abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60071652
Ik heb in sommige doeken een rood (of andere contrasterende kleur bij rode doeken) draadje genaaid in het midden. Gewoon drie losse steken. Kan er zo weer uit als ik de doek ooit weg zou willen doen, is niet ontsierend, maar ik kan wel gemakkelijk het midden vinden.

Wat dat op die Berries is weet ik niet. Ik heb een Kati Girasol zonder groot etiket. Op deze foto lijkt wel eerder of er een sticker op zit oid. Misschien heeft Kati ook een Lucie?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 12:50:01 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60073071
Deze hadden jullie nog van mij tegoed! Anna in de Girasol. [img][/img]
Ze kijkt een beetje bescheten, maar dat is omdat ze niet aan mijn fototoestel mocht komen. Betere plaatjes volgen snel zodra ik lief de foto's even maakt en ik het niet via de spiegel hoef te doen.

De foto is de heupknoop van P_iglet (dank voor de MSN uitleg). Ook voorop gaat goed. Is er een knoop waarbij je voorop draagt, maar die niet zoveel stof vraagt als de kruislings voorop? Dan zou ik het nl met een kortere doek kunnen. De 5.2 van Girasol heeft nog wel wat over nl als ik die heb gedaan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:52:26 #243
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60073124
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:48:21 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60074263
heb mn doek besteld!
Girasol mokka. Ben benieuwd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60074964
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht? .
De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.

Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.

En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60076065
Anna
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etc
filpmje
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?

Kersjes, jij hebt toch ook bij Knusjes besteld? Hoeveel dagen zat er bij jou tussen de betaling en de ontvangst? Ik heb de Hoppediz Costa Rica besteld en ik wil hem zoooo graahaag probeheren!! * beefcake is niet ongeduldig verder hoor
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 13 juli 2008 @ 15:28:47 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60076203
Anna, lekker in de doek!

Beefcake, ik had dinsdagavond laat besteld en betaald, een week later op woensdag werd hij bezorgd.
Hopelijk heb je je Hopp snel binnen!

Steeds meer draagsters erbij in dit topic, wat leuk
.... met gevoel voor drama....
pi_60076938
Wat een leuke berichten over de draagdoek-in.
LadyZ, ik vind je nieuwe doek echt prachtig, wat zit Iris er ook meteen goed in
  zondag 13 juli 2008 @ 17:08:41 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60078011
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:46 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ik wel...

Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!

Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
Ik kreeg dit antwoord: Nee, het hoeft al niet meer ( )
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 17:18:30 #250
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60078220
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60078225
Wij hebben zojuist m'n EllaRoo Kristen 2 uur lang uitgeprobeerd op een Kermis Leuk! Ik ben er helemaal tevreden mee! En zeker na het voelen van een aantal doeken op de wrap-inn weet ik dat ik de goede keuze heb gemaakt. Lekker dunne doek, de mooiste kleurtjes, draagt lekker, voor mijn gevoel voldoende steun en ik krijg er geen wrijf plekken van. Had zó nog 2 uur kunnen lopen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 13 juli 2008 @ 17:21:30 #252
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60078268
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Webkim het volgende:
Of de Girasol Big Sur.
Die lijkt erg op Polkka. Zo erg dat ik hem besteld heb toen ik geen Polkka kon vinden. Die komt dus half augustus ofzo ook nog.
Wel snotverdikkie......
Webkiiiiiim???? Wil je dit niet weer doen?

.
.
.

The first Sweet Pickles Girasol Exclusive, Avalon Rainbow!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 13 juli 2008 @ 17:28:50 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60078399
Klinkt erg leuk en erg gezellig die draagdoek-meet.
Mocht er nog eens een keer één wat noordelijker gehouden worden dan ben ik er ook bij!
(en anders bouwen we gewoon een picknick-meet heel even om tot draagdoek-meet )

Waar blijven al die foto's?
Maxi, Midi & Mini
pi_60080035
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef beefcake het volgende:
Anna
[..]

Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?

Het haken zelf maakt je doek ook nog zachter en soepeler. Niet het gehaakt wegleggen dus, maar de handelin zelf: het steeds door de lussen trekken van de stof. DE manier om stugge nieuwe doeken lekker te krijgen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 13 juli 2008 @ 19:29:05 #255
14746 k_i_m
pi_60080656
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Webkim het volgende:

[..]

De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.

Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.

En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze .
In my life
Why do I smile
pi_60082067
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
  zondag 13 juli 2008 @ 20:48:21 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60082670
Ik heb nu een Girasol, lekker stevig voor mijn grote kleine meid. Maar welke doeken zijn er nu wat dunner dan de Girasol maar bieden toch de stevigheid die ik nodig heb met de bewegelijke smurf die nu zo'n 10-10,5 kilo weegt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 21:09:05 #258
141844 Macka66
pi_60083080
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze .
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 21:11:49 #259
141844 Macka66
pi_60083145
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef owlet het volgende:

[..]

Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
Als je niet een lange wandeling (van een paar uur) gaat maken met de peuter op je rug denk ik wel.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:16:48 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60083280
@ Macka. Heb nog even goed gekeken voor die melding van beco. Maar ik heb de nieuwe versie. Het was inderdaad de clip waar je de 'zitting' (webbing) mee vastmaakt. Daar zat die extra beveiliging niet op en nu dus wel.
pi_60083364
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
Ik las op TBW over snijden zoals EllaRoo. *zoeken gaat*

*gezocht heeft* Hij schijnt wel degelijk zacht te worden, maar je moet een erg nette knoper zijn om drukpunten te voorkomen, omdat -ie relatief dun is en anders geweven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Webkim op 13-07-2008 21:29:24 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_60084520
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto's Alleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
Oei, ik ben héél benieuwd hoe die uit gaat pakken!
  zondag 13 juli 2008 @ 22:16:33 #263
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084625
er staan al een aantal foto's in een photobucketaccount. Medemeeters kunnen me pm-en voor de inloggegevens. Iedereen kan dan voor zich kijken wat er wel en niet online kan
Ik heb trouwens ook wel een boel foto;s gemaakt die niks met draagdoeken van doen hebben Veel portretjes (en veel mislukte foto's )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 13 juli 2008 @ 22:21:23 #264
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084744
Owlet, toen ik die doek eenmaal goed omgeknoopt had gisteren, zat ie prima. Ik denk dat ik er 20 minuten mee rondgelopen heb en ik voel nergens druk of wat dan ook. Iris was het toen wel zat Die wilde spelen
Ik heb natuurlijk niet echt vergelijkingsmateriaal, dus een heel goed "advies" kan ik je niet geven helaas. Ik vind hem wel mooi en ook fijn, alleen een beetje lang Hij zit nu in de wasmachine, en straks gaat hij in de droger, dus ik hoop dat hij dan ook wat inkort (hij mat ook 5.30 bleek gisterenavond, dus er moet zeker 20 cm vanaf )

Overigens is het me niet weer gelukt om een van die kinderen op mij rug te knopen
  zondag 13 juli 2008 @ 22:25:06 #265
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60084846
Deze kan ik wel vast online zetten De verzamelkapstok

pi_60085153
lady S, wat een super leuke meisjes doek !!!
pi_60085688
kweenie of ie hier moet of in de "on tour"....
Maarruh... de short frontcrosscarry, is dat wat voor "lange tijd"? We gaan morgen naar Bobbejaanland en Lampo mag mee.... Vond het er laatst op de Thomashelptkokenfoto zo gezellig uit zien!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60085749
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
pi_60086216
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef p_iglet het volgende:
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
Dat is natuurlijk ook gewoon zo!!!
*Vampje is niet helemaal bij geloof ik!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60086236
veel plezier morgen!! en wel foto's showen
  maandag 14 juli 2008 @ 10:12:38 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60090873
Hier een foto van Jen in de doek bij Macka

pi_60092301
Het was heel leuk zaterdag
De treinreis is ook erg meegevallen, alleen heeft ze weinig geslapen. Wel mooi naast me gezeten en vooral liggen sjansen met de halve trein... nu ja, wat ze bij Macka dus ook al deed )

Alleen jammer dat ik de rugdraagworkshop van Chacama gemist heb omdat ik zo leuk stond te kletsen aan de andere kant van de kamer... en toen was ze er al vandoor

En ik wil nu ook een geweven doek ... zat wel fijn!

Ticootje, je had zaterdag mijn ergo kunnen proberen, als ik het geweten had...kon je vergelijken met jouw maxi go. Maar Macka heeft er ook één, dus je kan met je man altijd een keertje gaan proberen?
Ziet er niet zo alternatief uit als een doek en zo kan hij haar toch dragen.

Of we posten gewoon allemaal foto's van draagvaders om te tonen dat dragen ook best stoer en leuk staat voor een man. (denk dat alle mama's wel merken dat de populariteit van manlief stijgt als ie de baby draagt-vriendlief geniet in elk geval van al die goedkeurende blikken )
pi_60092354
Ow ja, en dan nog een vraagje.

Een vriendinnetje van me is net zwanger, voor februari. Nu zou ik haar mijn tricotslen willen lenen, alleen is dat een hele lange doek en zij is echt maar iets van 1m57 ofzo.
Geen goed plan dus? Of wel?
Ik vind hem best ok als startdoek, en ik heb 'm tegen dan nog lang niet terug nodig...
pi_60092627
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen. Anyone?
Ze is 4.6 meter, aardig dun en al behoorlijk soepel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60092659
lengte zegt niet zo veel, als ze kort maar rond is dan heeft ze wel een langere doek nodig. Als ze naast klein ook nog eens smal is en kleine borsten heeft dan zou de tricotdoek misschien te lang zijn. Uitproberen is de enoge oplossing en aangezien ze februari uitgerekend is kan ik me voorstellen dat een eventuele extra keer wikkelen niet zo'n heel groot probleem hoeft te zijn.
En anders voelt ze misschien al snel hoe lekker het is om je baby te dragen waardoor ze een eigen, kortere, doek gaat aanschaffen
  maandag 14 juli 2008 @ 11:43:09 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60092704
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Webkim het volgende:
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen. Anyone?
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.

Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?

Waarom doe je m weg?
pi_60092761
Ze is niet heel tenger, maar toch eerder slank dan normaal. Wat haar borsten gaan doen weet ik niet natuurlijk , ze gaat borstvoeding geven dus dat is toch snel 1 à 2 cupjes meer.
Binnenkort houden we 'wijvendag', ons vriendinnenavondje, ik neem 'm vast mee om al eens te testen.
pi_60092802
Dan zou je zo maar tóch een doek hebben op je vakantie, Ticootje! Vicky is mooi, maar mij te geel en ik heb al een storch. Hopelijk gaat iemand er heel blij mee worden, storchs blijven toch wel erg fijn
  maandag 14 juli 2008 @ 11:49:33 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60092853
Ja, Geel is wel een leuk zomerkleurtje!!

Oeh, ik denk wel dat ik m wil hoor!
pi_60092879
  maandag 14 juli 2008 @ 12:35:45 #281
14746 k_i_m
pi_60093838
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.

Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?

Waarom doe je m weg?
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft .
In my life
Why do I smile
pi_60093912
Mijn randjessabbelaartje in het draag ding de Beco Butterfly van *insert naam*Chacama bij de gastvrouw:
Sorry, ik weet niet hoe zo'n ding heet en van wie hij was..

Foto gemaakt door LadyS! Ze heeft nog veeeeeeel meer super mooie en leuke foto's gemaakt, dankjewel! Vind ze echt heel leuk
Manlief zei: 'huh? is dat Jongste?' 'Ja!' 'Waaw, wat een mooie ogen!'

[ Bericht 2% gewijzigd door lcicle op 14-07-2008 12:58:35 (Ik dácht het al ;)) ]
pi_60094233
De Beco Butterfly van Chaca, Icicle.

Ticootje, Vicky gaat weg omdat ik vind dat ik er nogal bescheten uitzie in geel. En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb. Ik baal er best een beetje van want ze is heel fijn, maar ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60094530
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
pi_60094608
Ik ben stof aan het zoeken om de cosleeper straks mee af te schermen. Daar zou ik toch ook prima een BBslen green paprika BBslen green paprika voor gebruiken, toch? Tegen de tijd dat een afgeschermd bedje niet meer zo veilig is kan ik hem mooi hergebruiken als wrap
  maandag 14 juli 2008 @ 13:33:12 #286
14746 k_i_m
pi_60095171
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft .
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb.
. .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 13:35:52 #287
141844 Macka66
pi_60095234
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7 Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
  maandag 14 juli 2008 @ 13:45:30 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60095498
Kreeg een mailtje van Girasol dat er een wit, grijzer, grijzere, grijst doek mijn kant op komt, zodat ook papa in een beetje stoere doek kan lopen met de vakantie (en mama gewoon de korte knopen kan maken)....

Had Anna gistermiddag op mijn heup en had - ondanks dat het een lange knoop was - toch veel over, dus een iets kortere doek is prima.
pi_60095527
ja mevrouw
pi_60095582
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Macka66 het volgende:
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7 Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
Green Paprika shortie, praktisch te geef.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60095876
da's echt practisch te geef idd. Maar ik wil een 4.9 of anders een 5.60. En voor de gemiddeld 80 dollar plus shipping en eventuele extra douanekosten waar ze nu op TBW voor gaan ben ik nog niet om. Dan heb ik liever het zekere van een (web)winkel voor dat tientje extra dat een nieuwe kost.
Maar.... ik ben nog niet om. Het is erg veel geld voor een doek die ik nu zeker weten niet veel ga gebruiken.
Ik speur gewoon weer verder, er komt er vast wel een voorbij in de komende maanden.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 14:07:26 #292
141844 Macka66
pi_60096054
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach
En potverdorie geen foto van Merlijn met Bert, beetje meneer Icicle!
  maandag 14 juli 2008 @ 14:09:37 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60096120
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach

Jullie moeten echt even in de photobucket wrapin kijken, de foto samen met Jen is echt te lief

(met toestemming)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ticootje op 14-07-2008 14:17:05 ]
pi_60097363
Wat een ontzettend mooie foto!
Van mij mogen er wel meer foto's hier geplaatst worden hoor, ik ben zo benieuwd naar alle kindjes-in-doeken
pi_60097843
Ik was er bij, maar ik smelt opnieuw bij het zien van die foto... wat een schatjes zo samen hè!
pi_60098064
Wie had hier ook weer doeken uit Ikea-stof? Ik ga vanavond en zou effen stof willen kopen. (Ditte)

Maar wat heb je aan kwaliteit voor 2.99 euro/m? Ik twijfel een beetje...
  maandag 14 juli 2008 @ 15:59:58 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60098861
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan...... ben erg nieuwsgierig
pi_60099266
Het heeft wat voeten in aarde gehad Macka, maar met al jullie advies ben ik nu een tevreden Kristen Mamma

Lief was dat he, die foto hihi

Wat toevallig Iksje, ik ben vanmorgen bij de Ikea geweest en heb het Ditte stof in zwart en paars meegenomen Het was hier zelfs maar 1,99 per meter. Ik maak een Sling met dubbel stof, lijkt me wel stevig genoeg.
Ticootjes Sling heeft me overtuigd!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:17:15 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60099386
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef chacama het volgende:
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan...... ben erg nieuwsgierig
dingdong pm
  maandag 14 juli 2008 @ 19:33:12 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60103774
Vicky is onderweg!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 19:39:34 #301
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60103946
Vol!
En op naar Draagdoeken 12
Maxi, Midi & Mini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')