De Maruyama?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht?.
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etc
filpmje
Ik kreeg dit antwoord:quote:Op zondag 13 juli 2008 08:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wel...![]()
Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!
Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef Webkim het volgende:
Of de Girasol Big Sur.
Die lijkt erg op Polkka.Zo erg dat ik hem besteld heb toen ik geen Polkka kon vinden. Die komt dus half augustus ofzo ook nog.
Het haken zelf maakt je doek ook nog zachter en soepeler. Niet het gehaakt wegleggen dus, maar de handelin zelf: het steeds door de lussen trekken van de stof. DE manier om stugge nieuwe doeken lekker te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef beefcake het volgende:
Anna![]()
[..]
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuzequote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Webkim het volgende:
[..]
De Maruyama?
Vatanais zijn lekker dun, echte zomerdoeken, maar ze worden niet heel knuffelig.
Jaaaa Davinia! Dat -ie er maar snel mag zijn.
En Memmel: ziet er goed uit! Er is een kortere knoop voor frontcarries, weet ik sinds gister: en die gaat zo.
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik was ook heel benieuwd naar die nieuwe Amazonas Lollipop van LadyS. Zo leuk om 'm n het echt te zien, heel vrolijk gekleurd met die hard roze streepjes er in! Hij is net zo dun als een Ellaroo, maar in kruiskeper geweven en voelt soepeler aan. Het is echt een verrassend leuke doek. En hij kleurt zo mooi bij Iris d'r lichtblonde haar
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik vind die kleuren erg mooi! Maar als ie niet zacht is blijf ik mooi bij mijn eerste keuze.
Als je niet een lange wandeling (van een paar uur) gaat maken met de peuter op je rug denk ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef owlet het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik benieuwd naar. Hebben jullie het idee dat dit een fijne doek is om een peuter mee te dragen, LadyS, Macka en andere voelers/testers?
Ik las op TBW over snijden zoals EllaRoo.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Op The Babywearer lees ik dat de Maruyama lekker zacht wordt in het gebruik. 't Is een dunne koele doek, dus zorgvuldig knopen. Even wat werk er in steken, maar dan heb je ook een hele fijne en mooie doek.
Ik had 'm willen bestellen als mijn ultieme meisjesdoek, totdat ik de Millefiori tegenkwam
Oei, ik ben héél benieuwd hoe die uit gaat pakken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto'sAlleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:02 schreef p_iglet het volgende:
kun je met de 4.6 lampo geen gewone FWCC? Die vind ik veel comforbeler als de short FCC, zeker voor langere tijd.
En anders gewoon proberen, gaat het niet dan knoop je ff opnieuw/anders. Je zult vast regelmatig ff gaan zitten of bij een uitgang van een attractie op je monsters moeten wachten.
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:39 schreef Webkim het volgende:
Mijn Storchenwiege Vicky wil verhuizen.Anyone?
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeftquote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even spieken welke dat is!! Maar misschien heb ik wel een plekje over hier.
Edit: Dat is de gele doek, die had je ook bij je op de meet toch?
Waarom doe je m weg?
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
ik heb een andere storch 'gewonnen' op ebay. De Anna. Beetje hysterischer en dus meer mijn ding.![]()
Vicky komt vanmiddag naar je toe en ik hoop dat ze er dan morgen al is.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze stiekem alweer drie nieuwe doeken gekocht heeft.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
En omdat ik stiekem alweer drie nieuwe doeken heb.![]()
Green Paprika shortie, praktisch te geef.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Macka66 het volgende:
owlet, je hebt het er al over je BBslen green paprika wens sinds topic 7Wanneer hak je nou eens de knoop door sla je nou eens spijkers met koppen?
(Ga lekker op de loer liggen bij de Babywearer!)
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het zo leuk dat Icicle nou toch de perfecte doek blijkt te hebben
En Colin heeft niet alleen mooie ogen maar ook een hartveroverende lach![]()
dingdong pmquote:Op maandag 14 juli 2008 15:59 schreef chacama het volgende:
Ik wil best mezelf met twee kindjes aan me online zien staan......ben erg nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |