Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:00 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een boel foto'sAlleen nu niet de mogelijkheid om ze te plaatsen. Ben bij mijn schoonmoeder en ik heb de cardreader niet mee...
Zijn er nog kinderen (en ouders) die niet online willen? Ik denk dat Jongste van Icicle niet online mag?
Ik denk dat ik even niets slechts meer over de babybjorn mag zeggen... Ik krijg alleen maar boze blikken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, wij hebben een BabyBjorn, en toen Eli nog een kilootje of 4 a 5 woog, vond ik het al superzwaar wegen op de schouders.
Nu heb ik met met 10+ kg naar de kinderboerderij gelopen en terug, geen centje pijn.
Zeg dat maar tegen M.
Hmm, 2 weken levertijd voor Girasol, ga morgen maar eens iets bestellen dan
Morgen over twee wekenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:08 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, heb ik eroverheen gelezen, heb jij nou ook een doek?
Ja hoor dat magquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag ik die dan wel op de pm? De datum 2-ling.
Ik wel...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:35 schreef Macka66 het volgende:
T...
[sup...Ik heb alleen geen BabyBjorn.[/sup]
De Maruyama?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef k_i_m het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Vatanai doek? Ik heb een hele mooie gezien die ik eigenlijk nog wel leuker vind dan de Didymos. Zijn die ook zacht?.
Maakt het voor de doek nog uit of je hem zo 'haakt' of opvouwt als je hem niet gebruikt? Of is het alleen zodat je geen vouwen erin krijgt?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
Net als vingerhaken: je maakt een lus en haalt een stukje van het lange end dat je over hebt door die lus, zodat je weer een lus hebt etc etc etc
filpmje
Ik kreeg dit antwoord:quote:Op zondag 13 juli 2008 08:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik wel...![]()
Ik had graag gekomen, maar was om 9.30 uur nog in een verwoede discussie verwikkeld met de man bij de IKEA die vond dat ik de delen van mijn kast zelf moest gaan halen, terwijl ze laatst direct op transport gingen. Ik zei: hoe doe ik dat met een kind bij me? Nouja...zeer lange discussie, manlief kwam met mijn vader, Anna lag te spelen in het restaurant en te krijsen toen ze meemoest. Nouja, typisch zo'n IKEA dag eigenlijk. Het was tegen 1 uur toen ik thuis was en toen was Anna doodmoe. Dus ik kom graag eens zomaar buurten Macka!
Ticootje, als je man perse een BB wil, mag je die van mij wel lenen voor de vakantie hoor. Dan haal je 'm gewoon even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |