo` tillen, zonder doek, hou ik niet zo lang meer vol.

Kim, dan moet je nu natuurlijk wel een nieuwe foto plaatsen waarop Lilah niet klem zit, in een mooie doek ofzo Wat is d´r haar trouwens licht geworden, zelfde kleur als jij hebt.
pi_59965546
kersjes, vergelijk het een beetje met een ringsling. De een kan er dagen mee lopen en de ander gebruikt hem alleen voor kleine stukjes.
Mijn moeder en haar vriendinnen liepen (en lopen nu met nakomertjes en kleinkinderen ) de hele dag met een knoopsling zoals een Perraja. Die snappen niet dat ik me liever in vijf meter doek wikkel
Maar in de tijd dat ik klein was was eigenlijk alleen de babybjorn-achtige drager bekend én de knoopsling voor de "hippiemama's".
De rest was er misschien wel maar niet echt heel makkelijk verkrijgbaar of bekend.

Ik vind een geknoopte sling, al dan niet met schuifknoop, lekkerder zitten dan een ringsling maar je moet hem wel weer opnieuw knopen als je kindje groeit.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 10:24:39 #38
141844 Macka66
pi_59966318
Owlet, was jij je doeken met knoop en al?

Ik vind de korte doek met schuifknoop helemaal geweldig. En Maja vind 'm ook fijn. Ze is waarschijnlijk de enige baby die niet in een tricot doek wil liggen. In de korte doek is haar gezichtje veel vrijer te houden. Madam houdt van liggen met uitzicht. (Zitten vind ze nog niets)

Zo'n schuifknoop is zo gemaakt. en je laat 'm (tussen de wasbeurten en groeistuipen in ) lekker zitten. Een korte doek knoopt ook makkelijker en sneller.

Ik heb 'm nog niet met Lucie uitgeprobeerd. Als 'ie niet in de was zit is ' ie meestal bezet door Maja
(Ik wacht nog steeds op m'n korte Girasol...)
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 10:30:09 #39
141844 Macka66
pi_59966408
Ixa, leuk he, een doek kopen Kijk maar uit, het kan verslavend zijn Ben je al aan het dragen of ga je er binnenkort mee beginnen?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 10:34:14 #40
141844 Macka66
pi_59966488
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
korte doek met vrolijke kleurtjes
Deze en dan de rood/geel/oranje versie
Welke maat?
Ik heb op fabric geklikt en nou wil ik ze bijna allemaal wel eens irl zien
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:39:00 #41
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59966565
Ik weet niet of ik het ga redden om op de meet te komen. Ik heb ernstig behoefte aan niks doen en zaterdag heb ik kans dat dat kan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:39:29 #42
14746 k_i_m
pi_59966576
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:29 schreef Kersjes het volgende:
Kim, dan moet je nu natuurlijk wel een nieuwe foto plaatsen waarop Lilah niet klem zit, in een mooie doek ofzo Wat is d´r haar trouwens licht geworden, zelfde kleur als jij hebt.
Nou, ik had gisteren alweer ruzie . Mijn wederhelft vond het belachelijk dat ik zo'n ding wilde wat ik zelf ook wel kon maken als ik een lap stof op de markt zou kopen. En dat terwijl ik de mei tai voor zoveel geld gekocht heb en ook bijna niet gebruikt heb. Hij heeft zelfs het bedrag teruggerekend naar guldens om nog maar eens aan te geven hoeveel geld het was .

Toen ik zei dat hij soms ook dingen wil hebben waar ik het nut niet van inzie had hij die dingen allemaal ineens echt nodig. En dat is heel anders! .
In my life
Why do I smile
pi_59966808
Ik was mijn doeken gewoon nooit
Het is wel leuk om te zien hoe er ook in draagdoekenland de mode verandert. Dat zie je hier al op het forum natuurlijk, de ene keer worden de storchs aangeschaft, dan de ellaroo's en daarna weer girasols

Toen ik laatst op de bruiloft van een kennis was liep daar bijna heel "la leche league-end Den Haag". Allemaal babies in korte knoopdoeken bij de vrouwen van de leeftijd van mijn moeder maar de tweede generatie liep met de derde generatie in singslings, een ergo, een storch en Ronja zat in de Manta. Allemaal kindjes die de hele avond relaxed bij moeder, vader of grote broer/zus in de doek zaten en zo al af-en-toe-een-slokje-drinkend het feestlawaai wel best vonden

Ik geloof dat de ringsling nu ook bij de oude rotten in het vak langzaam de knoopsling begint te vervangen maar de geknoopte sling blijft toch wel alom vertegenwoordigd.
Wat wil je ook, als je vanaf de jaren '70 tot nu je kinderen, kleinkinderen, oppaskinderen en kinderen van de BV-groep fulltime aan je vast geknoopt hebt zitten
pi_59966864
Owlet wat moet dat leuk zijn om dat zo te zien op een avond!
It's all up to you
pi_59966895
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik had gisteren alweer ruzie . Mijn wederhelft vond het belachelijk dat ik zo'n ding wilde wat ik zelf ook wel kon maken als ik een lap stof op de markt zou kopen.
Reken hem maar eens voor hoeveel je kwijt zou zijn als je op de markt (waar je dit soort stof al niet eens kan vinden) kwijt zou zijn aan stevige stof met de juiste weefmethode.
En die meitai gaat natuurlijk nog wel gebruikt worden, ze is nu alleen wat jong er voor

Voor wat betreft de meeting: Ik kan bijna niet kiezen maar ik heb besloten dat ik toch liever met de hele familie het 25-jarig huwelijk van mijn oom en tante in de bossen van zeist vier. Ik denk dat al mijn doeken ook wel vertegenwoordigd zijn, behalve misschien de podaegi. Mocht iemand interesse hebben daar in dan kan ik hem wel naar Macka opsturen, dan is hij in ieder geval te proberen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:54:16 #46
14746 k_i_m
pi_59968156
Ja, nouja. Ik vind het een beetje raar dat hij erover zeurt. We kunnen wel kasten vol met kleren kopen maar niet een draagdoek erbij? . Ik snap het gewoon niet .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:08:38 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59968551
Dat was precies wat ik ook bedacht Kim, een trainingspakje dat vast ook niet goedkoop zal zijn, waar ze vast binnen 1-2 maanden niet meer in past kan wel, maar een doek waar je jaren plezier van hebt niet!

Ik vind de BabyBjorns er in de winter ook altijd zo sneu uit zien. Die kindjes in van die ski-pakjes en dan die armpjes en beentjes er zo stijf uitstekend omdat ze zich niet eens meer kunnen bewegen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:11:18 #48
14746 k_i_m
pi_59968613
Nou, gelukkig, dan ligt het niet aan mij dat ik het niet snap .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:12:14 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59968631
Zou het helpen als je er een merk-naampje aan zou hangen? Een stoeren GANT doek ofzo?
pi_59968836
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de BabyBjorns er in de winter ook altijd zo sneu uit zien. Die kindjes in van die ski-pakjes en dan die armpjes en beentjes er zo stijf uitstekend omdat ze zich niet eens meer kunnen bewegen.
Het komt op mij ook altijd meer over als een manier om je kind te kunnen vervoeren terwijl je je handen vrij hebt. vertikaal tegen de ouder geplakt, helemaal niet lekker samen met de ouder in een doek.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:36:05 #51
14746 k_i_m
pi_59969217
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het helpen als je er een merk-naampje aan zou hangen? Een stoeren GANT doek ofzo?
Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig heb .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:38:12 #52
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59969267
Wij gaan dus op vakantie naar Kroatië en daar willen we bijvoorbeel naar de *huppeldep<insert moeilijke naam>* Meren toe en het schijnt daar soms best lastig te belopen zijn, dus met buggy lijkt me niet handig.... Nu wil ik dus eigenlijk een doek kopen om iris te dragen... En een lekkere dunne, want volgens mij ishet best warm daar....
Ik dacht dus dat de EllaRoo dun was?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59969407
Ja, is dun. Maar ik weet niet wat Iris weegt? Ik zou met Ronja (tegen de 15 kilo nu denk ik) geen lange wandelingen meer willen maken in de EllaRoo.
Misschien is een girasol een mooie tussenweg? maar dat kan Webkim je vast beter vertellen, die heeft volgens mij een hele collectie girasols
Of anders een mei-tai of een ssc, dat zou mijn voorkeur hebben maar die zijn vaak wel weer wat duurder.
Een aantal verschillende doeken zijn te huur bij beginnings.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:03:22 #54
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59969819
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, nouja. Ik vind het een beetje raar dat hij erover zeurt. We kunnen wel kasten vol met kleren kopen maar niet een draagdoek erbij? . Ik snap het gewoon niet .
Niet snappen: gewoon bestellen

Hier werd net een pakje bezorgd
Een of anders kabel voor de X Box 360 voor manlief

Maar even gebeld waar mijn doek nou toch blijft (hoezo ongeduldig?) en als het goed is heb ik hem morgen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:03:55 #55
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59969830
Iris weegt nu 13 kilo hier op de personenweegschaal
Ik heb hier nog wel een half-affe mei-tai liggen (was ik alweer vergeten ), ik zal mijn schoonmoeder eens lief aankijken of ze hem voor me af wil maken (Hij was eigenlijk wel praktisch af, alleen de banden moeten nog omgezoomd worden, maar ik vond ze wat smal, dus ik wil bredere banden eraan.....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:06:26 #56
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59969896
Kim, bij knusjes.be heb je ook geen cc nodig!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:13:13 #57
14746 k_i_m
pi_59970039
Ja, maar die hebben niet de goede. Ik ga Slingomama mailen als ze terug is van vakantie, kijken of zij de goede kan bestellen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:13:43 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59970053
Ik zie dat de meet zaterdag van 10 tot 17 uur is, ligt er ergens een piek wat betreft bezoekersaantallen?

Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend, ivm de middagslaap, maar dat zal ik nog even overleggen met mijn reisgenoten.
Wat doet de rest?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:15:53 #59
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59970112
Ik zit nu dus ook even te kijken op knusjes.be, maar ik vind deze (Amazonas) wel mooi:

En ze hebben ook een Didymos Iris

En dit is een mooie Girasol, vind ik dan:
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 13:16:39 #60
141844 Macka66
pi_59970136
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig heb .
Bij de meeste Duitse sites kun je vooruit betalen per internationale bankoverschrijving. http://www.zwerge.de bijvoorbeeld. Graag gedaan meneer k_i_m
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_59970168
Welke doek wil je graag, k_i_m?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:21:23 #62
14746 k_i_m
pi_59970261
Deze;

In my life
Why do I smile
pi_59970317
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 13:38:15 #64
141844 Macka66
pi_59970720
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef LadyS het volgende:
Ik zit nu dus ook even te kijken op knusjes.be, maar ik vind deze (Amazonas) wel mooi:

En ze hebben ook een Didymos Iris
[ afbeelding ]

En dit is een mooie Girasol, vind ik dan:
[ afbeelding ]
Ja mooi he Op zo'n Girasol ben ik dus op aan het wachten, maar dan in 2.60. Besteld bij girasol.de die overigens ook aan bankoverschrijvingen doen .
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:47:26 #65
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59970998
Ik heb de 2,5 meter perraja Macka Wil hem gebruiken om Saartje even snel in te stoppen om de jongens van school te halen. Tis een stukje van 200 meter voor hooguit 10 minuutjes wachten, dus het lijkt me wel fijn zo`n snelle doek

Kim, als je eerst wil oefenen met doek knopen, of het wel wat voor je is, mag je ook een middagje bij mij komen oefenen hoor
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 13:49:10 #66
141844 Macka66
pi_59971048
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Deze;

[ afbeelding ]
Ja, mooooi!
pi_59971074
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie dat de meet zaterdag van 10 tot 17 uur is, ligt er ergens een piek wat betreft bezoekersaantallen?

Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend, ivm de middagslaap, maar dat zal ik nog even overleggen met mijn reisgenoten.
Wat doet de rest?
Ik wilde proberen rond 11.00u bij Macka te zijn, dus om 9.00 in de trein te zitten
Oh en als het goed is gaat de 5.00m EllaRoo Kristen ook mee! De 4.60m (4.35 eigenlijk) is vanmorgen weer op reis gegaan naar Dinxperlo en de 5.00m komt vandaag weer mijn kant op.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 14:03:48 #68
141844 Macka66
pi_59971439
Voor de koopjesjagers: Didymos heeft altijd afgeprijsde doeken met een weeffoutje op de site staan, maar nu zijn er wel erg veel! (Incl. jacquards en een indio)
Nou ja, koopjes... voor Didymosbegripppen dan. Maar het scheelt best wat.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:13:59 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59971655
Wat een geld is het toch allemaal.
Ik vind er zo heel veel mooi, maar ik vind het toch ook wel heel erg veel geld.
Daar gebruik ik de doek niet vaak genoeg voor dan... Ik hou het wel bij mijn LaRae.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:14:35 #70
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59971667
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef LadyS het volgende:
Iris weegt nu 13 kilo hier op de personenweegschaal
Ik heb hier nog wel een half-affe mei-tai liggen (was ik alweer vergeten ), ik zal mijn schoonmoeder eens lief aankijken of ze hem voor me af wil maken (Hij was eigenlijk wel praktisch af, alleen de banden moeten nog omgezoomd worden, maar ik vond ze wat smal, dus ik wil bredere banden eraan.....
Als dat nou niet lukt mag je best mijn mei tai lenen, wordt die ook eens intensief gebruikt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:16:18 #71
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59971706
Oh, dat zou wel heeel fijn zijn!!!! Ik hou het zeker in gedachten!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:27:29 #72
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59972006
Ik vind deze ook wel leuk, van Oilily
http://link.marktplaats.nl/173546906

Is dit nou ook een soort meitai? Volgens mij wel, he?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 14:34:04 #73
141844 Macka66
pi_59972183
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een geld is het toch allemaal.
Ik vind er zo heel veel mooi, maar ik vind het toch ook wel heel erg veel geld.
Daar gebruik ik de doek niet vaak genoeg voor dan... Ik hou het wel bij mijn LaRae.
Didymossen zijn duurder omdat ze van ecologisch verbouwde materialen zijn, en in Duitsland geweven worden. Andere doeken worden vaak gemaakt in lage lonen landen (Guatemala, de Baltische staten).
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 14:38:18 #74
141844 Macka66
pi_59972319
Productie in lagere lonen landen: Ellaroo en Girasol en vroegere BaraBarn in Guatemala, Hoppediz in India

BaraBarn wordt tegenwoordig gemaakt in Estland
Tsjechie is in opkomst als draagdoekenproducent en verkoper (Vatanai, Medey).
Storchenwieges worden in Duitsland geweven van ecologisch verbouwde katoen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Macka66 op 08-07-2008 15:04:11 ]
pi_59974472
ik zit dit topic pas net te lezen maar heeft uberhaupt iemand goede ervaringen met de Baby Bjorn.
Het leek mij zo handig maar nu ik het zo lees lijkt het me niks meer... (misschien alleen voor later als ze de andere kant op kunnen kijken??)
pi_59974612
Er zijn vast mensen die er geen onplezierige ervaringen mee hebben maar ik denk dat als je eenmaal de voordelen van een doek hebt meegemaakt je niet zo snel nog positief kan denken over een Baby Bjorn. Het blijft gewoon niet ideaal voor de heupontwikkeling en niet ideaal qua draagcomfort voor de ouders.
En al helemaal niet als ze de andere kant op kunnen kijken, dan worden ze in een soort houding gedwongen waar je het als volwassene niet lang in vol zou kunnen houden (rug hol over de buik/borst van de ouder terwijl ze niet mee kunnen buigen door het stevige voorpaneel) en ze krijgen een enorme berg aan indrukken op zich af.

Al met al denk ik dat het in dit topic heel moeilijk is om een voorstander van de BB te vinden
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:03:16 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59974774
Wij hebben een hele tijd de BB gebruikt. Dat was vooral gemak, omdat hij snel om te doen was. En J. vond dat mannelijker. De doek zat echter zoveel fijner en lekkerder en daar kan veel meer mee. Dat is dus snel meer geworden en de BB snel minder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:24:01 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975305
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef LadyS het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk, van Oilily
http://link.marktplaats.nl/173546906

Is dit nou ook een soort meitai? Volgens mij wel, he?
25 euro op bieden... Ik had erop geboden, maar ik had tegelijkertijd op een ringsling geboden. De ringsling vond ik bij nader inzien toch leuker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:30:53 #79
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59975520
Ja, maar het hoogste bod was al 29 euro
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:39:44 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975756
hmmz... mijn bod staat er nog tussen... haha, nou ik had m dus kunnen krijgen voor 25..
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:49:12 #81
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59976009
daar waren ze al mee akkoord gegaan? Dan doen ze het vast ook el voor de 30 die ik bied
Ik ga ze mailen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:52:11 #82
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59976067
Hé, ene Swets heeft 31 euro geboden

edit: ET heeft al bekend via PM
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:04:12 #83
94046 PM-girl
pi_59981656
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:52 schreef LadyS het volgende:
Hé, ene Swets heeft 31 euro geboden

edit: ET heeft al bekend via PM
*
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:10:12 #84
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59981787
Lekker dan..doekje gaf een beetje af. Precies op alle truitjes van Saart. Moet ik het kind verdorie weer in het nieuw steken
Morgen oefenen..heb er zin in
Saartje
pi_59981853
Ik vond net grappige smileys!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:14:05 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59981877
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:04 schreef PM-girl het volgende:

[..]

het kwartje viel pas na het bieden
Nu is het hoogste bod weer voor LadyS.. pas als zij door een ander weer overboden wordt ga ik me er weer mee bemoeien

Das balen, Maneki
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:21:41 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59982042
Leuke smileys!
Poppejans, wil jij ook gaan dragen straks? Zou mooi zijn als je over 'n maand of 9 hier een foto van je kleintje in de doek kan posten
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:01:07 #88
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59982961
Nouja E.T..tis opruiming bij Hema. Had vanmiddag allemaal truitjes en broekjes voor 1,25 tot 1,75 per stuk
Saartje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:02:35 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59982998
als ie voor mij wordt, mag je hem wel lenen
pi_59983666
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Leuke smileys!
Poppejans, wil jij ook gaan dragen straks? Zou mooi zijn als je over 'n maand of 9 hier een foto van je kleintje in de doek kan posten
Zeer zeker
Ik heb al een doek , een Storchenwiege , van Belana overgekocht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:32:16 #91
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59983797
Wat denken de kenners: De Amazonas, is dat wat? Hij is dun en niet duur, maar kan Iris daar nog in (13 kilo dus, al zal ze er geen uuuuren in zitten)
quote:

Beschrijving
Draagdoeken bevorderen de ontwikkeling van een kind zowel op emotioneel, cognitief als motoriek vlak. De Amazonas Carry Slings zijn geweven in de hoog aanbevolen Kreuzköper stijl, wat ze nog meer stretchy in de diagonale richting maakt. Hierdoor zijn ze prachtig rond het lichaam van je kindje te leggen en dragen ze zeer comfortabel.

Speciale eigenschappen
Heel dun, wellicht de dunste draagdoek die we hebben. Hierdoor heel aangenaam voor in de zomer, heel licht ook. De uiterste delen zijn V-vormig zodat je makkelijk knopen kan maken.

Maat
450 cm
510 cm

dinsdag 8 juli 2008 @ 22:34:25 #92
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59983856
Of was het dunne van de EllaRoo de reden dat je er niet al te lang mee kon lopen? *kwartje valt*
pi_59984394
Ik ken ze niet persoonlijk, maar volgens mij zijn er twee soorten amazonas. Een rechttoe rechtaan geweven variant (net zoals een ellaroo) en een kreuzkorper geweven. Je zou in ieder geval de laatste moeten hebben, die zal het meeste comfort van de twee geven.
Of hij verder prettig draagt weet ik niet, de reden dat ik niet lang met een peuter in een ER zou lopen is idd het dunne maar ook vooral de weefmethode. beide zorgen er voor dat de stof wat sneller snijdt en hoe zwaarder het kind hoe sneller dat gebeurt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:55:33 #94
3011 E.T.
pi_59984411
Ik heb geen idee hoe een Amazonas voelt

Het is bij een ellaroo niet per se het dunne waardoor ie niet supercomfortabel is bij flink gewicht, maar meer de 'scherpte'. De Girasol die ik nu hier heb is ook lekker dun (iets minder dun dan de ellaroo volgens mij), maar is een stuk zachter.
Het ligt dus echt aan het garen dat gebruikt is en de weefmethode
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:12:00 #95
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59989385
Gewoon proberen dus
En als ik hem nu bestel, kan hij misschien nog net mee naar de draagdoek-in
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:22:16 #96
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59990346
Ik heb hem zojuist besteld bij Lisas-babywelt.de en dat scheelde 10 euro
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:50:05 #97
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60004979
Ik heb zojuist de Oililydoek opgehaald. Ik schrok ervan hoe klein hij was

Zoals hij hoort te zitten (Peter had hem alleen binnenstebuiten gedaan)

En zoals ik hem had gedaan:

Ik denk dus niet dat hij geschikt is voor de doeleinden waar ik hem voor wil gebruiken, al zegt Peter dat hij wel een wandeling zo vol kan houden met Iris.... Alleen jammer van de bloemetjes vond hij
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 21:57:59 #98
141844 Macka66
pi_60006554
Ai, LadyS... Looks zijn dus echt niet alles. Ik vind de banden van de doek veel te smal om comfortabel te kunnen zijn.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:16:58 #99
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60007014
Met Amber was het dus zeker niet lekker, met Iris zou ik er wel boodschappen mee doen aan de overkant, maar meer ook niet

ET, als je wil, mag je hem van me overnemen, jij hebt nog een lekker klein babytje
pi_60007626
DeLiedje, waar had jij jouw Kirsten besteld?
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:42:19 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60007710
Mijn doek is binnen!
Ik moest hem vanavond natuurlijk even uittesten en ermee poseren.
Hopelijk zal de doek de aandacht doen afleiden van mijn ogen die door een combi van bekaf zijn, flits en verkoudheid niet meer zo goed open kunnen vanavond

woensdag 9 juli 2008 @ 22:45:33 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_60007805
Mooie doek!

En wat een heerlijk joch heb je toch Op die eerste foto echt, super
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60007811
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Reinhilde het volgende:
DeLiedje, waar had jij jouw Kirsten besteld?
Bij voedingskleding.nl, waar ik mijn Kristen ook heb besteld
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:04:09 #104
141844 Macka66
pi_60008309
Wat mooi, Kersjes! De doek ook Prachtige kleuren bij jullie gebruinde huid.
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:06:31 #105
141844 Macka66
pi_60008382
Nou durf ik bijna niet meer mijn foto's te posten... Maar goed.
Eerst een mede draagvader voor t_igger en MisterS
pi_60008449
Dank je Icicle!
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:09:20 #107
141844 Macka66
pi_60008466
En dan kwam er gisteren post...
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:13:19 #108
141844 Macka66
pi_60008556
Met daarin een 2.60 in kleur 26
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:15:13 #109
141844 Macka66
pi_60008609
En in close-up
pi_60008621
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:17:56 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_60008691
papa is leuk, maar die onderste met mama is leuker hoor. Je smelt toch gewoon van zo'n lief meisje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60009121
Wat een mooie foto's!

Even over zaterdag: het is vast de bedoeling dat er doeken mee gaan? Zijn er dingen in het bijzonder die jullie willen zien? Ik neem aan dat niet alles mee hoeft...
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 23:52:11 #113
141844 Macka66
pi_60009520
Dat zou natuurlijk al te veel gevraagd zijn, de hele verzameling mee
Webkim, ik ben erg benieuwd naar de Sleepy Nico. En ik vind je Green Tea zo prachtig. Hoewel ik die natuurlijk de 26e ook kan zien.

In ieder geval de hele dag aanwezig:
Doeken
Barabarn Chili 2.6 (linnenbinding) / Girasol 26 (Tuulipani) 2.6 (kruiskeper) / Storchenwiege Johannes I 4.1 (kruiskeper) / Storchenwiege Albert 5.2 (kruiskeper) / Didymos Millefiori Stein 4.7 (jacquard)

Dragers
Ergo NG black-cranberry / Yamo Moccha Streaks / Storm Op Zolder Aziatische doek
pi_60009879
Ik heb in de OP het rijtje wie-heeft-wat geupdate. Mis ik dingen? Ik heb er niet klakkeloos jullie foto's ingeplakt. Als je een foto onder een doek wil, geef dan ff een brul.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 01:22:56 #115
141844 Macka66
pi_60010857
Webkim, mag mijn Girasol gewoon nr 26 heten, met evt Tuulipani tussen haakjes er achter? Het is geen Kati Girasol maar een 'gewone', al verkoopt Kati 'm soms wel (en heet hij bij haar Tuulipani).
pi_60010912
Mooie doek Macka! En wat is je haar kort!!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:11:20 #117
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60012100
Bij mag de foto wel onder de doek! En ik heb ook een tricotslen, hoewel ik die niet meer gebruik.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:13:00 #118
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60012109
Kersjes, mooie doek!
En die Girasol is inderdaad mooi, macka!

Ik ben zo benieuwd hoe mijn amazonas zit
pi_60012468
Er staat een fout linkje in de openingspost merk ik net, dit zou 'm moeten zijn (zelf mei tai maken) http://www.xs4all.nl/~hhayes/Beth's%20Mei%20Tai%20(BMT).html

Mooie doeken en lieve foto's weer!
Had overigens niet door dat er foto's onder de link stonden, dacht dat het linkjes naar verkoopssites waren
pi_60013230
Ik ben me aan het orienteren op nog een doek, ik wil er ook eentje waar Nixxx mee rond kan lopen. En mijn ER Mei Tai is toch wel alleen voor mij.

Ik ben over 2 weekjes jarig, en mijn schoonmoeder vraagt al weken wat ik nou wil hebben, dus heb ik bedacht nog een doek .

Ik vind de Kirsten heeeel erg mooi, maar ik vraag me af hoe de TricotSlen van draagdoek.nl is? Draagt dat een beetje? Want ik heb zo het vermoeden dat Nixxx liever heel makkelijk heeft dan zelf moeten knopen.
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 10:04:12 #121
141844 Macka66
pi_60013595
Kristen en draagdoek.nl moeten allebei geknoopt worden hoor, dus daar hoef je de keus niet van af te laten hangen. Is een ringsling niet iets voor Nixxx?
Voor een rekbare doek zou je ook de Binana kunnen overwegen. Mooie stof in mooie kleuren, lijkt me ook voor mannen prima te doen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:09:22 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60013661
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:52 schreef Iksje het volgende:
Er staat een fout linkje in de openingspost merk ik net, dit zou 'm moeten zijn (zelf mei tai maken) http://www.xs4all.nl/~hhayes/Beth's%20Mei%20Tai%20(BMT).html
Ik heb dat linkje al een paar keer gefixed, maar hij gaat steeds stuk bij het kopieren naar een nieuw topic. Geen idee waarom.
pi_60013718
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Macka66 het volgende:
Kristen en draagdoek.nl moeten allebei geknoopt worden hoor, dus daar hoef je de keus niet van af te laten hangen. Is een ringsling niet iets voor Nixxx?
Voor een rekbare doek zou je ook de Binana kunnen overwegen. Mooie stof in mooie kleuren, lijkt me ook voor mannen prima te doen.
Ah kijk, ik dacht dat de doeken van draagdoek.nl niet geknoopt hoeften te worden

Die Binana ziet er ook goed uit!

(En ik vind knopen niet zo erg, maar ik zie Nixxx daar echt niet aan beginnen.. )
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:15:32 #124
14746 k_i_m
pi_60013788
Wat een leuke foto's weer! En Macka, ik schrik elke keer omdat ik denk dat je nog heel lang haar hebt, stom he? .
In my life
Why do I smile
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:24:22 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60013961
LadyS, zou ik Anna van ong 10 kilo er in kunnen rondsjouwen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:08:25 #126
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60014905
Ik denk als je haar op de buik draag wel..... Iris op de rug ging wel hoor, maar ik denk niet dat ik er te lang mee zou kunnen lopen Peter had Amber op de rug (en Amber is 16 kilo) en hij beweerde dus dat hij het wel een tijdje vol zou kunnen houden....
Ik denk dus dat het ervan afhangt hoe lang je er mee wilt gaan lopen
Kom je naar de draagdoek-in? Ik neem hem wel mee.

Ik zal ET pm-en of ze nog interesse heeft
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:36:28 #127
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60016742
Ik hoop dat ik het ga redden, hoe laat zijn de meesten er ongeveer? Ik wel een paar tips gebruiken namelijk.
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:49:28 #128
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60017028
Wat een ontzettend leuke foto Kersjes! Staat jullie goed. En dat koppie van Devin.

En die Girasol met Maja. Te schattig gewoon.

Onze Anna is nu bijna 10 kg en daar kan ik lang mee lopen, maar ik weet niet of ik het met deze mei tai zou doen. Degene die ik heb, heeft bredere banden, waardoor het niet zo snijdt. De storch doe ik ook met de banden vrij wijd, dat draagt veel fijner.

Jammer dat ik zaterdag niet kan, maar de mei tai heb ik nu toch al gekocht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60022421
Ik heb net de hoppediz miami besteld M'n beloning na een halve week ploeteren over de bevalling
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60022556
Oeh, goede beloning!
Hardloper.
IG @webkim
pi_60023252
Ik heb als het door gaat een nieuwe "draagdoek". Tussen dikke vette aanhalingstekens want ik verwacht niet dat er veel mee gedragen gaat worden aangezien het een lodger shelter is
Maar ja, tweedehands, goedkoop, zo lekker warm in de winter en hij past zo mooi bij de nieuwe maxicosi
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:57:19 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_60023267
WEbkim, ik heb echt een supergaafcadeautje voor je gescoord voor de workshop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik hoop dat je dat leuk vindt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60023322
Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:03:17 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_60023424
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:59 schreef Webkim het volgende:
Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken

Tssss Ikgeloofernietsvan! Ikgeloofernietsvan! Ikgeloofernietsvan! Ikgeloofernietsvan! Ikgeloofernietsvan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 18:08:24 #135
141844 Macka66
pi_60024629
De Girasol heb ik nu twee dagen in gebruik. En het valt me op dat ' ie losser geweven is dan andere kruiskepers zoals Storch, Didymos, Hoppediz. Daardoor voelt ' ie soepeler maar ook minder stevig aan. Het garen is vrij zacht en begint al een beetje te 'slijten', zoals een oude jeans zacht wordt. Dus het wordt straks vast ook een flanelachtige doek.

Wat me verder opvalt is dat er wel wat onvolkomenheden op zitten; losse draadjes, knoopjes in de draad, pillen, hobbelig gestikt, resten van een afgeknipt etiket in de naad. Zal wel komen doordat het handwerk is.
(M'n Storchs en Didymos hebben dit soort foutjes niet.)
Qua dikte vind ik 'm echt veel dikker dan de Ellaroo Maija (van Maneki) en de BaraBarn, en als ' ie niet zo los geweven was zou 'ie ook dikker zijn dan de Storch. Voor rebozo dragen vind ik de grip van de BaraBarn beter.
(Niet dat het onveilig wordt met een Girasol hoor!)

Het lijkt me minder een werkpaard dan de andere kruiskepers, dus voor mensen die veel (en ook peuters) willen gaan dragen zou ik 'm niet als enige doek aanraden. Maar het zijn natuurlijk wel de meest yummie kleuren
pi_60024876
He, leuk om te lezen Macka, dat soort reviews zijn nuttig. Kan je er niet wat meer schrijven?
pi_60026939
Kay van draagdoek.nl staat in de krant. eigenlijk meer BV-gerelateerd maar ik vond het hier ook wel passen
pi_60027234
Hier is vandaag de EllaRoo Kristen L (5.00m) binnen gekomen, nadat ik de M (4.60m na koud wassen 4.35m) had terug gestuurd omdat ik er nét niet veilig genoeg voor mee kon knopen.
Meteen gemeten uiteraard.. Score: 5.15m nieuw uit de verpakking.
Weer hetzelfde koude wasje gedraaid, nat gemeten.. 30cm(!!) minder! Nog steeds genoeg voor de knoop die ik wil maken, maar ik had geen idee dat zo'n doek zoveel krimpt..

Kan ik hem morgen eindelijk gaan dragen!

Petra van voedingskleding.nl heeft hem trouwens verstuurd voordat ze de oude weer van mij terug had, zodat ik hem zaterdag ook mee kan nemen. Super service!
pi_60027277
kun je niet beter je wasmachine nakijken

hier 2 ellaroo doeken beide 4.55m (officieel 4.6m) ene een keer of 4 gewassen, andere 2x

wel fijn die service
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 20:30:51 #140
141844 Macka66
pi_60027401
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
He, leuk om te lezen Macka, dat soort reviews zijn nuttig. Kan je er niet wat meer schrijven?
Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?
(Behalve met m'n doeken/dragers in de OP heb ik ook utgebreide ervaring met een Hoppediz en een Ellaroo )
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 20:35:14 #141
141844 Macka66
pi_60027513
Nou zeg, er is blijkbaar een batch Kristens met een productiefout.
DeLiedje, is jouw Kristen wel in de buurt van de opgegeven maat?
pi_60027588
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef Macka66 het volgende:
Nou zeg, er is blijkbaar een batch Kristens met een productiefout.
Ik wacht nog even om het zo te noemen Ik heb de doek nu nat gemeten. Misschien is hij na het drogen weer een beetje langer en rekt hij van het dragen nog wat.. Dat zitten we weer netjes op de 5.00m
pi_60027623
Oh en ik heb zeg maar de Dydimos onder de wasmachines (Miele) en hoop niet dat het daaraan ligt
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 20:55:20 #144
141844 Macka66
pi_60027900
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:41 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik heb zeg maar de Dydimos onder de wasmachines (Miele) en hoop niet dat het daaraan ligt
Toevallig heb ik ook de Didymos onder de wasmachines, maar nog nooit een overmatig krimpende doek gehad
pi_60029063
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?
(Behalve met m'n doeken/dragers in de OP heb ik ook utgebreide ervaring met een Hoppediz en een Ellaroo )
Hm, ik vrees dat ik vooral wat wil weten over BB-wrap dus dat schiet voor wat mij betreft niet op
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:57:14 #146
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60029243
Vinden jullie het raar dat ik wanhopig word die lange lap stof (ik ben niet de smalste, zeg maar) als ik Anna ga knopen? Ik wil haar zo graag op mijn heup hebben, maar het lukt me nie-hiet.

Zou bijna weer positief over mijn BabyBjorn worden...
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:06:43 #147
94046 PM-girl
pi_60029484
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:34 schreef Webkim het volgende:
Wat een mooie foto's!

Even over zaterdag: het is vast de bedoeling dat er doeken mee gaan? Zijn er dingen in het bijzonder die jullie willen zien? Ik neem aan dat niet alles mee hoeft...
Ik heb geen fourwheeldrive hè

Macka! Wat een mooie doek! Wauw! En wat staan jij en Maja er mooi op!
*
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 22:09:39 #148
141844 Macka66
pi_60029556
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:57 schreef Memmel het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik wanhopig word die lange lap stof (ik ben niet de smalste, zeg maar) als ik Anna ga knopen? Ik wil haar zo graag op mijn heup hebben, maar het lukt me nie-hiet.

Zou bijna weer positief over mijn BabyBjorn worden...
Is die lap stof misschien te lang voor de knoopmethode die je hebt uitgezocht?
Ik ben ook nogal horizontally gifted en knoop het makkeljkste op de heup met maximaal een 4.10 en dan een simpele heup kruisdracht.
Je gebruikt toch geen tricotdoek? Die geeft niet voldoende steun voor heupdragen.

En kom zaterdag of een andere keer even langs. Want we moeten je natuurlijk behoeden voor terugval tot de BabyBjorn

[ Bericht 10% gewijzigd door Macka66 op 10-07-2008 22:30:25 (BabyBjorn... tssss) ]
pi_60029750
Mijn 3,60 ellaroo is na wassen op 30 graden wolwasprogramma in de Dydimos onder de wasmachines, drogen op de lijn en een beetje dragen 3,70 lang.

Memmel, ik vind heupknopen ook alleen prettig met een wat kortere doek.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:36:15 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60030251
Nee nee, ik heb een Girasol. Vanwege mijn horizontally gifted positie (maar ik heb wel een heel mooi kind gebaard, zeg ik er altijd maar achteraan) en een test met de 4.6 van P_iglet, heb ik een 5.2 gekocht.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:37:55 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60030301
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doek En met mijn zoon

Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:39:41 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60030347
Hoe laat kom je Kersjes? Een mogelijkheid om Devin live te zien!!
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:42:37 #153
94046 PM-girl
pi_60030419
En hoe laat komt iedereen?
*
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:56:55 #154
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60030787
Hoe laat begint het ook alweer? En ik moet het adres nog hebben, bedenk ik me net

Ik kom alleen met Iris, lekker rustig
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 00:06:41 #155
141844 Macka66
pi_60032359
Deur staat open van 10.00 tot 17.00.
Lunchpakket zelf meenemen. Verre reizigers krijgen iets van een soepmaaltijd voorgezet als ze na 17.00 vertrekken.
Koffie, thee, water, dixap, crackers zijn aanwezig. Supermarkt en bakker vlak in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 00:12:22 #156
141844 Macka66
pi_60032478
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Memmel het volgende:
Nee nee, ik heb een Girasol. Vanwege mijn horizontally gifted positie (maar ik heb wel een heel mooi kind gebaard, zeg ik er altijd maar achteraan) en een test met de 4.6 van P_iglet, heb ik een 5.2 gekocht.
Da's idd erg lang voor heupdragen.
Probeer deze methode voor heupdragen met een lange doek eens.
(En Anna is idd prachtig )
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 00:15:12 #157
141844 Macka66
pi_60032532
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doek En met mijn zoon

Ja, wandelwagen mag. Ik heb ook een Bugaboo staan die als tijdelijke slaapplek kan dienen.
pi_60034695

Keb vannacht een Mei Tai "gewonnen" op Ebay.com..... $25 + $ 10 verzendkosten!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60034792
Een camouflage tai, cool!

Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60034922
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:

K vond 'm wel iets voor ...En voor dat geld best het proberen een s waard!
pi_60035414
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:

daar had ik nog niet bij stilgestaan... ik kom ook normaal (met de trein) en dacht alleen de ergo mee te nemen. Maar ze slaapt ook nog steeds in de namiddag (meestal)... nog even bekijken dus.
pi_60035895
Slapen jullie kinderen dan ook, zo in een vreemde omgeving op een drukke dag?
pi_60035940
jugh ik had een nieuwe actie in de categorie "niet handig met draagdoek"

Pepijn kreeg daarstraks in de tram in de doek een flinke hoestbui die overging in het uitspugen van zijn ontbijt...
Pepijn onder, doek onder, mama onder, tram onder, persoon naast ons onder

Rio zit nu in de wasmachine
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:54:23 #164
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60035957
Iris gaat echt niet slapen hoor in die drukte Die valt wel in slaap als we weer naar huis rijden.
Ik denk trouwens dat ik er redelijk vroeg probeer te zijn
pi_60036061
Gelukkig, LadyS! Ik dacht al dat ik zo'n afwijkend kind had wij proberen op dit moment in het Zen te komen met het feit dat ze echt gewoon NIET gaat slapen op dit moment en dat strenge slaaptraining niet bij haar en bij ons past. Maar het kost wat mental coaching voor ik niet tóch weer onzeker wordt bij het lezen van kindjes met echte slaapritmes

P_iglet! Een echt grond-zak-momentje
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:08:57 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60036171
Thuis slaap Iris nog wel regelmatig hoor , maar als het druk en/of gezellig is dan kan ze het ook overslaan. En zeker in een vreemde omgeving wil ze slecht slapen, dus ik ga het morgen niet eens proberen

P_iglet... lekker zeg had je hem op de rug? Lekker je hele nek ondergekotst
pi_60036227
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef LadyS het volgende:
Thuis slaap Iris nog wel regelmatig hoor , maar als het druk en/of gezellig is dan kan ze het ook overslaan. En zeker in een vreemde omgeving wil ze slecht slapen, dus ik ga het morgen niet eens proberen
Precies, ik ben er bij Ronja al heel vroeg mee opgehouden om haar in een vreemde omgeving tot slapen te krijgen. Ze haalt het thuis wel weer in
pi_60036446
Nog even een mededeling van huishoudelijke aard.. Met mijn Didymos onder de wasmachines schijnt toch niets mis te zijn
Kristen heeft vannacht lekker mogen drogen en vanmorgen was ze weer zo'n 8cm gegroeid! Na een beetje rek en strek oefeningen kwam ze weer op 5.03m uit
Vreemde dingen, die doeken, maar wel lekker!
pi_60036529
Fijn, Icicle!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:59:12 #170
94046 PM-girl
pi_60040629
Icicle, Wat gek, maar wel mooi zo!

Als (helaas is het een als geworden, Simon is ziek) we komen morgen, had ik bedacht er rond half elf te zijn, om dan rond een uurtje of een weer te gaan.

Owlet, Simon slaapt ook niet hoor, misschien 's avonds in een campingbedje ergens als hij echt moe is, maar niet midden op de dag. In de auto vaak niet eens.
*
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:52:09 #171
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60042027
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:

geef een gil als je Zara weer kwijt wil?
Saartje
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:54:10 #172
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60042087
Ik heb een storch besteld... ik vind het best spannend
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:09:00 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60043834
Mijn beco butterfly is gisteren op de bus gegaan. Dus met een beetje mazzel wacht er thuis een pakketje op me. Heb ik hem morgen bij me!!!
pi_60044981
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

geef een gil als je Zara weer kwijt wil?
Tuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:44:04 #175
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60045657
Gisteren was mij pakketje vanuit Duitsland verstuurd, dus ik dacht hem niet mee te kunnen nemen naar de draagdoek-in morgen....
Maar toen ik thuiskwam van boodschappen doen stond er een pakketje voor de deur

Iris erin (Amber heeft de foto's gemaakt )

En Amber erin:

En als je Iris vraagt foto's te nemen daarvan krijg je dit :

vrijdag 11 juli 2008 @ 18:15:36 #176
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60046187
Haha die foto`s
Mooie doek
Saartje
pi_60046645
Oeh, hij is mooi zeg! Ik HOU van regenboogdoeken, nu weet ik het zeker.
Als je nog even zegt hoe -ie heet pas ik de OP aan.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:57:48 #178
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60046850
Het is de Amazonas Lollipop

Ik heb hem volgens mij te lang gekocht Hij is 5.10. Ik ben daarmee uitgegaan van de Didymostabel trouwens, Nou ja, misschien als ie gewassen is (ik zal de handleiding eens lezen )
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:58:41 #179
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60046867
En wat een lekker kontje he
pi_60049309
Wat dacht je, LadyS, als niemand het zegt zeg ik het zelf wel. Iedereen is er gewoon stil van.
De laatste stand van zaken hier:
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 21:14:44 #181
141844 Macka66
pi_60049385
Iksje, er is wel een slaapplekje voor Liande te regelen hoor.

Simon, wat maak je me nu?

LadyS, ben benieuwd. Ziet er lekker uit!

Webkim, mooi stilleven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 juli 2008 @ 21:19:45 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60049483
oef webkim tis een hele verzameling zo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:29:50 #183
94046 PM-girl
pi_60049699
Leuke foto Webkim!

Macka, ik vind het ook erg jammer Maar het heeft geen zin om met het manneke in deze toestand zo ver te gaan rijden en dan ook bij iemand 'vreemds' te zijn, dan hangt hij alleen maar op mij waarschijnlijk.
Ik PM je nog wel even voor het adres, mòcht het dan morgen echt veel verbeterd zijn, kom ik misschien alsnog, maar ik ga er niet van uit.
*
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:31:26 #184
94046 PM-girl
pi_60049735
LadyS, briljante foto's! Ik vind het trouwens erg knap van Iris hoor, het is toch redelijk goed gemikt!
*
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:35:41 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60049813
Moet ik anders even mn campingbed meenemen? Ik woon toch om de hoek...

Ik denk wel dat ik er rond 11 uur ben. Ik neem geen lunch mee, ik denk niet dat ik heel lang blijf, ik moet namelijk ook pakken voor de vakantie.

Mijn sling zit nu trouwens in de was, ik hoop dat ie morgen droog is!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 juli 2008 @ 21:37:55 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60049871
Ik heb nog wat fotokes van de meet met P_iglet en T_igger

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60050044
Erg leuke foto's allemaal!!!

Iemand enig idee hoe snel zo'n doek van hoppediz zal arriveren? Heb hem gewoon op de hoppediz site besteld.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:55:59 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60050301
Heel veel plezier morgen!

Er zijn wel heel veel verschillende soorten doeken. Wat is nu wijsheid?
Eli is nu al 10kg+ mss al 11kg, dus hij moet stevig zijn.
Ik ben iets minder dan 1,70m lang niet echt "horizontally gifted" maar ook niet ieniemini
Ik had bij P_iglet die gele doek geprobeerd (Hoppediz Rio) en dat ging prima, maar wel warm.

Is de girasol nu echt de beste optie? Of zijn er meerdere mogelijkheden? En hoe kies je in vredesnaam?!!??
Kan je doeken eigenlijk alleenmaar over internet bestellen?

Oftewel, HELP!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:56:14 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60050312
Wat een mooie foto's weer

Las hier nou laatst iets over onhandigheid en doeken kunnen knopen? En dat het toch samengaat gek genoeg?
Ik zeg niks, maar kan haast niet wachten op morgen

Ergens tussen 11 en 12 uur ben ik morgen bij Macka.
Zie jullie dan
pi_60051176
Ik twijfel dus enorm he. Over met Thomas in het OV.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:39:40 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_60051222
Webkim, ik weet niet of je ook de kinderwagen meeneemt of alleen de draagdoek, maar ik heb vorige week met Ruben een behoorlijke rit gemaakt met het OV en Ruben heeft ervan genoten, hij zat heerlijk naar buiten te kijken toen hij wakker was en de rest heeft hij geslapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60051976
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
Ik twijfel dus enorm he. Over met Thomas in het OV.
Ik ben dus vorige week met Dochterlief en Ayden met de trein vanuit Tilburg naar Apeldoorn geweest ( Bedenk me nu pas dat ik niets meer heb laten horen mbt je aanbod...)

Ayden in de draagdoek gedaan en het eerste stuk ging prima.. In den Bosch overgestapt en ook dat gaf geen enkel probleem.... Het was ook niet zo heel druk in de trein.
Meneer heeft ook nog lekker op schoot gezeten en heerlijk om zich heen gekeken.... Meneer kreeg daar natuurlijk wel honger van en liet dat luid en duidelijk merken! Wel grappig dat de student met de sterke verhalen opeens stilletjes de andere kant op zat te kijken!!!

In zutphen bleek dat we niet verder konden ivm een storing oid in Apeldoorn en we moesten met de bus!! Op zoek gegaan naar de juiste en die zat prop en prop vol en stond op het punt om weg te gaan..... De volgende zou pas over een uur komen!! Buschauffeur wilde niet meer mensen meenemen, tot ie ons zag... Wij mochten mee want hij liet geen moeder met baby een uur in de stromende regen op het station staan! We mochten dus mee én er was al snel een zitplaatsje voor ons geregeld!! We zaten alleen wel als haringen in een tonnetje.... Dat vond meneer niet zo fijn en zette het op een brullen.... Maar weer even aan de borst en hij was meteen stil... doek beetje over 'm heen getrokken en zo lag meneer tevreden te lurken.... Mensen om me heen vonden het eigenlijk alleen maar heel erg vertederend! (En waren natuurlijk allang blij dat ie stil was!!) Uurtje ongeveer in die bus gezeten en toen waren we eindelijk ik Apeldoorn.....
  vrijdag 11 juli 2008 @ 23:23:56 #193
3011 E.T.
pi_60052286
Toen ik een paar weken geleden een aardige treinreis moest maken met Nienke heb ik de kinderwagen gepakt. Ze heeft heerlijk liggen slapen door het gehobbel van de trein
Enige nadeel... de kinderwagen paste niet door de deur naar de coupe, ik was dus veroordeeld tot balkon.
pi_60055353
Veel plezier vandaag. Had graag even komen kijken hoe jullie al die mooie doeken dragen/knopen, maarhelaas viert schoonmams haar verjaardag....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60055580
Nou, het was een drama vannacht (zie babietjestopic), maar we gaan het wel proberen. dropt Thomas en mij en een shopperboodschappentas met doeken bij Macka en gaat zelf even mediamarkten e.d.
Dan pikt -ie ons weer op en hopen we dat het nog even droog is zodat we wat zeelucht kunnen happen. Ik ben er denk ik tegen kwart over 11, half 12 ofzo en blijf dus niet zo heel lang.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:34:09 #196
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60055610
oh jullie zijn allemaal zó dichtbij en ik kan niet
Saartje
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:21:13 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60056572
Ik kom er straks aan hoor. Mijn dochter besloot om kwart voor 11, net toen ik weg wilde gaan, om nog even te powernappen!

Tot zo.
pi_60057182
Veel plezier vandaag!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:00:51 #199
94046 PM-girl
pi_60058596
Webkim, ik ben blij te lezen dat je toch gaat, ik vind het zo vervelend

En verder hoop ik dat jullie veel plezier hebben en veel leren! (en dat we hier straks wat fotootjes zien misschien!)
*
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:06:03 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60058685
Veel plezier, hopelijk is het gezellig. Vast wel.

Arme Simon, jammer dat je niet kon PM.
*OUD heilige*
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:13:18 #201
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60058797
Veel plezier!
Het leek mij ook wel leuk om erbij te zijn, maar helaas zie ik dat nog niet zitten. Helemaal niet nu Marlien nog spruwmedicatie (Daktarin) heeft, dat is met (borst)voeden een heel geworstel, dat doe ik liever thuis .
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:21:04 #202
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_60058920
En zojuist heb ik een pakketje ontvangen met de Storchenwiege Ulli .

[ Bericht 1% gewijzigd door Grijs op 12-07-2008 15:30:06 (spelfoutje verbeterd) ]
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 15:17:54 #203
141844 Macka66
pi_60059638
Even wat serviceberichten:
Memmel, de meet is afgelopen dus kom eens 'gewoon' langs
Webkim, over twee weken neem ik een doek mee die jou heel bekend voor zal komen (je lange dunne Girasol)
Chacama, ik ben bek af dus ik ga straks in bad met dat lekkere cadeautje van je
LadyS, ik ben benieuwd naar je foto's
Iedereen, het was heel goed en gezellig en vermoeiend en de vrouwen waren leuk en de kindjes waren lief en de doeken waren mooi. Voor herhaling vatbaar
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 15:26:13 #204
141844 Macka66
pi_60059719
Nagekomen servicebericht:
Er is een cremekleurige spuugdoek merk Prenatal blijven liggen. Eigenaresse, as je 'm terug wilt pm me dan even je adres.
pi_60060604
Ja! M'n rainbow! Ik miste -em gelijk met uitpakken.

Ik vond het leuk jullie en de doeken en dragers en kunsten even te zien. Thomas vond het ook leuk, maar in de auto was -ie het zat en het strand is er niet meer van gekomen. Meneer ligt slaap in te halen. Macka, ik ga die short frontcarry vanavond meteen even proberen. Bedankt voor je gastvrijheid en pas je goed op rainbow.

Kersjes: de Bumbo is door Thomas goed bevonden. Foto komt er vandaag of morgen aan. Zenkjoeverriemutsj.

Ticootje! Leuk he? Nou moet je toch een doek.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 17:09:03 #206
141844 Macka66
pi_60061043
Uiteraard ga ik goed zorgen voor de rainbow. Ik heb 'm al geaaid, hij is mooi dun en lekker soepel door gebruik. En ik kon 'm vergelijken met mijn nieuwe Girasol.
Er is wel iets veranderd in de loop van de jaren; de Girasols zijn zo'n zeven centimeter breder geworden, de zomen zijn ook breder geworden, en de doeken worden nu in kruiskeperbinding geweven tegenover vroeger in gewone keperbinding. Die gewone keperbinding geeft een diagonaal strepeneffect en heeft een duidelijk andere achterkant. Bij kruiskeper heb je dat niet. Ik vind die 'verkeerde' kant juist wel erg leuk, want zo heb je bij een felle doek een rustige achterkant. Twee voor de prijs van een (net als bij jacquards)
pi_60061233
Wij zijn ook weer thuis! Ik vond het super gezellig! En de Jongste vond de RingSling van Ticootje ook he-le-maal geweldig
Allemaal, maar vooral Macka voor de gastvrijheid, bedankt!
En manlief heeft geen foto van Ernie en Bert gemaakt..
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:38:22 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60063380
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:35 schreef Webkim het volgende:
Ja! M'n rainbow! Ik miste -em gelijk met uitpakken.

Ik vond het leuk jullie en de doeken en dragers en kunsten even te zien. Thomas vond het ook leuk, maar in de auto was -ie het zat en het strand is er niet meer van gekomen. Meneer ligt slaap in te halen. Macka, ik ga die short frontcarry vanavond meteen even proberen. Bedankt voor je gastvrijheid en pas je goed op rainbow.

Kersjes: de Bumbo is door Thomas goed bevonden. Foto komt er vandaag of morgen aan. Zenkjoeverriemutsj.

Ticootje! Leuk he? Nou moet je toch een doek.
Welke doek had ik nou van jou geleend? Waar heb je die vandaan? Uiteindelijk vond ik die ook de allerleukste! Ik had namelijk ook even gespiekt in je tas met doeken.

Oh en ik moet echt manlief nog overtuigen!! We zijn nog even wezen shopen, dus Jen in de sling, maar M. vind het allemaal maar een beetje alternatief. Hij stond meteen weer te kijken naar een baby bjorn.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:39:28 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60063396
Vandaag bij de stoomtreindagen in Simpelveld een mama gezien met een kindje in een oranje tricot doek. Vriendlief er even op gewezen en hij vond het wel handig uitzien
pi_60063513
Dat was een Girasol Polkka Ticootje, maar die worden niet meer gemaakt. Dus dan zal je aan een 2dehands moeten zien te komen.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:14:06 #211
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60064037
Ook hier met twee slapende kindjes thuis gekomen. Daarna nog heerlijk met Maud in de Beco over de markt heen gewandeld. Ze vind het echt super in die drager.

Ik vond het leuk om jullie allemaal te zien. Hopelijk snel weer eens.
Macka, dankje voor je gastvrijheid. Vond het leuk om de verzameling doeken te zien en er een aantal uit testen en nog 2 tegelijkertijd

Ook er g benieuwd naar de foto's
pi_60064108
Ja, Fleur op 1 de ene heup en Maud op de andere. Da's pas dragen!

En: jeeeeuuu, gelukt: short frontcrosscarry. Thomas hielp even met de voorbereidingen voor het eten.

[ Bericht 30% gewijzigd door Webkim op 12-07-2008 20:24:55 ]
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:29:38 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60064322
Mooie foto kim. kun je zo de bak nog wel vinden....
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:36:55 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064453
Een girasol... die komen uit duitsland? Waar bestellen jullie die?
pi_60064493
Op girasol.de de gewone lijn en op lotusbarn.no en liinalapsi.fi de exclusives.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:48:13 #216
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064634
pff.. das jammer. Dat duurt dan zeker ook wel even voordat je m in huis hebt?

Nou, dan wordt het na de vakantie. Jen gaat lekker in de sling in de zomervakantie.
pi_60064695
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
pff.. das jammer. Dat duurt dan zeker ook wel even voordat je m in huis hebt?

Nou, dan wordt het na de vakantie. Jen gaat lekker in de sling in de zomervakantie.
Nee hoor, hooguit twee weken.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 20:51:56 #218
141844 Macka66
pi_60064709
Ziet er mooi uit, Webkim!

Chacama is superdraagmama (en ik heb de fotoos om het te bewijzen ). Ik zie het mjzelf nog niet doen, een kleuter en een dreumes tegelijk dragen. (Leve de draagpapa!)
En de Beco is prachtig (en LadyS heeft de fotoos om dat te bewijzen )

Tcootje, is de Girasol Mokka mischien iets voor jou? (M. wil vast niet echt jouw rug en Jen d'r heupen verpesten met een BabyBjorn!)
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:54:47 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064764
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Webkim het volgende:

[..]

Nee hoor, hooguit twee weken.
dat dus. Ik ga donderdag op vakantie.

Maar ik zeg net tegen mn man misschien zie ik daar op de markt ook wel leuke doeken/stoffen.

En ik zet mn zinnen op : 23 en 35. De 23 in maat 4,2 (die had ik van webkim om, leek mij ook een goede lengte) en de 35 in een 4,6 of een 5,2. Dat hangt er een beetje vanaf, mijn man wil haar op zn rug dragen, en ik kan best verklappen dat M. niet 1 van de slankste is. Dus ik denk eerder aan een 5,2.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:09 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064819
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Macka66 het volgende:
Ziet er mooi uit, Webkim!

Chacama is superdraagmama (en ik heb de fotoos om het te bewijzen ). Ik zie het mjzelf nog niet doen, een kleuter en een dreumes tegelijk dragen. (Leve de draagpapa!)
En de Beco is prachtig (en LadyS heeft de fotoos om dat te bewijzen )

Tcootje, is de Girasol Mokka mischien iets voor jou? (M. wil vast niet echt jouw rug en Jen d'r heupen verpesten met een BabyBjorn!)
Ja, die mokka is ook erg mooi!!

En echt hoe praat ik M. een babybjorn uit zn hoofd?? Hij stond er vandaag dus echt naar te kijken. Hij vond het namelijk wel leuk Jen op de buik, maar zo'n doek ja, ik weet het niet hoor, volgens mij vindt hij het maar niets.
pi_60064847
ticootje, met een 5,2 kun jij niets... daar ben je mummy in...
dus als jij met die doek ook wil gaan dragen zou ik maatje kleiner nemen, en voor M. een knooptechniek zoeken met minder stof.
En heel goed vragen of M. idd zeker wil gaan dragen, een hoop papa's zien dat toch niet zo zitten, en dan is een te lange doek heel zonde als jij er neit smee kunt.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:58:39 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60064848
Thomas het kookhulpje
Het was leuk vandaag
Bedankt allemaal, en Macka + familie in het bijzonder natuurlijk.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:00:48 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60064890
Ik heb een boel foto's Alleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
pi_60064898
Of de Girasol Big Sur.
Die lijkt erg op Polkka. Zo erg dat ik hem besteld heb toen ik geen Polkka kon vinden. Die komt dus half augustus ofzo ook nog.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:02:33 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064920
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef p_iglet het volgende:
ticootje, met een 5,2 kun jij niets... daar ben je mummy in...
dus als jij met die doek ook wil gaan dragen zou ik maatje kleiner nemen, en voor M. een knooptechniek zoeken met minder stof.
En heel goed vragen of M. idd zeker wil gaan dragen, een hoop papa's zien dat toch niet zo zitten, en dan is een te lange doek heel zonde als jij er neit smee kunt.
Ja, ik heb hier ondertussen een discussie. M. vindt het niets.. Hij weet het niet. Misschien moeten we gewoon nog een keer meeten, dan neem ik m mee. Dan kan hij het proberen.

Een 5,2 is voor mij veeeeel te lang, maar voor M. denk ik niet. Ik dacht gewoon een stoere mannendoek voor M. en een mooie doek voor mij. Ieder zn eigen doek.... Maar ik denk dat ik gewoon eerst een doek voor mezelf koop, dan M. zien over te halen, dan krijgt hij wel een eigen doek.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:05:13 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60064961
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto's Alleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:05:44 #227
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60064971
Ticootje, wij hebben een BabyBjorn, en toen Eli nog een kilootje of 4 a 5 woog, vond ik het al superzwaar wegen op de schouders.
Nu heb ik met met 10+ kg naar de kinderboerderij gelopen en terug, geen centje pijn.

Zeg dat maar tegen M.

Hmm, 2 weken levertijd voor Girasol, ga morgen maar eens iets bestellen dan
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:08:40 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60065017
Davinia, heb ik eroverheen gelezen, heb jij nou ook een doek?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:09:17 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60065024
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, wij hebben een BabyBjorn, en toen Eli nog een kilootje of 4 a 5 woog, vond ik het al superzwaar wegen op de schouders.
Nu heb ik met met 10+ kg naar de kinderboerderij gelopen en terug, geen centje pijn.

Zeg dat maar tegen M.

Hmm, 2 weken levertijd voor Girasol, ga morgen maar eens iets bestellen dan
Ik denk dat ik even niets slechts meer over de babybjorn mag zeggen... Ik krijg alleen maar boze blikken.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:10:08 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60065044
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, heb ik eroverheen gelezen, heb jij nou ook een doek?
Morgen over twee weken
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 21:35:55 #231
141844 Macka66
pi_60065455
Ticootje, als de wensen/ideeen zo verschillen is een compromis geen goed idee want dan heb je straks een drager die geen van jullie twee nog uit de kast wil pakken.
Doe jij lekker een Girasol en M. een Yamo of een Ergo! Dat zijn dragers die makkelijker werken dan een BabyBjorn, ze zijn ergonomisch gezien beter voor ouder en kind dan een BabyBjorn, ze zijn goedkoper dan de BabyBjorn Active en zien er ook nog eens goed uit.
Die zwarte Ergo met groene voering die Iksje vandaag bij zich had is erg stoer.
Ik heb een 5,20 doek, een Ergo en een Yamo, dus sleur M. maar mee als je wilt komen vergelijken. Ik heb alleen geen BabyBjorn.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:51:13 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60065694
Ik heb een maxi go (buikdrager), maar Jen is wel erg zwaar hoor... Ik sleep M. gewoon een keer mee!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:12:03 #233
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60066068
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.
Ja hoor dat mag
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:21 #234
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60066241
Oh deze vind ik mooi!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:35:55 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60066464
Texelonia, die is idd mooi

De dame op de foto draagt een shirtje in dezelfde kleur als de doek.
Doen jullie dat ook eigenlijk, de kleur van je kleding en doek op elkaar afstemmen?
pi_60066699
Forrest Berries
Ik probeer soms wel te matchen inderdaad.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:54:06 #237
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60066745
Ik zorg altijd wel dat ik niet met m`n doek vloek, verder let ik er niet zo heel erg op
Saartje
  zondag 13 juli 2008 @ 08:46:55 #238
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60070828
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:35 schreef Macka66 het volgende:
T...
[sup...Ik heb alleen geen BabyBjorn.[/sup]
Ik wel...

Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!

Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
  zondag 13 juli 2008 @ 09:02:51 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60070881
Die Forest Berries is een Girasol toch? Hebben die altijd van die lelijke witte 'etiketjes' midden op de doek? Ik snap dat het handig is om een herkenningspunt te hebben voor wat het midden van de doek is. Maar ik vind dit zo groot en lelijk eigenlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 13 juli 2008 @ 10:06:02 #240
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60071234
Mijn Girasol heeft geen etiketje in het midden.
Ik denk dat ik toch een soort herkenningspuntje erop ga (laten) maken. Toch wel handig om in een oogopslag het midden te kunnen vinden.

Jammer dat je niet gekomen bent Memmel! Maar wel begrijpelijk als ik het zo lees
pi_60071652
Ik heb in sommige doeken een rood (of andere contrasterende kleur bij rode doeken) draadje genaaid in het midden. Gewoon drie losse steken. Kan er zo weer uit als ik de doek ooit weg zou willen doen, is niet ontsierend, maar ik kan wel gemakkelijk het midden vinden.

Wat dat op die Berries is weet ik niet. Ik heb een Kati Girasol zonder groot etiket. Op deze foto lijkt wel eerder of er een sticker op zit oid. Misschien heeft Kati ook een Lucie?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 12:50:01 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60073071
Deze hadden jullie nog van mij tegoed! Anna in de Girasol. [img][/img]
Ze kijkt een beetje bescheten, maar dat is omdat ze niet aan mijn fototoestel mocht komen. Betere plaatjes volgen snel zodra ik lief de foto's even maakt en ik het niet via de spiegel hoef te doen.

De foto is de heupknoop van P_iglet (dank voor de MSN uitleg). Ook voorop gaat goed. Is er een knoop waarbij je voorop draagt, maar die niet zoveel stof vraagt als de kruislings voorop? Dan zou ik het nl met een kortere doek kunnen. De 5.2 van Girasol heeft nog wel wat over nl als ik die heb gedaan.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:52:26 #243
14746 k_i_m
pi_60073124
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht? .
In my life
Why do I smile
  zondag 13 juli 2008 @ 13:48:21 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60074263
heb mn doek besteld!
Girasol mokka. Ben benieuwd
pi_60074964
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht? .
De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.

Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.

En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60076065
Anna
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etc
filpmje
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?

Kersjes, jij hebt toch ook bij Knusjes besteld? Hoeveel dagen zat er bij jou tussen de betaling en de ontvangst? Ik heb de Hoppediz Costa Rica besteld en ik wil hem zoooo graahaag probeheren!! * beefcake is niet ongeduldig verder hoor
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 13 juli 2008 @ 15:28:47 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60076203
Anna, lekker in de doek!

Beefcake, ik had dinsdagavond laat besteld en betaald, een week later op woensdag werd hij bezorgd.
Hopelijk heb je je Hopp snel binnen!

Steeds meer draagsters erbij in dit topic, wat leuk
pi_60076938
Wat een leuke berichten over de draagdoek-in.
LadyZ, ik vind je nieuwe doek echt prachtig, wat zit Iris er ook meteen goed in
  zondag 13 juli 2008 @ 17:08:41 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60078011
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:46 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ik wel...

Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!

Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
Ik kreeg dit antwoord: Nee, het hoeft al niet meer ( )
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 17:18:30 #250
141844 Macka66
pi_60078220
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
pi_60078225
Wij hebben zojuist m'n EllaRoo Kristen 2 uur lang uitgeprobeerd op een Kermis Leuk! Ik ben er helemaal tevreden mee! En zeker na het voelen van een aantal doeken op de wrap-inn weet ik dat ik de goede keuze heb gemaakt. Lekker dunne doek, de mooiste kleurtjes, draagt lekker, voor mijn gevoel voldoende steun en ik krijg er geen wrijf plekken van. Had zó nog 2 uur kunnen lopen.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:21:30 #252
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60078268
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Webkim het volgende:
Of de Girasol Big Sur.
Die lijkt erg op Polkka. Zo erg dat ik hem besteld heb toen ik geen Polkka kon vinden. Die komt dus half augustus ofzo ook nog.
Wel snotverdikkie......
Webkiiiiiim???? Wil je dit niet weer doen?

.
.
.

The first Sweet Pickles Girasol Exclusive, Avalon Rainbow!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 13 juli 2008 @ 17:28:50 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60078399
Klinkt erg leuk en erg gezellig die draagdoek-meet.
Mocht er nog eens een keer één wat noordelijker gehouden worden dan ben ik er ook bij!
(en anders bouwen we gewoon een picknick-meet heel even om tot draagdoek-meet )

Waar blijven al die foto's?
Maxi, Midi & Mini
pi_60080035
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef beefcake het volgende:
Anna
[..]

Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?

Het haken zelf maakt je doek ook nog zachter en soepeler. Niet het gehaakt wegleggen dus, maar de handelin zelf: het steeds door de lussen trekken van de stof. DE manier om stugge nieuwe doeken lekker te krijgen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 19:29:05 #255
14746 k_i_m
pi_60080656
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Webkim het volgende:

[..]

De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.

Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.

En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze .
In my life
Why do I smile
pi_60082067
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
  zondag 13 juli 2008 @ 20:48:21 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60082670
Ik heb nu een Girasol, lekker stevig voor mijn grote kleine meid. Maar welke doeken zijn er nu wat dunner dan de Girasol maar bieden toch de stevigheid die ik nodig heb met de bewegelijke smurf die nu zo'n 10-10,5 kilo weegt?
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 21:09:05 #258
141844 Macka66
pi_60083080
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze .
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 21:11:49 #259
141844 Macka66
pi_60083145
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef owlet het volgende:

[..]

Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
Als je niet een lange wandeling (van een paar uur) gaat maken met de peuter op je rug denk ik wel.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:16:48 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60083280
@ Macka. Heb nog even goed gekeken voor die melding van beco. Maar ik heb de nieuwe versie. Het was inderdaad de clip waar je de 'zitting' (webbing) mee vastmaakt. Daar zat die extra beveiliging niet op en nu dus wel.
pi_60083364
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
Ik las op TBW over snijden zoals EllaRoo. *zoeken gaat*

*gezocht heeft* Hij schijnt wel degelijk zacht te worden, maar je moet een erg nette knoper zijn om drukpunten te voorkomen, omdat -ie relatief dun is en anders geweven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Webkim op 13-07-2008 21:29:24 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_60084520
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Oei, ik ben héél benieuwd hoe die uit gaat pakken!
  zondag 13 juli 2008 @ 22:16:33 #263
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084625
er staan al een aantal foto's in een photobucketaccount. Medemeeters kunnen me pm-en voor de inloggegevens. Iedereen kan dan voor zich kijken wat er wel en niet online kan
Ik heb trouwens ook wel een boel foto;s gemaakt die niks met draagdoeken van doen hebben Veel portretjes (en veel mislukte foto's )
  zondag 13 juli 2008 @ 22:21:23 #264
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084744
Owlet, toen ik die doek eenmaal goed omgeknoopt had gisteren, zat ie prima. Ik denk dat ik er 20 minuten mee rondgelopen heb en ik voel nergens druk of wat dan ook. Iris was het toen wel zat Die wilde spelen
Ik heb natuurlijk niet echt vergelijkingsmateriaal, dus een heel goed "advies" kan ik je niet geven helaas. Ik vind hem wel mooi en ook fijn, alleen een beetje lang Hij zit nu in de wasmachine, en straks gaat hij in de droger, dus ik hoop dat hij dan ook wat inkort (hij mat ook 5.30 bleek gisterenavond, dus er moet zeker 20 cm vanaf )

Overigens is het me niet weer gelukt om een van die kinderen op mij rug te knopen
  zondag 13 juli 2008 @ 22:25:06 #265
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084846
Deze kan ik wel vast online zetten De verzamelkapstok

pi_60085153
lady S, wat een super leuke meisjes doek !!!
pi_60085688
kweenie of ie hier moet of in de "on tour"....
Maarruh... de short frontcrosscarry, is dat wat voor "lange tijd"? We gaan morgen naar Bobbejaanland en Lampo mag mee.... Vond het er laatst op de Thomashelptkokenfoto zo gezellig uit zien!
pi_60085749
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
pi_60086216
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef p_iglet het volgende:
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
Dat is natuurlijk ook gewoon zo!!!
*Vampje is niet helemaal bij geloof ik!
pi_60086236
veel plezier morgen!! en wel foto's showen
  maandag 14 juli 2008 @ 10:12:38 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60090873
Hier een foto van Jen in de doek bij Macka

pi_60092301
Het was heel leuk zaterdag
De treinreis is ook erg meegevallen, alleen heeft ze weinig geslapen. Wel mooi naast me gezeten en vooral liggen sjansen met de halve trein... nu ja, wat ze bij Macka dus ook al deed )

Alleen jammer dat ik de rugdraagworkshop van Chacama gemist heb omdat ik zo leuk stond te kletsen aan de andere kant van de kamer... en toen was ze er al vandoor

En ik wil nu ook een geweven doek ... zat wel fijn!

Ticootje, je had zaterdag mijn ergo kunnen proberen, als ik het geweten had...kon je vergelijken met jouw maxi go. Maar Macka heeft er ook één, dus je kan met je man altijd een keertje gaan proberen?
Ziet er niet zo alternatief uit als een doek en zo kan hij haar toch dragen.

Of we posten gewoon allemaal foto's van draagvaders om te tonen dat dragen ook best stoer en leuk staat voor een man. (denk dat alle mama's wel merken dat de populariteit van manlief stijgt als ie de baby draagt-vriendlief geniet in elk geval van al die goedkeurende blikken )
pi_60092354
Ow ja, en dan nog een vraagje.

Een vriendinnetje van me is net zwanger, voor februari. Nu zou ik haar mijn tricotslen willen lenen, alleen is dat een hele lange doek en zij is echt maar iets van 1m57 ofzo.
Geen goed plan dus? Of wel?
Ik vind hem best ok als startdoek, en ik heb 'm tegen dan nog lang niet terug nodig...
pi_60092627
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen. Anyone?
Ze is 4.6 meter, aardig dun en al behoorlijk soepel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60092659
lengte zegt niet zo veel, als ze kort maar rond is dan heeft ze wel een langere doek nodig. Als ze naast klein ook nog eens smal is en kleine borsten heeft dan zou de tricotdoek misschien te lang zijn. Uitproberen is de enoge oplossing en aangezien ze februari uitgerekend is kan ik me voorstellen dat een eventuele extra keer wikkelen niet zo'n heel groot probleem hoeft te zijn.
En anders voelt ze misschien al snel hoe lekker het is om je baby te dragen waardoor ze een eigen, kortere, doek gaat aanschaffen
  maandag 14 juli 2008 @ 11:43:09 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60092704
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Webkim het volgende:
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen. Anyone?
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.

Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?

Waarom doe je m weg?
pi_60092761
Ze is niet heel tenger, maar toch eerder slank dan normaal. Wat haar borsten gaan doen weet ik niet natuurlijk , ze gaat borstvoeding geven dus dat is toch snel 1 à 2 cupjes meer.
Binnenkort houden we 'wijvendag', ons vriendinnenavondje, ik neem 'm vast mee om al eens te testen.
pi_60092802
Dan zou je zo maar tóch een doek hebben op je vakantie, Ticootje! Vicky is mooi, maar mij te geel en ik heb al een storch. Hopelijk gaat iemand er heel blij mee worden, storchs blijven toch wel erg fijn
  maandag 14 juli 2008 @ 11:49:33 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60092853
Ja, Geel is wel een leuk zomerkleurtje!!

Oeh, ik denk wel dat ik m wil hoor!
pi_60092879
  maandag 14 juli 2008 @ 12:35:45 #281
14746 k_i_m
pi_60093838
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.

Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?

Waarom doe je m weg?
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft .
In my life
Why do I smile
pi_60093912
Mijn randjessabbelaartje in het draag ding de Beco Butterfly van *insert naam*Chacama bij de gastvrouw:
Sorry, ik weet niet hoe zo'n ding heet en van wie hij was..

Foto gemaakt door LadyS! Ze heeft nog veeeeeeel meer super mooie en leuke foto's gemaakt, dankjewel! Vind ze echt heel leuk
Manlief zei: 'huh? is dat Jongste?' 'Ja!' 'Waaw, wat een mooie ogen!'

[ Bericht 2% gewijzigd door lcicle op 14-07-2008 12:58:35 (Ik dácht het al ;)) ]
pi_60094233
De Beco Butterfly van Chaca, Icicle.

Ticootje, Vicky gaat weg omdat ik vind dat ik er nogal bescheten uitzie in geel. En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb. Ik baal er best een beetje van want ze is heel fijn, maar ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60094530
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
pi_60094608
Ik ben stof aan het zoeken om de cosleeper straks mee af te schermen. Daar zou ik toch ook prima een BBslen green paprika BBslen green paprika voor gebruiken, toch? Tegen de tijd dat een afgeschermd bedje niet meer zo veilig is kan ik hem mooi hergebruiken als wrap
  maandag 14 juli 2008 @ 13:33:12 #286
14746 k_i_m
pi_60095171
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft .
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb.
. .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 13:35:52 #287
141844 Macka66
pi_60095234
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7 Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
  maandag 14 juli 2008 @ 13:45:30 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60095498
Kreeg een mailtje van Girasol dat er een wit, grijzer, grijzere, grijst doek mijn kant op komt, zodat ook papa in een beetje stoere doek kan lopen met de vakantie (en mama gewoon de korte knopen kan maken)....

Had Anna gistermiddag op mijn heup en had - ondanks dat het een lange knoop was - toch veel over, dus een iets kortere doek is prima.
pi_60095527
ja mevrouw
pi_60095582
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Macka66 het volgende:
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7 Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
Green Paprika shortie, praktisch te geef.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60095876
da's echt practisch te geef idd. Maar ik wil een 4.9 of anders een 5.60. En voor de gemiddeld 80 dollar plus shipping en eventuele extra douanekosten waar ze nu op TBW voor gaan ben ik nog niet om. Dan heb ik liever het zekere van een (web)winkel voor dat tientje extra dat een nieuwe kost.
Maar.... ik ben nog niet om. Het is erg veel geld voor een doek die ik nu zeker weten niet veel ga gebruiken.
Ik speur gewoon weer verder, er komt er vast wel een voorbij in de komende maanden.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 14:07:26 #292
141844 Macka66
pi_60096054
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach
En potverdorie geen foto van Merlijn met Bert, beetje meneer Icicle!
  maandag 14 juli 2008 @ 14:09:37 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60096120
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach

Jullie moeten echt even in de photobucket wrapin kijken, de foto samen met Jen is echt te lief

(met toestemming)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ticootje op 14-07-2008 14:17:05 ]
pi_60097363
Wat een ontzettend mooie foto!
Van mij mogen er wel meer foto's hier geplaatst worden hoor, ik ben zo benieuwd naar alle kindjes-in-doeken
pi_60097843
Ik was er bij, maar ik smelt opnieuw bij het zien van die foto... wat een schatjes zo samen hè!
pi_60098064
Wie had hier ook weer doeken uit Ikea-stof? Ik ga vanavond en zou effen stof willen kopen. (Ditte)

Maar wat heb je aan kwaliteit voor 2.99 euro/m? Ik twijfel een beetje...
  maandag 14 juli 2008 @ 15:59:58 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60098861
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan...... ben erg nieuwsgierig
pi_60099266
Het heeft wat voeten in aarde gehad Macka, maar met al jullie advies ben ik nu een tevreden Kristen Mamma

Lief was dat he, die foto hihi

Wat toevallig Iksje, ik ben vanmorgen bij de Ikea geweest en heb het Ditte stof in zwart en paars meegenomen Het was hier zelfs maar 1,99 per meter. Ik maak een Sling met dubbel stof, lijkt me wel stevig genoeg.
Ticootjes Sling heeft me overtuigd!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:17:15 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60099386
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef chacama het volgende:
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan...... ben erg nieuwsgierig
dingdong pm
  maandag 14 juli 2008 @ 19:33:12 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60103774
Vicky is onderweg!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 19:39:34 #301
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60103946
Vol!
En op naar Draagdoeken 12
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')