Bij voedingskleding.nl, waar ik mijn Kristen ook heb besteldquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:39 schreef Reinhilde het volgende:
DeLiedje, waar had jij jouw Kirsten besteld?
Ik heb dat linkje al een paar keer gefixed, maar hij gaat steeds stuk bij het kopieren naar een nieuw topic. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:52 schreef Iksje het volgende:
Er staat een fout linkje in de openingspost merk ik net, dit zou 'm moeten zijn (zelf mei tai maken) http://www.xs4all.nl/~hhayes/Beth's%20Mei%20Tai%20(BMT).html
Ah kijk, ik dacht dat de doeken van draagdoek.nl niet geknoopt hoeften te wordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Macka66 het volgende:
Kristen en draagdoek.nl moeten allebei geknoopt worden hoor, dus daar hoef je de keus niet van af te laten hangen. Is een ringsling niet iets voor Nixxx?
Voor een rekbare doek zou je ook de Binana kunnen overwegen. Mooie stof in mooie kleuren, lijkt me ook voor mannen prima te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop dat je dat leuk vindt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:59 schreef Webkim het volgende:
Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken Ikganietopdespoilerklikken
Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
He, leuk om te lezen Macka, dat soort reviews zijn nuttig. Kan je er niet wat meer schrijven?![]()
Ik wacht nog even om het zo te noemenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef Macka66 het volgende:
Nou zeg, er is blijkbaar een batch Kristens met een productiefout.
Toevallig heb ik ook de Didymos onder de wasmachines, maar nog nooit een overmatig krimpende doek gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:41 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik heb zeg maar de Dydimos onder de wasmachines (Miele) en hoop niet dat het daaraan ligt![]()
Hm, ik vrees dat ik vooral wat wil weten over BB-wrap dus dat schiet voor wat mij betreft niet opquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Waar had je/men iets over willen weten?
(Behalve met m'n doeken/dragers in de OP heb ik ook utgebreide ervaring met een Hoppediz en een Ellaroo)
Ik heb geen fourwheeldrive hèquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:34 schreef Webkim het volgende:Wat een mooie foto's!
Even over zaterdag: het is vast de bedoeling dat er doeken mee gaan? Zijn er dingen in het bijzonder die jullie willen zien? Ik neem aan dat niet alles mee hoeft...
Is die lap stof misschien te lang voor de knoopmethode die je hebt uitgezocht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:57 schreef Memmel het volgende:
Vinden jullie het raar dat ik wanhopig word die lange lap stof (ik ben niet de smalste, zeg maar) als ik Anna ga knopen? Ik wil haar zo graag op mijn heup hebben, maar het lukt me nie-hiet.![]()
Zou bijna weer positief over mijn BabyBjorn worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |