quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Dank voor de leuke reacties, ik ben zelf ook erg happy met de doekEn met mijn zoon
![]()
![]()
![]()
Wie komen er nou allemaal zaterdag?
En is het wel "toegestaan" om de wandelwagen mee te nemen?![]()
Ik kom waarschijnlijk met de trein en het jochie moet toch ergens slapen?
Precies, ik ben er bij Ronja al heel vroeg mee opgehouden om haar in een vreemde omgeving tot slapen te krijgen. Ze haalt het thuis wel weer inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef LadyS het volgende:
Thuis slaap Iris nog wel regelmatig hoor, maar als het druk en/of gezellig is dan kan ze het ook overslaan. En zeker in een vreemde omgeving wil ze slecht slapen, dus ik ga het morgen niet eens proberen
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:02 schreef Webkim het volgende:![]()
Een camouflage tai, cool!
Ik wacht op een Zara en een Girasol blue verknutseld totl ringsling.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
geef een gil als je Zara weer kwijt wil?
Ik ben dus vorige week met Dochterlief en Ayden met de trein vanuit Tilburg naar Apeldoorn geweest (quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Webkim het volgende:
Ik twijfel dus enorm he. Over met Thomas in het OV.
Welke doek had ik nou van jou geleend? Waar heb je die vandaan? Uiteindelijk vond ik die ook de allerleukste! Ik had namelijk ook even gespiekt in je tas met doeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:35 schreef Webkim het volgende:Ja! M'n rainbow! Ik miste -em gelijk met uitpakken.
Ik vond het leuk jullie en de doeken en dragers en kunsten even te zien. Thomas vond het ook leuk, maar in de auto was -ie het zat en het strand is er niet meer van gekomen. Meneer ligt slaap in te halen.Macka, ik ga die short frontcarry vanavond meteen even proberen. Bedankt voor je gastvrijheid en pas je goed op rainbow.
![]()
Kersjes: de Bumbo is door Thomas goed bevonden. Foto komt er vandaag of morgen aan. Zenkjoeverriemutsj.
Ticootje! Leuk he? Nou moet je toch een doek.
Nee hoor, hooguit twee weken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Ticootje het volgende:
pff.. das jammer. Dat duurt dan zeker ook wel even voordat je m in huis hebt?
Nou, dan wordt het na de vakantie. Jen gaat lekker in de sling in de zomervakantie.
quote:
Ja, die mokka is ook erg mooi!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef Macka66 het volgende:
Ziet er mooi uit, Webkim!
Chacama is superdraagmama (en ik heb de fotoos om het te bewijzen). Ik zie het mjzelf nog niet doen, een kleuter en een dreumes tegelijk dragen. (Leve de draagpapa!)
En de Beco is prachtig (en LadyS heeft de fotoos om dat te bewijzen)
Tcootje, is de Girasol Mokka mischien iets voor jou? (M. wil vast niet echt jouw rug en Jen d'r heupen verpesten met een BabyBjorn!)
Ja, ik heb hier ondertussen een discussie. M. vindt het niets.. Hij weet het niet. Misschien moeten we gewoon nog een keer meeten, dan neem ik m mee. Dan kan hij het proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef p_iglet het volgende:
ticootje, met een 5,2 kun jij niets... daar ben je mummy in...
dus als jij met die doek ook wil gaan dragen zou ik maatje kleiner nemen, en voor M. een knooptechniek zoeken met minder stof.
En heel goed vragen of M. idd zeker wil gaan dragen, een hoop papa's zien dat toch niet zo zitten, en dan is een te lange doek heel zonde als jij er neit smee kunt.
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto'sAlleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
Ik denk dat ik even niets slechts meer over de babybjorn mag zeggen... Ik krijg alleen maar boze blikken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, wij hebben een BabyBjorn, en toen Eli nog een kilootje of 4 a 5 woog, vond ik het al superzwaar wegen op de schouders.
Nu heb ik met met 10+ kg naar de kinderboerderij gelopen en terug, geen centje pijn.
Zeg dat maar tegen M.
Hmm, 2 weken levertijd voor Girasol, ga morgen maar eens iets bestellen dan
Morgen over twee wekenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, heb ik eroverheen gelezen, heb jij nou ook een doek?
Ja hoor dat magquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.
Ik wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:35 schreef Macka66 het volgende:
T...
[sup...Ik heb alleen geen BabyBjorn.[/sup]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |