Da's idd erg lang voor heupdragen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Memmel het volgende:
Nee nee, ik heb een Girasol. Vanwege mijn horizontally gifted positie (maar ik heb wel een heel mooi kind gebaard, zeg ik er altijd maar achteraan) en een test met de 4.6 van P_iglet, heb ik een 5.2 gekocht.
Ja, wandelwagen mag. Ik heb ook een Bugaboo staan die als tijdelijke slaapplek kan dienen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doekEn met mijn zoon
![]()
![]()
![]()
Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?![]()
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
K vond 'm wel iets voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:![]()
Een camouflage tai, cool!
Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doekEn met mijn zoon
![]()
![]()
![]()
Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?![]()
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
Precies, ik ben er bij Ronja al heel vroeg mee opgehouden om haar in een vreemde omgeving tot slapen te krijgen. Ze haalt het thuis wel weer inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef LadyS het volgende:
Thuis slaap Iris nog wel regelmatig hoor, maar als het druk en/of gezellig is dan kan ze het ook overslaan. En zeker in een vreemde omgeving wil ze slecht slapen, dus ik ga het morgen niet eens proberen
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:![]()
Een camouflage tai, cool!
Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?
Ik ben dus vorige week met Dochterlief en Ayden met de trein vanuit Tilburg naar Apeldoorn geweest (quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
Ik twijfel dus enorm he. Over met Thomas in het OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |